ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Π.


Review on Κωτσόβολος

  1. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Π.

    Ανεκπαίδευτο ή ανεκδιήγητο προσωπικό.
    Δυσκολίες στην επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων, με διαφορετικές απαντήσεις από διαφορετικούς υπαλλήλους.
    Απίστευτη αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο για δικά τους λάθη.. κοινώς δεν ξέρουν τι τους γίνεται!! Η ντροπή του τηλεφωνικου κέντρου ως χαρακτηρισμός είναι εξαιρετικά επιεικης χαρακτηρισμος.
    Κόπηκε παραστατικό τιμολόγιο με επαγγελματικο αφμ .. λιανικη πωληση!! και φυσικά παιδευεται ο αγοραστης!!!

Review on Nova

  1. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Π.

    αθλιοι .. το προσωπικο που επικοινωνουμε και τουσ εκπροσωπει παπαγαλιζει μια φραση χωρισ να ακουει, η χρεωσεισ ανευ λογου στα καλα καθουμενα ετσι!! γιατι μπηκε το τηλεφωνο στο ιντερνετ χωρισ να εχουμε ανοιχτα δεδομενα, και ασφαλωσ δεν ειναι η πρωτη φορα και ο εκφωνητησ (εκπροσωποσ) να επαναλαμβανει οτι ανοιξα τα δεδομενα… ετσι να φαει την καρτουλα, η χειροτερη εταιρεια κινητησ μακραν

Επικοινωνία