Πέτρος Κ.


Review on Nova

  1. Πέτρος Κ.

    Μακράν η χειρότερη τεχνική κάλυψη! Υπήρξε τεχνικό πρόβλημα στην επιχείρησή μου, έμεινα χωρίς ίντερνετ (άρα και τηλέφωνο και POS), κάλεσα το τεχνικό τμήμα (10 ευρώ χρέωση εφόσον κάλεσα από το κινητό μου που είναι σε άλλο πάροχο). Μετά από 3 ημέρες ! έστειλαν τεχνικό του ΟΤΕ (ας πούμε ότι δεν ευθύνονταν αυτοί για αυτή την αργοπορία), έκανε έλεγχο, διαπίστωσε ότι δεν είχε πρόβλημα στη γραμμή (μέχρι τον τοίχο του μαγαζιού) και ότι το πρόβλημα προφανώς θα ήταν εσωτερικό (π.χ. καμμένο router) το οποίο όμως δεν ήταν εξουσιοδοτημένος να διαγνώσει. Θα ακολουθούσε τεχνικός της NOVA (ο οποίος δεν εμφανίστηκε ποτέ). Δεν με ρώτησαν ποτέ αν αποκαταστάθηκε η βλάβη παρά μετά από 20! ημέρες. Προφανώς είχα μπει ήδη σε διαδικασία αλλαγής παρόχου. Αν και δεν τήρησαν τους όρους του συμβολαίου για αποκατάσταση της βλάβης στους χρόνους που δηλώνουν, και μου ζήτησαν συγνώμη τηλεφωνικά, με χρέωσαν κανονικά ποινή για την πρόωρη αποχώρησή μου. Ωραία εταιρία! Θα έπρεπε να ντρέπονται!

Επικοινωνία