Είσαστε απατεώνες...από το 2021 η τράπεζα Πειραιώς που συνεργάζεται λένε στην μάνα μου χρωστάνε τα παιδιά σας θα σας πάρουνε…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Από τις χειρότερες εταιρείες,αγόρασα ένα λάπτοπ,που κάνει 600 ευρώ,χάλασε μετά από 4 μήνες και είναι μεστην εγγύηση,μου λένε θέλουν 1600 ευρώ για να επισκευαστεί,που να το πω και να με πιστέψουν,απαράδεκτοι
”Οτι χειρότερο πληρώσαμε μετρητής την παραγγελία με μια τηλεόραση μας είπαν παράδοση Σάββατο δεν την έφεραν ποτέ χωρίς ενημέρωση και κατόπιν δική μας επικοινωνίας μας είπαν θα την φέρουν τετάρτη και ότι δεν μπορούν να κάνουν τπτ άλλο
”Το ένα αστέρι είναι υποχρεωτικό για να βαθμολογήσω …. Έχει χαλάσει η κουζίνα μου εδώ και 1 μήνα, έχει έρθει ο τεχνικός και από τότε το απόλυτο τίποτα και στα τηλέφωνα ότι να ναι δεν βγάζεις άκρη … και όλα αυτά με πληρωμένη εγγύηση εξτρα για 5 χρόνια . Τραγικοοοοοο
”Είμαστε πελάτες του Κωτσόβολου περίπου 15 χρόνια.
”Έχουμε όλες τις ηλεκτρικές συσκευές από εκεί. Τελευταία παραγγελία ένα ψυγείο. Έφτασε το προσωπικό κι ενώ από την ίδια σκάλα είχε ανέβει το προηγούμενο, ίδιων διαστάσεων, αφού το κενό στα ντουλάπια μου δεν άλλαξε, λένε ότι δε χωράει από τη σκάλα να ανέβει και να υπογράψω να το βγάλουν από τη συσκευασία, να πάρω την ευθύνη αν χτυπηθεί, για να προσπαθήσουν να το ανεβάσουν. Ε όχι…επειδή ο οδηγός δε φαινόταν να μπορεί σωματικά, ζήτησα να το φέρει άλλο προσωπικό. Ισχυρίζονται ότι δεν μπορούν να επηρεάσουν ποιος θα το φέρει κι ότι αν δε γίνει ούτε την επόμενη φορά, θα μου το αφήσουν πεζοδρόμιο και να βρω εγώ κόσμο να το ανεβάσει. Τι λένε; Όταν έχω δηλώσει σε ποιον όροφο είναι να ανέβει ένα ψυγείο 95 κιλών, θα μου πουν να βρω τρόπο να το ανεβάσω, αντί να στείλουν κάποιον που να μπορεί;
Πριν 1 μήνα που πήραμε air-condition, το έφεραν άλλοι, με διάθεση και κέφι. Σαφώς άλλο βάρος, αλλά παίζουν ρόλο οι άνθρωποι.
Ποτέ ξανά Κωτσόβολος! Υπάρχουν τα Public και το Πλαίσιο με τις ίδιες τιμές. Μη μένετε κι εσείς κολλημένοι! Μην κάνετε το ίδιο λάθος με εμένα…
Όσο ευγενική συμπεριφορά και επαγγελματισμό έδειξε η πωλήτρια γιατί έτσι εκπαιδεύονται να είναι προκειμένου και ίσως να παίρνουν bonus, τόσο αγένεια και θρασύτητα υπάρχει στον μεταφορέα που είναι υπάλληλος τους. Πολυεθνική με τα ούλα τους….,😡😡😡ποτέ φυσικά δεν ήρθε η παραγγελία στην ώρα της. Για το αν το προϊόν είναι σωστό ακόμη δεν έχω κάνει σύνδεση (πλυντήριο). Όσο για την ανακύκλωση συσκευών άλλο δούλεμα…. Τέρμα οι συναλλαγές με κουτσοΒολο
”Αγόρασα μια τηλεόραση αξίας 1500 ευρώ η οποία ήρθε σπασμένη και για να προχωρήσουμε σε αντικατάσταση για κάτι φυσικά που δεν είναι καν δική μας ευθύνη άλλα μας λένε στο κατάστημα αγοράς και άλλα στο τηλέφωνο. Εξυπηρέτηση μηδέν όπως και συνεννόηση!!! Ποτέ ξανά Κωτσοβολος!
”Αγορασμένο iPhone 16 pro max στις 4/1/2025 και ξαφνικά η οθόνη μαύρισε σήμερα στις 16/1/2025, δεν το αντικαθιστούν γιατί πέρασε η προθεσμία των 7 ημερών. ΤΡΑΓΙΚΟ για κάτι τόσο ακριβό
”Το ένα αστέρι υποχρεωτικο για να κάνω αξιολόγηση.Ειναι ο,τι χειρότερο υπάρχει.Οι υπάλληλοι είναι εκτός χρόνου και τόπου ή απλώς επίτηδες απαντούν βλακωδώς και ψευδώς δεν υπάρχει άλλη εξήγησή.Περιμενω από τη Δευτέρα αντικατάσταση της συσκευης Μου εντός της εγγύησης μου και πλήρωσα επιπλέον εγγύηση για να ισχύει για παραπάνω χρόνια έτσι μας είπαν😂😂😂το πήγαν για Τέταρτη σήμερα δηλαδή.Αφου λοιπόν κάλεσα αμέτρητες φορές για να δω πότε θα έρθει η παραγγελία ενημερώθηκα τελευταία στιγμή πως τόσες ώρες μου έλεγαν ψέματα οι προηγούμενοι υπάλληλοι και δε θα έρθει σήμερα αλλά αύριο η συσκευή μου σήμερα θα έρθουν να παραλάβουν την παλιά συσκευή😂😂😂βέβαια έχει περάσει το χρονικό περιθώριο 1:20 με 3:20 για το οποίο εγώ έχω ενημερωθεί.ΜΑΚΡΥΑ
”Ο υπαλληλος που ειναι στις λευκές συσκευες δεν εχει ιδεα απο τα προιοντα που διαχειριζεται.Αναφερει αλλα χαρακτηριστικα απο αυτα που ισχυουν για τα προιοντα με συνεπεια στο τέλος αυτο που αγοραζεις να ειναι αυτο που θελεις.Σε επισταμενη ερωτηση εαν το ψυγειο εχει εξωτερικη παροχή νερου και οχι δοχείο ,ηταν καθετος πως εχει εξωτερική και τελικά το προιον που αγόρασα και τελικά θα λουστώ ειναι με δοχείο νερου.Τελικά μονο ιντερνετικά πρεπει να ψωνίζει καποιος να ειναι σιγουρος τι αγοράζει.
”Live chat λεει….ΤΟΥ Κ…..ΤΑ ΕΝΝΙΑΜΕΡΑ…..Αφου μιλαω ποση ωρα με το χαζορομποτ με συνεει με μια χαζοΙωαννα . Εχω αφησει ενα λαπτοπ για επισκευη. Της δινω κωδικο και κινητο και αφηνει και περιμεεενω. Οταν γραφω που εισαι ,μου απανταει οτι εχει προβλημα με την εφαρμογη και προσπαθει να εντοπισει την επισκευη , την ρωταω 7 λεπτα ψαχνεις και μου απανταει αν δεν μπρω να περιμενω να καλεσω στο τηλεφωνο…….ΑΙΣΧΟΣ
”Πριν από 5 μήνες αγόρασα ένα πολύ ακριβό πλυντήριο/στεγνωτήριο Haier ως από τα καλύτερα που κυκλοφορούν στην αγορά. Μέσα Δεκεμβρίου ο κάδος γέμιζε νερά με αποτέλεσμα να πλημμυρίζει συνεχώς η αποθήκη και φυσικά τα δωμάτια γύρω από αυτήν. Στις 17/12 και μετά από 5 μέρες αναμονή ήρθε τεχνικός, ο οποίος διαπίστωσε ελαττωματική βαλβίδα, αλλά μου πρότεινε να αλλάξω και τη βρυσούλα του πλυντηρίου καλού κακού. Χρεώθηκα λοιπόν για αυτό, ωστόσο ο κάδος συνεχίζει να γεμίζει νερά, αφού φυσικά το πρόβλημα ΔΕΝ έχει λυθεί. Από τις 17/12 περιμένω δήθεν ένα ανταλλακτικό, ενώ θα έπρεπε να είχε γίνει αντικατάσταση συσκευής με τόσα χρήματα που πλήρωσα ΚΑΙ για premium δήθεν ασφάλεια. Ντροπή που μια τόσο μεγάλη εταιρία υποτιμά τη νοημοσύνη όλων εμάς που την πληρώνουμε. Τίποτε άλλο. Ποτέ ξανά ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ.
”ο μοναδικοσ λογοσ που εβαλα 1 αστερακι ειναι για να μπορεσω να γραψω αξιολογηση. οι ανθρωποι ειναι απαραδεκτοι !!!!! αγορασα ενα ακριβο σιδερο 129,90 και μετα απο 5 χρησεισ επαψε να δουλευει. το πηγα στο καταστημα που το αγορασα προσ αντικατασταση και μου ειπαν πως θα πρεπει πρωτα να ελεγχθει ! εχουν περασει 2 μηνεσ και η τυχη του προιοντοσ αγνοειται … κανενασ δεν ξερει τιποτα. εν τω μεταξυ θα πρεπει να αγορασω αλλο σιδερο για να σταματησω να πληρωνω αδρα τα καθαριστηρια. σιγουρα η επομενη αγορα μου δεν θα ειναι απο τον κωτσοβολο
”Πολυ μετρια εξυπηρετηση απο υπαληλο σε καταστημα!! Εγραψε λαθος το τηλ επικινωνιας μαζι μου και εδω και δυο εβδομαδες περιμενω ενα πλυντριο πιατων!
”Απαράδεκτοι όλοι στο κατάστημα της Λάρισας, μόνο πηγαδάκια κάνουν !!!!!!!!!!!! Από εξυπηρέτηση καμία, δεν πρόκειται να πάω ποτέ ξανά.
”Αγόρασα 8κιλο πλυντήριο ρούχων brand τον Αύγουστο, βάζοντας και total seport εγγύηση φτάνοντας σε τιμή τα 950 ευρώ.Σπο την πρώτη φορά που το έβαλα σε λειτουργία έκανε φοβερό θόρυβο.Δεν μπορεί λέω … καινούριο πλυντήριο…. αποκλείεται….Ήμουν σε φάση μετακόμισης και δεν προλάβαινα να ασχοληθώ.Ενημερωνω τον Κωτσοβολο για το συμβάν,μου στέλνουν τεχνικό…… Φταίνε τα ποδαράκια….τα ευθυγραμμίζει,(πατούσε σωστά στο πάτωμα) εννοείται….μετά μου είπε ότι ακουμπούσε στη συσκευή ο σωλήνας αποχέτευσης……………., φεύγει!αν το ξανακάνει τραβήξτε βιντεάκι…..τραβάω προχτές το στέλνω……..τηλ να ξανάρθουν.Καινουρια συσκευή!!!!!!!Να κάνουν τι ;Ακριβώς;Να πηγαινοέρχονται;Για ποιο λόγο;;;; Ελαττωματικό προϊόν…..και δεν ξέρω αν ήταν και εκθεσιακό!!!!!Αντικατάσταση άμεσα πρέπει να κάνουν!!!
”Είχα παραγγείλει ένα πλυντήριο με υπηρεσία ανακύκλωσης συσκευής. Ενω το πλυντήριο έχει έρθει κανονικά δεν έχει γίνει ακόμη η παραλαβή της παλιάς συσκευής. Έχει περάσει 1,5 μήνας που έχω το παλιό πλυντήριο στο μπαλκόνι μου. Έχω μιλήσει με 4 υπαλλήλους στην εξυπηρέτηση πελατών και απλά με κοροϊδεύουν. Μου λένε κάθε φορά νέα ημερομηνία δρομολόγησης και όταν περνάει η μέρα αυτή επικοινωνώ ξανά μαζί τους και μου λένε ότι δεν φαίνεται καν στο σύστημα η ημερομηνία αυτή. Δεν έχω λόγια να περιγράψω πόσο απαράδεκτοι είναι. Είπα να τους δώσω μια ευκαιρία ακόμα καθώς στο παρελθόν είχα πρόβλημα με μια τηλεόραση που ήρθε σπασμένη και η αντικατάσταση της έγινε μετά από σχεδόν 2 μήνες και με πολλά προβλήματα. Ελπίζω ο κόσμος να λαμβάνει υπόψη τα σχόλια και να μην ψωνίζει από αυτή την εταιρία.
”παράγγειλα ψυγείο με παράδοση στις 31 Δεκεμβρίου. Έρχεται το ψυγείο, το ανοιγω ειναι εμφανώς χτυπημένο και παραμορφωμένο. κάνω ακύρωση παραγγελίας, με ενημερώνουν ότι θα παραλάβουν το χαλασμένο ψυγείο σε 7 μέρες. μου έρχεται ειδοποιηση με viber ότι θα παραληφθεί στις 7/1 μεταξύ 16:18-18:18. Περνά μια ώρα τίποτα. παίρνω τηλέφωνο και μετά από αναμονή μιας σχεδον ώρας με ενημερώνουν οτι έχω δικιο αλλά δεν μπορούν να βρουν το πλήρωμα και όταν το βρουν θα με πάρουν. Ξαναπαίρνω τηλέφωνο μου λενε έχω δικιο θα επικοινωνήσουν με την αποθήκη και θα με ενημερώσουν. φυσικά δεν με ενημέρωσαν ποτέ και πλέον το τηλεφωνικό κέντρο έχει κλέισει. Έχω ήδη κλεισει επτά μέρες με ένα χαλασμένο ψυγείο στο σαλόνι και ποιος ξέρει πόσες ακόμη μέρες μέχρι να έρθουν επιτέλους να το παραλάβουν. Επιεικώς απαράδεκτοι
”Πήρα πλυντήριο πιάτων και πλήρωσα να μου κάνουν εγκατάσταση την συσκευή όταν έρθει. το άτομο που έφερε την συσκευή μου είπε ότι δεν κάνει συνδέσεις. πήραμε τηλέφωνο 2 φορές την εξυπηρέτησή , μου είπαν κλασικά θα ενημερώσω το αμορδιο τμήμα για να σας καλέσουν , ώστε να κλείσω ραντεbου με τεχνικό , ακόμα με περνούν τηλέφωνο
”Απαραδεκτη εταιρεία.ανεντιμη!!!με ψευτικα προϊόντα με ελάχιστη αξία …μετρημένες μερες λειτουργίας.αλλα οχι μόνο με πληρωμένη εγγύηση πενταετίας τα φεραν τα πανω κατω με ψεμα φοβερό.ζηταω παραδειγματικα την τιμωρία τους….
”Απλά απαράδεκτη!!!!έχω βλάβη σε συσκευή αγορασμένη απο εκεί εντός εγγύησης και δεν μπορώ να επικοινωνήσω με κανένας ούτε με κωτσόβολο ούτε με την τεχνική υποστήρηξη!!!! μακριά…….
”Απαράδεκτη έχω παραγγείλει πλυντήριο από τις 28/12,και ακόμα περιμένω απάντηση με το πλάνο δωσεων.Να σημειώσω ότι είμαι πελάτισσα χρόνια και δεν έχω καθυστερήσει ποτέ μια δωση.Αντιθετα έχω ψωνίσει αρκετά πράγματα και ηοι δώσεις μου είναι στα 300 ευρώ.Σημερα πήγα σε συνοικιακό μαγαζί με εξυπηρέτησε ο άνθρωπος μου το έφερε αμέσως στο σπίτι το ίδιο πρωιον 830 ο Κωτσόβολος και με τις δώσεις έφτανε 1300.Μιλαμε για τοκογλυφία Στο μαγαζί της γειτονιάς λοιπόν έδωσα 150 προκαταβολή και 10 Δώσεις τον εξήντα και ο άνθρωπος μου έκανε και έκπτωση ογδόντα ευρώ χωρίς τράπεζες.Στηριζεται τα μικρά μαγαζιά.Δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναπάρω κάτι απ’ τον Κωτσόβολο θα ξεχρεωσω τις δώσεις μου και δεν θα ξαναπατησω
”Γιατί δεν μπορώ να γράψω χωρίς καθόλου αστέρι απαράδεκτη έχω κάνει παραγγελία από 29/11 έχουμε 3/1 και ακόμα περιμένω πρώτα έκανε λάθος το σύστημα τους και δεν φαινόταν ότι πλήρωσα μετά π το έφτιαξα με μου λένε θα σας της φέρουμε 31/ 12 με ακυρώνουν 9 η ώρα το βράδυ ενώ έχω πάρει 3 τηλ και μου είπαν σίγουρα θα έρθει και μου λένε θα σας καλέσουμε δν με κάλεσαν ποτέ όλο εγώ παίρνω τηλ και το χειρότερο είναι ότι ήθελα να την ακυρώσω γιατί αυτά που κάνουν είναι απαράδεκτα και μου λένε τα λεφτά σας θα μπουνε σε 15 μέρες δηλαδή να μην μπορώ να αγοράσω από αλλού και τώρα δεν μ έχει έρθει κανένα μνμ ούτε τηλ φυσικά και πάλι θα πάρω εγώ έχω χάσει πάσα ιδέα .δεν τα λέω αναλυτικά γιατί είναι για κλάματα οι άνθρωποι δεν με έχει εξυπηρέτηση ακόμα!
”Απλά απαράδεκτοι!!! Αγόρασα ένα προϊόν στις 14/12 και την ώρα της πληρωμής μου είπαν ότι δεν ήταν ετοιμοπαράδοτο κ έπρεπε να πάω σε άλλο κατάστημα.Καλω εκεί να μου το φέρουν στο μαγαζί που έκανα την αγορά και ενώ μου είπαν ότι έγινε η διαδικασία,στην ουσία δεν εξυπηρετήθηκα ποτέ γιατί δεν ολοκληρώθηκε το αίτημά μου!! Τους έπαιρνα τηλ να δω τι γίνεται μετά από 17 μέρες αναμονής κ ήταν όλο δικαιολογίες!!Σημερα ακύρωσα την παραγγελια! Ήταν δώρο Χριστουγέννων και εκτέθηκα ανεπανόρθωτα εξ αιτίας τους!!Απαράδεκτη συμπεριφορά και κοροϊδία!!!
”Αγοράσαμε πρόσφατα ένα σκουπάκι Black & Decker, καί αντιμετωπίσαμε πρόβλημα. αφού επικοινωνήσαμε με το τηλεφωνικό κέντρο μας παρέπεμψαν σε κοντινό κατάστημα, αφού το κατάστημα από όπου το είχαμε αγοράσει στην Πάτρα έχει κλείσει. Αφου το πήγαμε μας είπε ο υπάλληλος του service ότι έχει υγρασία ενώ το σκουπάκι δεν τραβάει υγρά πάρα μόνο στερεά. Μας ενημέρωσαν ότι παρόλη την επέκταση εγγύησης η υγρασία που θεωρητικά είχε δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Ο υπάλληλος που πούλησε το προϊόν δεν είχε καμία σχετική γνώση. Ο διευθυντής τού καταστήματος κ.Παπουλιδης δεν έκανε καμία προσπάθεια να κατανοήσει ότι το προσωπικό του έχει παντελή άγνοια τού τρόπου πώλησης καί προώθησης του προϊόντος καθώς όταν ερωτήθηκε αν έπρεπε ο πωλητής να ενημερώσει για το γεγονός ότι το φίλτρο από το σκουπάκι πρέπει να αλλάζει τακτικά μας ενημέρωσε ότι πρέπει να διαβάζουμε τίς οδηγίες. Επίσης όταν ερωτήθηκε για το αν ο πωλητής που προωθεί τήν επέκταση εγγύησης θα πρέπει να ενημερώνει για το τί αυτή περιλαμβάνει, μας είπε ότι η εγγύηση είναι 15 σελίδη καί δεν θα πρέπει να τα αναφέρει ο πωλητής. Λυπάμαι πολύ για την εξυπηρέτηση αλλά καί για το προσωπικό που σε καμία περίπτωση δεν είναι εκπαιδευμένο… Ίσως το γεγονός ότι αλλάζει το προσωπικό τόσο τακτικά σε μία επιχείρηση να λέει πολλά!!!!
”Απαράδεκτοι οι συνεργάτες τους, περίμενα όλη μέρα για να παραλάβουν προϊόν για ανακύκλωση και με δούλευαν κανονικά μεταθέτοντας συνέχεια το ραντεβού και στο τέλος μου είπαν ότι δεν θα έρθουν. Επαγγελματισμός μηδέν. Είμαι χρόνια πελάτισσα τους, αν με ξαναδούν ας με γραψουν.
”