Nova Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 787 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Nova:

Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

787 κριτικές για “Nova

  1. Annieta M.

    Αγενείς στην εξυπηρέτηση πελατών.
    Λένε ψέματα για ανανεώσεις συμβολαίων και υπογραφές που δεν μπήκαν ποτέ και όταν τους ζητάς να σου στείλουν το συμβόλαιο που και καλά σου λένε ότι υπέγραψες δεν είναι κανένας υπεύθυνος να το κάνει αλλά βάση αυτού στηρίζεται όλη τους η επιχειρηματολογία. Τους ζητάς να μιλήσεις με έναν υπεύθυνο και απλά σου κλείνουν το τηλέφωνο χωρίς να σε βοηθήσουν ή να σε κατευθύνουν.

  2. Danai S.

    Μου έκοψαν το χαλκό χωρίς να έχω ενωθεί με οπτική ίνα και έκτοτε απόλυτο σκοτάδι.
    Παμε στο δεύτερο μήνα
    Δε λειτουργεί τίποτα στο σπίτι
    Εννοείται έκανα καταγγελία και
    μου έφεραν ένα υβριδικό ρουτερ χαλασμένο
    Η χειρότερη εμπειρία από εταιρεία
    Οι τεχνικοί δεν επιλαμβάνονται
    Το μόνο που ενδιαφέρονται να εκδίδουν λογαριασμούς χωρίς παροχή υπηρεσιών
    Το συμβόλαιό μου έχει ακυρωθεί αυτομάτως λόγω παρέλευσης του δίμηνου χωρίς να δοθεί φορητότητα
    Είναι σα να μιλάω σε τοίχο
    Δε ξέρω δεν ομιλούν την ελληνική;

  3. Ελπιδοφορος Σ.

    Ντροπή τους ,χάλια
    Πληρώνω κάθε μήνα και το ίντερνετ σέρνεται

  4. Iraklis Kerasidis K.

    Ότι χειρότερο σε ίντερνετ. Δυστυχώς.

  5. ΜΑΡΙΑ Μ.

    επικοινωνησα 22/8/2024 με εκπροσωπο για να κανω συμβολαιο αταθερου ιντερνετ και εον τηλεοραση.
    τρεισ μηνεσ μου ειπαν δωρεαν παγια …απο 7 σεπτεμβριου στελνουν τον πρωτο λογαριασμο….επικοινωνω μαζι τουσ..λαθοσ μου ειπαν εκαναν , να μην τον πληρωσω..παλι οκτωβριο στελνουν 8 /10 δευτερο λογαριασμο….επικοινωνω παλι μου απαντουν να το αγνοησω λογω οτι οντωσ εχω 3 μηνεσ δωρεαν παγια ..σημερα 8/11 ξαναστελνουν λογαριασμο ..μιλαω μαζι τουσ στο chat και μου απαντουν οτι θα ενημερωθω αφου εξετασουν το θεμα μου!!εκτοσ απο αυτο δεν με ενημερωσαν ποτε οτι εον τηλεοραση δεν μπορουν να βλεπουν ταυτοχρονα 2 ή 3 ατομα απο ιδιου ειδουσ συσκευεσ….π.χ. 2 υπολογιστες ή 2 τηλεορασεισ ενω τουσ ειχα πει οτι οτι δεν εχουμε καμια τηλεοραση σπιτι μασ. εκανα καταγγελια στην εεττ και περιμενω .αναξιοπιστοι

  6. ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Σ.

    Προσοχή στα καρτοκινητά Νοβα ΜΗΝ ΤΑ ΠΡΟΤΙΜΆΤΕ έχουν αυθαίρετες κρυφές χρεώσεις κάθε μήνα κ αρπάζουν λεφτά. Έχω καρτοκινητο Q που ανήκει στην Νοβα κάθε μήνα ΧΩΡΊΣ να ζητώ με χρεώνουν αυθαίρετα ΠΟΛΛΕΣ φορές μια υπηρεσία Daily mobile internet κ κάθε φορά μου αρπάζουν 2 ευρώ ΧΩΡΊΣ την συναίνεση μου, για ίντερνετ διάρκειας 1 ημέρα, που ΠΟΤΈ δεν αναλωνω κ ΔΕΝ ζητάω αφού ΔΕΝ μου χρειάζεται. Ετσι κρατάνε 2 Ε κ περισσότερα ΚΆΘΕ μήνα ΠΑΡΆΝΟΜΑ. Όταν διαμαρτύρομαι μου επιστρέφουν προσχηματικά την πρώτη φορά χρέωσης κ μετά ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ επόμενες χρεώσεις αρνούμενοι να επιστρέψουν τα ποσά προφασιζόμενοι ότι γνωρίζεις κ υπάρχει στον τιμοκατάλογο της.
    Όμως η Νοβα ΔΕΝ έχει δημοσιευσει πουθενά στους όρους της ότι οι υπηρεσίες του τιμοκαταλόγου της ΧΡΕΏΝΟΝΤΑΙ ΑΥΘΑΊΡΕΤΑ.

  7. Νίκος Μ.

    Τραγικοί και ψεύτες! Έκανα αίτημα για eon tv στη nova με κάλεσαν μετά από 3 μέρες και επειδή έχω Ίντερνετ μέσω starlink και όχι γραμμή της nova μου λένε ψέματα ότι δε γίνεται ενώ βλέπω ήδη με κωδικούς φίλου! Απαράδεκτοι και telesales που δεν γνωρίζουν τη δουλειά τους ! Καθόλου βασικές γνώσεις, προσπαθούν να σε παραπλανήσουν με δικαιολογίες ενώ δεν ξέρουν ούτε οι ίδιοι τι λένε..

  8. Jst N.

    Μπαίνω στην Nova δίνοντάς μου τρεις μήνες δώρο το πάγιο. Κάναμε συμβόλαιο και κατευθείαν με χρέωσαν για τον πρώτο μήνα. Τους κάλεσα, το διόρθωσαν. Το δεύτερο μήνα πάλι με χρέωσαν. Τον τρίτο μήνα δε όχι μόνο με χρέωσαν αλλά μου έκοψαν και το ίντερνετ γιατί δεν είχα πληρώσει τον μήνα των δωρεάν παγίων. Παίρνω τηλέφωνο και μου ζητάνε να πληρώσω τον μήνα για να μου συνδέσουν το τηλέφωνο και το ίντερνετ. Να πληρώσω δηλαδή τον μήνα που δικαιούμουν δωρεάν και θα μου πίστωναν τα λεφτά τον επόμενο μήνα. Τον επόμενο μήνα δεν μου πίστωσαν τίποτα και με χρέωσαν κανονικά. Τους παίρνω τηλέφωνο πάλι και μου πιστώνουν μερικώς το ποσό αφήνωντας ενα υπόλοιπο 8€. Ρωτάω τι είναι αυτά και μου λένε το τέλος επανασύνδεσης. Τους πήρα τηλέφωνο τα έσβησαν. Λογικά θα νιώθουν μοναξιά

  9. Agapi P.

    Ότι χειρότερο!!!!!!!! Ντροπή σας

  10. Η χειρότερη εταιρεια με διαφορα απο τις υπόλοιπες.Εδώ και 6 μήνες με κοροιδευουν συστηματικά με το ιντερνετ.Υποτιθεται στέλνουν καποιο τεχνικό της πλάκας απλά μετράει το ρουτερ και φεύγει.ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΜΑΚΡΙΑ απο την συγκεκριμενη εταιρεια.δεν προσφερουν υπηρεσίες μονο τα απραζουν.

  11. Εμμανουήλ Π.

    Αναξιόπιστοι υπάλληλοι στα καταστήματα του Αμαρουσίου και του mall..για να κλείσουν συνδέσεις λένε ψέματα ότι δήθεν θα είχαμε 3 μήνες δωρεάν τηλέφωνο σταθερό και τηλεόραση..και τώρα μας βγάζουν τρελούς ότι δεν μας το είπαν.. και ότι ισχύει μόνο για την τηλεόραση..ενώ πριν κλείσουμε ρώτησα και στα δύο καταστήματα και μας ελεγαν και οι δυο το ιδιο..οτι θα εχουμε και το σταθερο και την τηλεόραση δωρεάν για 3 μηνες.. ο ιδιος τα εχει και τα δυο καταστήματα αρα προσοχη..θα ειναι στην πολιτική τους να λενε ψέματα..ΝΤΡΟΠΉ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!!!
    Ότι σας πουν βάλτε τους να το γράψουν..μας έλεγαν ότι θα το γράφει και το συμβόλαιο αλλά τπτ.

  12. Kostas K.

    για να βγαλεις τηλεφωνικη κληση στη κυψελη πρεπει να εχεις βυσμα τον Παπα της Ρωμης…να ληξει το συμβολαιο και ξανα cosmote

  13. Τραγική εξυπηρέτηση . Ζητήθηκε η επιστροφή του εξοπλισμού και το κατάστημα Καλαμαριας στην Μεταμορφώσεως δήλωσε αδυναμία παραλαβής (!!!!) λόγω τεχνικού προβλήματος ….
    Η διακοπή συμβολαίου με πρόστιμο εννοείται έγινε λόγω ανικανότητας διαχείρισης των πελατών που είχαν και Nova και Cosmote …
    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση πελατών

  14. Απιστευτη ταλαιπωρια μετα τις οπτικες ινες!εχω επιχειρηση στην οποια δε μπορω να πληρωθω μεσω pos, να κοψω αποδειξεις, να δουλεψω στον υπολογιστη!2η φορα χωρις ιντερνετ μεσα σε μια εβδομαδα, τους ψαχνω στα τηλεφωνα και ειπαν ΠΑΛΙ θα στειλουν τεχνικο!δεν εχω λογια ειλικρινα ολα πηγαν πισω εξαιτιας τους

  15. Ανθή Κ.

    Η αθλιότητα σε όλο της το μεγαλείο!!! Εδώ και ένα μήνα μήνα χωρίς internet, ένας τεχνικός φάντασμα που υποτίθεται έχει έρθει τρεις φορές για να δει το πρόβλημα αλλά δεν εμφανίστηκε ποτέ! Στο τηλέφωνο άσχετοι όλοι, σου λεν απλά ότι έχει δρομολογηθεί η επίλυση του ζητήματος. Ο λογαριασμός όμως κανονικά!!!

  16. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Τ.

    Απαράδεκτοι με μια λέξη
    Έκανα συμβόλαιο στις 23 Σεπτεμβρίου και στο σπίτι που διαμένω προσωρινά, μέχρι αρχές Νοεμβρίου δεν έχει καθόλου σήμα. Και όταν λέμε καθόλου εννοούμε ποτέ. Μίλησα με το τεχνικό τμήμα και δύο υπάλληλοι με ενημέρωσαν ότι όντως στην περιοχή το σήμα είναι αδύνατο και πιθανό σε κλειστό χώρο να είναι ακόμα πιο αδύναμο ή ανύπαρκτο. Στο ημιυπόγειο που μένω συμβαίνει το δεύτερο. Και στο τμήμα εξυπηρέτησης αρνήθηκαν έναν επιπλέον μήνα δωρεάν και με παρέπεμψαν στο τεχνικό τμήμα, το οποίο με παρέπεμψε στο τμήμα εξυπηρέτησης. Μπαλάκι δηλαδή. Και αν θέλω να διακόψω απαιτούν και το πέναλτι της πρόωρης διακοπής. Αν δηλαδή έμενα μόνιμα εδώ και δεν είχα σήμα, θα έπρεπε να πληρώνω για ανύπαρκτες υπηρεσίες ή να πληρώσω το πέναλτι σε περίπτωση διακοπής ενώ ευθύνονται οι ίδιοι.

  17. ΥΡΩ Ρ.

    Η εξυπηρετηση πελατων στο τεχνικο τμημα η χειρότερη ολων με διαφορα

  18. ΣΤΑΜΑΤΗΣ Δ.

    Απαράδεκτη εταιρεία,αν λέγεται βέβαια εταιρία αυτο το πράγμα ,εγώ είχα πρόβλημα από την πρώτη μέρα με αυτούς,έκανα αναβάθμιση από 24 mbps σε 100 mbps και από τότε ξεκίνησε το βάσανο μου ,δεν είχα τηλέφωνο για έναν ολόκληρο χρόνο σχεδόν,το ίντερνετ όλο κοβόταν και κάθε φορά που επικοινωνούσα μαζί τους άκουγα τα ίδια και τα ίδια ,δεν έστειλαν ποτέ τεχνικό να δουν αν υπήρχε κάποιο θέμα στο σπίτι και κάθε φορά μου έλεγαν το θέμα μου πως επιλύθηκε ενώ δεν λειτουργούσε τίποτα ,ένα χάος , πολλοί με τους οποίους μιλούσα ήταν αγενεστατοι και κυριολεκτικά δεν ήξεραν το τι έπρεπε να κάνουν για να λυθεί το θέμα ,μετά από αμέτρητες συνομιλίες στο chat τους ,τηλεφωνήματα και emails τους έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ αλλά ακόμα και τότε αυτοί συνέχιζαν τα δικά τους ,με λίγα λόγια μείνετε μακριά από αυτούς .

  19. ΜΑΡΙΑ ΜΠΑΣΛΗ Μ.

    Ότι πιο δυσάρεστο μου έχει συμβεί. Με ψέματα και αναληθειες υπέγραψα συμβόλαιο. Χαλια σήμα….απαίσια η EON TV.
    Η χειρότερη εταιρεία.

  20. Κυριάκος Τ.

    Μου πέταξαν τυράκι ένα ωραίο πακέτο για να έρθω από άλλον πάροχο σε αυτούς σε καρτοκινητη ΟΧΙ συμβόλαιο,πλήρωσα 80€ πέναλτι στην κοσμοτε που έφυγα πριν την λήξη του συμβολαίου (βλακεία μου,το ξέρω) και μετά από δύο χρονια το πακέτο που μου είχαν κάνει σαν permanent προσφορά μου το εξαφάνισαν από την εφαρμογή οι ξεφτυλες (απεριόριστα προς όλους και 4gb για 30μερες με 10,60) τώρα με παίρνουν και δεν το σηκώνω που πήγα σε άλλον πάροχο με 22€ ΟΛΑ ΑΠΕΡΙΌΡΙΣΤΑ….αν κάνεις διαπραγματεύσεις όλα γίνονται….το σήμα της nova σκουπίδι πραγματικο απλά ήταν φθηνή λύση…

  21. Τραγικοί απλά..Σε έχουν με γραμμή που σέρνεται κυριολεκτικά για να κάνεις μεγαλύτερα συμβόλαια…μακριά, επιλέξτε κάποια άλλη.

  22. ΜΑΡΚΟΣ Κ.

    ειναι χαλια απλα χαλια

  23. Αποστολια Ν.

    Μην την επιλέξετε. Κόβουν συνέχεια το ιντερνετ και λένε ότι υπάρχει βλάβη στην περιοχή….

  24. ΝΊΚΟΣ Π.

    Απαράδεκτοι…..15ημερες χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο . Έχουν έρθει 4 φορές διάφοροι τεχνικοί και ο ένας με πάει στον άλλον. Στο τηλέφωνο μου απαντουν ότι έχω δίκιο και ότι θα το φτιάξουν…..Τριτοκοσμική χώρα δυστυχώς

  25. Χαράλαμπος Σ.

    giga αλητεία η nova, ποτέ ξανά
    πελάτης nova. οι εμπειρία μου, στις
    σέρρες.