Μετά την εξαγορά από την Nova η εταιρεία πάει από το κακό στο χειρότερο. Κρίμα πραγματικά για την wind που ήταν μια πολύ καλή εταιρεία κ με καλή εξυπηρέτηση.
Την Κυριακή 10/12/2023 μείναμε χωρίς σύνδεση τόσοι συνδρομητές και όχι μόνο δεν αιτιολόγησαν, όχι μόνο δεν ζήτησαν συγχνώνη αλλά στέλνουν τον λογαριασμό χωρίς να έχει συμβεί τίποτα.
Δεν απάντησαν ποτέ ούτε με sms, ούτε στο chat. Και φυσικά δεν σήκωναν τηλέφωνα παρά μόνο στις 11:00 το βράδυ βάλαν μαγνητοφωνημένο μήνυμα κ είμασταν από τις 5:00 χωρίς σύνδεση.
Κάποιος πρέπει να σας παραδόσεις μαθήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Μετά την εξαγορά από την Nova η εταιρεία πάει από το κακό στο χειρότερο. Κρίμα πραγματικά για την wind που ήταν μια πολύ καλή εταιρεία κ με καλή εξυπηρέτηση.
”Την Κυριακή 10/12/2023 μείναμε χωρίς σύνδεση τόσοι συνδρομητές και όχι μόνο δεν αιτιολόγησαν, όχι μόνο δεν ζήτησαν συγχνώνη αλλά στέλνουν τον λογαριασμό χωρίς να έχει συμβεί τίποτα.
Δεν απάντησαν ποτέ ούτε με sms, ούτε στο chat. Και φυσικά δεν σήκωναν τηλέφωνα παρά μόνο στις 11:00 το βράδυ βάλαν μαγνητοφωνημένο μήνυμα κ είμασταν από τις 5:00 χωρίς σύνδεση.
Κάποιος πρέπει να σας παραδόσεις μαθήματα εξυπηρέτησης πελατών.