Μια απορία έχω παρακαλώ: Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι υπάλληλοι σας προτίμησαν να ακυρωθεί μια παραγγελία 1740 ευρώ αντί να μου απαντήσουν σε δυο απλές ερωτήσεις σχετικά με την τιμολόγηση. Πιστεύω ότι κάθε πελάτης έχει δικαίωμα να λύσει τέτοιες απορίες ακόμα και για 10 ευρώ. Εγώ μετά δε νομιμοποιούμε να σκεφτώ ότι υπάρχει πρόθεση εξαπάτησης;
Σας έχω προτιμήσει πολλές φορές για τις αγορές μου παρά τις αντιρρήσεις από γνωστούς και φίλους. Μια φορά κόντεψε να πάρει φωτιά το σπίτι μου από λάθος σας και είπα δεν πειράζει συμβαίνουν αυτά… Να ξέρετε οι περισσότεροι από μας καταθέτουμε σε σας από το υστέρημα μας αλλά δυστυχώς δεν το σέβεστε αυτό ούτε το αξιολογείται ανάλογα.
Μια απορία έχω παρακαλώ: Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί οι υπάλληλοι σας προτίμησαν να ακυρωθεί μια παραγγελία 1740 ευρώ αντί να μου απαντήσουν σε δυο απλές ερωτήσεις σχετικά με την τιμολόγηση. Πιστεύω ότι κάθε πελάτης έχει δικαίωμα να λύσει τέτοιες απορίες ακόμα και για 10 ευρώ. Εγώ μετά δε νομιμοποιούμε να σκεφτώ ότι υπάρχει πρόθεση εξαπάτησης;
”Σας έχω προτιμήσει πολλές φορές για τις αγορές μου παρά τις αντιρρήσεις από γνωστούς και φίλους. Μια φορά κόντεψε να πάρει φωτιά το σπίτι μου από λάθος σας και είπα δεν πειράζει συμβαίνουν αυτά… Να ξέρετε οι περισσότεροι από μας καταθέτουμε σε σας από το υστέρημα μας αλλά δυστυχώς δεν το σέβεστε αυτό ούτε το αξιολογείται ανάλογα.