Πήγα στο plaisio στα Χανιά για να φτιάξω το κινητό iPhone 13 στο οποίο μαύρισε η οθόνη στα καλα καθούμενα…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Κατάστημα Μεταμόρφωσης
Eίχα παραγγείλει μια καφετέρια Nespresso. H κ. Ελίνα και η κυρία Π. ήταν άψογες. Οι κοπέλες έκανα το καλύτερο που μπορούσαν!! Ένα μεγάλο ευχαριστώ!!!!!! Τα κορίτσια δικαιούνται αύξηση στον μισθό τους
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Παρήγγειλα οικιακή συσκευή και επέλεξα παράδοση εντός 60 λεπτών μέσω wolt, η οποία σημειωτέον χρεώνεται και παραπάνω. Λογικό να είναι μεγαλύτερη η χρέωση αν η υπηρεσία ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα. 4,5 ώρες μετά δεν είχα παραλάβει, μετά από μισή επιπλέον ώρα αναμονής στο τηλεφωνικό κέντρο υπέβαλαν αίτημα και υποτίθεται ότι κάποιος θα επικοινωνούσε μαζί μου. Έφτασε η επόμενη ημέρα και ακόμα δεν είχα καμία απολύτως ενημέρωση. Κάλεσα πάλι στο τηλ. κέντρο, με 20λεπτη αναμονή προφανώς, και δεν είχαν κανένα νεότερο. Αναγκάστηκα να προχωρήσω σε ακύρωση της παραγγελίας. Ταλαιπωρία χωρίς λόγο. Δυστυχώς φαίνεται ότι κοροϊδεύουν και παραπλανούν τους πελάτες.
”Προσπαθω να βγαλω γραμμη 3 ημερες …αρα πως θα λυσω τ προβλημα μου ??αγορασα ψυωειο 1200€ και μετα απο κανα μηνα αρχισε να οανει θορυβους …..
”Το 1 αστέρι βγαίνει υποχρεωτικά. Το 0 είναι πιο αντιπροσωπευτικό Απίστευτη ταλαιπωρία 1μηνα μην αγοράζετε το total support.
”Καμία επικοινωνία με 1500 ευρώ παραγγελία έναν μήνα τώρα..
”Άψογη εξυπηρέτηση από την Δέσποινα στην Nespreso Στον κωτσοβολο Πυλαίας!!!
”Κοροϊδεύετε τον κόσμο για πλανο δόσεων λέτε απο Σάββατο Δευτέρα μετα απο Δευτέρα Τρίτη και από τρίτη λέτε θελει 4 εργάσιμες μερες..μας κοροϊδεύετε μεσα στην μουρη μας είστε για τα μπαζα κριμα τα λεφτά που έχω πεταξει για σας και μόνο τα λεφτά σας ζητάτε..αντε μην εκφραστώ χειρότερα.. κοπρόσκυλα..
”Ένα μήνα μετά την αγορά ψυγείου Davoline Mini Bar άρχισε να μαζεύει νερά στον πάτο του ψυγείου, τα οποία αν αφήσεις περισσότερο από μισή μέρα μυρίζουν σαν να έχει ψοφήσει κάτι μέσα. Καθαρίζεται δύο φορές την ημέρα και χρησιμοποιώ μόνο τις δύο θέσεις στην πόρτα του ψυγείου. Ο τεχνικός της Davoline δεν είχε ξαναδεί αυτό το ψυγειάκι ποτέ στη ζωή του και τέλος του χρόνου παίρνει σύνταξη. Δεν είχε ιδέα πως λειτουργεί και σχεδόν δύο μήνες δεν έχει γίνει κάτι. Σε επικοινωνία με τον Κωτσοβόλο, η “έμπειρη” υπάλληλος αποφάνθηκε πως είναι φυσιολογικό να παραμένουν στάσιμα νερά στον πάτο και πως όλα τα ψυγεία έτσι λειτουργούν. Ευτυχώς που ήταν σε ανοιχτή ακρόαση, διαφορετικά δεν θα πίστευε κανείς πως ειπώθηκε κάτι τέτοιο. Μην κάνετε το λάθος και πάρετε αυτή την κινεζιά.
”θελω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλο το προσωπικό του κωτσοβολου στην αλεξανδρουπολη για την αψογη εξυπηρέτηση που μου κάνανε και το προσωπικό αλλά πολυ ιδιαιτερωσ τον κύριο λ και τισ κυριεσ β και φ!!!!!!!
”Στην πόλη μου υπάρχει κατάστημα εαν πάω από εκεί αυτοί το παραγγέλνουν το προϊόν αν πάω εγώ μέσω ίντερνετ δεν είναι διαθέσιμο για παραλαβή απο κατάστημα..τα μισα Προϊόντα και παραπάνω που βλέπεις στην σελίδα είναι εξαντλημένα ..τελικά πουλάτε και τίποτα η έχετε μόνο εξαντλημένα προιοντα?
”Εχει γίνει μια αγορά 06/09/24 πλυντήριο στεγνωτήριο . Το πλυντήριο ήταν άμεσα διαθέσιμο αλλά το στεγνωτήριο όχι . Αναβάλω το ραντεβού παράδοσης που ήταν προγραμματισμένο για την 13/09 με δική μου κλήση και αναμονή στη γραμμή για πάνω απ 10 λεπτά , με την προϋπόθεση και καλή θέληση και για τις δύο μεριές να έρθουν μαζί τα προϊόντα για να μη γίνεται δύο φορές ξεχωριστά η αποστολή και ταξινόμηση στο χώρο μου . Το ίδιο γίνεται και την επόμενη βδομάδα καθώς το στεγνωτήριο δεν είχε έρθει ακόμα πράγμα που δεν με απασχολούσε ιδιεταιρα καθώς ήξερα ότι θα υπάρχει αναμονή . Εν κατά κλειδί τετάρτη 25/09 μου έρχεται ειδοποίηση από εσάς για τη παράδοση των προϊόντων καθώς τα παραλάβατε και τα δύο για τη Παρασκευή 27/09 μεταξύ 13:00-15:00 . Από μεριάς μου ζήτησα να φύγω νωρίτερα από τη δουλειά μου(πράμα
”Το χειρότερο κατάστημα. Αγόρασα laptop Lenovo και στην πρώτη εβδομάδα ο υπολογιστής άρχισε να σβήνει. Έχω παραδόσει το laptop εδώ και δυο εβδομάδες ώστε να δουν οι τεχνικοί το πρόβλημα. Έχω λάβει μόνο ένα μήνυμα ότι οι τεχνικοί εξετάζουν το πρόβλημα. Δεν έχω καμία άλλη ενημερώση. Ύστερα από δικό μου τηλεφώνημα με ενημέρωσαν ότι θα με καλέσουν από την τεχνική υποστήριξη. Δεν έχω λάβει καμία ενημέρωση!!! Ντροπή !!!
”Δυστυχώς είστε ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ και δεν νομίζω ότι θα ξανά αγοράσω ηλεκτρική συσκευή από την συγκεκριμένη αλυσίδα.Εδώ και 3 μήνες προσπαθώ να αγοράσω το remote control για την συγκεκριμένη συσκευή τηλεόρασης και ακόμα δεν έχω εξυπηρετηθεί.η δικαιολογία είναι πως είναι παλιά η τηλεόραση και δεν υπάρχουν controls αντικατάστασης.Τηλεόραση 7 ετών θεωρείται παλιά;έχω παλαιότερη και βρήκα αμέσως control.η εξυπηρέτηση στο κατάστημα ;;;;ΤΡΑΓΙΚΗ είναι το λιγότερο που μπορώ να πω.ο ένας ρωτάει τον άλλον και δεν σου δίνουν σαφείς απαντήσεις.α αναγκάστηκα να πάω την τηλεόραση στο κατάστημα και όταν πήγα να ρωτήσω για την πορεία της παραγγελίας μου (του control) δεν μπορούσαν να βρουν την τηλεόραση.όταν τους ζήτησα μια κάρτα με τα τηλέφωνα επικοινωνίας μου απάντησαν πως δεν έχουν κάρτα.όταν τους ζήτησα αλλαγή στα στοιχεία τιμολογίου (είχε εκδοθεί σε άλλα στοιχεία από αυτά που έπρεπε ) με ενημέρωσαν πως δεν είναι σίγουροι πως μπορεί να πραγματοποιηθεί η αλλαγή.αλλαγή στοιχείων που εκδόθηκαν την ίδια ημέρα για τα οποία χρειάστηκαν 18 λεπτά.ΕΛΕΟΣ στην εταιρεία που εργάζομαι αλλάζω στοιχεία σε αποδείξεις και τιμολόγια μετά από ένα μήνα.δεν υπάρχει καμμία διάθεση να σε εξυπηρετήσουν δυστυχώς.
”Τραγικοί όλοι. Έχω δώσει εδώ και 2 μήνες το smartwatch στο service (στο οποίο χάλασε η μπαταρία μέσα σε 6 μήνες). Μετά από έναν μήνα που το έχω αφήσει εκεί, αρχίζω τα τηλέφωνα για το πότε θα είναι έτοιμο. Φυσικά κανείς δεν ήξερε να μου απαντήσει και κανείς δεν είχε την ευθύνη. Όλοι έλεγαν μόλις είναι έτοιμο θα σας ειδοποιήσουμε εμείς. Πήγα σήμερα (ακριβώς 2 μήνες μετά) από το κατάστημα να βρω κάποιον υπεύθυνο να μιλήσω. Το παιδί που ήταν στο service έψαξε κανένα 10λεπτο και ήταν λέει ήδη εκεί από τις 18/9, αυτός ΦΥΣΙΚΑ έλειπε σε άδεια και δεν ήξερε τι έχει έρθει. Ακόμη και όταν ζήτησα φόρμα παραπόνων, ο υπεύθυνος που μίλησε στο τηλέφωνο, δε θέλησε να μιλήσει καν μαζί μου. Να μπει στο site να τα κάνει τα παράπονα του. Παιδιά, κανείς δε φταίει στον Κωτσόβολο, μόνο εγώ που αγόρασα από κει.
”Περιμένω ήδη πάνω απο μια ώρα στην τηλεφωνική “εξυπηρέτηση” πελατών. Η εξυπηρέτηση είναι άγνωστη λέξη για τους συγκεκριμένους, απλά αίσχος. Αν υπήρχεαν αρνητικά αστέρια θα τα είχαν πάρει με την αξία το8υς.
”Ότι χειρότερο υπάρχει σε εταιρεία! Έχω παραγγείλει ηλεκτρονικά από τίς 9 του μήνα και πήγε 23 καμία ενημέρωση για την παραγγελία! Τα τηλέφωνα δεν τα σηκώνουν και ας παίρνω από τίς 9 το πρωί ακριβώς που ανοίγουν! Έστειλα από την πρώτη μέρα τα δικαιολογητικά όλα και στις 23 του μήνα με πήραν τηλέφωνο να τα ξαναστειλω! Σε έχουν γραμμένο γενικά! Μακάρι να μπορούσα να βάλω 0 αστέρια! Καλύτερα στα public , χίλιες φορές! Με διάφορα οι χειρότεροι στην αγορά!
”Πηρα ενα ψυγειο απο τον Κωτσοβολο Ηλιουπολης. Μεγαλο λαθος μου!!!!!! Εκθεσιακο κομματι και μου το εδωσαν στην κανονικη τιμη πωλησης (που ηταν και αυτη φουσκωμενη)!!! Κατεβηκα στο ταμειο να πληρωσω μια προκατανολη και να βαλω τα υπολοιπα σε δοσεις. Να μην τα πολυλογω, ημουν απο ταμειο σε ταμειο 2 ωρες και 20 λεπτα γιατι η ταμιας δεν ηξερε πως να χρεωσει προκαταβολη, μετα με εστειλε επανω να ορισω ημερομηνια παραλαβης, οι επανω με ξαναστειλαν κατω γιατι οριζεται απο το ταμειο, μετα δεν ηξερε να βαλει δοσεις, μετα με εστειλε σε μια αλλη ταμια για να μου το κανει, η αλλη ταμιας εβαλε σφηνα δυο πελατες με το ετσι θελω πριν απο μενα ενω ηταν η σειρα μου, και τελικα κολλησε ο υπολογιστης της και αναγκαστηκα να παω και σε τριτο ταμειο!!!!!! Τελευταια φορα αγοραζω απο τον Κωτσοβολο. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!!!!!!
”Μετά από τεράστια ταλαιπωρία με την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση και τεχνική υποστήριξη κατάφερα να μου αντιλαταστήσουν την ελαττωματική τηλεόραση με μία επίσης ελαττωματική (εμφάνιζε άσπρη σκιά στο κέντρο της οθόνης), με τους τεχνικούς να αρνούνται να την αξιολογήσουν από κοντά αναφέροντας ότι η ασπρη σκιά είναι εντός των τεχνικών προδιαγραφών!!! Προχώρησα άμεσα σε καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή και περιμένω την εξέλιξη.
”Στέλλα Π.
”Το μεγαλύτερο μπ**λο πού υπάρχει.
Στίβει τους υπαλλήλους για τον κατώτατο μισθό.
Μακριά και αλάργα 🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
1. Μηχανογράφηση και εταιρικό site του περασμένου αιώνα.
”2. Τηλεφωνικό κέντρο με προφανείς ελλείψεις προσωπικού. Ο πελάτης καλεί για να εξυπηρετηθεί όχι για να του τρώτε το χρόνο με διαφημίσεις.
3. Προσωπικό επιεικώς ανεκπαίδευτο και ανεπαρκέστατο. Από 6 άτομα, που μίλησα μόνο η κ. Β Αναστασία μου έδωσε την εντύπωση πως και ήθελε και μπορούσε να εξυπηρετήσει δεν τη γνωρίζω προσωπικά αλλά θέλω να την ευχαριστήσω γιατί ήταν η όαση μέσα στη έρημο της Κωτσόβολος.
Ο μόνος λόγος που επελεξα να πάω στον Κωτσόβολο είναι η άμεση παράδοση που υπόσχονται (1 εργάσιμη μέρα). Παραγγείλαμε τις ηλεκτρικές μας συσκευές (μέρα Τετάρτη), πληρώσαμε και μας είπαν θα έχουμε την παραγγελία μας την Παρασκευή (2 μέρες μετα). Η παραγγελία μας δεν παραδόθηκε ποτέ, με τη δικαιολογία “απουσία πελάτη” από τον οδηγό, ενώ στην πραγματικότητα ήμασταν όλη μέρα σπίτι περιμένοντας την παραγγελία!!! Μας υποσχέθηκαν ότι θα δρομολογηθεί για Δευτέρα η παραγγελία, μόνο για να μας πάρουν το Σάββατο τηλέφωνο να μας πουν ότι ΤΕΛΙΚΑΑ Τετάρτη θα φα φέρουν. Πραγματικά μας κοροϊδεύουν στα μούτρα. Βρείτε άλλη επιχείριση!!!
”Απατεώνες ως εκεί που δεν φτάνει…
”Αφού πληρώνεις την εγγύηση για 5ετη κάλυψη της συσκευής,αν χαλάσει σου βρίσκουν χίλιες δικαιολογίες.
Και δυστυχώς και άλλα πολλά που σε κάνουν να μην ξαναπατήσεις εκεί…
Ότι χειρότερο ψυγείο με εγγύηση έπαθε βλάβη από 31/8έχω ενημερώσα 5 φορές τηλεφωνικά και μια στο σάιτ γραπτός και ο τεχνικός δεν έχει εμφανιστεί ούτε τηλεφωνικά να πει ποτέ θα έρθει. Δεν ενδιαφέρονται για τίποτα το μόνο να πουλήσουν και πως θα πάρουν τα λεφτά και της εγγύησης της γράφουν ΑΔΙΑΦΟΡΊΑ.
”Μακριάαααα …….απαραδεκτη εταιρεία .Αγόρασα φούρνο μετρητοίς μου τον έφεραν ελλατωματικο.
”Δεν παραδέχονται τπτ….αποτελεσμα μετά από άπειρα τηλέφωνα ,δυο πιστοποιήσεις Ηλεκτρολόγων δεν αλλαζουν το προϊόν ….
Κι επαναλαμβάνω το έφεραν ελλατωματικο εξαρχής !!!
Οι άνθρωποι είναι για πολλές μηνύσεις !!!
Απαράδεκτη η επικοινωνία τους. 35 λεπτά σε αναμονή, για να μάθω πότε σκοπεύουν να παραδώσουν το ψυγείο που παρήγγειλε η κόρη μου και η ενημέρωση που είχε αρχές της εβδομάδας ήταν ότι θα παραδοθεί σήμερα.
”Ασυνεννοησία πλήρης και πολύ λυπηρό να μην μπορείς να μάθεις άμεσα αυτό που σε ενδιαφέρει.