Αίσχος! Αύριο θα απευθυνθώ στον Συνήγορο του Καταναλωτή! Ούτε απ'έξω από τον Κωτσόβολο δεν θα περνάω.
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Αίσχος ούτε τη δεκαετία του 80 δεν είχαμε τέτοιες ταχύτητες μακριά
”Είμαι πελάτης αρκετό καιρό και με το που λήξη το συμβόλαιο δεν το ξανά νανεώνω. Με έχει κουράσει κάθε τρεις και λίγο να μην έχω ίντερνετ καθόλου και στα τηλέφωνα να έχει πολύ μεγάλη αναμονή.
”έχω πρόβλημα με το Ίντερνετ στο σπίτι.ηρθε τεχνικός και είπε ότι η περιοχή δεν μπορεί να σηκώσει την εκατοστάρα σύνδεση και θα πρέπει να την κατεβάσεις στα 50 και εννοείται με μειώσει συμβολαίου…εδώ και μια βδομάδα προσπαθω να τους βρω στα τηλέφωνα και το μόνο που κάνουν είναι με πηγαίνουν από το ένα τμήμα στο άλλο..να παίρνω το 13700 και να μου λένε πάρε το 13800 και το 13800 να μου λέει πάρε το 13700…μετά από μια βδομάδα εποικωνω με κάποιο του θέματος και μου λέει ότι θα γίνει υποβάθμιση της γραμμής και θα αλλάξει το συμβόλαιο..η γραμμή που έχω είναι στα 21 και με την υποβάθμιση δηλαδή την καινούργια και πιο αργή σύνδεση είναι στα 26..λέω ρε παιδιά σας φαίνεται λογικό αυτό ..; Αυτό που είχε να πει ήταν θα σας συνδέσω με το αρμόδιο τμήμα ακόμα μια φορά..τόσους μήνες πληρώνω έξτρα χρήματα για κάτι που δεν δουλεύει γιατί δεν είναι μόνο το σταθερό είναι μαζί με το κινητό το οποίο είναι στο ίδιο συμβόλαιο και προβλήματα συνδέσεις στην περιοχή που εργάζομαι.
”Απαράδεκτοι και ψεύτες και λαμόγια. Εκμεταλεύτηκαν την ηλικιωμένη μάνα μου 80 χρόνων με ακριβότερο συμβόλαιο ενώ ζητούσε οικονομικότερο και σκοπίμως της είπαν ψέματα δε γίνεται να παει πιο φτηνά ενώ υπήρχε διαθέσιμο φτηνότερο και πιο απλό συμβόλαιο. ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ μακριά!
”εξυπηρέτηση μηδέν ειδικά στα δύσκολα μακριά
”Εδώ και καιρό είχα πρόβλημα με το ίντερνετ και την τηλεόραση, ήρθε ο τεχνικός, δεν ξέρω τι έκανε -αυτός είπε ότι δεν έκανε τίποτα και ότι η γραμμή μου έχει πρόβλημα και πρέπει να την αλλάξω- και διορθώθηκε το πρόβλημα, αποκαταστάθηκε το ιντερνέτ και η τηλεόραση μέχρι εχθές το βράδυ που ξαφνικά κόβεται το ιντερνέτ και ανάβει το κόκκινο λαμπάκι! Σβήνω το πισι, το ξαναανάβω ανάβουν όλα τα λαμπάκια πάω να μπω στο ίντερνετ και αναβει το κόκκινο λαμπάκι… παίρνω τηλ μου λένε να κάνω ρισετ. Βγάζω καλώδια, βάζω καλώδια κάνω ρισέτ… τίποτα! Ξαναπαίρνω τηλ την νοβα, μου απαντάνε οτι ελέγχουν την γραμμή και θα με ενημερώσουν. Πράγματι με παίρνουν τηλ και μου λένε ότι φταίει ή κάθετη γραμμή και θα πρέπει να την αλλάξω! Να σημειώσω ότι μένω στον 5ο όροφό και ή οικοδομή είναι 7όροφη του 2005, ενω κανένας απο πάνω ή απο τα κάτω διαμέρισματα δεν έχει προβλημα με το Ιντερνετ! Ερχεται σπίτι ένας φίλος ο οποίος δουλεύει στην VOLVO στο Γκέτεμποργκ, τελικά άλλαξε θύρα στο εθερνετ και αποκαταστάθηκε το ίντερνετ… Τόσο απλα, ούτε η κάθετη γραμμη που μου έλεγαν στην Νοβα ούτε τίποτα άλλο…! Θα έμπαινα σε τζάμπα έξοδα και ταλαιπωρία… Συμπέρασμα : Τόσα χρόνια πελάτης μπορώ να πω ότι πλην λίγων εξαιρέσεων δεν βοηθάνε λένε απίθανα παιδαριώδη ψέμματα για να συγκαλύψουν την ανεπάρκεια τους, δεν διστάζουν να σε βάλουν σε διαδικασία ταλαιπωρίας και εξόδων, γενικά είναι ..ΜΑΚΡΙΑ…!!!!! Ευτυχώς πλησιάζει ο Σεπτέμβριος και θα απαλλαγώ απο τα χρόνια προβλήματα του δικτύου τους…
”Απαράδεκτοι!! Λόγω μιας μετακομισης ακύρωσαν ότι συμβόλαιο είχα κάνει και εκτός ότι χρεώθηκε 50 ευρώ για την μεταφορά του τηλεφώνου,έμεινα 22 ημέρες χωρίς γραμμή με ανάγκασαν να ενεργοποιήσω εκ νέου το συμβόλαιο του σταθερού με άλλη τιμή πιο ακριβή φυσικά γιατί δεν ήταν πια εμπορικό το πρόγραμμα που είχα παρότι το είχα ανανεώσει πριν 10 μήνες, μου διέκοψαν την Eon tv χωρίς να με ενημερώσουν για τον ίδιο λόγο παρότι στην αρχή οι 5 υπάλληλοι πούλησα μου είπαν ότι έγινε από λάθος…. για να την ενεργοποιησουν τώρα με αναγκάζουν να βάλω δορυφορικό πιάτο ενώ τόσο καιρό δεν είχα και φυσικά με τριπλάσια τιμή! Με υπέβαλαν σε μια πολύ κουραστική και εκνευριστική διαδικασία για πάρα πολλές μέρες λες και δεν έφτανε η κούραση της μετακομισης, ο ένας να με συνδέει από το ένα τμήμα στο άλλο και στο τέλος να μην βγει και άκρη…θέλουν να περάσουν αυτά που τους συμφέρουν τσαμπουκαλιστικα και δεν έχει καμία σημασία τελικά εάν έχεις υπογράψει μαζί τους συμβόλαιο για κάτι συγκεκριμένο..η χειρότερη εταιρία που είχα συνεργασία ποτε
”Ο προσωπικός μου αριθμός κινητού (που δεν ανήκει καν στο δίκτυό της συγκεκριμένης εταιρίας) ταυτίστηκε με αριθμό επικοινωνίας συνδρομητή σταθερής τηλεφωνίας της ανωτέρω εταιρίας χωρίς καμία επιβεβαίωση ή ταυτοπροσωπία απο μέρους μου, ούτε ταυτότητες, ούτε pin επιβεβαίωσης, ούτε καν μια κλήση… Εδώ και 2 βδομάδες επικοινωνώ με κάθε δυνατό μέσον (τηλέφωνο, chat, μήνυμα στην ηλεκτρονική σελίδα της εταιρίας) για διαρροή προσωπικών δεδομένων και ζητάω τα νομικά στοιχεία της εταιρίας και το τηλέφωνο του νομικού τμήματος για να καλέσει ο δικηγόρος μου, κλείνουν τηλέφωνα, διακόπτουν τις συνομιλίες στο chat και απαντούν “περί ανέμων και υδάτων” στις γραπτές αιτήσεις μου… Δεν δίνουν κανένα απολύτως στοιχείο της εταιρίας, ούτε καν το επίσημο email! Ισχυρίζονται οτι ο μόνος τρόπος επικοινωνίας με mail είναι μέσω της πλατφόρμας υποστήριξης του site σας χωρίς βέβαια να υπάρχει δυνατότητα να κρατήσει κάποιος αντίγραφο του απεσταλμένου mail. Όταν ρώτησα εάν το [email protected] που υπάρχει επίσημα καταχωρημένο στον εμπορικό σύλλογο λειτουργεί, κάνανε την πάπια… Η μόνη λύση που δίνουν σε κάθε μέσον επικοινωνίας είναι το “παρακαλώ στείλτε το αίτημα σας στην φόρμα επικοινωνίας της σελίδας μας”. Όταν τους ζήτησα να μου απαντήσουν υπεύθυνα και μόνον ΕΓΓΡΑΦΩΣ για το πως καταχωρήθηκε ο προσωπικός μου αριθμός ως αριθμός επικοινωνίας σε λογαριασμό συνδρομητή τους χωρίς καμία δική μου συγκατάθεση ή/και ταυτοπροσωπία δεν έλαβα καμία απάντηση πέραν του “Πιθανόν έγινε λάθος καταχώρηση” και “για οτιδήποτε άλλο επικοινωνήστε μέσω της πλατφόρμας του site”.
”Επιεικώς απαράδεκτοι!!!! Πληρώνουμε κάθε μήνα για σταθερό και δύο κινητά γύρω στα 80€ και δεν έχουμε σήμα. Έχουν το θράσος να μας χρεώνουν και τις κλήσεις που κάνουμε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Κυνήγι θέλουν τα καθίκια
”το ιντερνετ απαίσιο, κατοστάρι και τρεχει νε 5mbps max . σε θεμα gaming ανυποφορη κατασταση, ακομα και για καθημερινεσ εργασιες.
”Απαράδεκτοι από χτες περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο για επιβεβαίωση στοιχείων κ σήμερα είναι Παρασκευή οπότε πάμε από Δευτέρα..δηλαδή 3 μερες χωρίς αριθμό και τι θέμα είναι σοβαρός λόγος που χρειάζομαι το τηλέφωνο. Ούτε για ένα αστέρι είστε.
”Απαράδεκτοι !!! Τρεις εβδομάδες χωρίς internet. Καινούρια σύνδεση!!! Ακόμα περιμένω…..
”Άθλια εξυπηρέτηση, πληρώνω 100αρα γραμμή και πλέον είμαι στα 27-60,
”παρότι τις έντονες οχλήσεις για συνεχόμενες αποσυνδέσεις και προβλήματα σύνδεσης επι αρκετό χρονικό διάστημα η εταιρεία ούτε καν ασχολήθηκε.
απαραδεκτοι και ιδιαιτερα η εξυπηρετηση πελατων τουσ
”εντελωσ αθλια
Με πήραν τηλέφωνο για καινούρια γραμμή, οπτικές ίνες κτλ και καλύτερο σήμα και τώρα δεν ξέρουν να μου πουν ποτέ θα έχω ίντερνετ ξανά μπορεί να έχω και σε μια εβδομάδα γιατί δεν έχουν ανοιχτές θύρες για επόμενους πελάτες.Ειμαι 12 χρόνια συνδρομητικά από τότε που έγινε nova η wind πάει από το κακό στο χειρότερο.Μετα από 12 χρόνια θα πάω σε άλλη εταιρία δυστυχως
”άθλια εταιρεία συνέχεια αποσυνδέσεις και ασταθής σύνδεση δικτύου
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΜΑΚΡΙΆ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΊΑ!!!!!
”Έχω βλάβη με το ίντερνετ εδω και τρεις μέρες είμαι φοιτητής και δεν εχω ίντερνετ παίρνω τηλέφωνο και μου λενε καθε φορα τα ίδια τους λεω για αντικατάσταση ρουτερ και λένε οτι δεν είναι πρόβλημα ρουτερ και οτι εχω μια χαρα ίντερνετ μάλιστα μια κυρία στην εξυπηρέτηση οταν της ειπα οτι το κινητό συνδέεται στο ίντερνετ αλλα δεν ανταποκρίνεται σε καμια εφαρμογή η απάντηση της ήταν ( καντε επανακίνηση το κινητό αλλιώς αλλάξτε το) και εκτός αυτού το εχω δοκιμάσει και με άλλες συσκευές και γενικα δεν εχω καθόλου ίντερνετ και οταν ειχα πολυ αργό ΜΑΚΡΙΑΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΊΑ
Κάκιστη εξυπηρετηση μεσα σε 2 μήνες δεύτερη φορά βλάβη με κοροϊδία ότι θα έλθουν 19μαρτιου(από τις 15 η βλαβη)σήμερα στο λινκ που στείλανε γράφουν ότι θα έλθουν 21 και πάει λέγοντας.. μας δωσανε μια sim για εξυπηρέτηση και λένε πάρτε 13700 για ενεργοποίηση.. το13700 με παραπέμπει στο13800 με άπειρη αναμονή χρεωσιμη,που μου λένε ότι είναι άκυρη η κάρτα και στο σπίτι τελικά βρίσκονται 2 γυναίκες μόνες ηλικιωμένες χωρίς τηλ..υποθέτω ότι η διακοπή συμβολαίου γίνεται χωρίς ρήτρα επιτα απ όλα αυτά,,
”8 χρόνια συμβόλαια που σημαίνει ένα σκασμο λεφτά..πήγα λοιπόν στο κατάστημα να κάνω μετακόμιση στο καινούργιο σπίτι αφού είχα πλήρωση σύνδεση και ρούτερ στην αρχή μου λένε να πληρώσω πάλι αλλά 50 ευρώ..άντε λέω ας είναι έτσι.δεν φτάνει αυτό αλλά μου λένε μετά την μετακόμιση θα μου κάνουν αύξηση ενώ υπάρχει ήδη συμβόλαιο..το αστείο είναι ότι θέλουν 70 ευρώ για διακοπή συμβολαίου..ας το κόψουν λοιπόν να δούμε τι θα πάρουν..αν το δει κάποιος ας μου πει τι θα μου κάνουν αν δεν πληρώσω τπτ από εδώ και πέρα.. ευχαριστώ
”αλλεσ τιμεσ μου ειπαν για να ξεκινησω και αλλεσ μου χρεωσαν!
”Χάλασε το ρούτερ κ αντί να το αντικαταστήσουν, εδώ κ μια εβδομάδα ψάχνουν να δουν αν έχει ίσως βλάβη το δίκτυο του ΟΤΕ!!
”Ότι χειρότερο μπορεί να σου συμβεί. Ίντερνετ ανύπαρκτο οπότε θέλει συνδέεται και ξαφνικά σού έρχονται ειδοποιήσεις 2. 3. Ωρών. Άσε για τον χρόνο του Ίντερνετ τον ρουφάνε λες και ήμαι ανίδεος Άσε για τής χρεώσεις δεν υπάρχει περίπτωση να μην σού χρεώσουν κάτι πάνω από συμβόλαιο. Συστηματικά μιλάμε απαράδεκτη έχω μείνει τρεις φορές σε ευρωπαϊκή χώρα χωρίς σύνδεση. Ότι να πω είναι τίποτα. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ Η Η Η Η
”Απο τοτε που η forthnet εξαγοραστηκε απο τη gova η ποιοτητα του internet εχει πεσει κατακορυφα. Εξυπηρετηση μηδενικη. Αν δεν πεσει 3-4 φορες το ιντερνετ την ημερα δεν θεωρειται βλαβη. Για γελια. Καθομαστε ολη μερα και κανουμε ρισταρτ τα σαπιορουτερ τους. Μακρια απο τετοιες εταιριες. Λεμε για τον οτε αλλα δεν υπαρχει αλλη επιλογη. Μεινετε μακρια
”Μακριαααα…απατεωνες .Εδω κ ενα μηνα αναμενω μεταφορα αναμεσα σε δυο στενα κ μαλιστα σε ΑΜΕΑ.σημερα 14 μαρτιου ηρθε μνμ να περιμενω τεχνικο στις 13 μαρτιου!!!!!!!
”Άθλιο ίντερνετ πέφτει συνεχεια τις τελευταίες ημέρες και ούτε στέλνουν τεχνικό να επισκευάσει την ζημιά.Η χειρότερη εταιρεία, ΜΑΚΡΥΑ.
”