Nova Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 802 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Nova:

Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

802 κριτικές για “Nova

  1. Απλά απαράδεκτοι ….ημουν στο ΟΤΕ και εκανα το λαθος να παω στην ΝΟVA
    Εμεινα χωρις τηλεφωνο για δεκα μερες και δεν μπορουσαν να επιλύσουν το προβλημα.Εκανα υπαναχώρηση βαση νομου εντος 14 ημερων….και ξαναπηγα ΟΤΕ και σε 2 μερες ειχα τηλεφωνο…..και τωρα μου ζητανε κιολας 70 ευρω για την αμεση ενεργοποιηση της γραμμης που δεν εγινε ποτε…….η χειροτερη Εταιρία ουτε 1 αστερι δεν αξιζει……

  2. ΜΙΧΑΛΗΣ Χ.

    Ότι χειρότερο στα πάντα !!
    Μόνιμα πρόβλημα στο internet με δίκη τους πάντα υπαιτιότητα .
    Όταν τους καλέσεις έχουν την Ίδια κασέτα όλοι, κάντε μία επανεκκίνηση στο router κάνουμε εμείς κάποιες ενέργειες και εδώ είμαστε πάλι.
    Φυσικά η συγκεκριμένη ατάκα ( ΜΑ ΕΜΕΙΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ INTERNET) Έχουν έρθει τεχνικοί δικοί τους στο σπίτι δεν έχει πρόβλημα και συνεχίζουν να μην το λύνουν .
    Και για να μην πει κάποιος έξυπνος κάτι για το σημείο και το σπίτι !!
    Δίπλα στο ΟΑΚΑ και το σπίτι 2011.

  3. κωστας ζ.

    Οτι ποιο μα***** εταιρια υπαρχει μην παει κανεις πανακριβη πληρωνουμε 50ρα γραμμη και εχουμε 25 και λενε οτι φταιμε εμεις λεγαν ειναι τεχνικο προβλημα οτι θα με καλεσουν δεν με καλεσαν αχρηστοι σκουπιδια ειστε

  4. Effie Kallinikou K.

    Απαράδεκτοι!
    Κάκιστη εξυπηρέτηση πελατών!
    Μετά από 2 μήνες τεχνικού προβλήματος,που αφορά δική τους υπαιτιότητα,δεν λύνουν το πρόβλημα!
    Κάθε μέρα μου λένε ότι βρίσκεται σε επεξεργασία!
    Μακρια!
    Μην πάτε σε αυτήν την εταιρεία,τόση ταλαιπωρία κανενας πελάτης δεν αξίζει!

  5. ΣΤΕΛΛΑ ΡΟΥΣΗ Ρ.

    οι χειρότεροι! Ποιότητα internet θυμίζει τα 90ς, πιο αργο δεν πάει. Εξυπηρέτηση απλά δεν υπάρχει.

  6. Tasos 1.

    Μεγάλο πρόβλημα με τους λογαριασμούς!!! Από πάγιο 25€ πληρώνω 50αρια 80αρια απλα απαράδεκτοι!!!! Όσον αφορά το Ίντερνετ αστα βραστα μην πω τίποτα άλλο η εον ένα μπουρ@@@ και μισό!!! Μακρυααααααα από τη nova

  7. Anastasios Karagiannis K.

    οτι χειροτερο πραγματικα.μακαρι να κλεισει χθες.οτι μα οτι χειροτερο.
    δεν γινετε αυτο που κανουν τουςστελβω μνμτ δεν πανατανε π,παιρνω τηλ και χρεωνομαι και μ λενε θα σε παρουμε και δεν παιρνουν…μακρυα.μακρυα

  8. Φρίξος Γ.

    Δεν καταχωρούν σωστά ούτε τις ηλεκτρονικές πληρωμές! Επί 50 μέρες με ταλαιπωρούν απαιτώντας να πληρώσω ληξιπροθεσμους λογαριασμούς οι οποίοι έχουν εξοφληθεί εμπρόθεσμα με αποδείξεις πληρωμής! Έχω αποστείλει 50 μειλ και δεν διορθώνουν τους λογαριασμούς! Λειτουργία κοινού παραβάτη με προοπτικές τραπεζικής εξαπάτησης! Ότι χειρότερο έχω συναντήσει! 0 ⭐️

  9. Νικος Κ.

    2 εβδομάδες χωρίς ίντερνετ και σταθερό και κάθε μέρα μου λένε εργαζόμαστε για την αποκατάσταση του προβλήτας!!!άσε που άμα πάρεις τηλ τρως τουλάχιστον 35 λεπτά μέχρι να ανοίξει γραμμή!!!απαραδεκτοι.μπ******* εταιρία!!!

  10. Κ. Σ.

    Έχουν δώσει όλα τα τμήματα outsourcing και υπολειτουργεί η εταιρία είναι σε πλήρη διάλυση έχω άπειρα περιστατικά να αναφέρω αλλά βαριέμαι να τα γράψω ..έχω μεταφέρει τα περισσότερα σε άλλη εταιρία καλύτερα να πληρώνεις παραπάνω παρά να μην έχεις καμία εξυπηρετηση απολύτως

  11. Λαλακας Μ.

    … τεχνική υποστήριξη…. πρώτα να διασφαλίσουμε τη χρέωση και μετά όλα τα άλλα….
    Περαστικά….

  12. Νικολέτα Μ.

    Ότι χειρότερο … Ήμουν πάρα πολλά χρόνια στην cosmote και έκανα το ΤΡΑΓΙΚΟ λάθος να αλλάξω. Δεν είχα σήμα σχεδόν ποτέ ενώ είχα επικοινωνήσει μαζί τους πάνω από 5 φορές δεν φτιάχτηκε ποτέ το πρόβλημα. Ήθελα να διακόψω στην δεύτερη εβδομάδα και το κόστος ήταν 65€ (στο κατάστημα δεν με είχαν ενημέρωση ποτέ για αυτό)ενώ στο συμβόλαιο αναγράφεται ότι στον μήνα τα τέλη διακοπής είναι 19,06 οπότε έπρεπε να περιμένω να κλείσει μήνα. Επιτέλους άλλαξα και ησύχασα. Σκέτη ταλαιπωρία ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ξανά δεν θα τους επέλεγα .

  13. Βένια Α.

    απλά απαραδεκτοι και ασχετοι! παιδευόμαστε σχεδόν ένα μήνα, το internet πέφτει όλη την ώρα και δεν μπορουν να το φτιαξουν!!

  14. Pap T.

    Οχι και ολα χαλια ρε παιδια. Εμενα που παει χρονια ΠΟΛΥ καλα τι,,,,,,,, να παιξω Λοττο?
    Σοβαροτητα

  15. Νικολαος Κ.

    Απαράδεκτοι 6 μήνες παλεύω να ανανεώσω συμβόλαιο και δεν βρίσκω άκρη.ακομα και διακοπή που ζήτησα δεν την κάνουν και συνεχίζουν να με χρεώνουν!!!μ*****λο εταιρεία!!

  16. ΔΗΜΗΤΡΑ Φ.

    Ένα αστέρι , αλλά δεν αξίζει ούτε ένα! Περιμένω 15 εργάσιμες για τηλέφωνο και internet, ενώ μου είχαν τάξει το πολύ δέκα εργάσιμες! Τηλεφωνική εξυπηρέτηση μηδέν! Ούτε στην Ουγκάντα αυτά!

  17. Αγγελος Α.

    Τηλεφωνική εξυπηρέτηση ανύπαρκτη (απλά την χρεώνουν). Σε πρόβλημα που προέκυψε για ενεργοποιηση νεας καρτας sim αντιμετωπίστηκα με αδιαφορία και ειρωνεία. Με παραπέμπουν από τον έναν στον άλλο, χωρίς να δίνουν κάποια απάντηση. Πολλά χρόνια πελάτης και τετοια αντιμετωπιση πρωτη φορα βλεπω..τους καλω απο το σταθερο μου που εχω δηλωσει για ταυτοποιηση στοιχειων..και η κοπελα με ειρωνευεται οτι θα σας καλεσουμε εμεις σε αυτο το τηλεφωνο γιατι ετσι γινετε η διαδικασια.τους λεω..οτι σας εχω καλεσει εγω…καντε’την τωρα και η απαντηση ειναι δεν εχουμε χρονο.εχω νευριασει.ειμαι 2ημερα χωρις τηλεφωνο..και ακρη δεν βγαζω.

  18. Τάσος Α.

    Δεν αξίζουν ούτε για αρνητικά σχόλια μακάρι να έρθει κάποιος άλλος οι άλλοι πάροχοι να γλυτώσουμε

  19. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Τ.

    Απλά χάλια . Τα πάντα χάλια . Μείνετε μακριά τους μια σκέτη ταλαιπωρία

  20. Χαλια συνδεση και χαλια εξυπερετηση αποσυνδεσεις συνεχώς…

  21. Αγγελική X.

    Ένα αστεράκι γιατί δεν υπάρχει το μηδέν. Απλά απαράδεκτοι. Τηλεφωνική εξυπηρέτηση ανύπαρκτη (απλά την χρεώνουν). Σε πρόβλημα που προέκυψε από δική τους υπαιτιότητα αντιμετωπίστηκα με αδιαφορία και ειρωνεία. Με παραπέμπουν από τον έναν στον άλλο, χωρίς να δίνουν κάποια απάντηση. Πολλά χρόνια πελάτισσα θα αναγκαστώ να φύγω.

  22. Ελενη Π.

    Βρέχει δεν έχουμε Nova,φυσάει δεν έχουμε Νοva,χιονιζει δεν έχουμε Nova,όταν υπάρχουν καιρικά φαινόμενα υπάρχει πρόβλημα η απάντηση υπευθύνων ,στο συμβόλαιο όμως κανείς δεν το αναφέρει,όμως αν δεν πληρώσουμε το λογαριασμό κ κοπεί η σύνδεση υπάρχει ποινή για την επανασύνδεση ,αυτή η λογική της Nova,τα δικά μας δικά μας,τα δικά σας δικά μας.

  23. Το ίντερνετ σέρνεται και το κινητό πιάνει όταν βγω στο μπαλκόνι

  24. Βικτωρία Π.

    Αισχροί…ότι χειρότερο άλλαξα σε eon 100 και σέρνεται αποσυνδεσεις συνεχώς αλλά τα 40 το μήνα τα σκάω…άπειρες κλήσεις εδω και τοσους μηνες σε τεχνική υποστήριξη αποτέλεσμα 0 φεύγω τρεχοντας

  25. Εir Τ.

    1,5 μήνας και ακόμα περιμένω ίντερνετ….