Το μεσημέρι της 5/10/2023, έκανα αίτηση για καρτοκινητό F2Go με μετάβαση από Vodafon σε Nova κρατώντας τον ίδιο αριθμό. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας με πήραν τηλέφωνο από το κατάστημα επί της οδού Ανδρ.Παπανδρέου στο Χαλάνδρι και μου είπαν ότι συνδέθηκα. Μάταιος κόπος. Μετά από αλλεπάλληλες προσπάθειες, επικοινωνίας και επίσκεψης στο κατάστημα, ακόμα βρίσκομαι στο μηδέν. Το ωραίο της υπόθεσης, είναι πως στις ατέρμονες προσπάθειες στο κατάστημα και πρσπάθεια αλλαγής Sim, ο αριθμός του κινητού μου είχε χαθεί από το σύστημα τους. Οι άνθρωποι είναι παντελώς άσχετοι. Κατάφεραν να μου ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ το τηλέφωνο. Το ένα αστέρι είναι επειδή δεν υπάρχει -10. ΠΟΤΕ ξανά στην συγκεκριμένη εταιρεία.
Το μεσημέρι της 5/10/2023, έκανα αίτηση για καρτοκινητό F2Go με μετάβαση από Vodafon σε Nova κρατώντας τον ίδιο αριθμό. Το απόγευμα της ίδιας ημέρας με πήραν τηλέφωνο από το κατάστημα επί της οδού Ανδρ.Παπανδρέου στο Χαλάνδρι και μου είπαν ότι συνδέθηκα. Μάταιος κόπος. Μετά από αλλεπάλληλες προσπάθειες, επικοινωνίας και επίσκεψης στο κατάστημα, ακόμα βρίσκομαι στο μηδέν. Το ωραίο της υπόθεσης, είναι πως στις ατέρμονες προσπάθειες στο κατάστημα και πρσπάθεια αλλαγής Sim, ο αριθμός του κινητού μου είχε χαθεί από το σύστημα τους. Οι άνθρωποι είναι παντελώς άσχετοι. Κατάφεραν να μου ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΝ το τηλέφωνο. Το ένα αστέρι είναι επειδή δεν υπάρχει -10. ΠΟΤΕ ξανά στην συγκεκριμένη εταιρεία.
”