Σας παρακαλώ ακυρώστε την παραγγελία 1011901104 (ανακύκλωση συσκευών) με έχετε κοροϊδέψει 3 φορά σας έχω στείλει μηνύμα στο viber και…
Plaisio Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Plaisio:
Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτη αντιμετώπιση. Αγόρασα πλυντήριο ρούχων brand, και μεσα σε 10 μηνες χάλασε. Οταν το αγόρασα, μου ειπε ο υπαλληλος να κανω επιπλεον ασφαλιση για να ειμαι ήσυχη ότι και να γίνει. Πληρωσα για την επιπλεον ασφάλιση και τωρα προσπαθούν να ξεφύγουν. Ολο βρίσκουν δικαιολογίες.
”Ο υπάλληλος στο τηλεφωνο ηταν πολυ επιθετικός. Δεν ξέρει να κανει διάλογο. Μονο να επιτίθεται λεκτικά. Απαράδεκτοι!
Για ακόμα μια φορά πήγα για τρία βιβλία,δύο αγγλικών και ένα γερμανικών,και δεν είχαν κανένα Απορώ γιατί λένε ότι πωλούνται βιβλία στο Πλαίσιο….Όπου άλλου και να πας ακόμη και στο πιο συνοικιακό βιβλιοπωλείο θα στα παραγγείλουν!!!Απαράδεκτο!!
”Αν δεν είχα δωροκαρτες από την εργασία μου ούτε απέξω δεν θα πέρναγα.. Καλύτερα να ενισχύσεις αλλά καταστήματα….Κάθε χρόνο τα ίδια …Ζήτημα να έχουν ένα βιβλίο από τα τόσα που ζητάω…
Το μόνο που αισθάνομαι είναι ντροπή επειδή μια πολυεθνική κερδοφόρα εταιρεία προσπαθεί να κερδίσει 339 Ευρώ και να μην αντικαταστήσει το πλυντήριο brand που παρέλαβα καταχτυπημενο μόνο και μόνο επειδή πέταξα την κούτα. Και το πιο ανήθικο είναι ότι τα χτυπήματα που έχει το πλυντήριο με τίποτα δε θα μπορούσαν να προκληθούν από εμένα και μέσα στο σπίτι αφού η μεταφορική το παρέδωσε μα την κούτα εντός της οικίας μου. Έχω κάνει καταγγελία Και αναμένω δικαίωση.
”Απαράδεκτοι το ένα αστέρι πολύ τους είναι πήρα κάτι δώρο επιταγές μετά από ανακύκλωση κλιματιστικών. Από ΛΆΘΟΣ τους δυπλωπληρωσα 29.79 ευρώ έπρεπε να περάσουν 25 ημέρες για να βρουν το λάθος τους και να κάνουν ακυρωτικό ώστε να μου επιστραφούν τα χρήματα σήμερα 12/4 τα χρήματα δεν έχουν επιστραφεί η απάντηση τους ήταν απευθυνθείτε στην τράπεζα σας (λες και τα προϊόντα τα πήρα από την τράπεζα και όχι από το πλαίσιο) στην τράπεζα μου είπαν αφού βρήκαν την συναλλαγή πως δεν έκανε το πλαίσιο ΑΜΕΣΗ αποδέσμευση και πως θα τα πάρω μετά από 25 εργάσιμες ημέρες. Αυτο είναι το πλαίσιο να στα πάρει από δικό τους λάθος τα παίρνει αμέσως να στα επιστρέψω σε 2 μήνες μετά από 40 τηλέφωνα. Μακριά ντροπή τους
”Τέτοια εξυπηρέτηση προσωπικά δεν το έχω δει πουθενά αλλού συγχαρητήρια στην εταιρεία και το προσωπικό τους. Έκανα μια παραγγελία κινητό τηλέφωνο redmi note 13 pro plus και με την νέα τρόπος πληρωμής είμαι υπέρ ευχαριστημένος.
”Παίρνω προϊόντα turbo x από το 1990. Τελευταίο μια τηλεόραση η οποία στα 2 χρόνια και 1 μήνα κάηκε το πάνελ. Εκτός εγγύησης μου ζήτησαν περισσότερα χρήματα για επισκευή από ότι κάνει καινούργια. Ποτέ ξανά …
”Από την παραγγελία ένος ντροουν έλειπε από σφραγισμένο πακέτο ο φορτιστής της μπαταρίας. Τηλεφώνησα και μου είπαν ότι έτσι το πουλάνε, οταν ρώτησα γιατί δεν ενημερώθηκα όταν το παρήγγειλα ότι δεν έχει φορτιστή κι ότι δεν θα προχωρούσασε παραγγελία , δεν ήξεραν τι να πούνε. Ζήτησα κάποιον υπεύθυνο ,έδωσα τηλέφωνο για να με πάρει αργότερα, επειδή “ήταν απασχολημένος” ακόμη περιμένω…..ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!!!!
”Επισκέφτηκα χθες το κατάστημα στην Λεωφ. Δημοκρατίας για αγορές το προσωπικό πολύ ευχάριστο,άψογη εξυπηρέτηση!
”Πολλά συγχαρητήρια!!
Πραγματικά, δεν έχω να πω το παραμικρό για το Πλαίσιο!! Όσες φορές έχω παραγγείλει όλα έρχονται άψογα κ στην ώρα τους! Συνεπεστατοι, επαγγελματίες και πολύ ευγενικοί! Και στο κατάστημα της Μεσογειων αλλά και οι μεταφορείς που κάνουν τις παραδόσεις! Ειλικρινά, μόνο το Πλαίσιο συστήνω για αγορές! Έχω “καει” από τα αντίστοιχα αλλά καταστήματα ηλεκτρικών ειδών και το Πλαίσιο αξίζει με χίλια!!
”Δύο φορές έκανα ηλεκτρονική παραγγελία ,τηβπρώτη μου είπαν ότι έγραφε πως αναμένεται (πάντως εγώ δεν το ειδα) ωστόσο μου επέτρεπαι η εφαρμογή να το αγοράσω και να το πληρώσω και μου έριξαν και ευθύνες , ολοκληρη διαδικασία για να επιστραφούν τα χρήματα γιατί λέει πλήρωσα με paypal.
”Τη 2η φορά που διπλοτσέκαρα ότι το προιόν είναι διαθέσιμο και παλι το πλήρωσα , με κάλεσαν παλι να μου πουν οτι δεν υπάρχει. Ωστοσο τη στιγμή που μιλουσα με υπαλλ μπηκα να το τσεκάρω και έδειχνε ότι υπάρχει καθως και μερικες μερες μετα. Επειτα βγηκε απο τη λίστα. Βελτιωστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα. Προσωπικα δεν προκειται να ξαναπαραγγείλω και θα αποτρέψω κάποιον δικο μου να το κάνει. Και το 1 αστεράκι πολύ είναι. Είπα τη πρώτη φορά μπορεί να έτυχε….γι αυτο και δεν έκρινα και παρηγγειλα και 2η φορά. Τέλος όμως. Απαράδεκτοι.
Πάρα πολύ καλή εξυπηρέτηση και γρήγορη Εύκολο και χρηστικό το site Ευγενέστατοι οι μεταφορείς
”Δεν είναι αξιόπιστη
”Λυπάμαι πολύ που μετά από χρόνια συνεργασίας με τη συγκεκριμένη εταιρεία, έτυχα αυτής της αντιμετώπισης: Στις 25/1 παρήγγειλα μία φριτέζα θερμού αέρα ηλεκτρονικά. Την παρέλαβα στις 29/1 και προσπάθησα να τη χρησιμοποιήσω στις 30/1. Στα 9 δευτερόλεπτα η φριτέζα σταματούσε τη λειτουργία της και στην οθόνη αναγραφόταν ένδειξη σφάλματος. Σε τηλεφωνική συνομιλία, μου ζήτησαν να την επιστρέψω σε κάποιο κατάστημα και να σταλεί για επισκευή. Επέμεινα πως είχα δικαίωμα αντικατάστασης, εφόσον την είχα παραλάβει μόλις δύο μέρες πριν. Τελικά το δέχτηκαν, με την προυπόθεση να τη στείλω με δικά μου έξοδα! Όταν ρώτησα σε πιο κατάστημα μπορούσα να την αλλάξω, μου απάντησαν : “Σε οποιοδήποτε”. Ο σύζυγός μου ξεκίνησε την επόμενη ημέρα από το Λαύριο και πήγε στο κοντινότερο κατάστημα, στη Γλυφάδα. Εκεί τον ενημέρωσαν πως δεν έχουν να την αλλάξουν και τον παρέπεμψαν στο κατάστημα της Βουλιαγμένης. Και εκεί όμως , δεν υπήρχε διαθέσιμο μηχάνημα και του πρότειναν να πληρώσει τη διαφορά και να παραλάβει μια φριτέζα άλλης μάρκας. Εκείνος αρνήθηκε και τότε τον έστειλαν στο κατάστημα της Δάφνης, όπου το μόνο διαθέσιμο μηχάνημα ήταν αυτό της έκθεσης και το οποίο του έδωσαν στο χέρι, χωρίς κουτί, με το καλώδιο να κρέμεται, χωρίς καν μια σακούλα για να το μεταφέρει μέχρι το αυτοκίνητο. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να χάσει όλο το πρωινό (8:00 – 13:00) , χωρίς να υπολογιστούν τα έξοδα μετακίνησης, για μια βλάβη, που κατανοώ πως δεν είναι σπάνιο να συμβεί, όμως θα έπρεπε η αντιμετώπιση των πελατών να είναι διαφορετική, όταν μάλιστα το μηχάνημα δεν έχει καν χρησιμοποιηθεί!!!! Ήταν φυσικά η τελευταία φορά που συνεργάστηκα με το εν λόγω κατάστημα. Άλλη φορά, θα προτιμήσω κάποιο που σέβεται περισσότερο τους πελάτες του.
”Στις 21/11/2023 αγοράσαμε μια 55´´ τηλεόραση στις 23/01/24 καίγονται ξαφνικά τα pixel της..επικοινωνούμε με την εταιρεία και μας ενημερώνουν με ένα email πως θα γίνει ΣΩΣΤΑ το πακετάρισμα για να την στείλουμε για επισκευή. Περνάνε οι μέρες και η τηλεόραση επιστρέφει από την εταιρεία επισκευασμένη πλέον μέσα σε ένα κουτί χωρίς προστατευτικά και σπασμένη η οθόνη.! Δεν μας έχει ενημερώσει κανείς για το τι θα γίνει κάθε μέρα καλώ κ κρατάνε αιτήματα κάποια στιγμή μας είπανε πρέπει να πληρωθούν πρώτα από τη μεταφορική..λυπάμαι αλλά ήταν πολύ απογοητευτική η συνεργασία μου με αυτή την εταιρεία!!! Απαράδεκτοι !! Άκρη ακόμη δεν έχουμε βγάλει..έχουμε μείνει χωρίς τηλεόραση τόσο καιρό..
”Μου εφεραν χαλασμενο φουρνο και δεν δεχονται να τον αλλαξουν.
Η απαντηση τους?
Εμεις σας τον φεραμε δεν μας ενδιαφερει αν δουλευει η οχι κ εννοειται οτι δεν εχω το δικαιωμα επιστροφης επειδη ο δικος τους τεχνικος τον εβγαλε απο την συσκευασια.
Ντροπη.
”Τηλεόραση 55΄΄ O LED 1450 € . Μετά απο 2,5 χρόνια παρουσίασε πρόβλημα. Είχαμε επέκταση εγγύησης 5 χρόνια. Μας ζήτησαν απο το Πλαίσιο Καλαμαριάς να την βάλουμε στο κουτί που την πήραμε για να την πάρει η courier. Ευτυχώς είχαμε του κουτί μετά απο 2,5 χρόνια. Την βάλαμε στο κουτί με τα χοντρά φελιζόλ. Ελλειπε ενα κομμάτι φελιζόλ απο την επάνω πλευρά του κουτιού που έγραφε και εύθραυστο για τον λόγο αυτό την τυλίξαμε και σε bubble για προστασία . Επί 12 ημέρες προσπαθούσαμε να βρούμε άκρη για το πότε θα την πάρουν. Επιτέλους ήρθε η courier χωρίς να μας ενημερώσει και χωρίς να γνωρίζει τί θα παραλάβει. Ο courier με το που είδε το κουτί ανησύχησε για το πόσο μεγάλο ηταν. Αλλαξε 3 φορτηγά για μεταφορά απο Θεσσαλονίκη σε Μαγούλα που είναι το σερβις. Αποτέλεσμα ΕΣΠΑΣΑΝ την οθόνη . Μας έστειλαν πίσω την τηλεόραση σπασμένη στο ίδιο κουτί που την στείλαμε και το οποίο δεν είχε κανένα στραπατσάρισμα αλλά η τηλεόραση έσπασε. Κανένας δεν ανέλαβε καμία ευθύνη. Οσο για αποζημίωση ούτε να το σκεφτείτε. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΝΕΛΑΒΕ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ
”Πλήρη απογοήτευση! Εκανα μια παραγγελία τη Παρασκευή διαδικτυακά κ το προϊόν θα παραδινοταν στην διεύθυνση μου τη Δευτέρα! Ω ! Πόσο γρήγορα λέω! Και τελικά καταχωρησανε λάθος διεύθυνση σε τι??? Στην Άνω περιοχή που δήλωσα ενώ ο οδηγός πήγε στη Κάτω περιοχή που δήλωσα…εντωμεταξύ η απόσταση είναι κυριολεκτικα 1 χιλιόμετρο διαφορά! Και μου λέει ο οδηγός ότι θα ξαναγίνει επαναδρομολογηση κ θα το φέρει άλλη μέρα!!! Περιτο να σας πω τι έγινε…χωρίς πολλά λόγια ακύρωσα την παραγγελία κ απογοητευτικα παντελώς από την εξυπηρέτηση παραδόσεων…
”Έκανα το λάθος και ξαναψώνισα από το Πλαίσιο,μετά την αγορά μίας smart tv 55″ turbo x.
”Ότι πιο άθλιο ποιοτικά έχω αγοράσει στην ζωή μου.
Και δεν είναι μόνο η ποιότητα της tv αλλά έχω ξεχάσει πόσες φορές την πήγα για επισκευή…
Και η επέκταση εγγύησης στα 5 χρόνια τελικά πεταμένα λεφτά γιατί περιλαμβάνει αντικατάσταση συσκευής, μέχρι να επισκευαστεί η δική μου, μία φορά την χρησιμοποίησα και δεν το ξαναέκανα γιατί πολύς ο χρόνος αναμονής και η tv αντικατάστασής ήταν ένα σαράβαλο.Απαίσια εμπειρία….
Είπα να αγοράσω δύο κινητά τηλέφωνα Xiaomi,με την ελπίδα ότι δεν θα χρειαστώ επισκευή επειδή κάτοχος Xiaomi note 5 για 6 χρόνια έμεινα πολύ ευχαριστημένος, μόνο μπαταρία άλλαξα μία φορά.
Η μία εκ των δύο στης 1/2/24 παύει να έχει σήμα και αναγκαστικά την επόμενη μέρα το πήγα στο Πλαίσιο…..Ναι καλά καταλάβατε ακόμα περιμένω το κινητό….Αίσχος ειλικρινά δεν το συνιστώ με τίποτα 🤬
Έχω κάνει την παραγγελία μου 22-01-2024 με εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης στις 26-01-2024.Το παρέλαβα χθες 09-02-2024 μετά από μεγάλο άγονα.Μεσα σε αυτό το διάστημα έχω επικοινωνήσει με το Πλαίσιο περίπου οχτώ με εννιά φορές για να βρούμε που είναι το δέμα, όπως έχω γράψει και στην σελίδα παραπόνων τούς. Ούτε μου πήραν τηλ ούτε απάντησαν στο email. Έπαιρνα τηλ εγώ κάθε μέρα δύο τρεις φορές και το μόνο που άκουσα “μόλις να δούμε τη έγινε θα σας ενημερώσουμε”(ξανά λεω-ούτε μια φορά δεν με ενημέρωσε κάνεις), μέχρι που άκουσα και”δύο φορές δεν σας βρήκαν”(ψέματα)… 06-02-2024 πήρα τηλ τής μεταφορικής και επικοινώνησα μαζί τους,άκουσα ότι αύριο θα μου το φέρουν στις 15-00…07-02-2024 πρωί ξανά μιλάω με την μεταφορική για να μην μπορεί να πει ότι δεν με βρήκε.15-10 ξανά περνώ και μου δίνει νούμερο του οδηγού για να δω ποτέ θα είναι στην Παραλία Κατερίνης,τον περνώ και μου λέει ότι τελείωσε το ωράριο του και είναι στην εθνική οδό ήδη…Άρα και τις άλλες φορές αυτό γινόταν,απλά δεν ήθελαν να περάσουν από την Παραλία και είπαν ψέματα ότι δεν με βρήκαν…Μετά από την συνομιλία με την κοπέλα από την μεταφορική και επειδή την εξήγησα ότι χάνω τις πελάτες μου(αφού δεν μπορώ να βγάλω τις παραγγελίες εδώ και δύο εβδομάδες χωρίς λόγο), προσφέρθηκε να μου το στείλει με το ACS.Οταν το παρέλαβα χθες 08-02-2024 το κουτί ήταν ανοιχτό(όπως είπε το παιδί της ACS το παρέλαβαν έτσι και πρέπει να τσεκαρω αν όλα είναι μέσα)… Πρίν έπαιρνα από το Πλαίσιο μεγάλη ποσότητα χαρτονιού και επειδή υπήρχαν παρόμοια προβλήματα με την μεταφορική αναγκαζομουν να πηγαίνω να τα παραλάβω από το κατάστημα Θεσσαλονίκης από την Παραλία. Τώρα πλέον ούτε φωτογραφικά χαρτιά να περνώ. Καμία άλλη παραγγελία!Μάλλον δεν τούς ενδιαφέρει οι πελατεία τούς….
”Αγόρασα μια μητρική (Gigabyte B760M Aorus Elite AX) στις 22/12/2023 από το κατάστημα 62 Μαρτύρων στο Ηράκλειο Κρήτης.
Όταν την άνοιξα διαπίστωσα ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό καθώς τα pin για το wifi στο πίσω μέρος ήταν στραβωμένα σε σημείο να μην μπορεί να βιδωθεί καν η κεραία. Την επέστρεψα στο κατάστημα όπως ήταν χωρίς να την χρησιμοποιήσω. Μου είπαν ότι έχουν περάσει οι 20 μέρες και πρέπει να σταλεί στην εταιρεία για αντικατάσταση ή πίστωση.
Μετά από 2 εβδομάδες μου επέστρεψαν την ίδια μητρική επισκευασμένη. Δεν ξέρω αν η επισκευή έγινε από την gigabyte ή τους τεχνικούς στο κατάστημα. Το ticket που μου έδωσαν αναφέρει λάθος στοιχεία. Αναφέρει ότι το πρόβλημα είναι ότι δεν λειτουργούν οι θύρες και ότι μετά τον έλεγχο δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα. Αλλά με κάποιο τρόπο τα pins είχαν ισιώσει όταν μου την επέστρεψαν.
Το πρόβλημα είναι ότι κατέληξα να πληρώσω full price για μια ελαττωματική επισκευασμένη μητρική. Ζήτησα να κάνω αίτημα για αντικατάσταση ή πίστωση, κάτι το οποίο μου αρνήθηκαν στο συγκεκριμένο κατάστημα.
”Έδωσα παραγγελία πριν ένα μήνα. Έλειπε ένα προϊόν και είπαν θα έρθει την επόμενη βδομάδα και θα μου τα στείλουν όλα μαζί. Πήρα την επόμενη εβδομάδα και μου είπαν δεν ήρθε ακόμα και θα με ενημερώσουν (το περιμένουν είπαν σύντομα). Μετά από 20 μέρες, σήμερα δηλαδή πήρα τηλ. εγώ για να δω τι γίνεται (πότε θα με ενημέρωναν;). Επιπλέον, επειδή είχα δωροκάρτα με την οποία πλήρωσα, μου είπαν πως αν ακυρώσω χάνω τα χρήματά μου αν έχει λήξει στο μεταξύ η διάρκεια της κάρτας! Αφού επί ένα μήνα κρατούσαν τα χρήματά μου χωρίς να με ενημερώνουν! Κι όταν τους είπα ότι δεν φταίω εγώ αφού αυτόν τον μήνα θα μπορούσα να δώσω άλλη παραγγελία, μου είπαν ότι φταίει ο προμηθευτής τους κι ότι αυτοί δεν έχουν καμία ευθύνη! Άρα αν ακύρωνα την παραγγελία ρίσκαρα να χάσω όλο το ποσόν! (μιλάμε για 150€)
”Την είχα για σοβαρή εταιρεία, δυστυχώς μια ακόμα μεγάλη απογοήτευση.
Σήμερα μετά από 3 χρόνια ταλαιπωρίας επιτέλους ξεχρεωσα ένα κινητό αξίας 340,και κάτι!Είχα υπογράψει για 36 δόσεις κάνεις όμως δεν με ενημέρωσε ότι θα πρέπει να έχω φυσικό λογαριασμό στην εθνική για να πληρώνω τις δόσεις και όχι από άλλη τράπεζα,ούτε φυσικά ότι εάν θέλω να ξεχρεωσω όλο το ποσό μαζί θα πρέπει να το πληρώνω μήνα μήνα την δόση!!!Άσε την ταλαιπωρία να πηγαίνω σχεδόν 3 χρόνια κάθε 2 του μήνα να πληρώσω μια δόση γιατί το σύστημα σε άφηνε να πληρώσεις όσες θες αλλά..ΔΕΝ τις έσβηνε απλά κρατάνε το ποσό και πληρωνοτανε πάλι μόλις ερχόταν η ημερομηνία επόμενο μήνα!
”Είχα κακές εμπειρίες από αγορές του παρελθόντος (κινητά τελευτάιας τεχνολογίας πριν 8 χρόνια ) η after sale εξυπηρετηση απαραδεκτη. είχα πει δε θα ασχοληθω ξανα ποτε με τη συγκεκριμένη αλυσίδα . τελικά ασχολήθηκα και το μετανιωσα για ακομα μια φορα. στο νέο τους καταστημα στο Ηρακλειο Κρητης οι υπαλληλοι απο ευγένια άλλο τίποτα. μόνο για να γίνει η πώληση. Ασχετοι εντελώς ! μου πούλησαν τηλεοραση 65” SAMSUNG OLED με δωροεπιταγη 500Ε για επόμενη αγορα με διάρκεια 6 μήνες εξαργύρωσης να αγοράσω ΟΤΙ θελω μου τόνιζαν. έρχεται το email με τη δωροεπιταγη και στους ορους μου επεσαν τα μουτρα! διάρκεια μόνο 1 μήνα! για αγορές λευκών οικιακών συσκευών SAMSUNG μόνο !!! Παράπονα στα κεντρικα τους, με κάλεσαν από το κατάστημα εχετε δίκιο μας συγωρείται κλπ.. ακύρωσα την αγορά φυσικά και δεν ξανακανω το λαθος να πατησω τα ποδια μου στο PLAISIO ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ.
”Η εξυπηρέτηση ήταν η χειρότερη που μου έχει τύχει μέχρι σήμερα. Η παραγγελία μου έγινε στις 5 Ιανουαρίου κ ο τόπος παράδοσης θα ήταν η πόλη των Ιωαννίνων με γερανό.
”Υποτίθεται ότι η παράδοση θα γινόταν στις 18 του μήνα κάτι που δεν έγινε. Την επομένη τους κάλεσα για να δούμε τι έχει συμβεί. Δεν ήξεραν οτι δεν εχει γινει παράδοση ωστοσο μου ειπαν οτι την Δευτέρα στις 21 του μηνα θα γινοταν η παράδοση. Επίσης δεν πηγε η παραγγελια. Την Παρασκευή τους καλέσαμε ξανά κ μας είπαν οτι πρεπει να ΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ😂😂 Απλα απαραδεκτοι!!!
Προφανως κ ειχαμε το μηνυμα της παράδοσης κ λενε καποιο λαθος εχει γινει. Τελος παντων την παραγγελια την ακυρώσαμε γιατι μας ειπαν οτι δεν υποστηρίζεται στην επαρχια ο γερανός, ωστοσο τα Ιωαννινα πρός ενημέρωση είναι πόλη δεν το λες κ χωριό οπως μας ανέφεραν. Το αστείο ειναι οτι μας πηραν τηλ. την Δευτερα για να μας ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΑΚΥΡΩΣΕΙ.
Δεν θα σχολιάσω την εταιρεία αλλά μια υπάλληλο που πραγματικά εντυπωσιάζει με την ευγένεια και τον επαγγελματισμό της . Η κα Ο στο κατάστημα της Στουρνάρα. Εξαιρετική με ήθος συνέπεια υπομονή και καλοσύνη αντιμετωπίζει όλους τους πελάτης
”