Είμαι στην δυσάρεστη θέση να συντάξω αρνητική κριτική προς την εταιρεία Πλαίσιο ΑΕΒΕ, έπειτα από μεγάλο χρονικό διάστημα υπομονής και ανεκτικότητας των δικαιολογιών τους. Συγκεκριμένα στις 14.11.23 αγοράζω από το Πλαίσιο Ευκαρπίας ένα Θαλάσσιο σκούτερ NAUTICA J-CLASS αξίας 1349€. Μετά την δεύτερη χρήση του το μηχάνημα δεν είχε την αρχική ανταπόκριση των εντολών και ως αποτέλεσμα να μην είναι λειτουργικό. Έχοντας εξαντλήσει τους δίαυλους επικοινωνίας στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελάτων 210-2895000 & 800-11-12345, το τηλεφωνικό τους κέντρο με διαβεβαίωνε ότι θα με καλέσει το αρμόδιο τμήμα της Ευκαρπίας για την επίλυση του προβλήματος, κάτι το οποίο δεν συνέβη ποτέ. Στις 05.09 αποστέλλω επιστολή διαμαρτυρίας μέσω email στα κεντρικά γραφεία για να ενημερώσω την κατάσταση και το απαράδεκτο after
Είμαι στην δυσάρεστη θέση να συντάξω αρνητική κριτική προς την εταιρεία Πλαίσιο ΑΕΒΕ, έπειτα από μεγάλο χρονικό διάστημα υπομονής και ανεκτικότητας των δικαιολογιών τους. Συγκεκριμένα στις 14.11.23 αγοράζω από το Πλαίσιο Ευκαρπίας ένα Θαλάσσιο σκούτερ NAUTICA J-CLASS αξίας 1349€. Μετά την δεύτερη χρήση του το μηχάνημα δεν είχε την αρχική ανταπόκριση των εντολών και ως αποτέλεσμα να μην είναι λειτουργικό. Έχοντας εξαντλήσει τους δίαυλους επικοινωνίας στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης πελάτων 210-2895000 & 800-11-12345, το τηλεφωνικό τους κέντρο με διαβεβαίωνε ότι θα με καλέσει το αρμόδιο τμήμα της Ευκαρπίας για την επίλυση του προβλήματος, κάτι το οποίο δεν συνέβη ποτέ. Στις 05.09 αποστέλλω επιστολή διαμαρτυρίας μέσω email στα κεντρικά γραφεία για να ενημερώσω την κατάσταση και το απαράδεκτο after
”