Στις 05/07/2024 ο γιος μου παρέλαβε ψυγείο καταψύκτη και ύστερα από πίεση του μεταφορέα ότι βιαζόταν υπέγραψε ένα χαρτί ότι είναι για την παραλαβή. Το έντυπο όμως αυτό σύμφωνα με την εταιρεία αφορά και την παραλαβή και ότι η συσκευή που παρελήφθη είναι σε άριστη κατάσταση (όρος για τον οποίο δεν είχαμε ενημερωθεί ούτε από το κατάστημα Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης ούτε από τον μεταφορέα). Ύστερα από έλεγχο από τους γονείς αφού βγάλαμε την ζελατίνα πού ήταν τυλιγμένο διαπιστώσαμε ότι είχε βαθούλωμα στην πόρτα. Επικοινωνήσαμε την επόμενη μέρα με τα κεντρικά στείλαμε email με την φωτογραφία,μας απάντησαν μετά από Τρεις μέρες αφού ξαναπήραμε τηλέφωνο και μας είπαν ότι δεν γίνεται αλλαγή συσκευής. Η υπεύθυνη του καταστήματος ήταν αγενής και δεν προσπάθησε να βρει λύση στο πρόβλημα
Άμα ήταν να πάρω ελαττωματική συσκευή θα έπαιρνα με μισά χρήματα
Στις 05/07/2024 ο γιος μου παρέλαβε ψυγείο καταψύκτη και ύστερα από πίεση του μεταφορέα ότι βιαζόταν υπέγραψε ένα χαρτί ότι είναι για την παραλαβή. Το έντυπο όμως αυτό σύμφωνα με την εταιρεία αφορά και την παραλαβή και ότι η συσκευή που παρελήφθη είναι σε άριστη κατάσταση (όρος για τον οποίο δεν είχαμε ενημερωθεί ούτε από το κατάστημα Καλαμαριάς Θεσσαλονίκης ούτε από τον μεταφορέα). Ύστερα από έλεγχο από τους γονείς αφού βγάλαμε την ζελατίνα πού ήταν τυλιγμένο διαπιστώσαμε ότι είχε βαθούλωμα στην πόρτα. Επικοινωνήσαμε την επόμενη μέρα με τα κεντρικά στείλαμε email με την φωτογραφία,μας απάντησαν μετά από Τρεις μέρες αφού ξαναπήραμε τηλέφωνο και μας είπαν ότι δεν γίνεται αλλαγή συσκευής. Η υπεύθυνη του καταστήματος ήταν αγενής και δεν προσπάθησε να βρει λύση στο πρόβλημα
”Άμα ήταν να πάρω ελαττωματική συσκευή θα έπαιρνα με μισά χρήματα