Απαράδεκτοι με μια λέξη
Έκανα συμβόλαιο στις 23 Σεπτεμβρίου και στο σπίτι που διαμένω προσωρινά, μέχρι αρχές Νοεμβρίου δεν έχει καθόλου σήμα. Και όταν λέμε καθόλου εννοούμε ποτέ. Μίλησα με το τεχνικό τμήμα και δύο υπάλληλοι με ενημέρωσαν ότι όντως στην περιοχή το σήμα είναι αδύνατο και πιθανό σε κλειστό χώρο να είναι ακόμα πιο αδύναμο ή ανύπαρκτο. Στο ημιυπόγειο που μένω συμβαίνει το δεύτερο. Και στο τμήμα εξυπηρέτησης αρνήθηκαν έναν επιπλέον μήνα δωρεάν και με παρέπεμψαν στο τεχνικό τμήμα, το οποίο με παρέπεμψε στο τμήμα εξυπηρέτησης. Μπαλάκι δηλαδή. Και αν θέλω να διακόψω απαιτούν και το πέναλτι της πρόωρης διακοπής. Αν δηλαδή έμενα μόνιμα εδώ και δεν είχα σήμα, θα έπρεπε να πληρώνω για ανύπαρκτες υπηρεσίες ή να πληρώσω το πέναλτι σε περίπτωση διακοπής ενώ ευθύνονται οι ίδιοι.
Απαράδεκτοι με μια λέξη
”Έκανα συμβόλαιο στις 23 Σεπτεμβρίου και στο σπίτι που διαμένω προσωρινά, μέχρι αρχές Νοεμβρίου δεν έχει καθόλου σήμα. Και όταν λέμε καθόλου εννοούμε ποτέ. Μίλησα με το τεχνικό τμήμα και δύο υπάλληλοι με ενημέρωσαν ότι όντως στην περιοχή το σήμα είναι αδύνατο και πιθανό σε κλειστό χώρο να είναι ακόμα πιο αδύναμο ή ανύπαρκτο. Στο ημιυπόγειο που μένω συμβαίνει το δεύτερο. Και στο τμήμα εξυπηρέτησης αρνήθηκαν έναν επιπλέον μήνα δωρεάν και με παρέπεμψαν στο τεχνικό τμήμα, το οποίο με παρέπεμψε στο τμήμα εξυπηρέτησης. Μπαλάκι δηλαδή. Και αν θέλω να διακόψω απαιτούν και το πέναλτι της πρόωρης διακοπής. Αν δηλαδή έμενα μόνιμα εδώ και δεν είχα σήμα, θα έπρεπε να πληρώνω για ανύπαρκτες υπηρεσίες ή να πληρώσω το πέναλτι σε περίπτωση διακοπής ενώ ευθύνονται οι ίδιοι.