Είμαι πελάτης με τα πάντα στην Nova (μεταφορά από wind), όλα δουλεύουν σωστά, ταχύτητες κτλ. αλλά με αρκετές αποσυνδέσεις μέχρι του σήμείου (1 φορά το μήνα) να είναι τόσο συχνές που να πρέπει να κάνεις συνεχώς restart…και τότε αρχίζει το πρόβλημα…πρέπει να πάρεις το τεχνικό τμήμα όπου έχουν ανθρώπους που δεν έχουν καμία επαφή με το αντικείμενο, που σε ρωτάνε μηχανικά και προγραμματισμένα εντελώς αστεία πράγματα για 15 λεπτά, μέχρι να καταλήξουν να σου πουν το κορυφαίο…”έχω ενημερώσει τους τεχνικούς, θα σας καλέσουν εντός 1 ημέρας, αν δεν σας καλέσουν ξαναπάρτε μας….” και το πρόβλημα όταν λυθεί επανέρχεται μέσα σε ένα μήνα… Να μην αναφερθώ στο περίτεχνο μπλοκάρισμα του netflix στην αλλαγή του εξοπλισμού από Wind σε Nova… Τελειώνει σε 3 μήνες η σύμβαση και αντίο!!
Είμαι πελάτης με τα πάντα στην Nova (μεταφορά από wind), όλα δουλεύουν σωστά, ταχύτητες κτλ. αλλά με αρκετές αποσυνδέσεις μέχρι του σήμείου (1 φορά το μήνα) να είναι τόσο συχνές που να πρέπει να κάνεις συνεχώς restart…και τότε αρχίζει το πρόβλημα…πρέπει να πάρεις το τεχνικό τμήμα όπου έχουν ανθρώπους που δεν έχουν καμία επαφή με το αντικείμενο, που σε ρωτάνε μηχανικά και προγραμματισμένα εντελώς αστεία πράγματα για 15 λεπτά, μέχρι να καταλήξουν να σου πουν το κορυφαίο…”έχω ενημερώσει τους τεχνικούς, θα σας καλέσουν εντός 1 ημέρας, αν δεν σας καλέσουν ξαναπάρτε μας….” και το πρόβλημα όταν λυθεί επανέρχεται μέσα σε ένα μήνα… Να μην αναφερθώ στο περίτεχνο μπλοκάρισμα του netflix στην αλλαγή του εξοπλισμού από Wind σε Nova… Τελειώνει σε 3 μήνες η σύμβαση και αντίο!!
”