Nova Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 799 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Nova:

Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

799 κριτικές για “Nova

  1. Μαρία Μ.

    Απαρεδεκτοι. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν έχει καμία αρμοδιότητα περα από το να μεταφερει μηνύματα. Δεν υπαρχει τρόπος να μιλήσεις μα κανένα σχετικό με το πρόβλημα. Ο μόνος τρόπος επικοινωνίας για διευθέτηση προβλημάτων ειναι μια φόρμα. Δεν υπαρχει κανενας τροπος να βρεις το δίκιο σου. Χρεώνουν ότι θέλουν. Οι τεχνικοί τους μου είπαν οτι δεν μπορεί να φτιαχτει η παροχή και καλύτερα να πάω σε άλλη εταιρεία γιατί το προβλημα είναι μόνιμο και αυτοι με χρεώνουν τέλη για 1 χρόνο που δεν είχα τις υπηρεσίες του συμβολαίου και τέλη αποσύνδεσης.

  2. Goerge P.

    ΑΠΑΡΕΔΕΚΤΟΙ.
    Το σήμα της κινητής είναι ΧΑΛΙΑ.
    Η γραμμή του internet πεφτει κάθε 5 λεπτά.
    Κλασσικοί Έλληνες απατεώνες.

  3. Εφη Γ.

    Ανύπαρκτη εξυπηρέτηση για ένα απλο θέμα…δηλώνουν όλοι αναρμόδιοι και πετάνε το μπαλάκι σε άλλους, σε συνδέουν με άσχετα τμήμα με αποτέλεσμα να μην μπορεί να λυθεί το πρόβλημα….πραγματικά απογοητευτικό

  4. Πέτρος Π.

    Δεν έχω συναντήσει πιο αργό ίντερνετ, επιπλέον, επί ένα μήνα κοβόταν κάθε 5 λεπτά και ξανασυνέχιζε 3-4 φορές την ημέρα, κάθε μέρα. Για να καταργήσω τη σύνδεση μου μόνο ακροβατικά δεν με έβαλαν να κάνω. Φριχτή εταιρία από κάθε άποψη – κι αν ψάχνετε να τους βρείτε σε τηλέφωνο καλή τύχη.

  5. Τάσος Κ.

    Είμαι πελάτης με τα πάντα στην Nova (μεταφορά από wind), όλα δουλεύουν σωστά, ταχύτητες κτλ. αλλά με αρκετές αποσυνδέσεις μέχρι του σήμείου (1 φορά το μήνα) να είναι τόσο συχνές που να πρέπει να κάνεις συνεχώς restart…και τότε αρχίζει το πρόβλημα…πρέπει να πάρεις το τεχνικό τμήμα όπου έχουν ανθρώπους που δεν έχουν καμία επαφή με το αντικείμενο, που σε ρωτάνε μηχανικά και προγραμματισμένα εντελώς αστεία πράγματα για 15 λεπτά, μέχρι να καταλήξουν να σου πουν το κορυφαίο…”έχω ενημερώσει τους τεχνικούς, θα σας καλέσουν εντός 1 ημέρας, αν δεν σας καλέσουν ξαναπάρτε μας….” και το πρόβλημα όταν λυθεί επανέρχεται μέσα σε ένα μήνα… Να μην αναφερθώ στο περίτεχνο μπλοκάρισμα του netflix στην αλλαγή του εξοπλισμού από Wind σε Nova… Τελειώνει σε 3 μήνες η σύμβαση και αντίο!!

  6. ΙΩΣΗΦ Κ.

    Aπο τότε που έγινε Nova απαράδεκτη και απατεώνες ήμουν πολλά χρονιά στην wind δεν αντιμετώπισα προβλήματα οταν έγινε νόβα απαράδεκτη

  7. Χρήστος Ο.

    Είναι απαράδεκτοι σήμα ίντερνετ όλο προβλήματα κ στο τηλ με έχουν 15 λεπτά αναμονή ώρα 21.55 νεκρή ζώνη κίνησης.

  8. Νικος Κ.

    Ενα θα πω για αυτή την εταιρεία…Μακρυά!!
    Απο τις 04/9/2023 έως και σήμερα 6/10/2023 είμαι χωρίς τηλέφωνο και internet.

    Καμία προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος μου. Καθημερινά τηλέφωνα στο 11700 με κανένα αποτέλεσμα.

    Ακόμα περιμένω…
    Τους έχω κάνει καταγγελία και θα δούμε τι θα γίνει. θα το φτάσω όσο δεν πάει…

  9. George Giannikakis G.

    Aπο τότε που έγινε νόβα απαράδεκτη και απατεώνες ήμουν πολλά χρονιά στην wind δεν αντιμετώπισα προβλήματα σαν έγινε νόβα απαράδεκτη συνεργάζονται με εξωτερικούς συνεργάτες… Δεν ξέρουν τι τους γίνεται δεν απαντάνε στα τηλέφωνο δουλεύουν remote και όλο στο περίμενε είσαι για μια υπανσχωρηση τους έχω στείλει 17 εμαιλ με παίρνουν και μου λένε δεν είσαι εκπρόθεσμος….. Μακριά από την νόβα

  10. Παναγιώτης Κ.

    Το μεσημέρι της 5/10/2023, έκανα αίτηση για καρτοκινητό F2Go με μετάβαση από Vodafon σε Nova κρατώντας τον ίδιο αριθμό. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας με πήραν τηλέφωνο από το κατάστημα επί της οδού Ανδρ.Παπανδρέου στο Χαλάνδρι και μου είπαν ότι συνδέθηκα. Μάταιος κόπος. Μετά από αλλεπάλληλες προσπάθειες, επικοινωνίας και επίσκεψης στο κατάστημα, ακόμα βρίσκομαι στο μηδέν. Το ωραίο της υπόθεσης, είναι πως στις ατέρμονες προσπάθειες στο κατάστημα και πρσπάθεια αλλαγής Sim, ο αριθμός του κινητού μου είχε χαθεί από το σύστημα τους. Οι άνθρωποι είναι παντελώς άσχετοι. Κατάφεραν να μου ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ το τηλέφωνο. Το ένα αστέρι είναι επειδή δεν υπάρχει -10. ΠΟΤΕ ξανά στην συγκεκριμένη εταιρεία.

  11. Alketa Braci B.

    Σου λέω θα σας απαντήσουμε σύντομα και σε κοροϊδεύουν Ποτέ δεν σε παίρνουν πίσω

  12. Δημ. Μ.

    Πληρώνεις 50αρα γραμμή και έχεις με το ζόρι 11-12……στην αρχή της ενεργοποιησεις είχαμε 47.μετα απο 2 μήνες 11-12 αντε βγάλε άκρη….

  13. Υποτίθεται για λίγα λεπτά θα είχαμε διακοπή και κλείσαμε μια μέρα χωρίς Ίντερνετ.

    Η παναγιωτα εξυπηρετηση πελατών στις 21:09 έπειτα από 50’ αναμονή και έλεγχο της γραμμής με ξεπέταξε με ένα «υπάρχει πρόβλημα στην περιοχή θα λυθεί σύντομα»

    Αγωγές αύριο !

  14. ΔΗΜ. Γ.

    Από 01/10/2023 έχει τέθει σε εφαρμογή κανονισμός της ΕΕΤΤΤ περι ελευθερίας του τελικού χρήστη να επιλέγει όποιον εξοπλισμό θέλει και που είναι δημοσιευμένος στο ΦΕΚ 7271/31.12.2023 ( https://www.eett.gr/wp-content/uploads/2023/01/AP1058-011-020.pdf) και επομένως είναι νόμος τους κράτους και πρέπει να τον τηρήσει. Σε επικοινωνία που είχα μαζί τους στις 02/10/2023, πήρα την απάντηση “Δεν έχουμε πρόσβαση” (https://ibb.co/6P7V77k) , επόμενη η εταιρία είναι ΠΑΡΑΝΟΜΗ, από τι στιγμή που σε υποχρεώνει εμέσως πλην σαφώς να χρησιμοποιείσεις τον δικό τους εξοπλισμό θέλοντας και μη!!!

  15. ΕΛΕΝΗ Ρ.

    Παντελώς ΑΧΡΗΣΤΟΙ και αυτοί που δουλεύουν στα καταστήματα και αυτοί που βρίσκονται στην εξυπηρέτηση πελατών και αυτοί που ανταποκρίνονται στο 5ψήφιο νούμερο.Κάλεσα το 5ψήφιο για ενεργοποίηση πακέτου,μου είπαν ότι ενεργοποιήθηκε το πακέτο για 8 ευρώ με 400 λεπτά ομιλίας και 40 SMS και όταν έβαλα 8 ευρώ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ότι θα έχω τα παραπάνω,μου έφαγε το 8 ευρώ κι έμεινα χωρίς χρόνο ομιλίας.Και αυτή είναι η δεύτερη φορά που συμβαίνει και χάνω 8ευρο σε αυτούς,γιατί ήταν η δεύτερη φορά που ζήτησα να μου γίνει ενεργοποίηση η οποία ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ κι ας μου είπε ο τύπος στο τηλέφωνο ότι είμαι εντάξει,έχει ενεργοποιηθεί το πακέτο και μπορώ και από το περίπτερο να αγοράσω για 8 ευρω χρόνο ομιλίας 400 λεπτα και 40 sms!ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.Καλύτερα 4 ευρώ παραπάνω σε άλλη μεγάλη εταιρία που έχει και σήμα( γιατί από σήμα η NOVA ας μη το συζητάμε καλύτερα),παρά που έχω χάσει σε 1 μήνα 16 ευρώ από δύο 8ευρες ανανεώσεις που όμως ΠΟΤΕ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΝOVA δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν σωστά σαν διαδικασία.ΟΧΙ αγαπητοί μου, είστε άχρηστοι και ξαναγυρνάω εκεί που ήμουν!Τζάμπα τόση ταλαιπωρία!Θα φροντίσω να μη κρατήσω μυστική τη ταλαιπωρία μου!

  16. Μαριαννα Κ.

    Έχω βλαβη μια εβδομάδα τώρα, μετράω πολλά τηλεφωνήματα όπου με έβαζαν να κάνω reboot και να πατάω με την οδοντογλυφιδα επανειλημμένα..μετά τους έδωσα το serial number μου είπαν ότι θα φτιαχτεί άμεσα, εις μάτην. Μετά μια εβδομάδα περιμένω τλφ για ραντεβού με τον τεχνικό. Απαράδεκτοι απλώς, θα φύγω άμεσα.

  17. Από τότε που έγινε η ενοποίηση άρχισαν τα σοβαρά προβλήματα. Το ρούτερ (καινούργιο) κάνει συνεχώς επανεκκίνηση μόνο του, η γραμμή του τηλεφώνου κάνει διακοπές και παράσιτα… Μια ευτυχία!!! Μέχρι και στο κινητό μου κόπηκε 2 φορές η γραμμή (χωρίς φυσικά να χρωστάω πληρωμή λογαριασμού!). Αυτό ΔΕΝ μου είχε συμβεί ούτε με το πρώτο μου κινητό τηλέφωνο πριν 20 χρόνια!!!
    ΥΓ: Όλα τα παιδιά στο κέντρο εξυπηρέτησης είναι καί φιλότιμα καί ευγενικά!

  18. μακραν η χειροτερη εταιρεια! μετα απο επισκευη στο δικτυο εχω 139 διακοπες σ ενα 24ωρο! τους πηρα τηλ, με συνδεσαν με 3 διαφορετικα τμηματα και ακρη δ εβγαλα. αντι να ειναι υπαιτιοτητα δικη τους καθως υπαρχει προβλημα μονιμη στη γραμμη μου λενε εκ των υστερων εφοσον μιλουσα μαζι τους 25 λεπτα, οτι δ ειναι το αρμοδιο τμημα ενω με ειχαν συνδεσει οι ιδιοι με το εκαστοτε τμημα για το προβλημα μου! για να μη τους βρισω ασχημα το εκλεισα! παρακαλω πολυ μακρια απο νοβα ειναι μονο προβληματα κ η εξυπηρετηση κακιστη! καλα ξεμπερδεματα ευχομαι σε ολους!

  19. Γεωργια Μ.

    Και εγώ μετά από τεχνικές εργασίες στο δίκτυο από την Νova δεν έχω ούτε Ίντερνετ ούτε σταθερή και δεν υπάρχει φως στο τούνελ καθώς ρίχνουν το φταίξιμο στον ΟΤΕ. Θα φύγω γιατί με περνάνε για μ*****.

  20. Αντώνης Λ.

    Άχρηστη εταιρεία….παναθλια θα έλεγα. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται και το ίντερνετ κόβεται κάθε τρεις και λίγο. Θα έριχνα βαριές κουβέντες αν ήταν νόμιμο αλλά βλέπετε αυτοί μπορούν να κάνουν ότι θέλουν και εμείς όχι…Ξεφτιλα

  21. Giannis I.

    Εάν είχε μείον θα έβαζα.. Μακριά παιδιά.. Απο τότε που έγινε Nova (παλιά wind) κάθε λίγο και λιγάκι κάνει διακοπές το ιντερνετ.. φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχουν κάνει περικοπές παντού ακόμα και στην εξυπηρέτηση. Απλά μαζεύουν το χρήμα και δεν ασχολούνται καν.. υπομονή να λείξει το συμβόλαιο και μακριά..

  22. Αλεξ Χ.

    Χειρότερα δεν γίνεται.

  23. Ευαγγελος Μ.

    Τοποθέτηση οπτικής ίνας 500 Mbps, την 17η Σεπτεμβρίου 2023. Upload 51 Mbps, Download 95 Mbps. Τους τηλεφώνησα την επόμεη ημέρα μετά απο 20 reboots. Kλείστηκε ΠΡΩΤΟ ραντεβου, δεν ήρθε κανείς. Κλείστηκε ΔΕΥΤΕΡΟ ραντεβού, δεν ήρθε κανείς. Κλείστηκε ΤΡΙΤΟ ραντεβού, ήρθε με καθυστέρηση 1 ώρας και 15 λεπτών, μετά το συμφωνημένο τρίωρο, την 26η Σεπετεμβρίου 2023. “Η βλάβη είναι συστημική… Εντός των ημερών θα το διορθώσουν…” Νοιώθω πολύ άσχημα που έμπλεξα μαζί τους.

  24. Θεοδώρα Μ.

    Η χειρότερη εταιρεία.μια εβδομάδα χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ δεν τους νοιάζει τίποτα..τους περνο 5.6 τηλέφωνα την ημέρα και θα καταγράψουμε το πρόβλημα σας και πάλι τα ίδια…ένα μήνα στην εταιρεία σας και μια μέρα δεν έχω σωστό ίντερνετ και τηλέφωνο….η χειρότερη όλον

  25. ΒΑΣΙΛΗΣ Π.

    επικοινωνία με συνεργάτη nova wind το όνομα του κυρίου Παρης Ζ ο άνθρωπος με εξυπηρέτησε πάρα πολύ καλά και με ευγένεια ενώ άλλες φορές όσες και να ζητούσα εξυπηρέτηση ήταν απαράδεκτη μπράβο στην εταιρεία που έχει τουλάχιστον 1 τόσο εξυπηρετικό συνεργάτη του αξίζει το σχόλιο και πρέπει μια εταιρεία σαν την nova να έχει τέτοιους συνεργάτες κύριε σας ευχαριστώ πολύ