Πήγα στο plaisio στα Χανιά για να φτιάξω το κινητό iPhone 13 στο οποίο μαύρισε η οθόνη στα καλα καθούμενα…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Περιμένουμε από τις 12:30 το πρωί, έχει πάει 18:00 για ένα αντικείμενο λανθασμένο που μας είχε δώσει ο πωλητής. Μας πούλησε αντικείμενο χωρίς να γνωρίζει ο ίδιος τις ιδιότητες της, Μας έστειλαν 3 φορές σπίτι… Ανευθυνότητα
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ! Ήρθε σπασμένο πλυντήριο, αναμονές 45 λεπτά και το τσατ εξυπηρέτησης δεν έλυσε το θέμα. Περίμενα 2 ημέρες για να με καλέσει εκπρόσωπος, τελικά κάλεσα εγώ ξανά με αναμονή 2 ώρες και ενώ ήμασταν 1 ώρα σε κλήση δεν λύθηκε το πρόβλημα και μου επιστρέφουν τα χρήματα σε 7 εργάσιμες που σημαίνει ότι θα είμαι χωρίς πλυντήριο για ακόμα 2 εβδομάδες!!!! Η χειρότερη εξυπηρέτηση ΕΒΕΡ.
”ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ !
”Θέλετε να πάρετε με πλάνο δόσεων και να το μάθει όλος ο ντουνιάς ; Στην δουλεια σας να το μάθουν ο αδερφός σας ο θείος σας είναι οι κατάλληλοι !!!!!και χωρίς να είστε μαυρισμένος η να χρωστάτε !!!! Άσε που τα πληρώνεις το ένα τρίτο τις τιμής σε τόκους 😝😝😝😝🥸🥸🥸🤮🤮🤮
”10/10 Εξαιρετική οργάνωση, σε αντίθεση με άλλη εταιρεία του χώρου της οποίας το όνομα ξεκινάει από Π.
”Ο Κωτσόβολος μέσα σε 2 μέρες πραγματοποίηση επείγουσα παραγγελία ψυγείου ( το προηγούμενο ήταν στα πρόθυρα κατάρρευσης ) αλλά και ανακύκλωση της παλιάς συσκευής. 1000 Μπράβο.
απαραδεκτοι ψυγειο καινούριο 10 ημερών με πρόβλημά περιμένω καινούριο καμμιά ενημέρωση εσχίστου είδους επιχειρήσεις δεν πρεπει να υπαρχουν Μ….ΠΑΝΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ!Εννοειται δεν ισχυει κανενα αστερι!
”Αγόρασα κλιματιστικό και σε 2 μέρες το τοποθέτησαν με δωρεάν εγκατάσταση …άψογοι
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!
”Αγόρασα κλιματιστικο της fujitsu με δωρεαν εγκατασταση. Μερα την τοποθετηση σου επαψε να λειτουργει οσο οι τεχνικοι ηταν ακομη εκει! Εστειλαν τεχνικο της fujutsu, οπου βρηκε πως καηκε η πλακετα και δεν εχουν κανει καμια ενεργεια εδω και 1μιση μηνα! Και εχω αγορασει και την total support, οπου σε 14 ημερες επρεπε να εχουν κανει αντικασταση του προιοντος! Θα κινηθω νομικα, δεν σεβονται τον πελατη τους! Μακραν οι χειροτεροι!!!
Πήρα το Xiaomi redmi 12 από το κατάστημα στην Λάρισα το κράτησα 14 μέρες και όχι απλά κολλούσε έγραφες τα νούμερα να πάρεις τηλέφωνο και τα έγραφε μετά σκέτη ταλαιπωρία το πήγα πίσω και δεν γινόταν αντικατάσταση γιατί ισχύει μόνο για 7 μέρες πλήρωσα την εγγύηση για ότι το φτιάχνουν στο κατάστημα τους ότι πάθει αλλά τελικά μου είπαν ότι πρέπει να το στείλουν στην εταιρεία και ότι θα εμένα χωρίς κινητό περίπου 1 μήνα α και ξέχασα να πω ότι το είδε ο τεχνικός και απλά αύξησε την αφή της οθόνης στην ουσία μου στοίχησε 160 ευρώ ένα κινητό και το έχω στο συρτάρι Απαράδεκτοι όλοι τους
”απαραδεκτη εξυπηρετηση. ποτε ξανα.
”απιστευτη ταλαιπωρια.
δυστυχωσ που δεν υπαρχει αρνητικη βαθμολογια.
Απαράδεκτη η τεχνική υποστήριξη. Μόλις κάνεις την αγορά και πάρουν τα λεφτά τους… Ακολουθεί η πλήρης αδιαφορία. Αγορά επωνύμου κλιματιστικού και παρουσίασε πρόβλημα, ακόμη πριν κλείσει 1 χρόνο… Τους το αναφέρεις και μάλιστα ότι έχεις άτομο ΑΜΕΑ και φυσικά δεν αλλάζει κάτι. Ντροπή σας.
”Ποτέ ξανά.
”Απαράδεκτοι
Ντροπή
Ταλαιπωρούν τον κόσμο
Αν ήμουν μόνο εγώ ίσως να μην έγραφα κριτική αλλά συνέβη και σε άλλους τέσσερις φίλους.
Στις 29/6 παρήγγειλα μια τηλεόραση 65″ LG με δώρο το smart remote control από το κατάστημα της εταιρείας στο river west. Διευκρινησα αρκετές φορές στην υπάλληλο πως θέλω σφραγισμένο προϊόν κι όχι εκθεσιακό. Με διαβεβαίωσε πως θα είναι σφραγισμένο και μάλιστα ότι υπήρχε μια στο κατάστημα Κορυδαλλού. Η παράδοση θα γινόταν στις 3/7 όπως πράγματι και έγινε. Ήρθε και φαινόταν πως είχε κλείσει η κούτα με έξτρα χαρτοταινια. Το δελτίο παραλαβής που άφησε ο διανομέας έγραφε Εκθεσιακό μοντελο!!! Επίσης έγραφε πως παρέλαβα και το έξτρα τηλεκοντρόλ κάτι που δεν ίσχυε. Ο οδηγός μου είπε ότι είναι μέσα στην κούτα. Δεν άνοιξα τίποτα. Το απόγευμα πήγα στο κατάστημα του Κορυδαλλού να κανω τα παράπονα μου για το προϊόν. Εκεί το προσωπικό και ο προϊστάμενος με διαβεβαίωσαν πως πρόκειται για καινούρια άθικτη τηλεόραση κι ότι τις λένε εκθεσιακές επειδή δεν έφυγε από τις αποθήκες αλλά από το κατάστημα της Σταδίου τελικά!! Για το τηλεκοντρόλ έγινε μια συννενόηση και τελικώς πήγα και το παρέλαβα από το κατάστημα της Σταδίου!! Όταν άνοιξα την τηλεόραση επιβεβαιώθηκαν οι υποψίες μου. Σκισμένο σακουλάκι με το εργοστασιακό χειριστήριο, το εγχειρίδιο χρήσης να λείπει, οι δε παλάμες του υπαλλήλου που την συσκευασε στην κούτα να ωχριούν μπροστά στα αποτυπώματα που παίρνει η αστυνομία και φυσικά στις υποδοχές των καλωδίων η σκόνη να κάνει πάρτυ!! Όταν την άνοιξα το κανάλι 1 είχε την ονομασία kotsovolos προφανώς το κανάλι που έπαιζε τα demo της εταιρείας.
”Δεν θα μπω στον πειρασμό να χαρακτηρίσω την εν λόγω επιχείρηση και τους υπαλλήλους της. Θα αυτοσυγκρατηθω.
Και δεν θα μπω στη διαδικασία να πάω ξανά στο κατάστημα να κάνω φασαρία. Δεν έχω τη διάθεση. Θα ελπίζω να μη βγάλει πρόβλημα. Ίσως βέβαια αν είχα κάνει την ασφάλεια που πουλάνε έξτρα να μου έδιναν σφραγισμένο και άθικτο μοντέλο ελαχιστοποιώντας το ρίσκο μιας αποζημίωσης από μέρους τους στο μέλλον. Τώρα το ρίσκο το παίρνει ο πελάτης και μάλιστα εν άγνοια του. Είναι άλλο να σου πουν αυτό έχω αν θες το παίρνεις αν δεν θες όχι κι άλλο να σε εξαπατούν.
Μακάρι να υπήρχε και αρνητική βαθμολόγηση.Απαραδεκτοι!!!Αφου τους έχουμε εξηγήσει ότι ο τόπος παράδοσης είναι το εξοχικό και θα πρέπει να πάμε επί τούτου μόνο για αυτήν την παραλαβή μας ειδοποιούν με μήνυμα για την ημέρα και την ώρα.Αφηνουμε τις δουλειές μας καθημερινη,αφού Σάββατο δεν γίνονται παραδοσεις και πάμε στο εξοχικό (2 ώρες δρόμος) να περιμένουμε την παραλαβή του ψυγείου.Αφου περνάει η ώρα και κανείς δεν έχει έρθει καλούμε στο Κέντρο Εξυπηρέτησης,που θα έπρεπε να λέγεται Γολγοθάς Ταλαιπωρίας Πελατών αφού δεν απαντούν ΠΟΤΕ, λογικά ελπίζοντας ότι θα απελπιστεις και θα κλείσεις το τηλέφωνο, και μας ενημερώνουν ότι τελικά θα παραλάβουμε μετά από 3 ημέρες!!!Χαμενος χρόνος,έξοδα μετακίνησης και ταλαιπωρία.Κανενας σεβασμός στον πελάτη.Καμια ενσυναίσθηση για την ταλαιπωρία που προκαλούν και κανένας επαγγελματισμός σε κανένα επίπεδο.ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!
”ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!! ΝΤΡΟΠΗ!!!
”Πληρωμένη παραγγελία και η εταιρεία κούριερ δε με βρήκε, λέει.
Το ραντεβού για παράδοση ήταν Πέμπτη και μια ημέρα πριν, Τετάρτη έλαβα ενημέρωση ότι δε με βρήκαν.
Το τηλέφωνο εξυπηρέτης δεν το απαντούν ΠΟΤΕ!!!! Τους ψάχνω για να παραλάβω το πληρωμένο προϊόν.
Μόνο με διασυρμό ή μήνυση μπορεί να απαντήσουν σε πελάτη.
Άλλη φορά περίμενα 1 μήνα για παράδοση προϊόντος, πάντα η κούριερ δε με έβρισκε. Αυτά είναι δική τους απατεωνιά, γιατί δεν έχουν διαθέσιμο απόθεμα. Απορώ πως υπάρχουν ακόμα. Και αν δεν είχα να εξαργυρώσω την επιδότηση μου από την κινητή τηλεφωνία μου εκεί, δε θα πήγαινε ποτέ! Δυστυχώς αναγκάστηκα
Δεν δουλεύει το πλάνο δόσεων στο site τους πήρα τηλ είναι για τα xxx
”Με νεογέννητο στο σπίτι και ενώ είχαμε ενημερώσει για την αμεσότητα της αγορας κλιματιστικού,8 Ιουνίου αγορά. Μας είπαν για εγκατάσταση 15/6.η εγκατάσταση έγινε τελικά 25/6 με την ατυχία να έχει πρόβλημα το κλιματιστικό. 2/7 και ακόμα δεν έχουν προβεί σε αντικατάσταση.ακολουθει καταγγελία σε αρμόδιες αρχές.
”Ντροπή και αισχος απατεώνες.Πηρα ψυγείο lg το 2019 1200€ πέρυσι άλλαξα μοτέρ και σήμερα 30/6/24 δεν δουλεύει πάλι.Και με είχαν πάρει και τηλέφωνο να μου πούνε να κάνω επέκταση εγγύησης στα 60€ αφού το έφτιαξα.ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ
”Πολλά πολλά συγχαρητήρια στο προσωπικο του καταστήματος σας στην Ορεστιάδα για την άμεση ανταποκριτή και εξυπηρέτηση πάντα και οποιαδήποτε ωρα !!!!!!
”Ευγενία , χαρούμενη διάθεση ,πάντα!!!
Γκιλιλουδη Χριστινα Αντιδημαρχος Ορεστιαδας
Προπληρωμένη παραγγελία και περιμένω μια βδομάδα να παραλάβω. Όσο για επικοινωνία, κανένα τηλέφωνο δεν σηκώνουν. Κατάστημα Κω.
”Κατά την πρόσφατη επίσκεψή μου κατάστημα Κωτσόβολος Αιγίου για αγορά ηλεκτρικών συσκευών αλλά και μικρών ηλεκτρικών συσκευών διαπίστωσα την άψογη εξυπηρέτηση των υπαλλήλων του καταστήματος και κυρίως του υπαλλήλου Δ Φώτη και της Ξ Παρασκευής… Ηταν άψογοι στην εξυπηρέτησή τους αξιοπρεπής και πλήρως ενημερωμένοι…Η βοήθεια την οποία παρήχαν ήταν εξαιρετική ως προς την επιλογή των προϊόντων τέτοιου είδους συμπεριφορές νομίζω ότι αναδεικνύουν το κύρος των επιχειρήσεων!!!!Αισθάνομαι την ανάγκη να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια γιαυτή την εξυπηρέτηση και την καθοδήγηση των δύο αυτών υπαλλήλων!!!!!!Ευχαριστώ
”αφου βαλαμε την εξτρα εγγυηση πενταετιασ σε κλιματιστικο carrier , οταν διαπιστωθηκε βλαβη αρχεσ ιουνιου 2024 και δηλωθηκε 3! φορεσ, ακομη δεν πηρε κανεισ τηλεφωνο για να κλεισει ραντεβου επειδη ειναι μεσω εγγυησησ . απαραδεκτο service
”Η Μαρίνα η υπάλληλος στο κατάστημα στο Ίλιον, απίστευτα εξυπηρετική!!!!!! Χαμογελαστό κορίτσι!!!!!!!Εκεί θα πηγαίνω!!!
”Μακριά από Κωτσόβολο
”Πέμπτη φορά που δεν ήρθαν να παραλάβουν λευκή συσκευή πλυντήριο
Ψεύτες ανίκανοι κι άθλιοι υπάλληλοι και μεταφορείς
Τραγική εταιρεία με τραγική εξυπηρέτηση . Μόλις ακύρωσα παραγγελία διότι ενώ κατά πως φαινόταν δεν είχαν το smartwatch που παρήγγειλα , επέμεναν να το πληρώσω και να περιμένω να έρθει κάποια στιγμή.Ειχα ζητήσει παραλαβή από κατάστημα με αντικαταβολή και από την Δευτέρα προσπαθούν να με πείσουν να το πληρώσω και να μου το στείλουν με courier. Ψεύτες και απαράδεκτοι. Αληθινά όλα τα άσχημα σχόλια που μου είχαν πει για το Κωτσόβολο.
”