Leroy Merlin Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 97 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Leroy Merlin:

Τοποθετώντας πάνω από κάθε αξία το σεβασμό στον άνθρωπο, αποστολή μας είναι να εμπνεύσουμε και να βοηθήσουμε κάθε κάτοικο, να κάνει πραγματικότητα οποιοδήποτε project έχει ονειρευτεί για να αναβαθμίσει το χώρο στον οποίο ζει. Φιλοξενούμε στα καταστήματά μας 14 τμήματα που μπορούν να υποστηρίξουν κάθε έργο ανακαίνισης, διαθέτουμε περισσότερα από 50.000 προϊόντα πάντα στις καλύτερες τιμές, προσφέρουμε υπηρεσίες όπως Τηλεφωνική παραγγελία, Παράδοση και Τοποθέτηση και τις υποστηρίζουμε με καταρτισμένους συνεργάτες εφοδιασμένους με ενθουσιασμό, τεχνογνωσία και εξειδικευμένες γνώσεις.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

97 κριτικές για “Leroy Merlin

  1. Ελευθερία Α.

    ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!
    Απαράδεκτοι, έκανα μια παραγγελεια σε φυσικό κατάστημα πλήρωσα κατευθείαν και τα μεταφορικά 25€ για εντος αττικης. Μου είπαν σε 5-7 ημέρες θα έχω το προϊόν. Επικοινώνησα με το κατάστημα μια εβδομάδα μετά και η παραγγελεια μου δεν είχε ολοκληρωθεί από το σύστημα και δεν φαινόταν καν ενώ είχα πληρώσει κανονικά. Εν τελεί καθυστέρησε να έρθει ενώ ήταν ετοιμοπαράδοτο. Για να μην αναφερθώ στο παρελθόν που είχα παραγγείλει και πλακάκια και μου ήρθαν αρκετά σπασμένα. Κρίμα γιατί είναι μια μεγάλη εταιρεία και θα πρέπει να προσέξει το προσωπικό της που είναι πολύ αγενές.

  2. Μαγδαληνή Λ.

    Είναι δύσκολο να αναγκάζεσαι να βαθμολογήσεις με τον χαμηλότερο βαθμό. Σημαίνει οτι έχεις φτάσεις στα όρια της ανοχής σου και το μόνο που θέλεις είναι να προστατέψεις άλλους ανθρώπους για να μην βρεθούν αντιμέτωποι με παρόμοιες- αοαράδεκτες συμπεριφορές.

  3. Απαράδεκτοι !!! Έχουν λογαριασμό μόνο σε μια τράπεζα και κάνει κάποιες μέρες να φανεί η πληρωμή!! Μας ειδοποιούν ότι επιτέλους η παραγγελία μας είναι έτοιμη, στέλνουμε δικό μας μεταφορά να παραλάβει ( μένουμε σε νησί) και του δίνουν μόνο ένα μέρος της παραγγελίας!! Δεν είναι καθόλου ευέλικτοι και δεν έχουν και καμιά διάθεση να σε εξυπηρετήσουν!!

  4. Εδωσα κατι περισσοτερο απο 4000€ και αγορασα 7κλιματιστικα Equation.
    2 x 12αρια Virtus
    1 x 9αρι Virtus
    2 x 24αρια
    2 x multi

    Ξεκαθαρα θα σας πω οτι απλα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΗ. Η εγγυηση που υποτιθεται εχουν ειναι η astra service που σου απανταει “καλεστε ψυκτικο και στειλτε μας το τιμολογιο να σας πληρωσουμε”.
    Δεν υπαρχουν ανταλλακτικα, δεν υπαρχει τεχνική υποστηριξη. Τα virtus αδυνατουν να συνδεθούν στο Wifi που για αυτο τα αγορασα. Δεν υπαρχει κανεις να δώσει λύση. Ψαχνεις να βρεις κανεναν φιλότιμο υπαλληλο των 700€ μηπως γνωρίζει κατι να σε βοηθησει.
    Εννοειται ότι η υποθεση εχει δωθει στον Δικηγόρο μου, και θα προχωρησω αμεσα σε αναστροφη της πωλησης, αποζημιωση του κόστους εγκαταστασης και εννοειται αποζημιωση για ηθική βλαβη.

  5. ΠΡΟΣΟΧΗ
    Μην αγοράζετε ηλεκτρικα μηχανηματα χειρος DEXTER. Εαν χαλάσει εκτος εγγύτησης την βαψατε. Και για το παραμικρο πρόβλημα δεν έχουν ανταλλακτικα. Επειδή ανήκει σε αυτούς η DEXTER, δεν υπάρχει πουθενα ανταλλακτικά στην αγορά. Όταν κάλεσα άλλα SERVICE ελεύθερα, μου απάντησαν ότι δυστυχώς δεν υπάρχουν ανταλλακτικά στην αγορά, άρα δεν μπορουν να τα αναλάβουν. Η εταιρεία μου απάντησε ότι: <>

  6. Panos P.

    η ξεφτιλα σε ολο τησ το μεγαλειο !!!!!!
    η παραγγελια κουζινασ αξια 2.000 ευρω ηρθε ελλιπησ στην παρο με καθυστερηση αρκετων ημερων!!!
    στα τηλεφωνα κοριτσακια με ουτε καν το ονομα τουσ αλλα κωδικουσ με αριθμουσ λεσ και παιρνεισ σε μυστικηυπηρεσια,
    τα στελεχακια στα κεντρικα γραφεια αφαντα κρυμμενα πισω απο emails και ενασ κυκεωνασ διαβιβασεων μυνηματων κτλ
    κλασσικη πολυεθνικη με γραφεικρατια και οτι αλλο συνεπαγεται
    ουτε βιδα μην αγοραζετε!!!!!!!!!
    καποια νασια 5123 απαραδεκτη αγενεστατη και φυσικα αμφιβαλλω αν ποτε διαβιβασε τα μυνηματα μου οπωσ και αλλα κοριτσακια στο τηλεφωνικο κεντρο τυπου cia….

  7. Tsironi Panagiota P.

    Ήμουν στο κατάστημα στη Πειραιώς στη παραλαβή και ήταν ένας εργαζόμενος με γυαλιά και με άφησε να κουβαλήσω όλα τα πλακάκια ούτε μια χείρα βοηθείας
    Τι να πω εκεί κατακτήσαμε

  8. Θανάσης Δ.

    Έκανα μια παραγγελία στις 26-01-2025 μέσω leroymerlin και η συνεργαζόμενη μεταφορικη ήταν η delatolas . Πλήρωσα 68€ για παράδοση σε όροφο όπως φαίνεται και στην φωτογραφία. Σήμερα 08/02 συνεννοηθήκαμε να γίνει η παραλαβή. Προς έκπληξη μου ήρθε ένα άτομο και όταν έκανα την ερώτηση πώς θα το ανεβάσει ο οδηγός μου είπε ότι η παράδοση είναι πεζοδρόμιο. Τον ενημερώσα πως αν είναι να το αφησει πεζοδρόμιο θα το δώσω πίσω γιατί μόνος μου δε μπορούσα να ανεβασω παλέτα 80 κιλά ενώ έχω πληρώσει για αυτή την παροχή.Πήρε τηλέφωνο στα κεντρικά και τον ενημέρωσαν ότι είναι home delivery .Το πρώτο πρόβλημα λύθηκε σχετικά γρήγορα και συνεχισε η παράδοση.Η απόσταση που αφήσαμε το φορτηγό με τον οδηγό ήταν γυρω στα 300 μακριά από το σπίτι και πήγαμε στο σπίτι με το παλετοφορο γιατί μάλλον δε γνωρίζουν στην delatolas τι είναι τα φορτοταξι και έφεραν μεγάλο φορτηγό που δε χωρούσε σε νορμάλ στενά. Φτάσαμε στο σπίτι και αναγκάστηκα να κουβαλάω το δέμα μαζί με τον οδηγό για να το ανεβάσουμε τις σκάλες. Είναι απαράδεκτο να μην έχετε δεύτερο άτομο για την παράδοση. Αναγκάστηκα να πληρώσω έξτρα και η παροχή ήταν να κουβαλάω εγω ο ίδιος μαζί με τον οδηγο. Την επόμενη φορά βάλτε με να πάω να το πάρω μόνος μου από το μαγαζί και χρέωστε μεταφορικά 100€ έτσι για την εμπειρία

  9. Άγγελος Σ.

    Αγόρασα μία κουζινόπαρτα από το leroy merlin και όταν πήγαμε να την εγκαταστήσουμε επειδή έπρεπε να την ανοίξουμε να την ξεκλειδώσουμε αυτή δεν ξεκλείδωνε με κανένα από τα κλειδιά που μας είχανε δώσει επίσης οι οδηγίες ήταν για παράθυρο και οχι για κουζινόπορτα και το πομολο λειτουργούσε προς τα πάνω όχι προς τα κάτω που θα έπρεπε κανονικά

  10. Αθανασιος π.

    Απαράδεκτοι με Α κεφαλαίο……έκανα παραγγελία μια ψησταριά πριν τα Χριστούγεννα …με πληρωμένα μεταφορικά 30 ευρώ και ένα μήνα μετά ακόμα τους ψάχνω …..απατεωνες

  11. ΣΠΥΡΟΣ Π.

    Απαράδεκτη λειτουργία κατά την Black Friday. Επέλεξα και αγόρασα τρία προϊόντα ηλεκτρονικά και μετά από τρεις εβδομάδες με ενημέρωσαν πως δεν υπήρχαν. Αντί να μου τα αντικαταστήσουν με αντίστοιχα προϊόντα με αντίστοιχη έκπτωση τελικά μου επέστρεψαν τα χρήματα μου μετά από 40 μέρες.
    Ωραία τακτική. Βγάζω προϊόντα σε δελεαστική τιμή και τελικά δεν “υπάρχουν”.

  12. ΑΝΤΩΝΙΟΣ Μ.

    Απαράδεκτη σαν εταιρεία τους πλήρωσα 30 ευρώ να πάρουν μέτρα για να φτιάξω την κουζίνα του σπιτιού μου πήγαν μέσα σε πέντε μέρες πήραν τα μέτρα κ είπαν μέσα σε 5 μ 7 μέρες θα εποικινωνησουν μαζί μου να κλείσουμε ραντεβού δεν πήραν ποτε τους πήρα εγώ μετά από 15 μέρες και είπαν λόγω φορτω εργασίας κ δικαιολογίες κ ότι θα εποικινωνησουν αυτοί δεν πήραν ποτε κοροϊδία απαράδεκτοι μακριά

  13. Γεώργιος Α.

    Σε ότι έχω αγοράσει έως τώρα είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος. Επίσης παρά το μεγάλο φόρτο εργασίας που έχουν, το προσωπικό κάνει το καλύτερο δυνατόν. Τελευταία μου εμπειρία, το προσωπικό στο κατάστημα Κηφισσού στον τομέα των δομικών υλικών που παρά τις άσχημες καιρικές συνθήκες(εξωτερικός χωρος) με εξυπηρέτησε άριστα.

  14. ΠΑΝΟΣ Α.

    Παρελαβα το εορταστικο δωρο που μου ειχαν προγραμματισει για την συνεργασια ( καλος πελατης)που ειχαμε για το 2024. Ειναι ενα πορτοφολι του 1 ευρω για το οποιο πηγα στο καταστημα Αεροδρομιου.Ποιος σκεφτηκε και υλοποιησε αυτη την φανταστικη ιδεα;Θα μπορουσε να δωθει ποσοστο εκπτωσης για αγορες ,που σημαινει τζιρο για την επιχειρηση ,ικανοποιηση στον πελατη.Αλλα προτιμησαν οτι χειροτεροΣυγχαρητηρια παντα τετοια . Αισθανομαι πολυ σημαντικος .Θα ανταποδωσω…

  15. Adonios B.

    Ο υπάλληλος στα χρώματα ήταν αδιάφορος με το ζόρι μας εξυπηρετησε

  16. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ Κ.

    Ενώ ήρθε η παραγγελία μέσα στον χρόνο που με ενημέρωσαν δεν είχε καμμία σχέση το προϊόν (χριστουγεννιάτικο δέντρο) που παρέλαβα με τις φωτογραφίες που είχαν στο eshop.Με τα ίδια χρήματα μπορούσα να πάρω πολύ καλύτερο δέντρο γιατί αυτό που παρέλαβα ήταν μια βλακεία.Απαραδεκτο για μια τόσο υποτίθεται μεγάλη εταιρεια

  17. Nikolaos S.

    Δεν εκπληρώθηκε η παραγγελία ποτέ αν και είναι πληρωμένη.Μυνηση για διαφυγοντα κέρδη κ καταγγελία στον συνήγορο του Πολίτη.

  18. ΣΤΑΘΗΣ Τ.

    απαραδεκτη εξυπηρετηση

  19. Ντιανα Α.

    Πολύ καλή εξυπηρέτηση με ευγένεια συνέπεια και επαγγελματισμο.Τα προϊόντα που πήρα τέλεια σε λογικές τιμές.Απ εδώ και πέρα μόνο κοντά σας.Ευχαριστω από καρδιάς.

  20. ΑΛΚΜΗΝΗ Κ.

    μακρια παιδια!!! ειναι απατεωνεσ και ανικανοι στο θεμα τησ δουλειασ.μια ανακαινιση σε μπανιο κουζινα δεν ερχονται καν να μου τα τελειωσουν εδω και εξι μηνεσ,και οτι εχουν φτιαξει μεχρι τωρα ειναι απαραδεκτη η δουλεια τουσ

  21. Πηνελόπη ς Π.

    27/11/24 βραδυ στις επιστροφές υπάλληλος που είχατε ήταν άσχετη μία ώρα για να γίνει συναλλαγή απαράδεκτο επιστροφές χρημάτων χωρίς τα αποδεικτικό του pos… Πρώτη φορά το αντιμετώπισα καθότι αγοράζω συνέχεια από την εταιρεία παρακαλώ μία απάντηση για αυτή τη κατάσταση να ενημερώνετε τους υπαλλήλους σας και να μη μας ταλαιπωρούν τόσο μα τόσο πολύ χωρις να έχουν επίγνωση της ταλαιπωρίας του πελάτη απαράδεκτη η υπαλληλός σας

  22. Markos B.

    Οι υπάλληλοι σε βάζουν να ψάχνεις εσύ, δεν σηκώνονται να σου δείξουν
    Δυσανασχετούν αν τους ξαναρωτήσεις

  23. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Γ.

    Πριν 1,5 χρόνο αγόρασα μια μπαταρία (βρύση) κουζίνας τριπλή – ζεστό, κρύο και φίλτρο. Πριν ένα μήνα χάλασε και μου είπαν να την αντικαταστήσουν γιατί είχε εγγύηση. Φώναξα υδραυλικό, την έβγαλε, τους την πήγα κ μου δηλώνουν ότι δεν έχουν την ίδια κ δεν ξέρουν αν θα την φέρουν. Τους είπα να πάρω μία άλλη αλλά ατύχησα γιατί ένα τέτοιο πολυκατάστημά δεν φρόντισε να έχει εναλλακτική λύση!!! Δηλ να έχει κ μία άλλης μάρκας τριπλή μπαταρία!!! Με άφησαν στα κρύα του λουτρού! Άφησα τις δουλειές μου κ έτρεχα να να βρώ μπαταρία όλη μέρα γιατί περίμενα το βράδυ τον υδραυλικό . Την αξία θα μου την επιστρέψουν αλλά αγοράζοντας άλλα πράγματα τα οποία δεν χρειάζομαι προς το παρόν! Δέν άκουσα από μέρους τους ούτε μία συγγνώμη ούτε καμία προσπάθεια να βρεθεί κάποια λύση. Ντροπή τους. Κανένα αστέρι -0-

  24. Panos B.

    Βάλανε έγκυο γυναίκα και ΑΜΕΑ να κουβαλήσει συσκευασίες των 30 και 25 κιλών, με μερική βοήθεια απο τους ίδιους, τονίζοντας της πως η πολιτική της εταιρίας είναι αυτή! 10 χρόνια τώρα τους ακουμπάμε τα χρήματα μας και αυτοί συμπεριφέρονται λες και μας πληρώνουν αυτοί. Όλες μας τις αγορές τις κάναμε απο τα Leroy Merlin, όμως δεν θα μας ξαναδούν στον αιώνα τον άπαντα, γιατί αυτή είναι η δική μας πολιτική (οικογένεια, συγγενείς, φίλοι)!!! Ντροπή σας.

  25. Elena E.

    Βαθμολογία -0-
    Δεν εκτέλεσαν την παραγγελία παρότι πήραν τα χρήματα μέσω τραπέζης με λογαριασμό που υποδείχθηκε με το δελτίο παραγγελίας
    Φυσικά έχουν εκτραπεί στην τήρηση των χρόνων παράδοσης