Πήγα στο plaisio στα Χανιά για να φτιάξω το κινητό iPhone 13 στο οποίο μαύρισε η οθόνη στα καλα καθούμενα…
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
0 τεχνική βοήθεια, σάπιο Ίντερνετ
”Αστα να πανε …απο τοτε που ενωθηκε με τη WIND καταστραφηκε η εξυπηρετηση και ειναι απαραδεκτοι…Το ξερετε οτι δεν εχετε δικαιωμα ως πελατης να ηχογραφησετε εσεις την κληση? Εγινα νεα συνδρομητης κ δε μου βαλανε καινουργιο πιατο αλλα 10 ετιας που υπηρχε εκει πριν διοτι εχουν ελλειψη μου πε ο τεχνικος, χαχα σοβαρα τωρα?
”Επισης καθε φορα που ανοιγω την τηλεοραση περιμενω 5 λεπτα για να ανοιξει καποιο καναλι .Κοροιδια σε ολα τους .Μου χρεωσαν για 10 λεπτα που ξεπερασα το χρονο απο το σταθερο τηλ 35 ευρω .,Να μαζευτουμε να τους κανουμε μυνηση. αν υπαρχει καποιος δικηγορος παρακαλω!
Απαράδεκτοι . Η τεχνική βοήθεια δεν λειτουργεί
”Αίσχος! Να μείνετε μακριά όλοι! Με κοροϊδεύουν 2 ολόκληρους μήνες! Έχω ζητήσει διακοπή λόγω κλεισίματος της επιχείρησης μου και βάζουν και πρόστιμο επειδή είναι νωρίτερα και 2 μήνες έξτρα χρέωση προς το παρόν
ΑΊΣΧΟΣ ΑΊΣΧΟΣ ΑΊΣΧΟΣ ΑΊΣΧΟΣ
”Μας έφαγαν όλες τις μοναδες.
”Ενεργοποίησα το πακέτο με μήνυμα όπως κάνω κάθε φορά και δεν ενεργοποιηθηκε.
Επικοινώνησα μαζί τους, είπαν θα διευθετησουν το θέμα μας επέστρεψαν 7 Ευρώ και την επόμενη δεν είχα πάλι μονάδες.
Εγώ θέλω ενεργοποίηση πακέτου με απεριόριστα όπως συμφωνήσαμε και όχι 7 Ευρώ που τελειώνουν με μια κλήση.
Μου λένε να πάω να ξαναβάλω μονάδες εκ νέου.
Δεν πήρα ποτέ απάντηση γιατί δεν ενεργοποιηθηκε το πακέτο.
Σίγουρα δεν είναι δικό μου λάθος!
Ούτε διευκρινίζαν τι πρέπει να κάνω παραπέρα μετά την επιστροφή των 7 Ευρώ.
Δυστυχώς ως εταιρεία ο τρόπος που λειτουργεί είναι φανερά απογοητευτικός. Στα καταστήματα ενώ είναι franchise το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού είναι ανεκπαίδευτο, αρκετοί από τους υπαλλήλους είναι αγενής και όταν τους εξηγείς το επίπεδο αντίληψης είναι μικρό . Οι τεχνικοί για τη βλάβη έχουν μικρή εμπειρία και επαφίενται συνήθως στη διάγνωση βλαβών του ΟΤΕ και φυσικά το ΟΤΕ δεν ασχολείται σοβαρά να αποκαταστήσει το πρόβλημα, έτσι στέλνει μια αρνητική ενημέρωση στη ΝΟΒΑ η ΝΟΒΑ δεν είναι ικανή να αξιολογήσει το μέγεθος του προβλήματος και αν στη πραγματικότητα υφίσταται, και έπειτα απαντάει αρνητικά στο πελάτη διακόπτοντας συμβόλαια κλπ. Απλά τραγική!
”Είχα μείνει ένα μήνα χωρίς σταθερό.το ίντερνετ που έδωσαν στο κινητό ήταν σαν να μην το είχα.παρα πολύ αργό
”Ένα αστέρι μόνο γιατί δεν υπάρχει η επιλογή για μηδέν αστέρια. Απαράδεκτο σήμα, πολύ κακό δίκτυο Ίντερνετ αλλά το κάκιστο όλων είναι ότι είναι απατεώνες. 1μιση χρόνο με πακέτο σταθερής και κινητής. Ίντερνετ στο σπίτι δεν είχαμε σχεδόν ποτε ολόκληρη μέρα. Έπεφτε συνέχεια με αποτέλεσμα να έχουμε κι πρόβλημα στη δουλειά μας και η απάντηση τους ήταν δε βρίσκουμε το πρόβλημα κάντε restart το ρουτερ ξανά και ξανά εν ετει 2024. Αγορά πακέτου για δεδομένα στο εξωτερικό που δε δούλεψε ποτε και η εξυπηρέτηση πελατών επίσης δε δουλεύει ποτε γιατί δεν απαντάει ποτε. Μας χρεωναν συνέχεια για nova tv ενώ δεν είχαμε. Κερασάκι το θράσος τους να ζητάνε και λεφτά για την πρόωρη διακοπή σύνδεσης ενώ πληρώναμε 1μιση χρόνο για υπηρεσίες που δε λαμβάναμε!
”Εγινε ανανεωση του συμβολαιου μου χωρις την εγκριση μου αυθερετα και στο διπλασιο παγιο απ οτι ειχα και ενω με βεβαιωνουν οτι εχω δικιο δεν εχουν αλλαξει ακομα κατι μετα απο 8 μερες
”Επιεικως απαράδεκτοι και εντελως αναξιοπιστοι. Ελλιπης ενημερωση, παραπλανηση παροχων και πουλανε τρελα σε αλλαγες που μολις εχουν πραγματοποιηση χωρις τη θεληση του πελατη και μετα την αλλαγη εντος λεπτων να λενε δεν μπορει να γινει κατι, ενω μπορουν ξεκαθαρα. Κακιστη ποιοτητα ιντερνετ και τηλεφωνου. Δικαιολογιες παιδιαστικες που απλα παιζουν με τη νοημοσυνη του κοσμου. ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ!!!
”Οτι χειρότερο, εδώ και 2 μήνες θέλω να κάνω διακοπή γιατί δεν έχουν κάλυψη δικτύου στην νέα οικία μου και κάθε φορά τους κάλω και μου λένε θα σας καλέσουν πίσω και πότε δεν γίνεται. Στο διάστημα αυτό οι λογαριασμοί όμως πρέπει να πληρώνονται για μια υπηρεσία που δεν μου παρέχουν. Μακριά
”Είναι απαράδεκτη Δεν έχουν το θεό τους μία κοροϊδία και μισή αντιμετωπίζω πρόβλημα εδώ και ένα μήνα και η κοροϊδία πάει σύννεφο Τους παίρνω τηλ και μου λένε ότι θα με καλέσουν αυτή και δεν παίρνουν ποτέ αυτό γίνεται εδώ και ένα μήνα καθημερινά μίλησα και με προϊστάμενές οι οποίες και αυτές το ίδιο βιολί απαράδεκτη θα ξαναπάω πίσω στη Vodafone και δεν θα τους δώσω και μία Και έχω και τρεις Σύνδεσης στην nova
”Η εταιρεία είναι σκέτη ντροπή. Κανονικά θα έπρεπε να απαγορεύεται να παρέχει εταιρεία τόσο κακής ποιότητας υπηρεσίες στους καταναλωτές. Δεν είχα ποτέ στη ζωή μου χειρότερο Ίντερνετ. Δεν πιάνει ούτε 1 Mbps uploads. Έχω παραπονεθεί 100 φορές στην εταιρεία και ισχυρίζονται πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Τους έχω αποδείξει ότι μου πουλάν Ίντερνετ που δεν κάνει για τίποτα, τους έχω ζητήσει να φύγω και μου ζητάνε ένα σωρό λεφτά γιατί θα σπάσω το συμβόλαιο.
”Είναι απαράδεκτο σήμα πολύ κακο οι γραμμές κλείνουν την ώρα που μιλάς και όχι τίποτα άλλο παίρνεις τηλέφωνο στον ίδιο πάροχο όπως επίσης με παίρνουν τηλέφωνο και λέει ότι είναι κλειστό ενώ μια χαρά ανοιχτό έχω το κινητό μου.Θα έπρεπε να το κοιτάξετε λίγο γιατί ταλαιπωρητε τον κόσμο
”Μόνο να περνούν λεφτά και να κάνουν φραγή. Είχα τεχνικό πρόβλημα πείρα να μου στείλουν τεχνικό ΚΑΙ όλο θα έρχονταν και δεν ήρθε ποτέ.ΠΕΡΑΣΑΝ 3 μήνες πληρωνα το ίντερνετ μου και περνά ίντερνετ απ’ του γείτονα να έχω .τελικά πείρα δικό μου τεχνικό και ηρθε. ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟΙ
”Νέος πελάτης! Εδώ και 3 βδομαδες έχω κάνει νέα αίτηση και κάθε μέρα μου λένε πρέπει να έρθει ο ΟΤΕ για να δώσει σήμα. Ο ΟΤΕ έχει έρθει λοιπόν έχουν ολοκληρώσει την διαδικασία και η νόβα συνεχίζει να λέει πρέπει να έρθει ο ΟΤΕ! Σαν πρώτη εμπειρία η εξυπηρέτηση τους είναι απαραδεκτη!
”Θέλησα να ακυρώσω τηλεφωνικη συμφωνία για ανανέωση προγραμματος και δεν το δέχονται.
”Σημ. Η ακύρωση έγινε μέσα σε 24 ωρες.
Αφού δεν έχω υπογράψει κανένα Συμφωνητικό έχουν αυτό το δικαίωμα?
Οτι χειρότερο σε wifi.26 ευρω το μήνα(50ρα)και ζήτημα να υπάρχει wifi στο σπίτι 4 μέρες απο τις 30 του μήνα τις υπόλοιπες αποσυνδέεται όλη την ώρα.Μόλις τελειώσει το συμβόλαιο τον Αύγουστο σε άλλη εταιρία επειγόντως.
”Εύχομαι πριν αποφασίσει κάποιος σύνδεση σε αυτή την αηδία, να διαβάσει κριτικές.
”10 μήνες, κάθε μέρα, πάνω από 10 φορές υπάρχει πτώση ταχύτητας στο 0,2 με 0,7.
Παίρνω συνέχεια τηλέφωνα, “λύνουν” το θέμα απομακρυσμενα και την επόμενη μέρα πάλι τα ίδια. Τεχνικούς να έρθουν για έλεγχο του ρούτερ ή της γραμμής μάλλον δεν έχουν. Πληρώνω λογαριασμούς παραπάνω στο κινητό λόγω χρέωσης της εξυπηρέτησης. ΜΑΚΡΙΆ ΑΠΟ ΤΑ ΣΙΧΑΜΑΤΑ.
Κάνω υπομονή να λήξει το συμβόλαιο να φύγω!
Από τις χειρότερες επιλογές που θα μπορούσε να κάνει κάποιος. Αφενός από την αρχή μου έστελναν λάθος λογαριασμούς με διαφορετικά ποσά από αυτά που συμφωνήσαμε και χρεώσεις σε μήνες που θεωρητικά ήταν δώρο. Αφετέρου το ίντερνετ λειτουργεί στη μισή ταχύτητα από αυτή που δεσμεύτηκαν να παρέχουν με την οπτική τους ίνα. Αυτό βέβαια είναι το λιγότερο καθώς μετά τον πρώτο μήνα το ίντερνετ σταμάτησε να λειτουργεί, πιο συγκεκριμένα πέφτει ανά 3-7 λεπτά και ακόμα και με επανεκκίνηση δεν επιστρέφει κάποιες φορές. Το αστείο είναι ότι τους έχω καλέσει πάνω από 4-5 φορές, για επίλυση του προβλήματος. Άλλες φορές στέλνουν τεχνικό ο οποίος κάνει το κομμάτι του και έπειτα το αφήνει σε αυτούς ενώ δεν έχει λυθεί το πρόβλημα, ή με καλούν για εκ νέου επισκέψεις οι οποίες δεν έρχονται ποτέ και μόνο όταν τους καλώ ενημερώνουν ότι έκαναν λάθος, δε θα έρθει κανείς και άδικα περιμένω. Σήμερα πχ αναμένω και πάλι επίσκεψη (το πρόβλημα συνεχίζεται κάπου 4 μήνες τώρα) και ανά 10 λεπτά μου στέλνουν μηνύματα ότι θα έρθει τεχνικός χθες (!) και μετά σήμερα, ενώ αυτό επαναλαμβάνεται με απανωτά μηνύματα. Κάκιστη εταιρεία, με κάκιστη after sales εξυπηρέτηση.
”Απαράδεκτο δίκτυο! Κάνει καθημερινά συνεχείς διακοπές, ενώ κατά καιρούς έχουμε μείνει χωρίς σύνδεση στο διαδίκτυο για αρκετές ημέρες. Με το που λήξει το συμβόλαιο θα αλλάξω εταιρεία!
”Περιοχή κοντά στο κέντρο της Αθήνας εδώ και πάνω από 4 ημέρες δεν έχουμε ίντερνετ. Κάθε μέρα τηλέφωνα σύστημα Nova που δεν έχει κάνει τίποτα ακόμα για να φτιάξει το πρόβλημα. Δεν νομίζω να υπάρχει χειρότερος παροχος ίντερνετ στην Ελλάδα
”Μ’ενημέρωσαν ότι θα γίνει ενεργοποίηση σταθερού/internet εντός τριών εργάσιμων.
”Εδώ και μια βδομάδα μου στέλνουν sms κάθε μέρα, ότι έχει προγραμματιστεί επίσκεψη τεχνικού για την επόμενη!
Αφού ήρθε sms που ενημέρωνε ότι ενεργοποιήθηκε η γραμμή επιτυχώς, σε λίγα λεπτά ήρθε νέο ακυρωτικό, κι ότι έχει προγραμματιστεί επίσκεψη τεχνικού για την επόμενη μέρα!
Ο πατέρας μου ετών 67 πήγε σε κατάστημα της Νόβα στη Αγίου Δημητρίου Θεσσαλονίκης κ του έκαναν συμβόλαιο 100 fiber οπτική
”Ενώ ο έλεγχος διαθεσιμότητας της περιοχής για όλες τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών είναι 50 mps . Απατεώνες… Κ ο άνθρωπος πληρώνει τόσο καιρό κάτι το οποίο είναι αόρατο κ με το speed test η ταχύτητα που πιάνει είναι ,max 32
, Αδιανόητο…..θα τους κυνηγήσω ως εκεί που δεν πάει….
η χειρότερη εταιρεία που υπάρχει!!!
”μη μπλέξει κανείς με τα λαμογια!!!
εμπειρία από σταθερό ( ο θεοσ να το κανει ) double play