Έχω απραγγείλει από τις 15/4/25 και με κοροιδεύουν εδώ και 6 μήνες μεγάλη απατεώνες
Nova Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Nova:
Χρειάζεσαι ψηφιακή τηλεόραση, fiber Internet & τηλεφωνία όλα σε ένα; Επίλεξε το δικό σου πρόγραμμα EON μόνο με 30€ το μήνα. Τώρα τα έχεις όλα από τη Nova!
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Δυστυχώς έχει καταντήσει ότι χειρότερο υπάρχει. Σε νησί των Κυκλάδων ΕΝΑ ΜΗΝΑ με έχουν Χωρίς τηλεόραση ΚΑΙ Πολλές ημέρες ΧΩΡΙΣ κινητό ΔΕΝ δίνουν σημασία, Η απάντηση είναι έχουμε ενημερώσει…Θα σας πάρει τεχνικός που δεν παίρνει ΠΟΤΕ…. Ηταν μια καλή εταιρεία και τώρα είναι χάλια δεν ξέρω τι φταίει. Ένα αστέρι γιατί δεν υπάρχει λιγότερο
”Απαράδεκτη εταιρία τα παιδιά παλεύουν να σε εξυπηρετησουν αλλά δυστυχώς και αυτοί δε τα καταφέρνουν. Δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη, έχω κάνει καινούργια σύνδεση και μου λένε να φέρω δικό μου τεχνικό και πως το πρόβλημα είναι δικό μου . Εδώ και 8 ημέρες αφήνω την δουλειά μου για να τους βοηθήσω να φτιάξω τα τηλέφωνα. . . . ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΊΝΕΤΑΙ !!!
”Περιμένω 15.1.24 να ρωτήσω γιατί acs με έβγαλε άγνωστος παραλειπης θα με πάρουν τηλέφωνο 8 1 24 έκανα τηλέφωνικα αίτηση ούτε αστέρι δεν βάζω χαλιά από την αρχή
”Απαράδεκτη εταιρεία ήμουν στην wind και ήμουν πολύ ευχαριστημενη φεύγω τρέχοντας Απαράεκτη!!!!
”Δεν υπάρχει χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών. Εκπρόσωποι ανενημερωτοι, αγενείς, χωρίς καμία πρόθεση εξυπηρετησης.
”Χρόνια πολλά κ καλή Χρονιά.
”Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της Nova που με βοήθησαν στους δύσκολους καιρούς που ζούμε.
Το εκτίμησα ιδιαίτερα
Σας ευχαριστώ πολύ.
Αν υπήρχε αρνητική βαθμολογία θα τη έβαζα!!! Μ. Α. Κ. Ρ. Υ. Α. !!!!Απαράδεκτοι.Αυτο που Μ εξόργισε είναι το ύφος 1000 καρδιναλίων στις βλακωδεις ερωτήσεις τους.Αυριο κιόλας αίτηση φορητότητας σε άλλη εταιρεία και μόλις λήξει το συμβόλαιο του σταθερού και της δορυφορικής πολύ που θα με ξαναδούν.Μην τους επιλέξετε για κανένα λόγο,όλο προβλήματα θα έχετε!!!
”Μακρυα απ τη NOVA…εταιρεία μικυ μαους…το μονο που τους νοιαζει ειναι να πιανουν (κοροϊδα) συνδρομητες ταζοντας μπουρδες και μετα το χαος…αληθεια μείνετε μακρυα απο αυτη την εταιρεία και φυγετε αμεσα χωρις θα πληρωσετε τιποτα.
”Τους έκανα καταγγελία. γιατί δεν δούλευε το ίντερνετ από τα 100 mbps πιάναμε τα 10 και καμιά κολαγε στο κέντρο εξυπηρέτησης σου λένε να κάνεις ρεσετ λες και δεν το ξέρουμε ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΤΕΏΝΕΣ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΠΑΤΕ εγώ έσπασα το συμβόλαιο που έληγε το 2025 και δεν πλήρωσα την ρητρα άμα θέλετε να αλλάξετε για τον ίδιο λόγο κάντε καταγγελία και δεν πληροσετε τιποτα
”Πολύ καλή εταιρεία! Προσωπικά εμένα με εξυπηρετήσει ένας υπάλληλος άμεσα και τα προβλήματα με την σύνδεση μου τελείωσαν! Βλέπω Superleague και Euroleague κυρίως αλλά και άλλα αθλήματα! Απλά κολλάει λίγο
”Πόσα χρόνια ,άλλα τόσα προβλήματα!!!πριν έναν μήνα τηλεφωνικά ακύρωσα δύο σιμ κάρτες λόγω κλοπής τηλεφώνων!!!η χρέωση όμως συνεχίστηκε κ φάνηκε στον λογαριασμό,όταν ελληνικά είπα ότι δεν υπάρχουν κινητά δεν υπάρχουν σιμ κ η βλαμμένη στο τηλέφωνο με διαβεβαίωσε πως έκλεισε τις σιμ κάρτες!!!!νταβατζιλικια δεν γουστάρει κανείς να πληρώνει!!!τώρα αυτή, να πληρώσει τον λογαριασμό επειδή είπε ψέματα και με κορόιδεψε!! ευτυχώς οι κλήσεις καταγράφονται!!!
”Από όταν βάλαμε nova έχουμε όλο προβλήματα. Είμαστε μέσα στην πόλη και δεν έχουμε internet. Καθόλου αξιόπιστη εταιρία, κοροϊδευουν τον κόσμο λέγοντας τους ότι έχουν μεγάλη ταχύτητα… Δεν αξίζει να βάλετε nova. Στο χωριό μου έχουμε πολύ καλύτερο internet ενώ έχουμε Vodafone. Πέρνουμε συνέχεια τηλέφωνο την εταιρία λέγοντάς τους, ότι δεν έχουμε internet και μας λένε να βγάλουμε την πρίζα, να βάλουμε άλλου το καλώδιο κ.τ.λ…. Και τώρα μας λένε να κάνουμε αναβάθμιση την γραμμή σε ένα κατάστημα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ !!! (ΜΗΝ ΒΑΛΕΤΕ ΠΟΤΕ ΝΟVA)!!!
”Από τότε που wind έγινε nova μόνο προβλήματα δημιούργησε… Το ίντερνετ ανύπαρκτο…Πληρώνουμε και δεν έχουμε υπηρεσία. .και καμία βοήθεια από την εξυπηρέτηση πελατών..😡
”Απλά απαράδεκτοι! Μια απίστευτη ταλαιπωρία μηνών χωρίς ίντερνετ με τεχνικούς τους να έχουν έρθει τουλάχιστον 4-5 φορές και το πρόβλημα να μη λύνεται. Φυσικά στο τέλος σπας το συμβόλαιο κ φεύγεις. Κ αντί να αναγνωρίσουν το λάθος τους κ να σε αφήσουν τουλάχιστον στην ησυχία σου, συνεχίζουν κ στέλνουν απειλητικούς λογαριασμούς για τα πάγια τέλη! Προκλητική κ αδίστακτη συμπεριφορά βάζοντας ακόμα κ εισπρακτική εταιρεία να με καλέσει! Ντροπή τους!
”Θα έπρεπε να ντρέπονται. Έχασε το κινητό του ο άντρας μου έχουμε στείλει όλα τα δικαιολογητικά. Προσπαθούμε τωρα μέρες με συνεχή επικοινωνία μαζί τους να μας δώσουν έγκριση το συντομότερο λόγο ότι περιμένουμε επείγον τηλεφώνημα απο γιατρό. Πάντα μας λένε το προωθούμε άμεσα φυσικά με ευγενικό τρόπο.
”Πέρα από κάποια άτομα που είναι ευχάριστα και εξυπηρετούν, οι παροχές είναι τραγικές.. το wifi δε φτάνει σε απόσταση 10 μέτρων μέσα στο σπίτι, το ΕΟΝ κάθε τρεις και λίγο κολλάει και κάνει 1 ώρα να επανέλθει. Τα δεδομένα του κινητού στα περισσότερα σημεία της πόλης είναι πάντα “Ε” . Και για κλείσιμο η τηλεφωνία.. μηδέν σήμα.. χωρίς να ακούς τίποτα..μετάνιωσα όσο τίποτα που άφησα την κοσμοτε.
”Η Nova είναι μια έμπιστη εταιρεία και μας βοήθησε δίνοντας. μας παράταση στις πληρωμές μας την ευχαριστούμε πολύ
”Είχα την τύχη να εξυπηρετηθώ από έναν πολύ εξυπηρετικό και πρόθυμο υπάλληλο, ο οποίος δρομολόγησε άμεσα το πρόβλημα μου και το έδωσε προς επίλυση.Το αποτέλεσμα ήταν ότι ασχολήθηκε πραγματικά και το διεκπεραίωσε σε διάστημα ούτε μισής ώρας. Το πρόβλημα αυτό(με μια υπηρεσία στον αριθμό του κινητού μου που ήταν μπλοκαρισμένη)το αντιμετώπιζα πολλά χρόνια και πότε κανένας δεν μπορούσε να το λύσει. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κύριο Π…..ίου Γ….η.
”Μακράν η χειρότερη τεχνική κάλυψη! Υπήρξε τεχνικό πρόβλημα στην επιχείρησή μου, έμεινα χωρίς ίντερνετ (άρα και τηλέφωνο και POS), κάλεσα το τεχνικό τμήμα (10 ευρώ χρέωση εφόσον κάλεσα από το κινητό μου που είναι σε άλλο πάροχο). Μετά από 3 ημέρες ! έστειλαν τεχνικό του ΟΤΕ (ας πούμε ότι δεν ευθύνονταν αυτοί για αυτή την αργοπορία), έκανε έλεγχο, διαπίστωσε ότι δεν είχε πρόβλημα στη γραμμή (μέχρι τον τοίχο του μαγαζιού) και ότι το πρόβλημα προφανώς θα ήταν εσωτερικό (π.χ. καμμένο router) το οποίο όμως δεν ήταν εξουσιοδοτημένος να διαγνώσει. Θα ακολουθούσε τεχνικός της NOVA (ο οποίος δεν εμφανίστηκε ποτέ). Δεν με ρώτησαν ποτέ αν αποκαταστάθηκε η βλάβη παρά μετά από 20! ημέρες. Προφανώς είχα μπει ήδη σε διαδικασία αλλαγής παρόχου. Αν και δεν τήρησαν τους όρους του συμβολαίου για αποκατάσταση της βλάβης στους χρόνους που δηλώνουν, και μου ζήτησαν συγνώμη τηλεφωνικά, με χρέωσαν κανονικά ποινή για την πρόωρη αποχώρησή μου. Ωραία εταιρία! Θα έπρεπε να ντρέπονται!
”Μετά την εξαγορά από την Nova η εταιρεία πάει από το κακό στο χειρότερο. Κρίμα πραγματικά για την wind που ήταν μια πολύ καλή εταιρεία κ με καλή εξυπηρέτηση.
”Την Κυριακή 10/12/2023 μείναμε χωρίς σύνδεση τόσοι συνδρομητές και όχι μόνο δεν αιτιολόγησαν, όχι μόνο δεν ζήτησαν συγχνώνη αλλά στέλνουν τον λογαριασμό χωρίς να έχει συμβεί τίποτα.
Δεν απάντησαν ποτέ ούτε με sms, ούτε στο chat. Και φυσικά δεν σήκωναν τηλέφωνα παρά μόνο στις 11:00 το βράδυ βάλαν μαγνητοφωνημένο μήνυμα κ είμασταν από τις 5:00 χωρίς σύνδεση.
Κάποιος πρέπει να σας παραδόσεις μαθήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Από τις χειρότερες εταιρίες τηλεφωνίας και ίντερνετ…. Σε επαγγελματικό χώρο δεν έχω τηλ.. Και ίντερνετ και αφού με κοροϊδεύουν μια βδομάδα τώρα μου λένε ότι φταίει το καλώδιο της cosmote…. Το δούλεμα πάει σύννεφο….. Σηκώνωμε να φύγω και πάω ΟΤΕ Σίγουρα πραγματα
”Είμαι τόσα χρόνια συνδρομητής στη wind .Η οποία από όταν έγινε nova είναι ένα μάτσο χαλι!τριτοκοσμικη αργή σύνδεση στο Ίντερνετ ενώ το τελευταίο μήνα το Δεκέμβρη δεν λειτουργούσαν τα τηλέφωνα ένα διάστημα ,από σήμερα δεν λειτουργεί ούτε το Ίντερνετ στο σπίτι και μένω σε κεντρικό σημείο της πόλης μου !οτι χειρότερο είστε!
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ. Εδώ και ένα μήνα δεν έχω καλό σήμα και πάρα πολύ αργό ίντερνετ ειδικά στο wi fi. Επικοινώνησα με την κα. Γ κ με διαβεβαίωσε μετά από διάφορα τεστ που κάναμε ότι πράγματι υπάρχει βλάβη θα τακτοποιηθούν όλα και θα έρθει τεχνικός στο σπίτι μου για να διορθώσει την βλάβη. Της επισήμανα πως επειδή εργαζόμαστε όλοι και επειδή ο χώρος είναι κλειστό γκαράζ… οι ώρες που υπάρχει κάποιος στο σπίτι να είναι μετά τις 3:30. Με διαβεβαίωσε πως ναι θα το περάσει ως αίτημα για τις συγκεκριμένες ώρες… Μετά από λίγο μου ήρθε μνμ στο κινητό ότι ο τεχνικός θα έρθει πρωινές ώρες. Καπάκι πήρα τηλέφωνο και φωνάζοντας μου είπαν ότι ναι ναι το έφτιαξαν και το πέρασαν σωστά. Επειδή μέχρι την προηγούμενη μέρα το βράδυ δεν μου είχε έρθει κανένα μνμ… αποφάσισα να πάρω εκ νέου να δω για την ώρα προσέλευσης του τεχνικού. … το σήκωσε κάποια κυρία Αθηνά … η οποία μου είπε ότι θα το περάσει εκ νέου… διότι η προηγούμενη πιθανών να είχε αλλού το μυαλό της…… την επόμενη ημέρα…. ΜΑΝΤΕΨΤΕ…. Ο τεχνικός από τον ΟΤΕ ήρθε ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ.. κ μάλιστα έβριζε την ΝΟΒΑ ότι συνέχεια τα ίδια κάνει κ εφόσον εμείς το επιλέγουμε, καλά να πάθουμε αφού επιλέγουμε τέτοιες εταιρείες…. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
”Είσαστε αλήτες η χειρότερη εταιρία .. γιατί δε την κλείνετε αφού είσαστε ανίκανοι να ανταπεξέλθετε σε σωστές υπηρεσίες … είμαστε σήμερα από το πρωί χωρίς τηλέφωνο και χωρίς Ίντερνετ έχω πάρει στην εξυπηρέτηση πελατών 15 φορές από το πρωί και κανεις δεν εχει κάνει τίποτα . Έχω nova και στη δουλειά και εκεί κάθε μερα πρόβλημα χωρίς Ίντερνετ . Απατεώνες είσαστε οι χειρότεροι θα αλλάξουμε εταιρία και θα σας κάνω και μήνυση !!!!
”Για μια ενεργοποίηση κάρτας παιδευόμαστε 3 μέρες αν είναι δυνατόν!
”