Ο7 Απριλίου εκανα αίτηση για οπτική ίνα, Σήμερα είναι 02 Αυγουστου και ακόμη ούτε για αυτοψία ήρθαν. Οπότε μιλάω μαζί…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Απαράδεκτη εταιρεία και απαράδεκτη εξυπηρέτηση… Ο,τι χειρότερο πραγματικά. Χωρίς ίντερνετ εδώ και δύο μέρες… Τους παιρνουμε τηλέφωνο και συνέχεια μας έχουν στο περίμενε και στο οτι θα μας καλέσουν αργότερα… Στο τέλος μας πήραν Παρασκευή απόγευμα για να μας πούνε οτι ο τεχνικός θα έρθει από την επόμενη βδομάδα… Απαράδεκτη εξυπηρέτηση
”Πρέπει να κλείσει σαν εταιρεία. Με έχουν 1 ολόκληρο μήνα χωρίς internet και 21 ημέρες χωρίς σταθερό τηλέφωνο για το λόγο ότι έχω 24ρι με χαλκό! Μου έδωσαν δωρεάν data στο κινητό και μόλις έκανα αναβάθμιση χωρίς να ολοκληρωθεί μου τα έκοψαν!! Εκανα αμέσως ακύρωση της αναβάθμισης την Έφυγα για cosmote γιατί είναι η δεύτερη φορά που με άφησαν χωρίς ίντερνετ πριν ήταν 15 ημέρες μέσα ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΣΕΒΕΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΑΣ
”Ότι χειρότερο από εταιρεία μπορεί να υπάρχει μετά από οχτώ μήνες μου κάνουνε σύνδεση Αίσχος Απατεώνες
”Η σύνδεση της κινητής ειναι ότι χειροτερο
”Εδώ και 6μηνες έχουμε μια φορά την εβδομάδα ίντερνετ και τηλέφωνο (ενώ έρχονται λογαριασμοί κανονικά!),μας έχουν στείλει τεχνικούς έχουμε αλλάξει τα πάντα αλλά ίντερνετ και τηλέφωνο δεν υπάρχει! Σήμερα με κορόιδευαν και στο τηλέφωνο ο ένας με παρέπεμψε στον άλλον στο τέλος μου είπαν να κλείσω και θα με πάρουν, φυσικά δεν έγινε ποτέ! Ανεπιφύλακτα λέω η χειρότερη εταιρεία “ίντερνετ και τηλέφωνο”
”είναι μια επιλογή ανάγκης. Τα ping ανεβοκατεβαίνουν συνεχώς. Είμαι εξ ανάγκης σε αυτή την εταιρεία. Συνέχεια επικοινωνώ μαζί τους για το ίδιο πρόβλημα. Δεν έχουν ιδιόκτητο δίκτυο ουτε κατασκευάζουν καμπίνες μόνο μισθώνουν. Προτιμήστε Cosmote εάν δεν υπάρχει εταιρεία με fiber στην περιοχή σας
”Μακριά. Απλά απατεώνες!
”Ότι χειρότερο υπάρχει σε εταιρεία και σε εξυπηρέτηση..έκανα συμβόλαιο 10/05/2023 και μέχρι και σήμερα 03/08/2023 δεν έχει γίνει καμία ενέργεια..έπειτα από άπειρα τηλέφωνα και mail που έχω στείλει σήμερα με πήραν τηλέφωνο για να έρθει τεχνικός και μου λένε ότι δεν μπορώ να κάνω και ακύρωση συμβολαίου..ενω εχω mail το οποίο λέει ότι μπορώ να αποχωρήσω δυο μήνες μετά εφόσον δεν έχω παραλάβει εξοπλισμό ..απαράδεκτοι
”16 μέρες χωρίς ίντερνετ και κανείς δεν νοιάζεται μάλλον δημόσια υπηρεσία θα ειναι
”Αν ειχε επιλογή – 100 αστέρια θα έβαζα.
”Οπως συνήθως ανανεώνουν το συμβόλαιο χωρις την έγκριση σου. Πάω σε κατάστημα της Nova και με διώχνουν γιατί πρέπει να πληρώσω ριτρα συμβολαίου, να μιλήσω με τα κεντρικά τηλεφωνικά.
Παίρνω στα κεντρικά μου κάνουν πίστωση 20€ και μου λενε είναι εντάξει δεν έχετε καμία υποχρέωση απέναντί στην nova.
Και μετα απο ενα μηνα ξανά εκδίδουν λογαριασμό, ενω μου ειχα πει το αίτημα μου διακοπή συμβολαίου χωρίς ριτρα και μου είπαν εντάξει και το τονίζω μου έκαναν πιστώση.
Η κατάσταση τους ειναι να κοροϊδεύουν τον κοσμο τίποτα αλλο.
Δυστυχώς είναι εταιρεία που εμείς οι πολίτες τσακωνομαστε γιατί αναγκάζουν τους εργαζόμενους (με την πολιτική τους) να μην μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα.
Ίντερνετ με καρτα παιδιά, ούτε ρουτερ ούτε συμβόλαιο. Έχουμε βάζουμε ίντερνετ δεν έχουμε παμε σε ίντερνετ καφέ ποιο φθηνά την βγάζουμε.
Όπως έχει γράψει και κάποιος άλλος κριτική ουτε συγγνώμη δεν ζητάνε.
Πραγματικά ξεφτίλες. Είμαι πελάτισσα χρόνια. Μου προτείνουν το ΕΟΝ και μου προσφέρουν μείωση λογαριασμού. Δυστυχώς το δέχτηκα. Τώρα ούτε MEGA, ούτε ANT1, ούτε MAKTV μέσω ΕΟΝ. Και ποιος ξέρει πόσα ακόμα θα ακολουθήσουν. Με ενημέρωσαν σήμερα από το 13800 ότι τα ακυρωτικά τέλη είναι 80 Ευρώ!!!! Και καπάκι λαμβάνω το μέηλ για ΑΝΤ1 και Μακεδονία… Απλά τραγικοί… Αναρωτιέμαι: δεν καταλαβαίνετε ότι έτσι (με τερτίπια αισχροκέρδειας) θα χάσετε τους πελάτες σας (ακόμη και τους πιστούς); Κρίμα….
”Παιδιά έχει έρθει η ώρα να το κλείσουμε το nova να μην σπαταλάμε τα λεφτά μας σε αυτήν την εταιρία, ούτε συγνώμη δεν μας ζητάνε σαν πελάτες πλήρης απογοήτευση για την εταιρία σας αίσχος
”Ξεφτιλησμενοι απατεώνες. 4 μέρες είχαμε disconnect κάθε μέρα από το internet και τις επόμενες 5 μέρες χωρίς internet και τηλέφωνο! Με καθημερινή επικοινωνία μαζί τους χωρίς να βγάζεις άκρη. Την μια μας έλεγαν ότι φταίει η περιοχή, την άλλη η ζέστη του καλοκαιριού. Κάθε μέρα στο τηλέφωνο για να περνούμε κάθε μέρα διαφορετική απάντηση. Ντροπή και αισχος, είναι το λιγότερο που μπορώ να πω!
”Δυστυχώς η Πολιτεία δεν θέλει να βάλει κανόνες ενάντια στην αισχροκέρδεια του μονοπωλίου της κινητής και σταθερής τηλεφωνίας. Αγόρασα nova tv full pack. Για κινητή έχω Vodafone και internet Cosmote. H Nova εχει το 13700 τεχνικη υποστήριξη χωρις χρέωση. Αλλά το 13800 με χρέωση. Αυτό σημαίνει οτι πρακτικα δεν μπορείς να τους καλέσεις να σου επιλύσουν θέματα λογαριασμού εκτος και αν πληρώσεις αυτά που χρεώνει οπαροχος, δηλαδη 0,92 ευρω το λεπτο.Αν είσαι τυχερος θα μιλήσεις με εκπρόσωπο μετα τα 5 λεπτα. Αν σε βάλουν και σε αναμονή θα εχεις άλλα 5. Με λιγα λόγια ενα 15 ευρω για πλάκα. Αν αυτό θεωρείται σεβασμος στον πελάτη και διάθεση εξυπηρέτησης ας το κρίνει ο καθένας. Εγω θα εβαζα 0 στην αξιολόγηση.
”Ότι χειρότερο μπορείς να κάνεις σε επιλογή τηλεφωνίας ίντερνετ κλπ. Οι άνθρωποι είναι αναξιόπιστοι, ερασιτέχνες και ευθυνόφοβοι, από υπηρεσίες έως και υπευθυνότητα εκπροσώπων. Έκανα αίτημα για σταθερή στις 9/5/2023 και μέχρι σήμερα 28/07/2023 ΜΗΔΕΝ υπηρεσία, και οι ώρες στο τηλέφωνο μαζί τους αμέτρητες σε αναμονή και να ακούς ανεύθυνες κουβέντες. Όταν ζήτησα στον εκπρόσωπό τους (Παναγιώτη Β) να μιλήσω με των προϊστάμενό του απλά είπε ότι πρέπει πρώτα να πάρει την άδειά του για να δώσει το επαγγελματικό του τηλέφωνο…… (Δεν το κατάλαβα ποτέ αυτό, προϊστάμενος να κρύβεται πίσω από τις τηλεφωνήτριες). Παρόλα αυτά, η εγκατάσταση εντός σπιτιού router κλπ την έκαναν στις αρχές Ιούλιου αλλά χωρίς να υπάρχει καμία υπηρεσία. Βεβαίως και λέγανε ότι δεν έκανε ο ΟΤΕ την σύνδεση….. Λες και εγώ μίλησα με τoν OTΕ. Από τότε και μέχρι σήμερα μου στείλαν μήνυμα να είμαστε στο σπίτι διότι οι τεχνικοί θα έρθουν στις 21/7/2023 για λύσουν το πρόβλημα…. ΔΕΝ Εμφανίστηκαν ΠΟΤΕ. Ακολούθησαν τηλεφωνήματα με ώρες αναμονής και τελικά είπαν ότι θα έρθουν στις 24/7/2023. Και εδώ είναι το καλό κώματι της υπόθεσης. Πήραν τηλέφωνο ότι έρχονται και τελικά πήγαν δύο σπίτια δίπλα διότι, είχαν ΛΑΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ……. Και φυσικά ΔΕΝ έγινε πάλι τίποτα, είπαν ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ. Τελικά σήμερα το πρωί μας έστειλαν πάλι μήνυμα ότι η γραμμή μας ενεργοποιήθηκε. Αρχικά πίστεψα ότι επιτέλους τελείωσε το μαρτύριο, αλλά δυστυχώς ακόμα τίποτα από υπηρεσίες και η NOVA, πάλι ώρες στα τηλέφωνα, ψάχνει να βρει τις συντεταγμένες τις γραμμής. Και αναρωτιέμαι αν ξέρει κάποιος να μου πει, η NOVA λειτουργεί με υπαλλήλους η με ΑΜΕΑ, γιατί όλα αυτά που μου έχουν συμβεί έως σήμερα με τόσες ώρες στα τηλέφωνα ΜΟΝΟ ΑΜΕΑ θα μπορούσαν να είναι.
”Θέλεις να μιλήσεις με κάποιον εκπρόσωπο και σε βάζουν στην αναμονή και σε παρατάνε εκεί !
”Ειδικότερα στο F2go περίμενα μέχρι και 45 λεπτά στην αναμονή και ποτέ δεν ήρθε κάποιος εκπρόσωπος για να βοηθήσει σε σοβαρό πρόβλημα που προέκυψε !!!
αλλαξτε εταιρεια και μην το κουραζετε. δε θα βγαλετε ακρη καμια και θα σπασετε τα νευρα σασ. οσο ηταν wind, προσωπικα δεν ειχα προβλημα κανενα για 5 χρονια. απο τοτε που εγινε νοva, το ιντερνετ η σερνεται η απλα δεν υπαρχει. οσοι σκεφτεστε να βαλετε καινουρια γραμμη, εννοειται μακρια απο νοvα.
”20 ημέρες χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ…απαράδεκτη εταιρεία…οι υπάλληλοι της σε κοροϊδεύουν σου ζητούν το τηλέφωνο και δεν σε παίρνουν ποτέ…Δεν το έχω ξαναζήσει ποτέ αυτό…θα μπορούσα να γράψω 3 σελίδες!!!
”12. Μέρες είμαστε χωρίς internet!!!!! Μας κοροϊδεύουν. Τη μια μέρα μας λένε ότι το πρόβλημα είναι στον χώρο μας. Την επόμενη ότι είναι στην ευρύτερη περιοχή. Τεχνική υπηρεσία. Ανύπαρκτη.
”Μας κλείνουν δύο φορές ραντεβού κ δεν έρχονται. Μόνο τους λογαριασμούς. Χρεώνουν. Γελεία εταιρία. κ. Αναξιόπιστη
Ενα αστερι και πολυ τους ειναι. Δεν υπάρχει χειροτερη εταιρεια. Εχω απογοητευτεί..!!
”Ανέντιμοι ψεύτες. Αγόρασα 100 ίντερνετ και έχω από 40 μέχρι 50. Η απάντησή τους είναι οτι φταίνε οι συσκευές μου και πρέπει να αγοράσω καινούργιο κινητό και λάπτοπ. Μακριά από την εταιρεία
”Χρέωση για ίντερνετ, χωρίς να έχω ίντερνετ διότι δε μπορούν η δε γνωρίζουν η δε θέλουν να το φτιάξουν.
”Χρέωση εκτός παγίου, διότι χρεώνουν πανάκριβα τη συνομιλία με το τεχνικό τμήμα, με το τμήμα εξυπηρέτησης , και μάλλον χρεώνουν και τη μουσική που παίζει όσο οι υπάλληλοι σκέφτονται τι θα σου πουν για να σε πετάξουν σε άλλο τμήμα.
Χρέωση στο κινητό μου, διότι υποχρεωτικά τους καλούσα και από κινητό.
Μακριά!!
Ότι χειρότερο!
”Τεχνική υποστήριξη ανύπαρκτη, διαρκή προβλήματα στη σύνδεση και τεράστια ανακούφιση όταν φεύγεις επιτέλους από αυτούς και πας σε άλλη εταιρεία, ΣΟΒΑΡΉ!
Η μετά wind εποχή άθλια και σε σταθερή και σε κινητή τηλεφωνία τέτοιο πράγμα δεν έχω ξανασυναντησει
”Απαραδεχτη ..μας αποκαλουν ψευτες …δεν ηχογραφουν τα παραπονα μας…ειδικα οι αντρες τεχνικης υποστηριξης ευθεις στο να σε απικαλεσουν ψευτη…ανικανοι της δουλειας τους …και μεταβιβαση τι μπαλακι…σε υφισταμενους…οτι χειροτερο που εχω συναντησει…χειροτερη και αλο την εξυπηρετηση της παλιας wind…καποιος κ Μ …τεχνικος …με ειπε ψευτρα ισα 10 φορες
”