Nova Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 914 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Nova:

Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

914 κριτικές για “Nova

  1. Νικολαος Ρ.

    Απαραδεκτη εταιρεια. 7 μηνες και μια εγκατασταση δεν καταφεραν να ολοκληρωσουν. Ουτε για δειγμα μαζι τους. Απο τον Ιουνιο μεχρι το Νοεμβριο μια ασταματητη κοροιδια και η υψιστη ανικανοτητα. Ενα call center που δεν ενγμερωνεται για τιποτα απο το τεχνικο τμημα και ενα τεχνικο τμημα το οποιο δεν εχει κανενα προβλημα να σου παρουσιασει μια δικαιολογια για τα παντα.

    ΤΡΑ…………………ΓΙ…………………ΚΟΙ

  2. Susie K.

    Η χειρότερη από όλες τις εταιρείες που έχω συνεργαστεί! Απατεώνες ,κάνουν τροποποιήσεις στα συμβόλαια για να επιμηκύνουν την διάρκεια του συμβολαίου χωρίς καμία ενημέρωση η συγκατάθεση του πελάτη.Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ανύπαρκτη. Τα τηλέφωνα στα καταστήματα δεν χτυπάνε καν για να απαντήσουν. Μακριά.

  3. Christos B.

    Στέλνουν στο viber να πληρώσεις ποσά που δεν έχουν καμία σχέση με τα ποσα που έχεις συμφωνήσει χρησιμοποιόντας διάφορα τρυκ οταν ζητάς διευκρινήσεις δήθεν πως χρέωσαν και άλλα ποσά απο το παρλθόν που δεν πρόλαβαν να ενημερώσουν την καρτέλα! Ή πως έβαλαν στα ποσά αυτα και μελλοντικό λογαριασμο!
    το αποτέλεσμα είναι να προσπαθούν να σε μπερδέψουν.
    Είναι τρελό μια τόσο μεγάλη εταιρεία να λειτουργεί έτσι δεν μου έχει ξανασυμβεί.

  4. Σαβουρα
    Μιση ωρα διαφημισεις σε πληρωμενη πλαφορμα ειδικου περιεχομενου εχει περισσοτερες διαφημισεις αποτι τα ιδιωτικα
    Σαβουρα ολκης

  5. Είμαστε επιχείρηση , μία εβδομάδα προσπαθούμε να λύσουμε το θέμα γιατί δεν έχουμε ίντερνετ Που σημαίνει ούτε pos δεν ασχολούνται δεν κάνουνε τίποτα γι’ αυτό δεν στέλνουνε κάποιον τεχνικό έχουμε απηυδήσει . Στο σπίτι δε .. 2 μήνες κλείνω χωρίς ίντερνετ. ΟΤΙ χειρότερο . Θα διακόψω κάθε σύνδεση που έχω με αυτούς

  6. Ioannis S.

    Έκανα αίτηση για σταθερό ιντερνετ . Είπαν από 3 εως μία εβδομάδα.Nova Πάτρας. Αισίως συμπληρωσαμε ένα μήνα και ακόμη δεν έχουν καλέσει οι τεχνικοί για την σύνδεση. Τους έχω πάρει άπειρα τηλέφωνα και έχω επικοινωνήσει μαζί τους ουκ ολίγες φορές. Απορώ κανείς από την εταιρία δεν διαβάζει τις κριτικές ή τα μηνύματά μας ?

  7. 2βδομαδες στα τηλ δεν Μ είπαν οτι διακοπή μόνο σε κατάστημα. Ξυλωνω το ρούτερ απ’ τα νεύρα μ (συνεχόμενες διακοπές κ καθόλου ταχύτητα) Παω σε κατάστημα γτ απηυδησα. Κάνω ακύρωση συμβολαίου.Μετα από 2βδομαδες πληρώνω πάγιο. Κ μετά Μ έρχεται email σ ένα μήνα η διακοπή με εξόφληση εκκαθαριστικού 😳
    Με τόσα παράπονα ΥΠΕΘΕΣΑΝ πως εννοούσα διακοπή μετά από κάνα 2 μήνες 😳
    Πληρώνω πάγια χωρίς ίντερνετ με λίγα λόγια κ ακόμα παλεύω για ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗ τελικά
    Κ πρόστιμο για ακύρωση συμβολαίου
    Δηλ σε τιμωρούν με ποινή που θες να φύγεις νωρίτερα κ δεν παραμένεις σε μια συνδεση… ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΔΕΣΗ
    ΑΙΣΧΟΣ

  8. Απαίσιοι… σαν εταιρεία σαν εξυπηρέτηση όπως θες πες το.. Απαράδεκτο να μην έχεις υπηρεσίες και να σε χρεώνουν κανονικά.. έχει έρθει οντεχνικος τους 3 φορές εχω τα χαρτιά και με χρεώνουν κανονικά.. ΜΑΚΡΙΆΑΑΑΑΑ

  9. ΛΥΔΙΑ Μ.

    ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ!!! ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ!!!!
    Διατείνονται ότι υπάρχει σαφές πλαίσιο χρονικό για υπαναχώρηση, το οποίο στην πραγματικότητα δεν το εφαρμόζουν. Και φυσικά μου στείλανε έναν λογαριασμό 300+ ευρώ για 4 μέρες που είχα το κινητό και από σταθερό και ιντερνετ αποχώρησα την ίδια ημέρα που συνδέθηκε. όλα αυτά μετά από δική τους καθοδήγηση να σημειωθεί. Αρνούνται να δώσουν την ηχογράφηση της κλήσης προκειμένου να μην κινηθείς νομικά.
    Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ “ΕΤΑΙΡΕΙΑ”!! ΜΑΚΡΙΑ!!

  10. Ανδρέας Π.

    Δεν έχουμε σταθερό ίντερνετ εδώ και τόσες εβδομάδες!
    Πάντα είχαμε προβλήματα με το ίντερνετ, αλλά τώρα έχει γίνει ακόμα χειρότερο!!
    Συνεχόμενες αμέτρητες αποσυνδέσεις!!
    Μετά από πολλές κλήσεις στην “τεχνική υποστήριξη”, δεν έλυσαν ποτέ το πρόβλημα!
    Θα πάω αλλού εντελώς δυσαρεστημένος απαράδεκτοι!!

  11. Olga K.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση.
    Αφού με λάθος εκπροσώπου τους διαγραψαμε την esim αναγκάστηκαν να πάμε σε κατάστημα για εκ νέου αίτημα esim με χρέωση προφανώς. Έχουν περάσει 12 ώρες και ακόμα δεν έχει ενεργοποιηθεί. Έχουμε καλέσει 4 φορές περιμενοντας το bot και τον εκπροσωπο Ν κάνουμε 4η φορά επιβεβαίωση στοιχείων και με εκ νέου λάθος εκπροσώπου να ασχολειται με λάθος αριθμό. ΈΛΕΟΣ

  12. Χρήστος Κ.

    Και το 1 αστερι πολυ ειναι. Απαράδεκτη σε όλα τα επίπεδα. Το σταθερό αρχικά υπολειτουργουσε για 6 μηνες και 2 μηνες τωρα δεν εχω καν σταθερό τηλέφωνο! Επιπλέον απο τον Ιούνιο εχω επαναλαμβανόμενες διακοπές στο ίντερνετ(12-15 την μέρα). Στην περίπτωση μου,καθώς δουλεύω μόνιμα απο το σπίτι για το εξωτερικό, αυτό είναι καταστροφικό. Έκανα άπειρες κλήσεις, και 4-5 αιτήματα χωρίς αποτέλεσμα,καθώς όπως μου είπαν ειναι πρόβλημα του χαλκού στα καλώδια του ΟΤΕ και τα έκλειναν χωρίς επιτόπιο έλεγχο. Αντιθέτως μου ειπαν οτι η λύση είναι ΜΟΝΟ η οπτικη ίνα για την οποία θα έπρεπε και να περιμενω 2.5 μήνες ενω παραλληλα θα πληρώνονταν κανονικα απο εμενα για υπηρεσιες που δεν προσφερουν!Έστειλα email παραπόνων για να βρεθεί μια λύση,ξανά άπειρες κλήσεις που μεχρι που και εγω βαρέθηκα. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ…

  13. Παναγιώτης Γ.

    1. Είμαι χωρίς σταθερό τηλέφωνο από τον Αύγουστο 2024. Σήμερα έχουμε Νοέμβριο 2025. Δεν θα μπω στην διαδικασία να περιγράψω τις ατελείωτες αναμονές τόσο στο τηλεφωνικό τους κέντρο (αν υπάρχει φυσικά κάτι τέτοιο…) ούτε στις 10δες επικοινωνίες στο chat. 2) Ο ΟΤΕ έχει υλοποιήσει την υποδομή οπτικής ίνας εδώ και 6 μήνες, η NOVA έχει δεσμεύσει το voucher και μου λένε “ότι δεν έχει συνδεθεί ακόμη “, χωρίς όμως να έρθει ούτε ένας τεχνικός να το διαπιστώσει . Κάθε εβδομάδα μιλούσα μέσω chat με εκπροσώπους της εταιρείας καθώς και τηλεφωνικώς. Η τελευταία δικαιολογία είναι ότι ο Άλιμος (εγώ μένω στην Βάρη) δεν έχει ακόμα “υποδομή οπτικής ίνας” !!!! Απίστευτοι !!!! 3) Από εχθές 4/11/2015 είμαι σε ολικό black out, ο τεχνικός με έστεισε φυσικά άλλη μια φορά !!!!

  14. ΡΑ Α.

    Η χειρότερη στο κομμάτι του τεχνικού service και της επικοινωνίας τους βέβαια.
    Έχουμε πρόγραμμα σταθερό – internet και TV και είμαστε από τις 24/10 έως και σήμερα 5/11 χωρίς σύνδεση, σε περιοχή της Αθήνας. έχουν έρθει 3 φορές τεχνικοί με επίσκεψη εξωτερικά της οικίας και εσωτερικά και ο ένας ρίχνει το πρόβλημα στον άλλον. Στο τηλεφωνικό κέντρο δεν βλέπουν όλες τις επισκέψεις των τεχνικών (εκτός αν αυτοί που ήρθαν ήταν φαντάσματα). Έχουμε πάρει 3 διαφορετικές ημέρες άδεια από την εργασία μας, το θέμα δεν έχει λυθεί και προτείνουν και 4η ειδοποίηση σε τεχνικό (άρα και άλλη ημέρα άδειας, όπου νομίζουν ότι καθόμαστε όποτε θέλουμε εμείς…).ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙΙΙΙΙ

  15. Maria L.

    Μαρία Σ. Αντιμετώπισα τεχνικό πρόβλημα, σήμερα 3/11/2025, ώρα 5.15 η υπάλληλος ισχυρίστηκε ότι δεν χρειάζονται τεχνικές γνώσεις για τις οδηγίες αποκατάστασης του modem . Μπορεί και νάχε δίκιο ομως ο αγενής τρόπος της ήταν απαράδεκτος όταν με ρώτησε αν υπάρχει κάποιος άλλος μαζί μου που να μπορεί να ανταποκριθεί σε οδηγίες. Συνέχισε ακάθεκτη με προσβλητικό ύφος. Κύριοι θα το θυμάμαι στην ανανέωση συμβολαίου

  16. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Κ.

    Nova:Έκανα διετές συμβόλαιο και από τότε, το σταθερό τηλέφωνο μου υπολειτουργεί. Δηλαδή μπορώ να καλέσω, αλλά δεν μπορούν να με καλέσουν. Τηλεφωνησα στην εξυπηρέτηση πελατών και μετά από τηλεφωνικές προσπάθειες πολλών ωρών το πρόβλημα δεν λύθηκε. Κάποια στιγμή ένας εκπρόσωπος της εταιρείας μας κάλεσε και Ω!!! του θαύματος, (στο σταθερό) και μας είπε ότι το πρόβλημα λύθηκε. Εγώ άμεσα από το κινητό μου πήρα στο σταθερό και άκουσα το ίδιο μήνυμα που έλεγε ότι λόγω τεχνικού προβλήματος η κλήση δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί. Τους ξανακάλεσα εκνευρισμένος και τους ζήτησα να στείλουν τεχνικό. Μου απάντησαν ότι το πρόβλημα παρακολουθείται κα θα με ενημερώσουν. Την επομένη με κάλεσαν και μου είπαν ότι το καλώδιο μου χρειάζεται αναβάθμιση και οτι πρέπει να μπει οπτική ίνα. Τα συμπεράσματα δικά σας.

  17. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ Κ.

    Nova η καλύτερη εταιρεία για να μάθεις την αρετή της υπομονής. Περιμένα 6 μήνες για να συνδεθεί το fiber ίντερνετ στην οικία μου (στην οποια υπήρχαν κουτιά οπτικής ίνας εδώ και ένα χρόνο ) και μου λέγαν ότι δεν έχει συνδεθεί ακόμη , χωρίς όμως να έρθει ούτε ένας τεχνικός να το διαπιστώσει . Κάθε εβδομάδα μιλούσα μέσω τσατ με εκπροσώπους της εταιρείας καθώς και τηλεφωνικός μέσω τπυ 13800 το οποίο χρέωνε κάθε φορά χωρίς αποτέλεσμα αλήθεια λέω . Μετά από 6 μήνες υπομονή , πήγα ακύρωσα το συμβόλαιο και πήγα Vodafone. Για γέλια πραγματικά . Και όλα αυτά στο Χαϊδάρι στην Αθήνα , σκεφτείτε σε ένα χωριό πόσο θα περιμένει κάποιος .

  18. Γιάννης Π.

    Αν μένεις στην Αίγινα ειδικά στη βόρεια πλευρά απέναντι από τον Πειραιά η Nova δεν πιάνει καθόλου σήμα στο κινητό. Το σήμα πάει και έρχεται σα να το παίρνει ο άνεμος. Κάποιες φορές η κατάσταση βελτιώνεται αλλά το πρόβλημα επανέρχεται. Εκεί που μιλάς κόβεται η γραμμή. Για internet ούτε κουβέντα, σέρνεται. Έχω ενοχλήσει επανειλημμένα την εταιρεία η οποία αδιαφορεί. Επαναλαμβάνω ότι δεν μένω σε κορφοβούνι αλλά σε τουριστικό σημείο της Αίγινας. Αλλαγή εταιρείας αύριο ακόμα και με πρόστιμο αποχώρησης.

  19. Makis K.

    Η εμπειρία μου με το live chat ήταν απογοητευτική: περίμενα περίπου 30′ για να συνδεθώ με εκπρόσωπο και στη συνέχεια κάθε απάντηση καθυστερούσε 10–15′, μέχρι που η συνομιλία διακόπηκε χωρίς λύση. Παρακαλώ για άμεση διερεύνηση και ενημέρωση για τα επόμενα βήματα/εναλλακτικό κανάλι υποστήριξης.

  20. ΔΗΜΉΤΡΗΣ Γ.

    Απαράδεκτοι
    Δημιουργούν πρόβληματα και δεν τα λύνουν
    Δεν μπορείς να βρεις άκρη μαζί τους με τίποτα
    Εξυπηρέτηση μηδενική

  21. Αλεξανδρα Μ.

    ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ, απαισια εξυπηρετηση πελατων, προσπαθω 3 μερες να ενεργοποιησω την καρτα sim μου και δεν υπαρχει ανταποκριση τουλαχιστον σε αυτο το τμημα.

  22. Έχω πρόβλημα υγείας με το παιδί χρειάζομαι ίντερνετ να μου στέλνει δεδομένα και ίντερνετ για την κάμερα στο δωμάτιο του. Η ταχύτητα που μου δίνει είναι το πολύ 10 mbps. Τους είχα ενημερώσει επανειλημμένα ότι δεν φτάνει και θα χρειαστεί να φύγω λόγω υγείας. Κάνω άλλη συνδρομή και με χρεώνουν 70€ παραπάνω.( Να ενημερώσω ότι έχω άλλα 4 κινητά στην εταιρεία). Τους παίρνω τηλ και μου λένε το συμβόλαιο που έχετε υπογράψει είναι για ταχύτητα από από 5mbps και πάνω. Πλήρωμα για 24 μου έδινε 5 και έπρεπε να είμαι ευχαριστημένος ενώ δεν μπορούν οι συγκεκριμένοι στην περιοχή που μένω να μου δώσουν παραπάνω Δεν ξέρω εσείς τι λέτε ; Πάντως μόλις τελειώσει η σύνδεση των κινητών θα τα πάρω και τα άλλα από εκεί. Είναι απαράδεκτοι.

  23. Ρια Γ.

    Τραγικο internet… κάθε τρεις και λιγο χάνεται η συνδεση…τ ρουτερ στα πεντε μετρα απο την τηλεόραση και για να πιασει η τηλεόραση έχω βαλει ενισχυτή σήματος διπλα της!οσες φορες εχω παρει τ παιδιά στην τεχνικη υποστήριξη ειναι εξυπηρετικοί μ βρίσκουν λυσεις αλλα για να γίνουν πρέπει να μιλησω με τ εμπορικο κομματι και φυσικα ακρη δεν βγαινει….και φυσικα καλεις το 13700 π ειναι χωρις χρεωση,μιλας σε αυτοματοποιημένο μνμ και απλα στ τελος σ λεει καλεστε στο 13800 με χρεωση 🤷😂
    Για να αλλαξω τ ρούτερ π ειναι παλιο μ λενε οτι δεν μπορουν να με εξυπηρετησουν κ οτι πρεπει να παω να αγοράσω απο τα public (wtf!)
    Σημερα σταματησε απλα να λειτουργεί τ ιντερνετ !!το έδωσαν βλαβη!! Μαντεψτε ποια θα αλλαξει εταιρεία!!!!

  24. Maria Stefanidou S.

    Αν είχε και μείον βαθμό θα τον έβαζα. Ψεύτες και αφερεγγυοι. Εξυπηρέτηση μηδενική το μόνο που λένε είναι ότι σε καταλαβαίνουν αλλά δεν δίνουν καμμία λύση. Μας έκοψαν το internet χωρίς προειδοποίηση λόγω αναβάθμισης .Εργάζομαι από το σπίτι με αποκλειστική χρήση internet.Oταν τους ζήτησα βεβαίωση να την προσκομισω στην εργασία μου μου είπαν ότι θα μου την στείλουν .Όταν επικοινώνησα ξανά η απάντηση ήταν ότι δεν μπορούν να την δώσουν γιατί η αναβάθμιση δεν είναι βλάβη.Το ότι δεν είχε internet δεν το θεωρούν βλάβη.

  25. ΑΘΑΝΑΣΊΑ Ρ.

    Απαράδεκτη σύνδεση την οποία ευτυχώς καταργήσαμε πριν δύο χρόνια.
    Απαράδεκτοι όλοι όσοι μας ζαλιζετε με τηλέφωνα κάθε μέρα εν ώρα εργασίας μας ενώ εγώ προσωπικά έχω ενημερώσει ότι δεν θέλω να με ξανακαλεσετε στον αριθμό του τηλέφωνο μου.
    Δεν μπορείτε να συνεννοηθείτε μεταξύ σας και θέλετε να συνεννοηθείτε και με πελάτες?
    Είστε επιεικως απαράδεκτοι.