Valia Karava K.


Review on Nova

  1. Valia Karava K.

    Είμαι οικιακός πελάτης 15 χρόνια. Τα τρία τελευταία οι υπηρεσίες είναι απαράδεκτες. Σήμερα είχα ραντεβού με τεχνικό, για τρίτη φορά, στο άλυτο πρόβλημα του ίντερνετ μου και δεν ήρθε ποτέ. Καθηλώθηκα σπίτι να περιμένω και ούτε ειδοποίηση δεν πήρα ενώ έχασα την ημέρα της εργασίας μου. Εγώ έχω οικονομική ρήτρα αν δεν είμαι στον χώρο στην ώρα μου, εσείς που δεν ήρθατε έχετε; Εξαγοράσετε την Wind για να καταστρέψετε δύο εταιρείες μου φαίνεται, σκεφτείτε την πολιτική σας.

Επικοινωνία