Plaisio Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.36 από 358 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Plaisio:

Μπες Plaisio.gr και βρες tablet, laptop, υπολογιστές, τηλεοράσεις, κινητά, φωτογραφικές, αναλώσιμα, έπιπλα γραφείου, Άμεση παράδοση - Δωρεάν αντικαταβολή.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

358 κριτικές για “Plaisio

  1. Δυστυχώς την εικόνα που είχα για την εταιρεία σας φροντισατε να την αλλάξετε.
    Η υπηρεσία της παράδοσης των προϊόντων σας είναι ότι χειρότερο υπάρχει στην αγορά σήμερα. Λυπάμαι.

  2. Δημήτρης Μ.

    Κακιστη εξυπηρετηση. Παραδοση προιοντος 5 ωρες μετα την προγραμματισμενη. Τρεις μερες με παιδευουν για να παραλαβουν το κλιματιστικο για ανακυκλωση. Απο Δευτερα που ειχα στειλει μηνυμα οτι θα παραλαβουν 14.20 με πηραν τηλεφωνο στις 5 παρα οτι δεν θα ερθει γιατι γεμισε το φορτηγο και θα προγραμματιστει για την επομενη μερα. Την επομενη μερα, είπαν οτι προγραμματιστηκε για Τεταρτη. Τρεις ακομα μερες να περιμενεις καποιον να παραλαβει, αφηνοντας την δουλεια σου.

  3. ΝΑΤΑΛΙΑ Π.

    Η φράση «στους τυφλούς ο μονόφθαλμος βασιλεύει» παίρνει ζωή. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ!!! Βγαίνει και σου λέει, «είμαι η/ο τάδε (μικρό όνομα) λες και είναι ξάδερφος-η σου και μετά όταν ζητάς να σου εξηγήσουν γιατί έγινε το λάθος, σου ζητάνε πληροφορίες για αυτόν/η που σε εξυπηρέτησε γιατί -τυχαία- η κλήση «δεν υπάρχει»!
    Έκανα ακύρωση παραγγελίας τηλεφωνικά, η παραγγελία ήρθε ενώ ήταν ακυρωμένη, και τα χρήματα θα εκκρεμούν για 9 μέρες προς επιστροφή για να το «κρίνει» το λογιστήριο!!!! Και φυσικά αυτό είναι 1 από τα πολλά κουλά που ζεις με αυτό το κατάστημα καθώς και οι άλλοι, στα χνάρια του ακολουθούν !

  4. Dinos T.

    Παραγγελία air fryer 2-12 .Μετα από 10 μέρες και δεν έχω παραλάβει.Τους έχω πάρει 14 τηλέφωνα ,μου λένε θα με καλέσει υπεύθυνη πίσω και κανένα τηλέφωνο !!!!Δεν ξέρουν που βρίσκεται το δέμα μου λένε και πως δεν γνωρίζουν με ποια μεταφορική θα παραλάβω !!Πραγματικα λυπηρό ,τ ρίχνει το μπαλάκι ο ένας στον άλλο !Απο τις χειρότερες εξυπηρετήσεις !Μακρυα ..

  5. Αγόρασα ένα ψυγείο… Απαράδεκτοι… Το απολιτο μηδέν.. Μου ζητάνε τώρα 80ευρω παραπάνω γιατί λέει είναι πάνω από 70 κιλά και θέλει γερανό.. Κάτι που δεν μου το είπαν από την αρχή.. Και όταν τους είπα να ακυρώσουν την παραγγελία μου είπαν ότι θα πάρω πίσω τα χρήματα σε 15 μέρες… Επίσης στην τηλεόραση διαφημίζετε ότι σε 24ωρες τα προϊόντα είναι στην πόρτα σας… Πολύ αστείο… Μετά από 4 μέρες και να δούμε… Απαράδεκτο.. Δεν θα ξανά αγοράσω από εσάς ούτε ΚΑΡΦΙΤΣΑ… ΞΕΦΤΊΛΕΣ

  6. Dimitris F.

    Αγοράσαμε πριν λίγες μέρες από το Πλαίσιο ένα κλιματιστικό Toyotomi, και η εγκατάσταση έγινε από συνεργείο που μας προτείνατε – πανάκριβο μάλιστα. Το αποτέλεσμα; Απαράδεκτο!

    Το συνεργείο ήταν τσαπατσούλικο και ανεύθυνο:
        •    Κατέστρεψαν το μπαλκόνι μας, τρυπώντας παραπάνω απ’ όσο έπρεπε, με αποτέλεσμα να σπάσουν ένα τούβλο και να τραυματίσουν ένα καινούργιο παντζούρι, το οποίο πλέον για να κλείσει έπρεπε να καλέσουμε μόνοι μας αλουμινά, καθώς το πλαίσιο μας ενημέρωσε ότι στην καλύτερη περίπτωση θα μας καλούσε κάποιος σε 48 ώρες.
        •    Όταν βάλαμε το κλιματιστικό να δουλέψει, τρέχανε νερά από παντού και πλημμύρισε το μπαλκόνι μας.

    Μιλήσαμε με το πλαίσιο και το μόνο που λαβαμε ήταν υποσχέσεις ότι θα μας καλέσει κάποιος υπεύθυνος – κανείς ποτέ δεν μας κάλεσε! Αντίθετα, μας πήρε το ίδιο το συνεργείο για να «φτιάξει το παντζούρι» (λες και αυτή είναι η δουλειά τους), ενώ ο τεχνικός παραδέχτηκε ότι δεν ξέρει πώς να διορθώσει το πρόβλημα του κλιματιστικού! Μας είπε να μιλήσουμε απευθείας  με την Toyotomi αντί να αναλάβει το Πλαίσιο την ευθύνη. και επίσης παραδέχτηκε ότι δεν ήξερε να τοποθετήσει το συγκεκριμένο κλιματιστικό.

    Προσπαθήσαμε ξανά και ξανά να επικοινωνήσουμε μαζί σας, εξηγώντας ότι έχουμε ένα μικρό μωρό στο σπίτι και το πρόβλημα πρέπει να λυθεί άμεσα. Αλλά φαίνεται πως δεν σας ενδιαφέρει καθόλου. Μόλις πουλήσετε το προϊόν, τελειώνει η υποχρέωσή σας απέναντι στον πελάτη.

    Μας έχετε ταλαιπωρήσει αφάνταστα, με καινούριο αλλά κατεστραμμένο και άχρηστο εξοπλισμό και μηδενική υποστήριξη. Το λιγότερο που περιμέναμε ήταν σοβαρότητα, αλλά το μόνο που λάβαμε ήταν πλήρη αδιαφορία.

  7. Γε Μ.

    Αγόρασα δωροεπιταγή 50 ευρώ, ο κωδικός της δωροεπιταγής δεν λειτουργούσε στο ηλεκτρονικό τους κατάστημα οπότε δεν μπορούσε να εξαργυρωθεί, έστειλα 4 μηνύματα στην φόρμα επικοινωνίας και δεν απάντησε κανείς ενώ έχουν περάσει δύο βδομάδες. Συμπέρασμα, μου έκλεψαν 50 ευρώ τα οποία πλήρωσα και δεν θεωρεί κανένας σκόπιμο εκεί μέσα να απαντήσει τι έγινε με τα λεφτά μου.

  8. Ntia C.

    Ειμαι στο site του πλαισιου , στην κατηγορια > clearance
    και για τα προιοντα που ενδιαφερομαι ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΑ …. πηγα σε καταστημα της περιοχης μου να ρωτησω αν μπορω να τα παραγγειλω και να παραλαβω απο κει … και παλι δεν γινεται….το μονο που γινεται ειναι να παω στο καταστημα που υπαρχουν ( ως stock ) το οποιο ειναι εκτος νομού κατοικιας μου. ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΥΕΛΙΚΤΟΙ, ΚΑΘΟΛΟΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΙ

  9. Προσπαθώ να αξιολογήσω ένα προϊόν, τα μελάνια της Epson. Αγόρασα τα γνήσια και εκτύπωσα περίπου 10 σελίδες, Το μαύρο μελάνι τελείωσε !!! και προσπαθώ να γράψω ένα σχόλιο και το έχουν κάνει τόσο πολύπλοκο που να μην μπορείς να γράψεις εύκολα σχόλια !!! τελικά δεν τα κατάφερα να γράψω !!!

  10. Apostolis Touplikiotis T.

    Η πιο χάλια εξυπηρέτηση που υπάρχει, τους πήρα πολλές φορές τηλέφωνο και υποτίθεται πως θα με έπερναν πίσω για την ενημέρωση που ήθελα!! Η ερώτηση ήταν εάν δικαιούμαι δωροεπιταγη μετά από αγορά που έκανα 800€ και την απάντηση ακόμα την περιμένω, μάλλον από ότι καταλάβατε όλοι η δωροεπιταγη έγινε γαργαρα!! ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

  11. Παναγιώτα Σ.

    Περίμενα να παραλάβω παραγγελία σήμερα στις 15.10. Σύμφωνα με το μνμ που έλαβα στις 8.23 το πρωί, υποτίθεται ότι θα προηγούνταν μνμ 30 λεπτά πριν την παράδοση. 15.52 χτύπησε το κινητό, δεν το πρόλαβα, δεν χτύπησε κανείς το θυροτηλεφωνο και ακολούθησε ένα μνμ που έλεγε ότι μας επισκέφθηκαν και απουσιάζουμε ενώ είμαστε στο χώρο.
    Απαράδεκτη η υπηρεσία παράδοσης, η ηλεκτρονική επικοινωνία δεν δουλεύει σωστά γιατί υποτίθεται ότι στέλνουν πληροφορίες που δεν έρχονται και σύμφωνα με την υπάλληλο στο τηλέφωνο πρέπει ο πελάτης να κάθεται όλη μέρα να παρακολουθεί που είναι ο μεταφορέας στο link. Το αποτέλεσμα ο πελάτης που έχει προπληρωσει ένα σκασμό λεφτά να μην έχει το προϊόν στα χέρια του και να πρέπει να περιμένει άλλα 2 24ωρα γιατί τότε τους βολεύει να ξανάρθουν.
    Τελευταία φορά πλαίσιο.

  12. Γεωργία Δ.

    Οτι χειρότερο ! Έκαναν 3 φορές λάθος στη παραγγελία μου και άκρη δεν έβγαινε ! Απογοήτευση !

  13. Αγόρασα το 2021 μια τηλεόραση και έβαλα εγγύηση 5 χρόνια έξτρα και από το κατάστημα Χανίων μου είπαν ότι είναι υπεύθυνοι για ότι πάθει.Πριν δύο ημέρες την μετακίνησα για να καθαρίσω την περιοχή και με το να την ακουμπήσω έσπασε το πάνελ πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα και λένε δεν το καλύπτει η εγγύηση τότε γιατί την λέτε εγγύηση και βάζετε να πληρώνουν 50€ για αυτήν απλά απατεώνες για να πάρουν λεφτά από τον κόσμο ντροπή τους και βάζουν νέους υπαλλήλους να εξυπηρετήσουν χωρις να γνωρίζουν την δουλειά

  14. Έμυ Κ.

    Όσα προϊόντα έχω αγοράσει από το Πλαίσιο, όλα χρήζουν εξαιρετικής ποιότητας και ανεκτικότητας. Στα καταστήματα ειδικότερα Γλυφάδας και Αργυρούπολης, η εξυπηρέτηση ήταν κατατοπιστικη και επαρκής. Όμως, η καλύτερη εξυπηρέτηση είναι από το κεντρικό τμήμα του Πλαισίου. Με εξυπηρέτησαν άμεσα και γρήγορα, επιλύοντας ένα προσωπικό μου πρόβλημα με ταχύτητα και κατανόηση. Εξαιρετικοί επαγγελματίες. Μπράβο σε όλους!

  15. Κώστας Χ.

    Είμαι στην δυσάρεστη θέση να συντάξω αρνητική κριτική προς την εταιρεία Πλαίσιο ΑΕΒΕ, έπειτα από μεγάλο χρονικό διάστημα υπομονής και ανεκτικότητας των δικαιολογιών τους. Συγκεκριμένα στις 14.11.23 αγοράζω από το Πλαίσιο Ευκαρπίας ένα Θαλάσσιο σκούτερ NAUTICA J-CLASS αξίας 1349€. Μετά την δεύτερη χρήση του το μηχάνημα δεν είχε την αρχική ανταπόκριση των εντολών και ως αποτέλεσμα να μην είναι λειτουργικό. Έχοντας εξαντλήσει τους δίαυλους επικοινωνίας στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελάτων 210-2895000 & 800-11-12345, το τηλεφωνικό τους κέντρο με διαβεβαίωνε ότι θα με καλέσει το αρμόδιο τμήμα της Ευκαρπίας για την επίλυση του προβλήματος, κάτι το οποίο δεν συνέβη ποτέ. Στις 05.09 αποστέλλω επιστολή διαμαρτυρίας μέσω email στα κεντρικά γραφεία για να ενημερώσω την κατάσταση και το απαράδεκτο after

  16. Gioldasis T.

    Εξαπάτηση με δωρεάν τοποθέτηση κλιματιστικού που δεν έγινε σε κεντρικό κατάστημα Θεσσαλονίκη γιατί δεν τηρούνταν προδιαγραφές οι οποίες ουδέποτε αναφέρθηκαν κατά την αγορά του.Απαραφεκτη συμπεριφορά συνεργείου και προϊστάμενου στο υποκατάστημα της π.π.γερμανου.. ποτέ ξανά πλαίσιο από εμάς

  17. ΣΤΈΦΑΝΟΣ Κ.

    ΑΓΟΡΑ ΑΠΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΡΙΝ 2 ΜΕΡΕΣ (LG OLED TV 48C46LA 48″ 4Κ Ultra HD). Η τηλεόραση δεν κάνει εγγραφή επίγειων καναλιών και δεν το λένε πουθενά (ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ LG ), απλά μην την αγοράσετε αν θέλετε να έχει και αυτήν την λειτουργία γιατI ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ, μέχρι να το ανακαλύψετε μόνοι σας!!! Στο service του Πλαισίου είναι άσχετοι και στην LG πέρασαν αρκετές ώρες για να αναιρέσουν αυτά που είπαν σχετικά με την εγγραφή των καναλιών λόγο άγνοιας ! Το ίδιο μοντέλο στο εξωτερικό κάνει εγγραφή! Γιατί δεν κάνει στην Ελλάδα ;;; ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!!

  18. Παναγιώτης Π.

    Ασυνέπεια στην παράδοση
    Το ωραίο είναι ότι στέλνεται και μνμ
    Ντροπή σας

  19. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Β.

    Παραγγειλα καρεκλα γραφειου απο την οδο Τσιμισκη Θεσσαλονικης.Ηρθε χαλασμενη κ γρατζουνισμενη και τους ενημερωσα αμεσα.Θελαν 30€ για να την αξιολογησουν,λες κ εφταιγα εγω που ηρθε ελαττωματικια.Την κουβαλησα με ταξι στο καταστημα κ μου ειπαν οτι θα την επισκευασουν!!!Ενω στο χειροτερο καταστημα να πας στην αντικαταστουν αμεσα..Απαραδεκτοι ….

  20. Μανος Κ.

    Απλα απαραδεκτοι!
    Λενε οτι αλλαζουν μπαταρια σε ipad σε 4-6 ωρες, αφησα το ipad και παρακολουθουσα απο την εφαρμογη που εχουν την πορεια επισκευης, η οποια δεν ολοκληρωνοτανε ποτε. Υστερα απο 8 ημερες που πηρα στο τηλ κεντρο τους για να ρωτησω, και αφου δεν ηξεραν τπτ, ξαφνικα εμφανιστηκε στην εφαρμογη ολοκληρωμενη η επισκευη. Πηγα στο καταστημα του Ρεντη να το παραλαβω, και τι μου ειπαν!! Οτι η αλλαγη της μπαταριας δεν εγινε, γιατι δεν ειχαν!! Και επρεπε να περασουν 8 ημερες για το τπτ και χωρις καμια ενημερωση
    Απλα Απαραδεκτοι!

  21. Απαράδεκτη συμπεριφορά τόσο από το Πλαίσιο όσο και από την μεταφορική τους. Δεν γνωρίζουν που είναι το δέμα μου, υποστηρίζουν ότι δεν τους απαντούν από την Διακίνηση, η οποία είναι δικός τους συνεργάτης, μου είπαν 4 φορές ότι θα με ενημερώσουν με mail και ποτέ δεν το έκαναν. Στο τέλος ζήτησα ακύρωση της παραγγελίας και όταν τους ρώτησα ποτέ θα πιστωθούν τα χρήματα στο λογαριασμό μου, μου ζήτησαν να τους στείλω το καταθετηριο, ενώ έβλαπα
    ν την κατάθεση μέσω Iris. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ

  22. Φωτησ Φ.

    απεριψαν επιστροφη προιοντος επειδη ειχαμε ανοιξει ΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ που ερχοντουσαν μεσα σε ενα πλαστικο σακουλακι μαζι με το προϊον ,το προϊον και η συσκευασια αθικτα ( το πηραμε μεσημερι και το επιστρεψαμε βραδυ , στις αποδειξεις γραφει ωρα και ημερομηνια που εκδωθηκαν τα εντυπα)

  23. Πανος Ν.

    Ποτε ξανά για ΤΙΠΟΤΑ
    Περιμένω με προπαραγγελία 4 μήνες 2 μπαταρίες

  24. Βασιλικη Τ.

    Αγορά πληντυριου BOSCH αξίας 600€ και μου ήρθε σπασμένο από τη μεταφορική, ήρθε τεχνικός τους το έλεγξε και μου είπε ότι είναι μη επισκευάσιμο! Η μεταφορική με υποχρέωσε να υπογράψω και τώρα δεν αναλαμβάνει κανενας τους τίποτα!! Το πλαίσιο δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη και το πληντυριο όπως το αγόρασα πάει στα σκουπίδια μαζί με τις μεμβράνες! Απαράδεκτοι, δεν πρόκειται να ξανά ψωνίσω ποτέ!!

  25. Th K.

    Αγορά κλιματιστικού και τοποθέτηση από συνεργείο τους, σε 1,5 χρόνο έχασε τα υγρά από ρακόρ! Επειδή πέρασε ένας χρόνος (εγγύηση για την εγκατάσταση) δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη! Εγώ δεν θα τους προτιμήσω ξανά για τις αγορές μου!