Απαράδεκτη υπηρεσία.Ειχα 3 δέματα την ίδια ημέρα και στο 3ο κουτί που άνοιξα με κωδικό δεν υπήρχε τίποτα.Επικοινωνησα με την…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Είμαι πλήρως απογοητευμένη γιατί ενώ είμαι τακτική στις πληρωμές μου χρόνια τώρα πελάτισσα με συμβόλαιο σε κινητό και σταθερό σε επιχείρηση , ζήτησα ταχύτερο ίντερνετ και από τότε ζω ένα γολγοθά. Μου έκλεισαν το ίντερνετ χωρίς να με ενημερώσουν ένα πρωί και δεν δούλευε τίποτα στο μαγαζί ούτε PoS ουτε μουσική ούτε τηλέφωνο ούτε καμερες όταν πήρα τηλέφωνο μου είπαν ότι το έκαναν αυτό επειδή θα άλλαζα ρουτερ, το οποίο ήρθε την επόμενη μέρα και ο τεχνικός την μεθεπόμενη με αποτέλεσμα να μην λειτουργεί τίποτα σωστά, μου έκαναν εκτροπή σε άλλο τηλέφωνο για να έχω κλήσεις αλλά οι πελάτες τρεις μέρες δεν μπορούσαν να πληρώσουν με κάρτα . Από τότε έχουν έρθει τέσσερις φορές τεχνικοί το ίντερνετ δεν μπορεί να σταθεροποιηθεί, έχω πάρει τηλέφωνο άπειρες φορές, περιμένω άλλο ρουτερ και ακόμα τίποτα
”Απαράδεκτοι. Άσχετοι. Άχρηστοι.
”Τους πληρώνω στην ώρα μου πάντα και όταν θέλω να εξυπηρετηθώ για κάτι απλά πρέπει να φάω 3 ώρες από τη ζωή μου στην αναμονή και να με στέλνουν από τον έναν στον άλλο και χωρίς αποτέλεσμα. Η συμπεριφορά τους είναι απαράδεκτη και προσβλητική θα έλεγα. Αλλάζω εταιρεία άμεσα ή χειρότερη όλων. Ντροπή σας. & ξανά ντροπή σας!
”Κανονικά δεν θα έπρεπε ούτε ένα αστέρι να βάλω. Ελεεινοί και θρασεις.Ντροπή σας…
”Η χειρότερη εταιρεία.Το συνεργείο που έβαλε τις ινες κατέστρεψε το πεζοδρόμιο του σπιτιού μου αφήνοντας μπάζα και μηχανηματα κι όταν τους ειπα να το αντικαταστήσουν απάντησαν τι είναι αυτός ρε θέλει να του αντικαταστησουμε όλο το πεζοδρομιο!ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ NOVA.
”Πολύ απογοητευτική εμπειρία με τη NOVA. Ο τεχνικός που ήρθε για την εγκατάσταση οπτικής ίνας άφησε τη δουλειά στη μέση και έφυγε, με αποτέλεσμα να αναγκαστούμε να ολοκληρώσουμε μόνοι μας την εγκατάσταση. Όταν του είπα ότι, αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, θα σκεφτώ να φύγω από την εταιρεία παρόλο που είμαι πελάτης πολλά χρόνια και πληρώνω κανονικά, η απάντησή του ήταν “σκασίλα μου”. Θεωρώ απαράδεκτο ένας τεχνικός να μιλάει έτσι σε πελάτη και να δείχνει τέτοια αδιαφορία. Επίσης, στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση μας ταλαιπώρησαν, μας μετέφεραν από τον έναν υπάλληλο στον άλλον χωρίς να δώσουν λύση. Πολύ κακή εικόνα για μια εταιρεία που υποτίθεται ότι σέβεται τους πελάτες της.Το συμβόλαιό μου λήγει σε λίγους μήνες και, παρόλο που πληρώνω ακριβά κάθε μήνα, σκέφτομαι σοβαρά να φύγω
”Μακριά από αυτούς. Ούτε να το σκέφτεστε. Μακράν το χειρότερο δίκτυο πανελαδικά.
”Κάθε εβδομάδα πολύωρη διακοπή σταθερό και ίντερνετ. Απαράδεκτο! Μακριά! Μιλάμε για ολόκληρη περιοχή όχι μόνο στο σπίτι μου!
”Η μητέρα μου μετακόμισε και έπρεπε να γίνει αλλαγή διεύθυνσης για όλες τις υπηρεσίες. Ολοκλήρωσα γρήγορα, εύκολα και ηλεκτρονικά τη μεταφορά στο νέο διαμέρισμα για το ρεύμα, το αέριο και την ύδρευση. Μόνο η Nova απαιτεί αυτοπρόσωπη παρουσία σε φυσικό κατάστημά της. Αν στο επίπεδο της εξυπηρέτησης η Nova βρίσκεται πιο χαμηλά κι από το ελληνικό δημόσιο, καταλαβαίνετε για πόσο τραγική εταιρεία μιλάμε… Το ότι τελικά πήγα σε φυσικό κατάστημα Τετάρτη πρωί και με ενημέρωσαν ότι λόγω αναβάθμισης της πλατφόρμας τους θα μπορέσουν να με εξυπηρετήσουν την ερχόμενη Δευτέρα, δηλαδή τρεις εργάσιμες μετά, το αφήνω ασχολίαστο.
”Κλέφτες μόνο αυτό θα πω . Είχα καρτοσύνδεση και όταν τελείωσε το συμβολαιο πήγα και ακυρωσα την σιμ γιατι ειχα βγαλει νεο αριθμο σε αλλη εταιρια και μου ζητησαν να πληρωσω δυο μηνες παραπανω χρεωση ενω ειχε ληξει το συμβολαιο πριν 2 μερες
”προσοχη η εταιρεια ειναι απατη! δεν υπαρχει εξυπηρετηση. δεν βγαζουν το προβλημα χωρισ επιλυση. παρακαλω ολοι να κινηθουμε νομικα εναντιον τουσ. παραβοαζουν το βασικο δικαιωμα στην επικοινωνία.
”Αν υπήρχε επιλογή 0 αστέρια, θα έβαζα 0 αστέρια!! Ξαφνικά δεν μπορούν να επιδιορθώσουν το ίντερνετ το οποίο είτε σέρνεται είτε κόβεται συνεχώς! Λένε κάτι τελειότητες ότι φταίει ο χαλκός ενώ μέχρι προχθές δεν έφταιγε και όταν υπήρχε πρόβλημα το επιδιορθωναν! Τώρα έχουν πάρει γραμμή όλοι οι υπάλληλοι και σου λένε δεν γίνεται κάτι πρέπει να βάλεις οπτική ίνα! Πανάκριβη για να σε δεσμεύσουν άλλα δύο χρόνια χωρίς ίντερνετ και εξυπηρέτηση!! Εννοείται ότι αύριο κιόλας αλλάζω εταιρεία!
”Η χειρότερη εταιρεία.
”Wi fi σέρνεται, σήμα χάλια, εξυπηρέτηση μηδέν. Πεταμένα λεφτά τόσο για ιδιώτες όσο και για επαγγελματίες.
Αλλά δεν φταίνε αυτοί. Αφού δε τους ελέγχει κάνεις, δεν υπάρχουν κυρώσεις… Δεν παρέχουν τίποτα και σε αντιμετωπίζουν λες και σου κάνουν χάρη. Με τη λήξη του συμβολαίου ποτέ ξανά σ αυτούς, ούτε τσάμπα.
Με σκάσανε για ν κάνουν μια λλαγη κάρτας. Συνενοηθηκ μαζί του ότι είμαι διακοπές μέχρι την Τρίτη μου είπαν θα μου στείλουν την κάρτα και εάν φύγω θ μου την στείλουν μετά αθηνα. Έφτασα αθηνα του πήρα 2 φορε η κάρτα δεν είχε δοθεί σε κουριερ ακόμα κι 2 φορές συμφωνήσαμε την σωστή διεύθυνση και τελικά πήγε η κάρτα εκεί που ήμουν διακοπές του πήρα τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν τπτ. Εν τέλει είπα στο κουριερ να μην την αφήσει εκεί για να του γυρίσει πίσω η κάρτα κ να αναγκαστούν να μου την στείλουν. Πράγμα που θα μπορούσαν να μου πουν από την αρχή αλλά άχρηστοι παιδί μου
”Αν είχε μηδέν αστέρια θα έβαζα μηδέν…τραγική εξυπηρέτηση…καμία απάντηση σε αίτημα μου
”Η χειρότερο εταιρεία
”3 μηνες είμαι χωρίς ίντερνετ γιατί οι γραμμές χαλκού που έχουν στην περιοχή ξαφνικά σταματησαν να λειτουργούν
Και όλα αυτα γιατί θέλουν να πουλήσουν τα καινούρια τους προγράμματα
Έχουν έρθει 6 τεχνικοί έχω αλλάξει 4 ρουτερ και έχω καλέσει άπειρες φορές αλλά κανείς δεν είναι υπεύθυνος
Και το καλητερο έχουν την απαίτηση να πληρώνω τους λογαριασμούς για το ίντερνετ που δεν έχω γιατί αλλιώς θα γίνει διακοπή 😂😂😂
Όλοι ανεύθυνοι είναι
Εταιρεία που δεν έπρεπε να υπάρχει στην αγορά.
”Δύο εβδομάδες και η μητέρα μου 85 ετών δεν της έχει επισκευαστεί η σύνδεση
Έχουν ενημερωθεί ότι διαμένει μόνη και εγώ κατοικώ σε 800 κμ μακριά, όπως επίσης και η αδερφή μου.
Δηλαδή το μόνο μέσο για επικοινωνία και ενημέρωση μας είναι το τηλέφωνο της που δεν το διόρθωσαν
Μεγάλοι scammers, δεν σε αφήνουν κυριολεκτικά να ακυρώσεις την σύνδεση σου και η όλη επικοινωνία, ο Θεός να την κάνει είναι αισχρή και προσανατολισμένη στο να σε εξαπατήσουν. Ήμουνα 20 λεπτά στο τηλέφωνο, μίλησα με το ρομποτ και άλλους 3 εκπρόσωπους για να μου πουν τελικά πως θα πρέπει να πάω στο κατάστημα για να ακυρώσω. Ο ένας με συνέδεε στον άλλο, έπρεπε να κάνω κάθε φορά ταυτοποίηση για να μου πουν αυτό..Πάω απο το κατάστημα κάνει το αίτημα αυτός και μου λέει θα ακυρωθεί μετά 3 μήνες η συνδεση..Αλλα θα σας καλεσουν Δεν καλεσε κανεις αντιθετως καλεσα εγω καταχρεωθηκα και δεν εγινε τιποτα. Μιλησα με το τσατ, τον επεισα πως θελω να γινει ακυρωσει αμεσα, επρεπε να στειλω ταυτοτητα και υπευθυνη δηλωση ακουσον ακουσον για να διακοψω τη συνδεση ιντερνετ..Ποταποι και πανακριβοι.Αισχροί
”Συνομιλία σήμερα μέσω chat..
”Απλά τραγική..
Θέλησα να μάθω αν το πρόγραμμα μου ισχύει για την Ρουμανία.
Και η …υπάλληλος μου είπε ότι είναι ενεργοποιημενη η φραγή Συνομιλίας στο εξωτερικό.
Και όταν της είπα ότι το Πάσχα ήμουνα στο εξωτερικό και είχα επικοινωνία μου είπε ότι από το 2011 είναι ενεργοποιημενη η φραγή.
Κάθε χρόνο ταξίδι στο εξωτερικό με κανένα πρόβλημα.
Μάλλον η φραγή φαινόταν στο δικό της σύστημα.
Επιεικώς ανεπαρκής!!!!
Για μια ακομα φορα επιβεβαιωνεται η τραγικότητα και η αδυναμία της εταιρείας να παρέχει τις υπηρεσίες της..Βρισκόμουν στα κυθηρα για μια εβδομάδα.. δεν είχα σχεδόν ποτέ σημα..ενώ οι αλλες εταιρείες είχαν κανονικα…τους κάλεσα με χρέωση.. μου είπαν οτι οντως συμβαίνει αυτό και οτι θα το εξετάσουν και θα με καλέσουν…γυρισα Αθήνα κι ακομα τπτ…όσο κάλεσαν εσας ,κάλεσαν κι εμενα…οι υπηρεσίες της νόβα να σημειώσω οτι έχουν πρόβλημα και σε πολλές περιοχές της Αθήνας.. θεωρώ η πιο τραγικη εταιρεία από όλες.. απορώ γιατι δεν έχω φύγει αλλά τώρα ήρθε ο καιρός να το κάνω…
”Βρισκόμουν σήμερα μεταξύ 12:30-13:00 στο κατάστημα Χανίων επί της οδού Τζανακάκη .Η εξυπηρέτηση πελατών απαράδεκτη. Ένας υπάλληλος, (κύριος Μ. στο επίθετο)φανερά βαριεστημενος αρνήθηκε να με εξυπηρέτησει, παρόλο που του το ζητησα ευγενικά. Αμέσως μετα του ζήτησα έστω να μου δείξει πως να το κάνω μόνη μου και μου είπε ότι είναι δικό μου θέμα,να το κάνω μόνη μου !!Ήταν όχι μόνο αγενής και απρόθυμος,αλλά καί ερειστικος, ενώ κυριολεκτικά τόν παρακαλούσα!!Μόλις ξεκίνησα να καλώ την εταιρία σας για βοήθεια και κυρίως παράπονα,τότε μόνο προσφέρθηκε να με βοηθήσει μια άλλη υπάλληλος, όπου εγώ της αρνήθηκα, καθώς ήδη χρεώνομουν την κλήση. Ο υπάλληλος σας,ο κύριος Μ. είχε ήδη φύγει από το κατάστημα για να προμηθευτεί μπουγάτσα.
”Είμαι πελάτης της εταιρείας 20 χρόνια και για το ευχαριστώ μου ανανέωσαν το πάγιο μέσο αντιπροσώπου το συμβόλαιο με πολύ μεγάλη μπαμπεσιά και πονηριά Προχώρησαν στην ανανέωση του συμβολαίου χωρίς να ερωτηθώ εάν θέλω να συνεχίσω πιο πρόγραμμα θέλω τι θα πληρώσω Δεν έγινε τίποτα από αυτά και με έφεραν προ τετελεσμένων ότι δέχθηκα την ανανέωση ΑΙΣΧΟΣ άσε που κανείς προσευχές κάθε βράδυ να έχεις ίντερνετ
”Ενα απιστευτο μπαχαλο…Που να αρχισεις και που να τελειωσεις….Δυστυχως με επεισαν και αφησα τη Vodafone στην οποια το μονο μου παραπονο ηταν η μη ρυθμιση μεγεθους των υποτιτλων…Εξυπηρετηση αθλια, τιποτε δεν δουλευει…Δυστυχως εγκλωβιστηκα (ποινες προωρης αποχωρησης…) Μακαρι να μπορουσα να βαλω 0 αστερια….
”κάθε δύο μέρες το ίντερνετ κόβεται για ώρες, τους έχω εξηγήσει ότι το ίντερνετ αφορά τη δουλειά μου και από τότε που τους το είπα γίναν όλα δέκα φορές χειρότερα, λες και το κάνουν επίτηδες, οι υπάλληλοι ξενερωμενοι απαθείς με τόσες κλήσης και παράπονα που δέχονται, η χειρότερη εταιρεία στην ιστορία που κάνει την hellas on line να μοιάζει γατάκι μπροστά τους… αισχος , λειτουργούσε η σύνδεση μου επί δύο χρόνια στη μισή ταχύτηταε.24 αντί για 50 που πλήρωνα και με ενημέρωσε υπάλληλος , φυσικά καμία αποζημίωση, και έπειτα από όλα αυτά όταν τελικά πήγα. Να με πείσουν ότι φταίει ο χαλκός επικοινώνησα με το τμήμα πωλήσεων για οπτική ίνα, κλείσαμε μέχρι και ραντεβού και δε πήραν ποτε, και αυτό έγινε δύο φορές! τυχαίο? Καθόλου νομίζω…. χίλιες φορές 5 ευρώ παραπάνω και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο
”Εάν υπήρχε κανένα αστέρι θα το προτιμούσα μεγαλύτερη απατη απο αυτή την εταιρεια δεν υπάρχει
”