Nova Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 877 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Nova:

Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

877 κριτικές για “Nova

  1. ΑΙΚΑΤΕΡΊΝΗ Π.

    χαλια μαυρα δεν ξερω πια με τι να τους παρομοιασω ψευτες στην επικοινωνία θελω να φυγω ωωωω

  2. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Σ.

    Από τις 17/9/25 δεν έχω ίντερνετ αλλά ούτε και σταθερό τηλέφωνο. Σε επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα για πολλοστή φορά η απάντηση είναι η ίδια. Η περιοχή μου είναι στη δικαιοδοσία της vondafon και θα πρέπει να περιμένω να γίνει η αποκατάσταση σε τρεις εργασίες ημέρες. Σήμερα είναι 27 και θα ξαναέρθουν στις 29 και ώρες που εγώ θα πρέπει να είμαι στην εργασία μου. Η χειρότερη εξυπηρέτηση από όλες τις εταιρείες που ήμουν πελάτης. Δεν θα ξανά ανανεώσω με την nova. Έπρεπε να το καταλάβω από την αρχή της ανανέωσης του συμβολαίου μου που δεν μου στέλνανε αντίγραφο του συμβολαίου μου!

  3. ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ Τ.

    Ταλαιπωρούμε εδώ και δύο μήνες με τεχνικούς που πηγαινοέρχονται στο σπίτι χωρίς να μπορούν να βρουν που είναι το πρόβλημα. Χωρίς ιντερνετ χωρίς τηλέφωνο. Μακράν η χειρότερη εταιρία όλων.

  4. ΕΛΙΣΑΒΕΤ Β.

    παιδια απαραδεκτοι με μια λεξη.μακριααααααααααα.
    υπαρχουν μονο μεχρι να σου κανουν τη συνδεση μετα ο ενασ σε στελνει στον αλλο και παλι απο την αρχη.λυση ποτε?καλη ερωτηση.
    ενα προβλημα εδω και μια εβδομαδα και με στελνουν απο τον ενα στον αλλο και ολο αυριο και αυριο…..να δω ποτε θα τελειωσω.ελεοσ παιδια ελεοσ

  5. Panteli P.

    ανύπαρκτη και απατεώνες.
    Ψεύτικη υποσχέσεις και και ανύπαρκτη τεχνική υποστήριξη.

  6. Φαιη Π.

    Λυπηρή υποστήριξη. Δεν καταλάβαιναν τι τους ρώταγες. Ζητούσα το συμβόλαιο του eon tv και μου έστελναν του σταθερού. Αν μπορούσα να βάλω φωτογραφία από τις συνομιλίες και τα mail θα γελάγατε.
    Και το 1 πολύ είναι.

  7. Ολ κ.

    Μόνο μία λέξη απαράδεχτοι.

  8. Ξεκίνησα πρίν 23 από τη forthent τώρα έγινε Nova καμία σχέση με πριν απαράδεκτη εταιρεία με κοροϊδεύουν τρείς μήνες με την οπτική ίνα

  9. Ελένη Λ.

    Απαράδεκτη εταιρία μου χρωστάει 160 € από μια λαθος σύνδεση που εκανε και κάθε μήνα που προπσθουσα να λύσω το θέμα μου έλεγε πλήρωστε τα για να αποφύγετε την φραγη γτι παίρνει χρόνο η διαδικασία και θα τα πάρετε πίστωση. Σημερα 5 μήνες μετά μου λέει δεν δικαιουστε πίστωση 😂

  10. ΕΛΕΝΑ Μ.

    Οτι χειρότερο υπάρχει είστε !
    Μακάρι να μπορούσα να βάλω μηδέν!

  11. ΑΘΗΝΑ ΠΡΑΣΣΑ Π.

    Αν υπηρχε μηδεν θα το εβαζα.

  12. Antikatzidou Georgia G.

    Δεν καταλαβαινω γιατι λενε τις τιμες προ φπα λες και θα τον πληρωσει καποιος αλλος !!
    Τεραστιο προβλημα με το σημα στο κινητο . Απαραδεκτο ενω ειμαι στον παροχο τους στο κινητο , καλωντας την γραμμη εξυπηρετησης τους να χρεωνομαι . Εκαναν 1 μηνα να φτιαξουν μια βλαβη και δεν ειχα συνδεση στο σπιτι . Ηρθαν μετα απο καθημερινα τηλεφωνα μου και καυγαδες .
    Προφανως γιαυτο και η ρητρα αποχωρησης ειναι τοσο υψηλη αλλιως θα εφευγαν ολοι κατευθειαν.

  13. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Τ.

    Η εμπειρία μου με τη Nova είναι πολύ αρνητική. Ενώ η γραμμή δεν έχει ενεργοποιηθεί ποτέ, συνεχίζω να λαμβάνω λογαριασμούς για πληρωμή. Έχω επικοινωνήσει πολλές φορές με το τμήμα εξυπηρέτησης, αλλά αντί να δοθεί λύση, οι υπάλληλοι αλληλοκατηγορούνται και κανείς δεν αναλαμβάνει ευθύνη.
    Θεωρώ απαράδεκτο να ζητούν χρήματα για υπηρεσίες που δεν παρέχουν. Περιμένω ακόμα μια σοβαρή απάντηση και αποκατάσταση της γραμμής. Δεν θα το πρότεινα σε άλλους.

  14. Η Nova Πατησίων έχει γεμίσει τις πολυκατοικίες επί της Πατησίων, Αχαρνών, Αγιου Μελετίου και πέριξ με μεγάλες αυτοκόλλητες αφίσες στις εισόδους. Επιθετική προσέγγιση, παλιομοδίτικη “προώθηση” / ρύπανση και, φαντάζομαι, αναποτελεσματική διαφήμιση στην τελική. Απευθύνεστε σε ανθρώπους που μπορούν να γκουγκλάρουν τις υπηρεσίες σας και να συγκρίνουν τιμές. Κρατήστε αυτό το μπάτζετ για να ρίξετε τις τιμές ή να προσλάβετε υπαλλήλους αντί να μας βρωμίζετε τις πολυκατοικίες.

  15. Αφροδίτη Κ.

    Η χειρότερη εταιρεία!!! Είναι αξιολυπητοι και σιχαμενοι!!! Σας παρακαλώ μην κάνετε το λάθος και τους επιλέξετε ως πάροχο!

  16. Η NOVA είναι η χειρότερη επιλογή που έχω κάνει σε πάροχο, έχω 2 σταθερά με πολλές αποσυνδέσεις & διακοπές internet, 1 κινητό τηλέφωνο που μέσα σε κατάστημα nova έδειξα στον υπεύθυνο ότι το κινητό παγώνει όταν πάω να κάνω κλήση αλλάζω συσκευή σε samsung s25 ultra και μετα μου λένε άλλαξε και Sim card αλλάζω αλλά τίποτα και nova τηλεόραση η οποία δουλεύει όταν δεν κάνει αποσυνδέσεις, σήμα άθλιο, internet τραγικό, εξυπηρέτηση τη φταίνε τα παιδιά που δουλεύουν για ένα μεροκάματο,
    Άχρηστοι και κλέφτες αφού το μόνο που κάνουν καλά είναι να σε ενημερώνουν για το πότε εκδόθηκε ο λογαριασμός και πόσο είναι σου ζητάνε χρήματα για υπηρεσίες που δεν απολαμβάνεις.

  17. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Π.

    αθλιοι .. το προσωπικο που επικοινωνουμε και τουσ εκπροσωπει παπαγαλιζει μια φραση χωρισ να ακουει, η χρεωσεισ ανευ λογου στα καλα καθουμενα ετσι!! γιατι μπηκε το τηλεφωνο στο ιντερνετ χωρισ να εχουμε ανοιχτα δεδομενα, και ασφαλωσ δεν ειναι η πρωτη φορα και ο εκφωνητησ (εκπροσωποσ) να επαναλαμβανει οτι ανοιξα τα δεδομενα… ετσι να φαει την καρτουλα, η χειροτερη εταιρεια κινητησ μακραν

  18. Μηνάς Μ.

    Κανονικά ούτε το ενα αστέρι θα έπρεπε να μπει.
    Η υποστήριξη ειναι άθλια. Επικοινωνία με ρομπότ και σε chat.
    Δια ζώσης φωνής ούτε κατά διάνοια.
    Με πρόβλημα εδώ και 8 ώρες το σταθερό και ίντερνετ και στα στοιχεία της γραμμής δεν αναφέρεται καμία βλάβη.
    Κρίμα. Στην ανανέωση συμβολαίου θα το έχουμε υπόψιν μας.
    Μακριά.
    Έχω την προσπάθεια επικοινωνίας σε screenshot

  19. Μαιρη Π.

    Τα δεδομένα κιν σέρνονται. Κάντε κατι.
    Πριν φύγω.

  20. αγγελος Κ.

    πιστευω ειναι η καλυτερη εταιρια. και τις καλυτερες τιμες πεοσφορες και πατεκα.εχει σημασια ο υπαλληλος που θα σε εξυπηρετησει. οι πλεοψηφια τους βλεπω να ειναι ατομα που ενδιαφερονται για το πελατη κι αυτο ειναι το πιο σημαντικο. ΣΑν εταιρια αναγνωριζει λαθη και αδυναμιες και προσπαθει να βελτιωθει. πιστευω αυτη η εταιρια αξιζει πολλα.

  21. ΔΕΣΠΟΙΝΑ Τ.

    Άθλια εξυπηρέτηση πελατών.

  22. Γιώργος Μ.

    Εχω κατάστημα και έκανα εταιρικό πακέτο (έτσι βάζω μυαλό).Εδώ και 2 μήνες που λειτουργεί το κατάστημα εχω πρόβλημα με το pos εξετιας του παροχου. Επι μόνιμου βασεος δεν εχω σήμα με αποτέλεσμα να δυσανασχετεί οι πελάτες ψάχνοντας τελικά να βρουν μετρητά κάποιοι και κάποιοι άλλοι τελικά να περιμένουν πιέζοντας με την υπομονή τους.Ειπαν πριν 2 μήνες θα λυθεί το πρόβλημα και στέλνουν 1 τεχνικό ο ένας στέλνει πως χρειάζεται 2 για τον λόγο πως θέλει σκάλα η δουλειά (αν είναι δυνατόν!!!)αφού έρχονται 2 μετά από καιρό και συνεχείς ενοχλήσεις από εμένα λένε πως χρειάζεται και τρίτος (χαχαχαχα αθάνατο δημόσιο)τελικά σήμερα ήρθε…..πάλι ένας!!!από την αρχή λοιπόν ξεκίνηναμε.

  23. Iakovos Giannisis G.

    Χάλια μαύρα….. Αδυναμία επικοινωνίας με υποστήριξη πελατών

  24. Nikos A.

    θελουν να δειχνουν μεγαλη εταιρια αλλαμια παραγκα ειναι. απο πισω δεν ξερουν τι τους γινεται. γι αυτο αποφευγουν την κριτική πελατων. ειχα συμβολαιο στο ονομα του πατεραμου σταθερο. Ο πατερας μου απεβιωσε λιγο καιρο πριν. παω στο καταστηαμ τους λεω να το φερω στο ονομα μου με την ληξη υου συμβολαιου οπως μου ειπα. μου λενε θα κανουμε νεα συνδεση τηλεφωνο και μετα θα το ζητησουμε σε εσας. τωρα δεν μπορουν να φερουν το τηλεφωνο σε εμενα. αιτησεις παρα αιτησεις , σημερα το εκλεισαν τον παλιο αριθμο. Αν εχετε παρομοια περιπτωση ψαξτετο σε καποια μεγαλη εταιρια κατι θα σας προτεινουν. αυτοι μπαχαλο σκετο. απο τη ν εξυπηρετηση μια μου ειπε οτι δεν γινεται. για ενα συμβολαιο δεν τους νοιαζει τιποτα.

  25. Μάρθα ..

    Μια εβδομάδα χωρίς τηλέφωνο και ίντερνετ, μίλησα με 5 υπαλλήλους της nova και αποτέλεσμα κανένα άσχετοι με τεχνικά θέματα καλά που ήρθαν από την cosmote χωρις να παραβρεθεί δικος τους τεχνικός και λύθηκε το πρόβλημα. COSMOTE και πάλι COSMOTE.