Καμία εξυπηρέτηση. Μου εχουν κοψει το Internet στο σπιτι χωρις λογο ενώ δουλεύω και δεν απαντανε σε κανένα τηλεφωνο ή…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
gigabit voucher!!!!!
”αν δεν πάρετε τον κωδικό για να τους τον δώσετε μην προχωρήσετε σε συνδεση !!!!
έρχονται οι λογαριασμοί προσαυξημένοι και στην εξυπηρέτηση δεν γνωρίζουν τίποτα και απλα αδιαφορούν!!!!!(διοτι εχουν κανει ήδη το συμβόλαιο).
δεν το δέχονται μετά την σύνδεση και έτσι αντί για 46,00 ευρώ πληρώνεις από την αρχή 56,00ευρω. (10 eυρω ειναι η εκπτωση του voucher)
μου εβγαζε σε επεξεργασια η αιτηση voucherr και εκκρεμουσε 3μηνεσ!!
Μακριααααα μην κάνετε συμβόλαιο είναι παγιδα
”Αντί επαγγελματική συμπεριφορά τις εταιρίας όσο για τις υπηρεσίες ίντερνετ κάτω του μηδενός
”Το σήμα σε όλο το μήκος της παραλίας του Κιάτου Κορινθίας είναι ΑΘΛΙΟ
”Απαράδεκτοι με άφησαν χωρίς internet 2 εβδομάδες και θέλουν να πληρώσω και ρήτρα επειδή έφυγα από την εταιρεία πριν λήξει το συμβόλαιο . Και για να πάρεις τηλέφωνο την εξυπηρέτηση πελατών πρέπει να πληρώσεις. Και έχεις δίκιο και τους πληρώνεις από πάνω.
”Ό.τι χειρότερο κόβεται συνεχώς το ίντερνετ χωρίς ληξιπρόθεσμο λογαριασμό και χωρίς προειδοποίηση. Το γεγονός οτι δε λογοδοτεί κανείς για τις “υπηρεσίες” που “προσφέρει” αλλά απαιτεί πληρωμή στην ώρα του είναι τουλάχιστον ντροπή. Είστε για φτύσιμο
”Θα ήθελα να εκφράσω τις ειλικρινείς ευχαριστίες μου για την εξαιρετική εξυπηρέτηση που έλαβα από τον [Δεν θυμαμαι τον υπαλληλο αλλα μιλησα 12/7/2025 ωρα 9:52 πμ]. Ήταν ευγενικός/ή, πρόθυμος/η να βοηθήσει, απόλυτα καταρτισμένος/η και με έκανε να αισθανθώ ότι πραγματικά άκουγε και νοιαζόταν για την επίλυση του θέματος μου.
Η επαγγελματική του στάση και η αποτελεσματικότητα με την οποία χειρίστηκε την επικοινωνία μας με εντυπωσίασαν. Υπάλληλοι σαν αυτόν τιμούν την εταιρεία και αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση.
Συγχαρητήρια και ευχαριστώ θερμά!
”Ειστε απαραδεκτοι διοτι εγινε καταχρηστικη διακοπη ιντερνετ λογω μη αναβαθμισης σε οπτικη ινα, αρνηση εξυπηρετησης και χωρις να σας ενδιαφερει ο πελατης, ο εκπροσωπος εξυπηρετησης αναφερει ψευδη πληροφοριες λες και ειμαστε ηλιθιοι και οτι ο χαλκος που υπαρχει στο ΚΑΦΑΟ εχει χαλασει λογω καιρικων συνθηκων ξαφνικα σε ενα μεσημερι. Η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
”Κανένα αστέρι .χρεώνουν κλήσεις και μυνήματα τα οποία δεν τα έκανες εσύ . Σου χρεώνουν 0.25 για εξυπηρέτηση.οι υπάλληλοι είναι επίμονη και με κακούς τρόπους . Αλλά σου λένε ότι θα χρεώνονται και άλλα χρεώνονται.μακραν η χειρότερη εταιρία .είμαι ένα μήνα και σπάω συμβόλαιο να φύγω . απαράδεκτη!!!
”Χειρότερη εταιρεία… 2 μνήμες περιμένουμε να μασ συνδέσουν τοίντερνετ…. Ακυρώνουμε…Πάμε στο costume….
”Με άφησαν στο Λονδίνο χωρίς τηλέφωνο.
”Πήρα την εξυπηρέτηση πελατών,μου είπαν ότι θα με πάρουν σε λίγο, περίμενα 3 μέρες, και μου τηλεφώνησαν αφού είχα φύγει από εκεί.
Το να είσαι στο εξωτερικό και να μην μπορώ να καλέσω κανέναν, αλλά ούτε και να με καλέσουν είναι κάτι που δεν το εύχομαι σε κανέναν…
Έβαλα οπτική ίνα και το άθλιο ρούτερ της Nova δεν καλύπτει ούτε μισό διαμέρισμα με wifi. Κακή εξυπηρέτηση από την τεχνική υπηρεσία. Άθλια συμπεριφορά.
”Ο άντρας μ που έχει cosmote δεν έχει πληρώσει ούτε σεντ παραπάνω.Εγώ πληρώνω το διπλάσιο ποσο του παγίου στη σύνδεση της κόρης μ λόγω κακόβουλων μηνυμάτων που πηγαίνουν στο κινητό της και η εταιρεία το επιτρέπει ενώ πρέπει να μυρίσεις τα νύχια σ ότι πρέπει να κανεις φραγή.Το account είναι δύσχρηστο ενώ δωρεάν εξυπηρέτηση δεν υπαρχει στο τηλέφωνο ούτε και βοηθαει ιδιαίτερα.Χαλι μαύρο μετάνιωσα.Μακριά.
”Ότι χειρότερο με διαφορά, σας πληρώνω για να μην έχω ίντερνετ στην κυριολεξία 😂 μακράν ότι πιο ανίκανο υπάρχει, θα πάω να βάλω κοσμοτε την άλλη βδομάδα, ψόφο εύχομαι σε όλους εκεί πέρα αχρηστοι
”Άμα θέλετε καναλια καλη ειναι για ίντερνετ ειναι ισως η χειρότερη στην Ελλάδα
”αυτή η εταιρεία είναι για γέλια. έχω πρόβλημα με το ίντερνετ εδώ και 9 μήνες, τους έχω καλέσει αμέτρητες φορές. βρήκαμε μια “λύση” με το να ενσωματώσουμε 5g οικιακό ίντερνετ, αλλά ούτε αυτό λειτούργησε. το ίντερνετ τώρα είναι χειρότερο, έχει τρομερό lag και αποσυνδέεται συνεχώς. τους ξανακάλεσα και τους είπα ότι το πρόβλημα συνεχίζεται εδώ και καιρό. μετά από 4 κλήσεις, μου είπαν ότι στην περιοχή μου το 5g δεν είναι συμβατό και λειτουργεί μόνο 4g, οπότε ο εξοπλισμός είναι άχρηστος… ούτε καν παραδέχτηκαν ότι έκαναν λάθος που μου πρότειναν αυτόν τον εξοπλισμό, έκαναν σα να μην έφταιγαν καθόλου και μου είπαν να πάρω άλλο νούμερο (όχι για τεχνικά θέματα) για να κάνω νέο συμβόλαιο και να αλλάξω από 5g οικιακό ίντερνετ. δεν προσέφεραν καμία βοήθεια… δεν αξίζουν ούτε ένα ευρώ.
”Απαράδεκτοι και ερασιτέχνες. Θέλουν να περάσουν με ζεστή σιλικόνη μέσα στο σπίτι οπτική ίνα κάνοντας όδευση 20 τουλάχιστον μέτρων ενώ είναι έτοιμη εγκατάσταση με utp καλώδιο και ρεύμα στην βεράντα σε απόσταση 4 μέτρων από κατανεμητή ορόφου. Ζητούν να καλέσω εγώ ηλεκτρολόγο να ανοίξω τρύπα δηλ να πληρώσω ένα πενηντάρι επειδή δεν τους κόβει καθόλου.
”Δεν έχουμε καμία παροχή σχεδόν κάθε δεύτερη μέρα. Η απάντηση του παρόχου είναι πως φταίει ο χαλκός της σύνδεσης. Αν βάλω λέει οπτική ίνα θα φτιάξουν όλα. Δεν λύνουν κανένα πρόβλημα αλλά τέλος του μήνα περιμένουν να πληρωθούν κανονικά ενώ δεν μπορούν να παρέχουν ούτε τις μισές μέρες τις παροχές που πρέπει.
”Δεν υπάρχει το – μηδενός… Απαράδεκτοι κ όχι Μόνο !!
7 ημέρες χωρίς σταθερό…χωρίς internet ..χωρίς τηλεόραση!!!
Η εξυπηρέτηση πελατών …αφήστε !!!έχω κ ονόματα αλλά δεν μπορώ να τα γράψω εδώ !!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ…📍📍📍
”Ένα γιατί δεν υπάρχει μηδέν. Μακριά!!! Χωρίς σήμα κινητής και ίντερνετ επί δύο μήνες σε επαγγελματικό τηλέφωνο, από τότε που έκανα λογαριασμό μαζί τους. Άπειρα αιτήματα στην εξυπηρέτηση πελατών και στο τεχνικό για να μάθω ότι έχουν πέσει οι κεραίες και δεν ξέρουν πότε θα φτιαχτεί. Αποχωρώ λοιπόν με τις ευλογίες τους για να μου έρθει λογαριασμός 170 ευρώ , όχι ως πρόστιμο αποχώρησης γιατί έφταιγαν βέβαια, αλλά ως “μη αποσβεσθείσα επιδότηση”, επιδότηση που ουδέποτε έλαβα βεβαίως!!Πρόκειται για ξεκάθαρη παραβίαση συμφωνίας και παραπλανητική πρακτική. Ήμουν βλάκας που δεν έδωσα σημασία στις κριτικές πριν υπογράψω. Το πάθημα έγινε μάθημα. Καλημέρα σας
”Συμφώνησα τηλεφωνικά για πρόγραμμα 300Mbps με Gigabit Voucher στα 26€. Παρά τη ρητή συμφωνία, στο συμβόλαιο ήταν 27,50€ χωρίς καμία ενημέρωση ή συναίνεση. Πρόκειται για ξεκάθαρη παραβίαση συμφωνίας και παραπλανητική πρακτική.
Όταν επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση:
• Αρνήθηκαν ότι υπήρξε τηλεφωνική συμφωνία (ενώ γνωρίζουν πως όλα καταγράφονται),
• Μου μίλησαν με απαράδεκτο ύφος και ειρωνεία,
• Και με προέτρεψαν να αλλάξω εταιρεία — κάτι που ουδέποτε ειπώθηκε αρχικά.
Αυτό που συνέβη είναι παραπλάνηση, ψεύδος και ασέβεια στον πελάτη. Δεν είναι το 1,5€ — είναι το ψέμα, η αλαζονεία και η κοροϊδία.
Είναι ντροπή να λειτουργούν εταιρείες στην Ελλάδα με τέτοιες τακτικές. Φεύγω αμέσως και προειδοποιώ οποιονδήποτε σκέφτεται να τους εμπιστευτεί.
”έκανα απενεργοποίηση της καρτας καθως κλάπηκε το κινητο, εκανα αιτηση για ενεργοποιηση το ιδιο απογευμα, μου ειπαν θα γινει εντος 24 ωρων, έχουν περασει 36 και βαλε και ακομα περιμενω. Ευτυχως ληγει στα κοντα το συμβολαιο και δε θα ανανεωθει ποτε ξανα σε αυτη την εταιρία.
”Nova Νεάπολης
Προσθήκη φωτογραφίας
Nova Νεάπολης
3,6
(69)
Εταιρεία τηλεπικοινωνιών στη ΝεάποληΑνοικτό
Επισκόπηση
Αξιολογήσεις
Φωτογραφίες
Πληροφορίες
Σύνοψη αξιολόγησης Google
Notis Chalmoukis
Τοπικός οδηγός·16 κριτικές·15 φωτογραφίες
πριν από 5 λεπτά
Νέα
Επισκέφθηκα το συγκεκριμένο κατάστημα την προηγούμενη Πέμπτη 12 Ιουνίου το απόγευμα για να ενημερωθώ σχετικά με πακέτο internet.
Ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε για δωρεάν εγκατάσταση σε 2 με 3 εργάσιμες και έχουν …Περισσότερα
ΑΘΗΝΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
2 κριτικές
πριν από 2 μήνες
Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Σάββα για την άμεση εξυπηρέτησή μου 4 φορές που την χρειάστηκα και διά ζώσης και τηλεφωνικά. Με ευγένεια και χαμόγελο με άκουσε, με ενημέρωσε αναλυτικά πώς έπρεπε να κάνουμε τις διαδικασίες, κάναμε όλες τις …Περισσότερα
katerina michailidou
10 κριτικές·9 φωτογραφίες
πριν από 2 μήνες
Σήμερα επισκέφτηκε το κατάστημα η μητέρα μου, ετών 70+.Την “εξυπηρέτησε ” ένας αγενέστατος υπάλληλός σας.Ήταν οξύθυμο,ειρωνικός και κακότροπος.Ντροπή και αίσχος.Θρασυδειλοι “άνθρωποι” ,οι οποίοι δεν σέβονται τίποτα.
Nova Νεάπολης (Κάτοχος)
πριν από 2 μήνες
Καλησπέρα σας,
Λυπούμαστε για την εμπειρία σας. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε και να ικανοποιήσουμε κάθε σας ανάγκη.
Kostas Zisis
”3 κριτικές
πριν από 2 μήνες
ΈΝΑ ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΕΥΧΆΡΙΣΤΩ ΣΤΟ ΒΑΣΊΛΗ. Η ΕΥΓΕΝΊΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΆΨΟΓΗ ΕΞΥΠΗΡΈΤΗΣΗ ΤΟΥ, ΑΛΛΆ ΚΑΙ Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΞΕΠΈΡΑΣΑΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ.ΑΠΛΑ ΤΕΛΕΙΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΈΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΉ ΚΟΠΕΛΑ(ΜΕΛΑΧΡΟΙΝΗ ΨΗΛΉ) ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΏΣ ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΤΗΣ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.
Notis Chalmoukis
Τοπικός οδηγός·16 κριτικές·15 φωτογραφίες
πριν από 5 λεπτά
Νέα
Επισκέφθηκα το συγκεκριμένο κατάστημα την προηγούμενη Πέμπτη 12 Ιουνίου το απόγευμα για να ενημερωθώ σχετικά με πακέτο internet.
Ο υπάλληλος με διαβεβαίωσε για δωρεάν εγκατάσταση σε 2 με 3 εργάσιμες και έχουν περάσει από τότε 8 και συνεχίζουμε και με 50αρα ταχύτητα δώρο το EON tvστα 30 € κάτι που αποδείχτηκε ψευδές γιατί στα συμβόλαια της nova ή συγκεκριμένη ταχύτητα δίνεται στα 23€ , άρα το EON tv δεν ήταν δώρο αλλά επιπλέον χρέωση .Μπορώ να πω ότι απογοητευτικά από την παραπλανητική ενημέρωση και την έλλειψη υπευθυνότητας.
Θα πρότεινα περισσότερη διαφάνεια και υπευθυνότητα από τους υπαλλήλους της εταιρείας.
Προς το παρόν η εμπειρία είναι απογοητευτική , και αναμένω την επίσημη απάντηση του συγκεκριμένου καταστήματος και της εταιρείας σύντομα.
Μην ζητάτε ημερομηνία εξυπηρέτησης γιατί δεν υπάρχει εξυπηρέτηση…είστε απαράδεκτοι με απαράδεκτο προσωπικό
”Απαράδεκτοι, νέα σύνδεση με φορητότητα έκαναν 5 μέρες να στείλουν τεχνικό σε περίοδο εξεταστικής με online εξέταση
”