ΔΕΣΠΟΙΝΑ Ο.


Review on Plaisio

  1. ΔΕΣΠΟΙΝΑ Ο.

    Λυπάμαι πολύ που μετά από χρόνια συνεργασίας με τη συγκεκριμένη εταιρεία, έτυχα αυτής της αντιμετώπισης: Στις 25/1 παρήγγειλα μία φριτέζα θερμού αέρα ηλεκτρονικά. Την παρέλαβα στις 29/1 και προσπάθησα να τη χρησιμοποιήσω στις 30/1. Στα 9 δευτερόλεπτα η φριτέζα σταματούσε τη λειτουργία της και στην οθόνη αναγραφόταν ένδειξη σφάλματος. Σε τηλεφωνική συνομιλία, μου ζήτησαν να την επιστρέψω σε κάποιο κατάστημα και να σταλεί για επισκευή. Επέμεινα πως είχα δικαίωμα αντικατάστασης, εφόσον την είχα παραλάβει μόλις δύο μέρες πριν. Τελικά το δέχτηκαν, με την προυπόθεση να τη στείλω με δικά μου έξοδα! Όταν ρώτησα σε πιο κατάστημα μπορούσα να την αλλάξω, μου απάντησαν : “Σε οποιοδήποτε”. Ο σύζυγός μου ξεκίνησε την επόμενη ημέρα από το Λαύριο και πήγε στο κοντινότερο κατάστημα, στη Γλυφάδα. Εκεί τον ενημέρωσαν πως δεν έχουν να την αλλάξουν και τον παρέπεμψαν στο κατάστημα της Βουλιαγμένης. Και εκεί όμως , δεν υπήρχε διαθέσιμο μηχάνημα και του πρότειναν να πληρώσει τη διαφορά και να παραλάβει μια φριτέζα άλλης μάρκας. Εκείνος αρνήθηκε και τότε τον έστειλαν στο κατάστημα της Δάφνης, όπου το μόνο διαθέσιμο μηχάνημα ήταν αυτό της έκθεσης και το οποίο του έδωσαν στο χέρι, χωρίς κουτί, με το καλώδιο να κρέμεται, χωρίς καν μια σακούλα για να το μεταφέρει μέχρι το αυτοκίνητο. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να χάσει όλο το πρωινό (8:00 – 13:00) , χωρίς να υπολογιστούν τα έξοδα μετακίνησης, για μια βλάβη, που κατανοώ πως δεν είναι σπάνιο να συμβεί, όμως θα έπρεπε η αντιμετώπιση των πελατών να είναι διαφορετική, όταν μάλιστα το μηχάνημα δεν έχει καν χρησιμοποιηθεί!!!! Ήταν φυσικά η τελευταία φορά που συνεργάστηκα με το εν λόγω κατάστημα. Άλλη φορά, θα προτιμήσω κάποιο που σέβεται περισσότερο τους πελάτες του.

Επικοινωνία