Dimitris F.


Review on Plaisio

  1. Dimitris F.

    Αγοράσαμε πριν λίγες μέρες από το Πλαίσιο ένα κλιματιστικό Toyotomi, και η εγκατάσταση έγινε από συνεργείο που μας προτείνατε – πανάκριβο μάλιστα. Το αποτέλεσμα; Απαράδεκτο!

    Το συνεργείο ήταν τσαπατσούλικο και ανεύθυνο:
        •    Κατέστρεψαν το μπαλκόνι μας, τρυπώντας παραπάνω απ’ όσο έπρεπε, με αποτέλεσμα να σπάσουν ένα τούβλο και να τραυματίσουν ένα καινούργιο παντζούρι, το οποίο πλέον για να κλείσει έπρεπε να καλέσουμε μόνοι μας αλουμινά, καθώς το πλαίσιο μας ενημέρωσε ότι στην καλύτερη περίπτωση θα μας καλούσε κάποιος σε 48 ώρες.
        •    Όταν βάλαμε το κλιματιστικό να δουλέψει, τρέχανε νερά από παντού και πλημμύρισε το μπαλκόνι μας.

    Μιλήσαμε με το πλαίσιο και το μόνο που λαβαμε ήταν υποσχέσεις ότι θα μας καλέσει κάποιος υπεύθυνος – κανείς ποτέ δεν μας κάλεσε! Αντίθετα, μας πήρε το ίδιο το συνεργείο για να «φτιάξει το παντζούρι» (λες και αυτή είναι η δουλειά τους), ενώ ο τεχνικός παραδέχτηκε ότι δεν ξέρει πώς να διορθώσει το πρόβλημα του κλιματιστικού! Μας είπε να μιλήσουμε απευθείας  με την Toyotomi αντί να αναλάβει το Πλαίσιο την ευθύνη. και επίσης παραδέχτηκε ότι δεν ήξερε να τοποθετήσει το συγκεκριμένο κλιματιστικό.

    Προσπαθήσαμε ξανά και ξανά να επικοινωνήσουμε μαζί σας, εξηγώντας ότι έχουμε ένα μικρό μωρό στο σπίτι και το πρόβλημα πρέπει να λυθεί άμεσα. Αλλά φαίνεται πως δεν σας ενδιαφέρει καθόλου. Μόλις πουλήσετε το προϊόν, τελειώνει η υποχρέωσή σας απέναντι στον πελάτη.

    Μας έχετε ταλαιπωρήσει αφάνταστα, με καινούριο αλλά κατεστραμμένο και άχρηστο εξοπλισμό και μηδενική υποστήριξη. Το λιγότερο που περιμέναμε ήταν σοβαρότητα, αλλά το μόνο που λάβαμε ήταν πλήρη αδιαφορία.

Επικοινωνία