Τραγικοί όλοι. Έχω δώσει εδώ και 2 μήνες το smartwatch στο service (στο οποίο χάλασε η μπαταρία μέσα σε 6 μήνες). Μετά από έναν μήνα που το έχω αφήσει εκεί, αρχίζω τα τηλέφωνα για το πότε θα είναι έτοιμο. Φυσικά κανείς δεν ήξερε να μου απαντήσει και κανείς δεν είχε την ευθύνη. Όλοι έλεγαν μόλις είναι έτοιμο θα σας ειδοποιήσουμε εμείς. Πήγα σήμερα (ακριβώς 2 μήνες μετά) από το κατάστημα να βρω κάποιον υπεύθυνο να μιλήσω. Το παιδί που ήταν στο service έψαξε κανένα 10λεπτο και ήταν λέει ήδη εκεί από τις 18/9, αυτός ΦΥΣΙΚΑ έλειπε σε άδεια και δεν ήξερε τι έχει έρθει. Ακόμη και όταν ζήτησα φόρμα παραπόνων, ο υπεύθυνος που μίλησε στο τηλέφωνο, δε θέλησε να μιλήσει καν μαζί μου. Να μπει στο site να τα κάνει τα παράπονα του. Παιδιά, κανείς δε φταίει στον Κωτσόβολο, μόνο εγώ που αγόρασα από κει.
Τραγικοί όλοι. Έχω δώσει εδώ και 2 μήνες το smartwatch στο service (στο οποίο χάλασε η μπαταρία μέσα σε 6 μήνες). Μετά από έναν μήνα που το έχω αφήσει εκεί, αρχίζω τα τηλέφωνα για το πότε θα είναι έτοιμο. Φυσικά κανείς δεν ήξερε να μου απαντήσει και κανείς δεν είχε την ευθύνη. Όλοι έλεγαν μόλις είναι έτοιμο θα σας ειδοποιήσουμε εμείς. Πήγα σήμερα (ακριβώς 2 μήνες μετά) από το κατάστημα να βρω κάποιον υπεύθυνο να μιλήσω. Το παιδί που ήταν στο service έψαξε κανένα 10λεπτο και ήταν λέει ήδη εκεί από τις 18/9, αυτός ΦΥΣΙΚΑ έλειπε σε άδεια και δεν ήξερε τι έχει έρθει. Ακόμη και όταν ζήτησα φόρμα παραπόνων, ο υπεύθυνος που μίλησε στο τηλέφωνο, δε θέλησε να μιλήσει καν μαζί μου. Να μπει στο site να τα κάνει τα παράπονα του. Παιδιά, κανείς δε φταίει στον Κωτσόβολο, μόνο εγώ που αγόρασα από κει.
”