Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.53 από 950 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

950 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Παμελα Κ.

    Δικαιολογία τηλεφωνητριας για μήνυμα που μου ήρθε από τον Κωτσόβολο για εγκατάσταση πλυντηρίου για ορισμένη μέρα και ώρα ‘συστημικό λάθος’….
    Παραλαβή προϊόντος με καθυστέρηση από την προγραμματισμένη ώρα χωρίς ενημέρωση….
    Περιμένουμε…….

  2. Είναι απαράδεκτη τόσο η υπηρεσία παράδοσης προϊόντων όσο καί η υπηρεσία επικοινωνίας με τους πελάτες . Προφανώς υπάρχει πολύ κακη επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων της εταιρείας με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται οι πελάτες

  3. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Τ.

    Αγόρασα τηλεόραση 65 ιντσων από τον Κωτσόβολο τέλη Οκτωβρίου και την αποθήκευσα μέχρι 4 Δεκεμβρίου.Δεν εκανα έλεγχο λόγω του όγκου της θεωρώντας ότι μέσα από τα φελιζολ δεν έχει πάθει κάτι.Δυστυχως ήταν σπασμένη σε δύο σημεία.Επικοινωνησα με την εξυπηρέτηση πελατών αλλά δυστυχώς δεν έγινε κάτι.Δυστυχως μια τηλεόραση τέτοιου όγκου πρέπει να ελέγχεται και εννοείται να τους κρατάτε καθ όλο τον έλεγχο.Την ημέρα της παραλαβής βαθμολόγησα αρνητικά τη μεταφορική για την απαράδεκτη παράδοση.Να τονίσω την ευγένεια του προσωπικού στο κατάστημα που έγινε η αγορά και τη διάθεση να με ακούσουν, χωρίς να μπορούν να κάνουν κάτι.Απαραδεκτο το τηλεφωνικό κέντρο.

  4. Γιώργος Α.

    Το τηλεφωνικό κέντρο λειτουργεί?
    Περιμένω κάνα τέταρτο για τον πρώτο διαθέσιμο εκπρόσωπο σας και μου έχετε πάρει το κεφάλι με τις διαφημίσεις που παίζουν σε λούπα. Άμα δε μπορείτε παιδιά ενημερώστε μας να στέλνουμε σήματα καπνού αντί να τρώμε την ώρα μας στο τηλέφωνο. Απαράδεκτοι.

  5. Panos M.

    aπλα απαράδεκτοι
    έκανα μια πραγγελεια στο κατάστημα στο αεροδρομνιο μου την έκανε ο υπέθυνος που ήταν εκεί μοθ διαβεβαίωσε ότι μπορώ να παραλάβω την παραγγελεια μοθ όποτε θα το επιθυμούσα μέχρις εντός 20 ημερών
    ο κοτσοωολος πόθεν στελενει συνέχεια μνμ για να παραλάβω
    μίλησα με το ψηατ με κάποια Γεωργία τραγική η σθμπεριφορα της πήρα τηλέφωνο περίμενα πάνω από μισή ώρα
    κανονησα με κάποιον άλλη ημερομηνία οι απθηκιες συωεχιζοθν να στέλνουν μνμ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΑΩ??????????????

  6. Από τις χειρότερες εξυπηρετήσεις πελατών. Δεν απαντάνε ποτέ κι η παράδοση μια εβδομάδα τώρα δεν έχει γίνει τιποτα . Ούτε ένα χρονοδιάγραμμα δε δίνουν για το πότε

  7. Stefania K.

    Ευχές απατεώνες σε ότι αφορά τις έξτρα ασφάλειες . Πλυντήριο Μορίς ρούχων πλήρωσα ασφάλεια και δεν αναγνωρίζετε . Τεχνικός Μορίς εταιρία λεβέντη άφαντος . Απατεώνες και οι δυο , μακριά ….

  8. Afro Z.

    Απαίσια συμπεριφορά των μεταφορέων του Κωτσοβολου

  9. ΙΩΑΝΝΑ Δ.

    Απαράδεκτοι ομαδικώς! Απο τις χειρότερες εταιρίες. Μου έφεραν «καινουριο» σπασμένο ψυγείο και για να τους βρω έκανα τάμα! Τρεις μέρες τους έψαχνα. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

  10. Sotirios Eleftheriadis E.

    απαραδεκτη αδιαφορια και οκνηρια των υπαλληλων στο καταστημα του αεροδρομιου. αναμονη ανω των 30 λεπτων στο καταστημα.

  11. ΦΑΝΗ Σ.

    ειναι απαραδεκτη.κοροιδευουν τον κοσμο.απατεωνεσ.εχω παραγγείλει εδω και οκτω μερεσ ενα κινητο..και ακομα μου το φερνουν…λενε σε 25λεπτα η 60λεπτα το εχετε αυτο που παραγγείλατε..μονο λογια ειναι .. πράξει μηδεν000000000000000

  12. Evdokia M.

    Απαράδεκτοι δύο φορές ελαττωματικό προϊόν.
    Μακριά από τις κινεζιές που πουλάνε.

  13. Δώρα Α.

    Μια απορία έχω παρακαλώ: Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι υπάλληλοι σας προτίμησαν να ακυρωθεί μια παραγγελία 1740 ευρώ αντί να μου απαντήσουν σε δυο απλές ερωτήσεις σχετικά με την τιμολόγηση. Πιστεύω ότι κάθε πελάτης έχει δικαίωμα να λύσει τέτοιες απορίες ακόμα και για 10 ευρώ. Εγώ μετά δε νομιμοποιούμε να σκεφτώ ότι υπάρχει πρόθεση εξαπάτησης;
    Σας έχω προτιμήσει πολλές φορές για τις αγορές μου παρά τις αντιρρήσεις από γνωστούς και φίλους. Μια φορά κόντεψε να πάρει φωτιά το σπίτι μου από λάθος σας και είπα δεν πειράζει συμβαίνουν αυτά… Να ξέρετε οι περισσότεροι από μας καταθέτουμε σε σας από το υστέρημα μας αλλά δυστυχώς δεν το σέβεστε αυτό ούτε το αξιολογείται ανάλογα.

  14. Estes E.

    Μια ώρα στην αναμονή ακούγοντας ηχογραφημένο μήνυμα πως η ταχύτατη παράδοση σημαίνει Κωτσόβολος, αξία ανεκτίμητη. Παραγγελία πριν από 7 ημέρες, ακόμη χαμένη ανάμεσα σε αυτούς και κάποιους Κούριερ του…. μόλου. Να σου δίνουν στοιχεία της παραγγελίας για να ρωτήσεις τους φανταστικούς Κούριερ και να σου λένε “η παραγγελία σας θα ανατεθεί σε διανομέα και θα σας παραδοθεί”, μιλάμε για καταπληκτική πληροφορία, δεν πειράζει που δεν λέει πότε, εντάξει μωρέ πως κάνω έτσι? Μπράβο Κωτσόβολε, άξιος οίκος αντοχής, ότιπρέπει το κόκκινο φωτάκι απ’ έξω.

  15. Stella Kavallari Κ.

    Η αθλιότητα στο μεγαλείο της😡
    Σε βάζουν στην αναμονή και ποτέ δεν απαντάει κανένας.
    Δεν προλαβαίνεις να ζητήσεις το όνομα του υπάλληλου που μιλάς εκείνη την στιγμή
    και αμέσως σε συνδέουν με το πράμα τους για να αποφύγουν τις ευθύνες .
    Χειρότεροι των χειρότερων😡😡
    Καλύτερα να το κλείσετε ή να δώσετε την εταιρία σε άλλα χέρια με επαγγελματισμό.
    Άθλιοι…

    😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡

  16. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ.

    μετα απο ωρεσ στο τηλ. με το απιθανο αυτοματιποιημενο κεντρο τουσ που θυμιζει vodafon (γιατι αραγε??) καταφερα να συνενοηθω με μια κοπελα για να περασω απο ενα καταστημα διαβαιωνοντασ με οτι θα με εξυπηρετησουν για μια αντικατασταση ενοσ καμμενου ρουτερ μιασ και ειναι συνεργατεσ τησ cosmote!! me meγαλη μου απογοητευση ο σουπερ υπαλληλοσ τουσ με υφακι κιολασ μου ειπε να παω στη cosmote miaσ kai aytoi δen exoyn kamia!! σxeσh…?? τελικα με εξυπηρετησαν στον germano (aψογα). αφου δεν το κατεχεται και δεν μπορειτε να κρατησε το σερβισ ενοσ τετοιου ομιλου(cosmote) δωστε το αλλου να μην ταλαιπωρουνται οι anθρωποι….ηταν η πρωτη και η τελευταια!

  17. ΣΠΥΡΟΣ Χ.

    Ο λόγος που κάνω κριτική δεν είναι για το προίον αλλά για την άθλια ενημέρωση-κοροιδία που είχα για την παράδοση του.
    Την 29/11/24 αφού πήγα στο κατάστημα της Αγίας Παρασκευής για να ακυρώσω την υπηρεσία εγκατάστασης του πλυντηρίου πιάτων που ειχα πληρώσει την προηγούμενη μέρα ρώτησα την υπάλληλο (η οποία ηταν ευγενέστατη και εξυπηρετική) τι ωρα θα παραλάβω την Δευτέρα, και μου είπε 13:00 με 15:00 και θα μου έρθει και μηνυμα επιβεβαίωσης.
    Το Σάββατο 30/11/24 με πήραν τηλ οτι είναι κάτω απ το σπίτι μου και ήθελαν να παραδώσουν και τους είπα οτι δεν είναι για σήμερα η παράδοση αλλά για την Δευτέρα.
    Την Δευτέρα λοιπόν αφού την ειχα ψιλιαστεί, παίρνω τηλ το πρωί και ρωτάω αν ισχύει η παράδοση για σήμερα και μου είπαν ότι ισχύει αλλά θα σας πάρουμε και για επιβεβαιωση. Με κάλεσαν απο τα κεντρικά όταν είχε ήδη περάσει η ώρα παράδοσης για να κανονίσουμε εκ νέου. Με αποτέλεσμα να αναγκάζομαι να λείψω και άλλη μέρα απ την εργασία μου καθώς αποφάσισαν να αλλαξουν την ημερομηνία παράδοσης.ΤΡΑΓΙΚΟΙ Το θέμα ήταν οτι έχασα μια μέρα εργασίας για να περιμένω το πλυντήριο που τελικά δεν ήρθε (και θα χασω κ αλλη για οταν ερθει), παραλληλα σε ολα αυτα ειχα κλεισει και τεχνικο ο οποιος τελικα δεν ξερω επίσης ποτε θα ερθει.
    Τον συνήγορο του καταναλωτή τον γνωρίζουν ή επειδή είναι Ο ΚΟΤΣΟΒΟΛΟΣ δεν έχει ανάγκη?
    Υ.γ Ακόμα δεν με έχουν ενημερώσει για το πότε θα παραλάβω..

  18. Α Π.

    Κάναμε πρόσφατα μια πολύ μεγάλη παραγγελία στον Κωτσόβολο, λόγω Black Friday και ήταν 8 τεμάχια στο σύνολο. Το κάθε ένα από αυτά ήρθε σε διαφορετική ημέρα και πιθανότατα και με διαφορετική μεταφορική. Επίσης δεν προηγήθηκε μήνυμα για ώρες παράδοσης κλπ.
    Ο Κωτσόβολος για μένα τελείωσε. Χρειαζόταν επί μια βδομάδα ένας άνθρωπος να είναι συνεχόμενα στο σπίτι. Πραγματικά απαράδεκτο. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!!

  19. απαισια εξυπηρετηση.απο τον κοτσοβολο λενε σε ηχιτικο μηνυμα.αυτι.που θα αγορασετε.θα ειναι σπιτι σασ,σε25λεπτα.σε60λεπτα.και ο υπαλληλοσ μου ειπε αυριο η μεθαυριο θα το εχετε το κινητο σπιτι σασ. απο τοτε που το παρήγγειλα εχουν περασει πεντε φορεσ..παιρνω τηλ κ με δουλευουν.οτι θα με παρουν ταχα μου,τηλεφωνο.ακομα με παιρνουν.η απόλυτη ξεφτιλα ειναι ….27

  20. Γεώργιος Μ.

    Αγόρασα σήμερα 1/12/2024 έναν πολυκόπτη Kenwood από το κατάστημα Ζωγράφου. Στο site το έχει με δύο τιμές: 29,49 € & 32,99 €. Μου το χρέωσαν 34,99.. !!!! Οι τιμές σε άλλα site ξεκινούν από 23,90 !!! Το θεωρώ απαράδεκτο. Φυσικά ποτέ δεν θα ξαναμπώ σε κατάστημα αυτής της αλυσίδας εγώ & η ευρύτερη οικογένεια μου. Υποτίθεται ότι είναι & black Friday. Λυπάμαι πολύ.

  21. Samy C.

    4 μερεσ προσπαθω να επικοινωνησω με καποιον και με εχουν ολοι μερα στο τηλεφωνο ,,ασ το κλεισουν το μ******** η να βαλουν ξενοι να το δουλεψουν ,,,,αχρηστοι…………

  22. ειχα αμεση αναγκη για αγορα 3 τονερ για εκτυπωτη λειζερ και για πιο απλουσ εκτυπωτεσ, επισκεφθηκα το καταστημα τησ κερκυρασ, περιμενα 10 λεπτα, μετα ζητησα απο την κυρια στο ταμειο καποιον να με εξυπηρετησει, ενημερωσε να ερθει καποιοσ στα μελανια και δεν ηρθε ποτε κανεισ. απαραδεκτο να μην υπαρχει υπαλληλοσ εξυπηρετησησ.
    ευτυχωσ υπαρχουν και αλλα καταστηματα. ποτε πια κωτσοβολοσ, ποτε!!!!! μετανοιωνω που σε αυτην την εταιρεια την προηγουμενη χρονια κατεβαλα πανω απο 2.500 ευρω. εαν δεν πληρωνουν για προσωπικο καλυτερα να το γυρισουν σε ιντερνετ παραγγελιεσ αποκλειστικα, αλλωσ προκαλουν μεγαλη απωλεια χρονου στον καταναλωτη.

  23. Θεοδοσης Δ.

    Πολύ κακή εξυπηρέτηση! Μετά από μια εβδομάδα η τηλεόραση δεν έχει έρθει και στο τηλέφωνο καμιά συνεννόηση. Απαράδεκτοι όλοι. Μακριά!!

  24. Σοφία Μ.

    Κατάστημα Γιαννιτσών – Πήρα τηλέφωνο για να ολοκληρώσω μία εκκρεμή παραγγελία. Ζήτησα έναν συγκεκριμένο πωλητή, όπως είχαμε συμφωνήσει. Η κυρία που απάντησε στο τηλέφωνο μου είπε με έντονο ύφος ότι όλοι οι πωλητές εξυπηρετούν. Στην ερώτησή μου εάν μπορώ να αφήσω το τηλέφωνό μου για να με καλέσουν πίσω όταν θα είναι διαθέσιμοι, μου απάντησε με έντονο ύφος “ΟΧΙ, όλοι θέλουν να αφήνουν τα τηλέφωνά τους… και να καλέσω αργότερα” και όταν της είπα ότι δεν υπάρχει λόγος να μιλά με εκνευρισμό και να μου προκαλεί εκνευρισμό, άρχισε όχι απλά να υπερασπίζεται τον εαυτό της, αλλά να μου κάνει και υποδείξεις ότι εύκολα εκνευρίζομαι και μάλλον ζω σε προστατευμένο περιβάλλον…… Έκλεισα το τηλ. γιατί ήταν άκρως προσβλητικό. Ελπίζω κάποιος από τα κεντρικά να τους κάνει μαθήματα καλής συμπεριφοράς.

  25. Chritina K.

    από τα χειροτερα καταστηματα. η εξυπηρετηση πελατων ειναι αθλια οι υπάλληλοι δεν θελουν να σε βοηθησουν και ειναι αγενης. πληρωνεις προϊόντα και δεν σε ενημερωνουν ποτε θα τα λάβεις καθυστερουν παρα πολύ