Leroy Merlin Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.27 από 97 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Leroy Merlin:

Τοποθετώντας πάνω από κάθε αξία το σεβασμό στον άνθρωπο, αποστολή μας είναι να εμπνεύσουμε και να βοηθήσουμε κάθε κάτοικο, να κάνει πραγματικότητα οποιοδήποτε project έχει ονειρευτεί για να αναβαθμίσει το χώρο στον οποίο ζει. Φιλοξενούμε στα καταστήματά μας 14 τμήματα που μπορούν να υποστηρίξουν κάθε έργο ανακαίνισης, διαθέτουμε περισσότερα από 50.000 προϊόντα πάντα στις καλύτερες τιμές, προσφέρουμε υπηρεσίες όπως Τηλεφωνική παραγγελία, Παράδοση και Τοποθέτηση και τις υποστηρίζουμε με καταρτισμένους συνεργάτες εφοδιασμένους με ενθουσιασμό, τεχνογνωσία και εξειδικευμένες γνώσεις.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

97 κριτικές για “Leroy Merlin

  1. Jimis Kalioris K.

    Πολύ κακή ποιότητα στα δικά τους προιόντα, και γενικά σε μη επώνυμα. Lexman κουδούνι χάλασε σε 1 χρόνο, Dexter κατσαβίδι έσπασε η καστανια στη δεύτερη χρήση, ατσάλινο ταφ για βρύση άνοιξε στη ραφή κατά το σφίξιμο!

  2. Παναγιώτης Φ.

    Απαράδεκτη πλήρωσα μπρικετες μου ήρθε email ότι μπορώ να περάσω να τις πάρω στο κατάστημα Πειραιώς και ενώ ήμουν στην ώρα που είχα δηλώσει παραλαβή μέσα στο κατάστημα με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν υπάρχουν μπρικετες. Να πω ότι έφυγα πρωί από Νέο Ηράκλειο έκανα 1 ώρα να πάω και η απάντηση ήταν δεν υπάρχουν. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

  3. Κώστας Ζ.

    Απιστευτη καθυστερηση στην παραλαβη οι υπάλληλοι πανε ποιο αργα απο δημοσιους υπαλλήλους

  4. Sylvia K.

    Προσοχή στα Χρώματα, πίσω από το μπάνκο υπάρχει ένας αγενέστατος πενηντάρης με μαύρα μαλλιά.
    Μόλις σε βλέπει να ψάχνεις στα χάρτινα δείγματα χρωμάτων, από τα οποία λείπουν τα μισά αλλά βρίσκονται στα συρτάρια από κάτω, έρχεται να σε βρίζει, λέγοντας ότι λείπουν όλα. Ενώ δεν λείπουν απλά βαριέται να ασχολείται.

  5. Το λιγότερο απαράδεκτο οτι δεν μπορει να εξυπηρετήσει η επιχείρηση με αναλώσιμα για τα προϊόντα της και μάλιστα αποκλειστικά προϊόντα που υπάρχουν μονο στην εταιρεία Leroy. Πρόκειται για μαχαίρι χλοοκοπτικης μηχανής. Περιμένουμε 2,5 μήνες και δεν το εχει παραλάβει ακομα.

  6. ΕΙΡΗΝΗ Σ.

    Eπισκέφτηκα το κατάστημα Leroy Merlin του αεροδρομίου στο οποίο και πραγματοποίησα αγορές.
    Χρειάστηκα τουαλέτα. Μου είπαν πως έχει χαλάσει. Ασφαλώς δεν θέλουν να προσφέρουν τη συγκεκριμένη υποχρεωτική κατά τα άλλα παροχή. Είμαι σίγουρη πως υπάρχουν τουαλέτες εν λειτουργία μόνον και μόνον λόγω του πλήθους του προσωπικού του καταστήματος. Βεβαίως άλλο οι υπάλληλοι, άλλο οι πελάτες, ωστόσο όταν δεν λειτουργείς όπως ο νόμος ορίζει κάπως πρέπει να βρεις τρόπο εξυπηρέτησης.
    Το αποκορύφωμα … με έστειλαν στον ΙΚΕΑ. Εκεί από όσο γνωρίζω θα βρείτε μου είπε ο υπάλληλος της εισόδου. Και πράγματι στο ΙΚΕΑ εξυπηρετήθηκα.
    Αγόρασα από το LM, στο αεροδρόμιο, δύο απλώστρες. Στη μία έλλειπαν από τη συσκευασία τα πλαστικά ανταλλακτικά. Αν υπήρχε τρόπος να διαλέξω ακόμη πιο χαμηλή βαθμολογία θα το έπραττα

  7. Τά πέντε αστέρια δέν είναι γιά το κατάστημα leroy merlin kifissos αλλά γιά μία υπάλληλο πού εργάζεται σέ αυτό στήν εξυπηρέτηση πελατών Πρόκειται γιά την Ολυμπία Οικονομίδη ή οποία είναι αστέρι ,έχει ένα εξερετικό γιά τίς μέρες μας προσόν Πρώτα ακούει μετά κατανοεί ,επεξεργάζεται καί τέλος προσπαθεί νά λύσει τό προβλημά σου Σέ αντίθεση μέ τούς άλλους οί οποίοι πρώτα “κατανοούν” μετά ακούν καί τέλος ψάχνουν τρόπο νά σέ ξεφορτωθούν γιά νά συνεχίσουν την ρουτίνα τους

  8. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΗ & ΤΡΑΓΙΚΉ η εξυπηρέτηση χωρίς να δίνουν λύση στο πρόβλημα. Από αρχές Ιουνίου 06.06 έχω παραγγείλει ένα παντζούρι, κατόπιν παραγγελίας, το οποίο υποτίθεται ότι 16. 07 θα ήταν έτοιμο για παράδοση. Μέχρι και σήμερα 21.08 δεν εχει παραδοθεί. Η επικοινωνία μαζί τους ελλιπής και δύσκολη. Από τον έναν υπάλληλο στον άλλον και καθε φορά ψάχνουν να βρουν τι έχει γίνει, μια ενημερώνουν ότι είναι στο πρακτορείο και την επόμενη ημέρα ότι δεν φύγει από το προμηθευτη.Δεν δίνουν να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο για να δω τι πραγματικά εχει συμβεί και πότε θα παραλάβω. ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΉ.

  9. Στις 25/6/24 είχα παραγγείλει ένα σετ ντουλαπιών για κουζίνα.. το συνεργείο που ήρθε για τοποθέτηση ήταν απαράδεκτο.. σε δύο χρήσης η μία πόρτα του ντουλαπιού έφυγε από τους μεντεσέδες.. η εξυπηρέτηση ειδικά στα χρώματα είναι απαράδεκτη δεν δεν εξυπηρετούν καθόλου το πελάτη, δείχνουν φανερά την δυσαρέσκεια τους και βαριούνται να εξυπηρετήσουν, θα σου δίνουν σημασία σε ό,τι και να ρωτήσεις.. για το κατάστημα της πειραιώς το οποίο δεν θα ξαναπατήσω

  10. Παρηγγειλα ενα νυπτηρακι μπανιου. Ηρθε κανονικα αλλα σπασμενο. Το προβλημα ηταν η συσκευασια. Δεν εκαναν καμμια προσπαθεια να το τυλιξουν με ενα προστατευτικο υλικο. Καμμια! Μονο μεσα στο χαρτινο κυβωτιο τυλιγμενο με απλο πλαστικο κι’ αυτο ηταν. Ουτε καν ενα αυτοκολλητο με ευθραυστο επανω. Λογικο να σπασει με το πρωτο χτυπημα κατα την διαρκεια της μεταφορας. Δεν τους ενδιαφερει ο πελατης και τα χρηματα που εχει δωσει.
    Πρωτη και Τελευταια φορα που αγοραζω κατι απο αυτη την εταιρεια!

  11. ΓΙΑΝΝΗΣ Λ.

    Η ημέρα είναι Δευτέρα ο μήνας έχει 5 Αυγούστου του 2024 και αφού κάλεσα στο τηλεφωνικό κέντρο για να μου δωθεί πληροφορία για ένα προϊόν, μία ευγενέστατη κυρία ή δεσποινίδα δεν ξέρω τι ακριβώς είναι, το όνομα της ξέρω ότι είναι Βίκυ ο κωδικός της 51 21 με έναν απίστευτα ευγενικό τρόπο με εξυπηρέτησε χωρίς δεύτερη σκέψη η δεύτερη κουβέντα …ευγενέστατη από τη στιγμή που σήκωσε το τηλέφωνο μέχρι και τη στιγμή που τελείωσε η συνδιάλεξη… θεωρώ ότι τέτοιοι εργαζόμενοι θα πρέπει να τυνχάνουν εξαιρετικής μεταχείρισης από την εργοδοσία τους… Μπράβο κορίτσι μου και να συνεχίσεις έτσι…

  12. Hermione S.

    Έχω συνεργαστεί με αρκετά καταστήματα της ίδιας κατηγορίας αλλά αυτό είναι μακράν το χειρότερο!! Άλλες πληροφορίες δίνει το τηλεφωνικό τμήμα άλλες πληροφορίες δίνει το τμήμα που είναι υπεύθυνο για την εξυπηρέτηση μέσω emails. Δεν δέχονται παραγγελίες με συγκεκριμένες διαστάσεις αν δεν κάνει την μέτρηση δικός τους τεχνικός. Εξυπηρετούν μόνο κατοίκους της περιοχής που βρίσκεται το κατάστημα. Δεν ξέρω ποιους προσλαμβάνουν για να δουλεύουν πάντως η επικοινωνία μαζί τους απέδειξε Ούτι ούτε εκείνοι γνωρίζουν τι ακριβώς γίνεται μέσα στο κατάστημα.

  13. Σάββατο 27 Ιουλίου στο κατάστημα της Πειραιώς, μου έκανε φοβερή εντύπωση πως το προσωπικό ήταν συγκεντωμενο σε πηγαδάκια των τριών με τεσσάρων ατόμων και συζητούσαν και χασκογελουσαν λες και ήταν σε καφετέρια, δεν κοίταζαν,να,εξυπηρέτησουν τον κόσμο , ήταν εντελώς απρόθυμοι έως αγενείς . Μα καλά ένας διευθυντης δεν υπάρχει να τους δείξει πως δουλεύουν?? Εικόνα απαράδεκτη !!!

  14. Αλεξάνδρα Γ.

    Αναμονή για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών στο κατάστημα Αμαρούσιου…. Ατελείωτη….. Που σημαίνει 20’….. Κ μετά απάντησε υπάλληλος που αρνήθηκε να πει το επίθετο της γιατί της το απαγορεύει η εταιρεία της κ μου έκλεισε το τηλ…. Εγώ όμως για να κάνω την αξιολόγηση μου εδώ στη σελίδα τούς πρέπει να γράψω ονοματεπώνυμο κ email….

  15. ΗΡΩ Χ.

    Απαράδεκτη η λειτουργια του eshop σας
    Περιμένω παραγγελια μου μια εβδομαδα εντος αττικης (απο 17/7)
    η επικοινωνια μαζι τους για διευκρινιση γολγοθας και μετα απο 4 τηλεφωνα με αναμονη (μετα τις 10 πμ) μιας ωρας μου εδωσαν την μεταφορική και τον κωδικο για να ελενξω σημερα??? την παραγγελία (γιατι δεν μου το εστειλαν με email?) οπου τωρα λεει η svuum (ποια ειναι αυτη???) οτι ακυρώθηκε η παραγγελία ????? εγω εν τω μεταξυ εχω πληρωσει
    Τέλειο????
    Τι ακριβως κανουν??

  16. Απαράδεκτη και ειρωνική η κοπέλα στο τηλεφωνικό αντίστοιχα και η κοπέλα στις παραλαβές.Η κοπέλα που μας εξυπηρέτησε για τα προϊόντα ήταν η μόνη που αξίζει στο προσωπικό.

  17. Sermin B.

    Είναι απαράδεκτοι εξυπηρέτηση μηδέν!! έχω αγοράσει ένα σετ μπάνιο το οποίο καθρέφτης μου ήρθε σπασμένο από τον Απρίλιο ακόμα δεν έχουνε στείλει καθρέφτη έχω πάρει άπειρες φορές τηλέφωνο έχω στείλει e-mail καμία απάντηση είναι η χειρότερη εταιρεία που έχω συναντήσει δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά κάνω αγορά και δεν το συνιστώ σε κανέναν!!!

  18. ΣΟΥΖΑΝΑ Ν.

    Οι υπάλληλοι στην εξυπηρετηση για κλιματιστικά λιαν επιεικώς απαράδεκτοι.Ενω δεν ειχαν δουλειά και χασκογελουσαν μεταξυ τους,όταν τους ζητησαμε να φερω το αμαξι στην είσοδο για να μας φορτώσουν το κλιματιστικό,είπαν πως αυτο δε γινεται.Σε ερώτηση αν μπορούσαμε να το παραλάβουμε απο την αποθήκη τους που θα μας το φορτωναν,μας ειρωνεύτηκαν και ειπαν πως μάλλον εχουμε πολλά χρόνια να επισκεφτουμε το μαγαζί.. ( σημ. ο γιος μου περσι το πηρε απο την αποθήκη).
    Ειμασταν 2 γυναικες,η μια ηλικιωμενη και η άλλη με κινητικά θεματα.
    Ευτυχώς ρωτήσαμε ενα άλλο ευγενέστατο παλλικάρι απο άλλο τμήμα που δεχτηκε να μας εξυπηρετήσει,ναναι καλά το παιδι.Ερωτώ λοιπόν τους υπεύθυνους του καταστήματος,άν ένας άνθρωπος είναι ηλικιωμένος,ανάπηρος ή με κινητικά προβληματα η εταιρεία δεν καταδέχεται να τους κάνει πελάτες της???
    Η λύση που μας προταθηκε ειναι να το παραγγειλουμε και να κανει ως και 1 μηνα!! για να παραδοθει κατ οικον.
    Εαν θα βαλω δευτερο αστερι θαναι για την υπεροχη ψυχη του υπαλλήλου που δεχτηκε να μας βοηθησει κιας ηταν απο άλλο τμημα.

  19. Αντ Μ.

    Έκανα παραγγελία online, το πλήρωσα και μετά από 4 ώρες μου είπαν ότι δεν υπάρχει το προιόν. Εντω μεταξύ ακόμη και σήμερα δείχνει ότι είναι σε απόθεμα.ΜΗΝ ΑΓΟΡΑΖΕΤΕ ΠΟΤΕ ONLINE ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ

  20. Δημήτριος Δ.

    ΜΑΚΡΙΑ ότι χειρότερο υπάρχει :
    Αγόρασα ένα κλιματιστικό κι εδώ κι ένα μήνα δεν έχουν κάνει εγκατάσταση
    με παίρνουν για εγκατάσταση έλειπα από το σπίτι κι επειδή η σύζυγος μου τους είπε να το βάλουν 30 πόντους πιο ψηλά αυτοί σηκωθήκαν και φύγανε (οι εγκαταστάτες) και μετά από δύο μέρες φασαρίας κι ενώ έχουμε συμφωνήσει να ξαναέρθουν με παίρνουν από το κατάστημα και μου λένε για επιστροφή χρημάτων ( ΤΑ ΑΠΟΙΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ)για την εγκατάσταση του κλιματιστικού…
    Κι όλα αυτά γιατί;; Γιατί οι εγκαταστάτες τους ενώ πληρώνεις το κατάστημα σου ζητάνε κι άλλα χρήματα από πάνω.

  21. Ρια Α.

    Μια προσφορά εδώ κ 20 μέρες με χρεώνουν με έξτρα πράγματα που δεν έχω παραγγείλει και όλα αυτά γτ ήρθε ένας να κάνει μετρήσεις ενώ έπρεπε 2… Φυσικά ακύρωσα το οτιδήποτε

  22. Τα χάλια τους τα μαύρα απαράδεκτη εξυπηρέτηση μακρυά

  23. Ιωαννα Π.

    Πραγματοποίησα αγορά online και ενώ πλήρωσα με κάρτα ενημερώθηκα ότι λόγω συστημικού προβλήματος το προϊόν δεν υπάρχει και θα αποχρεωθω. 4 μέρες μετά και η πίστωση δεν έχει πραγματοποιηθεί ενώ έχουν αγνοήσει και νεότερο email μου

  24. Τψ Φ.

    Απαράδεκτοι….
    Λογιστική πολιτική της εταιρείας!!

    Κερδίζετε κουπόνι ενός ποσού..ας πούμε 5€..
    Τό εξαργυρώνει με αγορές…
    Θέλεις να επιστρέφεις.. ένα προϊόν από αυτά που αγόρασες…
    Ας πούμε…10€…
    Σου δίνουν….
    Πίστωση επιστροφή..
    5€..
    Γιατί ρε παιδιά… εφόσον το προϊόν που επιστρέφω.. κάνει..
    10€… γιατί μου δίνετε 5€
    Πίστωση…
    Γιατί λέει… είναι αγορασμενο..
    Με κουπόνι..
    Ε. Και. ..
    Τό κουπόνι μου το δώσατε γιατί έκανα αγορές 500€…
    .
    Λογική και..
    Λογιστική του… γύφτου (συγνώμη ίσως αυτοί να μήν τό έκαναν)
    Λογιστική του Αγυρτη..
    Και τού αφαιρεγκιου…

    Ζητωωωω

  25. Απαράδεκτοι!!! Η χειρότερη εξυπηρέτηση ever!!! Ακόμα περιμένω για μια επιστροφή που έχω πληρώσει τα μεταφορικά πάνω από ένα μήνα,μου έχουν δημιουργήσει τρομερό πρόβλημα!