Απαράδεκτη εξυπηρέτηση πελατών! Έκανα νέο συμβόλαιο σταθερού και ίντερνετ και ήρθε ο τεχνικός για τη σύνδεση του εξοπλισμού την Δευτέρα 30/1. Μου λέει “Μέχρι το βράδυ θα έχει γίνει η ενεργοποίηση της γραμμής”. Φτάνει Τετάρτη και ακόμα τίποτα. Ξεκινάω τα τηλέφωνα, και μετά από 4-5 κλήσεις που έμενα στην αναμονή για ώρα χωρίς να το σηκώνει κανείς, καταφέρνω και επικοινωνώ και το μόνο που λένε είναι “Θα σας καλέσουν από το αρμόδιο τμήμα”. Δεν με πήρε ποτέ κανείς. Την Πέμπτη το ίδιο! Κατάφερα με τα πολλά να μιλήσω την Παρασκευή, μου είπαν ότι το πολύ μέχρι αύριο (δηλ. Σάββατο 6/2) θα έχει γίνει η ενεργοποίηση της γραμμής. Σήμερα, Δευτέρα, μία εβδομάδα μετά από όταν έγινε η σύνδεση και ακόμα τίποτα. Με την πρώτη ευκαιρία αυτήν την εβδομάδα θα πάω για ακύρωση και αλλαγή παρόχου.
Απαράδεκτη εξυπηρέτηση πελατών! Έκανα νέο συμβόλαιο σταθερού και ίντερνετ και ήρθε ο τεχνικός για τη σύνδεση του εξοπλισμού την Δευτέρα 30/1. Μου λέει “Μέχρι το βράδυ θα έχει γίνει η ενεργοποίηση της γραμμής”. Φτάνει Τετάρτη και ακόμα τίποτα. Ξεκινάω τα τηλέφωνα, και μετά από 4-5 κλήσεις που έμενα στην αναμονή για ώρα χωρίς να το σηκώνει κανείς, καταφέρνω και επικοινωνώ και το μόνο που λένε είναι “Θα σας καλέσουν από το αρμόδιο τμήμα”. Δεν με πήρε ποτέ κανείς. Την Πέμπτη το ίδιο! Κατάφερα με τα πολλά να μιλήσω την Παρασκευή, μου είπαν ότι το πολύ μέχρι αύριο (δηλ. Σάββατο 6/2) θα έχει γίνει η ενεργοποίηση της γραμμής. Σήμερα, Δευτέρα, μία εβδομάδα μετά από όταν έγινε η σύνδεση και ακόμα τίποτα. Με την πρώτη ευκαιρία αυτήν την εβδομάδα θα πάω για ακύρωση και αλλαγή παρόχου.
”