Αντι επαγγελματική συμπεριφροά εκ μέρους τους. 1) Μου πούλησαν πακέτο με 100άρα ταχύτητα. Η τοποθεσία δεν υποστήριζε πάνω 40 ταχύτητα. Πράγμα, το οποίο δείχνει την ανυπαρκτη οργάνωση τους. 2) Πολλές αποσυνδέσεις του ρουτερ 3) 1η Επίσκεψη τεχνικού, διάγνωση προβλήματος 4) Από μεριάς τους καμία κίνηση επιδιόρθωσης (με αποτέλεσμα να συνεχίζουν οι αποσυνδέσεις) 5) Πρόβλημα no2 στο ρουτερ με αποτέλεσμα να είμαι χωρίς ιντερνετ εδώ και μια βδομάδα 6) 2η Επίσκεψη τεχνικού, ο άνθρωπος ζήτησε την αντικατάσταση του, το ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ. ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΗ η αντιμετώπισή τους! Θα μεταφέρω τα δυσάρεστα σε όσους περισσότερους δικούς μου μπορώ. Πλήρως αππγοητευμένος που πλήρωνα για μια υπηρεσία, που δεν είχα! ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΥΑ ! Εξοργισμένος που τους εμπιστεύτηκα! ΜΗΝ ΥΠΟΚΙΨΕΤΕ ΣΕ Ο,ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι Υ.Γ.Για τους εκπροσώπους που ήρθα σε άμεση επαφή ( εκπρόσωποι καταστήματος, τεχνικός ) δεν έχω να επισυνάψω κάτι. Κάνανε το καλύτερο που μπορούσαν.
Αντι επαγγελματική συμπεριφροά εκ μέρους τους. 1) Μου πούλησαν πακέτο με 100άρα ταχύτητα. Η τοποθεσία δεν υποστήριζε πάνω 40 ταχύτητα. Πράγμα, το οποίο δείχνει την ανυπαρκτη οργάνωση τους. 2) Πολλές αποσυνδέσεις του ρουτερ 3) 1η Επίσκεψη τεχνικού, διάγνωση προβλήματος 4) Από μεριάς τους καμία κίνηση επιδιόρθωσης (με αποτέλεσμα να συνεχίζουν οι αποσυνδέσεις) 5) Πρόβλημα no2 στο ρουτερ με αποτέλεσμα να είμαι χωρίς ιντερνετ εδώ και μια βδομάδα 6) 2η Επίσκεψη τεχνικού, ο άνθρωπος ζήτησε την αντικατάσταση του, το ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ. ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΗ η αντιμετώπισή τους! Θα μεταφέρω τα δυσάρεστα σε όσους περισσότερους δικούς μου μπορώ. Πλήρως αππγοητευμένος που πλήρωνα για μια υπηρεσία, που δεν είχα! ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΥΑ ! Εξοργισμένος που τους εμπιστεύτηκα! ΜΗΝ ΥΠΟΚΙΨΕΤΕ ΣΕ Ο,ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι Υ.Γ.Για τους εκπροσώπους που ήρθα σε άμεση επαφή ( εκπρόσωποι καταστήματος, τεχνικός ) δεν έχω να επισυνάψω κάτι. Κάνανε το καλύτερο που μπορούσαν.
”