Εδώ και καιρό είχα πρόβλημα με το ίντερνετ και την τηλεόραση, ήρθε ο τεχνικός, δεν ξέρω τι έκανε -αυτός είπε ότι δεν έκανε τίποτα και ότι η γραμμή μου έχει πρόβλημα και πρέπει να την αλλάξω- και διορθώθηκε το πρόβλημα, αποκαταστάθηκε το ιντερνέτ και η τηλεόραση μέχρι εχθές το βράδυ που ξαφνικά κόβεται το ιντερνέτ και ανάβει το κόκκινο λαμπάκι! Σβήνω το πισι, το ξαναανάβω ανάβουν όλα τα λαμπάκια πάω να μπω στο ίντερνετ και αναβει το κόκκινο λαμπάκι… παίρνω τηλ μου λένε να κάνω ρισετ. Βγάζω καλώδια, βάζω καλώδια κάνω ρισέτ… τίποτα! Ξαναπαίρνω τηλ την νοβα, μου απαντάνε οτι ελέγχουν την γραμμή και θα με ενημερώσουν. Πράγματι με παίρνουν τηλ και μου λένε ότι φταίει ή κάθετη γραμμή και θα πρέπει να την αλλάξω! Να σημειώσω ότι μένω στον 5ο όροφό και ή οικοδομή είναι 7όροφη του 2005, ενω κανένας απο πάνω ή απο τα κάτω διαμέρισματα δεν έχει προβλημα με το Ιντερνετ! Ερχεται σπίτι ένας φίλος ο οποίος δουλεύει στην VOLVO στο Γκέτεμποργκ, τελικά άλλαξε θύρα στο εθερνετ και αποκαταστάθηκε το ίντερνετ… Τόσο απλα, ούτε η κάθετη γραμμη που μου έλεγαν στην Νοβα ούτε τίποτα άλλο…! Θα έμπαινα σε τζάμπα έξοδα και ταλαιπωρία… Συμπέρασμα : Τόσα χρόνια πελάτης μπορώ να πω ότι πλην λίγων εξαιρέσεων δεν βοηθάνε λένε απίθανα παιδαριώδη ψέμματα για να συγκαλύψουν την ανεπάρκεια τους, δεν διστάζουν να σε βάλουν σε διαδικασία ταλαιπωρίας και εξόδων, γενικά είναι ..ΜΑΚΡΙΑ…!!!!! Ευτυχώς πλησιάζει ο Σεπτέμβριος και θα απαλλαγώ απο τα χρόνια προβλήματα του δικτύου τους…
Εδώ και καιρό είχα πρόβλημα με το ίντερνετ και την τηλεόραση, ήρθε ο τεχνικός, δεν ξέρω τι έκανε -αυτός είπε ότι δεν έκανε τίποτα και ότι η γραμμή μου έχει πρόβλημα και πρέπει να την αλλάξω- και διορθώθηκε το πρόβλημα, αποκαταστάθηκε το ιντερνέτ και η τηλεόραση μέχρι εχθές το βράδυ που ξαφνικά κόβεται το ιντερνέτ και ανάβει το κόκκινο λαμπάκι! Σβήνω το πισι, το ξαναανάβω ανάβουν όλα τα λαμπάκια πάω να μπω στο ίντερνετ και αναβει το κόκκινο λαμπάκι… παίρνω τηλ μου λένε να κάνω ρισετ. Βγάζω καλώδια, βάζω καλώδια κάνω ρισέτ… τίποτα! Ξαναπαίρνω τηλ την νοβα, μου απαντάνε οτι ελέγχουν την γραμμή και θα με ενημερώσουν. Πράγματι με παίρνουν τηλ και μου λένε ότι φταίει ή κάθετη γραμμή και θα πρέπει να την αλλάξω! Να σημειώσω ότι μένω στον 5ο όροφό και ή οικοδομή είναι 7όροφη του 2005, ενω κανένας απο πάνω ή απο τα κάτω διαμέρισματα δεν έχει προβλημα με το Ιντερνετ! Ερχεται σπίτι ένας φίλος ο οποίος δουλεύει στην VOLVO στο Γκέτεμποργκ, τελικά άλλαξε θύρα στο εθερνετ και αποκαταστάθηκε το ίντερνετ… Τόσο απλα, ούτε η κάθετη γραμμη που μου έλεγαν στην Νοβα ούτε τίποτα άλλο…! Θα έμπαινα σε τζάμπα έξοδα και ταλαιπωρία… Συμπέρασμα : Τόσα χρόνια πελάτης μπορώ να πω ότι πλην λίγων εξαιρέσεων δεν βοηθάνε λένε απίθανα παιδαριώδη ψέμματα για να συγκαλύψουν την ανεπάρκεια τους, δεν διστάζουν να σε βάλουν σε διαδικασία ταλαιπωρίας και εξόδων, γενικά είναι ..ΜΑΚΡΙΑ…!!!!! Ευτυχώς πλησιάζει ο Σεπτέμβριος και θα απαλλαγώ απο τα χρόνια προβλήματα του δικτύου τους…
”