Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.53 από 956 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

956 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Μυρτω Θ.

    Τραγικη εξυπηρετηση για αγορα που εκανα ενος κλιματιστικου. Μετα απο 10 ημερες δεν μπορουν να μου δωσουν ξεκαθαρη απαντηση για την αποστολη του μηχανηματος και εγκαταστασης.

  2. Kostas K.

    Στο μέγκα στορ επι της κηφισίας η πωλήτρια Νίκη, ήταν εκπληκτική! Τρομερή και πολύ απλή! Μου πούλησε ότι ήθελα! Μπράβο για την υπάλληλό σας

  3. Γιαννης Σ.

    Μην δινετε τα στοιχεια σας στην εταιρια.μετα απο μια μολις ημερα spam μου εστειλε μηνυμα να βαλω χρηματα για δηθεν δωρο που κερδισα.εχει τρυπες το συστημα δεδομενων τους υποτιθεται παντα κ παιρνουν χρηματα

  4. Σοφία Β.

    Για ΚΑΝΕΝΑ λόγο, μη πληρώσετε εγγύηση TOTAL SUPPORT. Όταν τη χρειαστείς, αποφαίνονται μόνοι τους, χωρίς αποδείξεις, ότι η ζημιά οφείλεται σε υπαιτιότητα του πελάτη και τελικά δεν καλύπτουν τίποτα! ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ

  5. Κωνστ Σ.

    Είναι τόσο γελοίοι που το totalsupport δεν καλύπτει ούτε το λαμπάκι του θαλάμου ψύξης στα ψυγεία το οποίο το κοστολόγιο δεν είναι ούτε τις τάξης των δύο ευρώ αυτή είναι η γελοιότητα τους

  6. Αλεξ Σ.

    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση!!!! Μείνετε μακριά! Πλυντήριο whirlpool χάλασε σε 4 χρόνια και με την υπηρεσία total support premium λόγω λαθών της εταιρείας σχεδόν μια εβδομάδα μετά δεν έχει αποκατασταθεί η βλάβη και δεν έχω πλυντήριο υποκατάστασης! μπράβο σας! Εύγε στην εταιρεία που εξαπατά τους πελάτες!!!!!

  7. οι χειροτεροι των χειρωτερων ολων των εποχων!!! πληρωνω ηλεκτρονικά τισ δοσεισ μου για μια αγορα που εκανα ηλεκτρονικα και και καθε μηνα με παιρνει ενοχλητικη εισπρακτικη να με ρωτησει για την δοση που εχω πληρωσει γιατι δεν εχω πληρωσει 😂τραγικο; και τουσ εξηγηγεισ ποτε και πωσ ακριβωσ εχεισ πληρωσει την δοση και παλι δεν καταλαβαινουν στην status εισπρακτική η οποία συνεργάζεται με την εθνική τράπεζα που μάλλον καταλαβαίνω ότι όσοι έχουμε ίδιο πρόβλημα εκεί θα πρέπει να κάνουμε τα παράπονα μας. το αστειο τησ υπόθεσησ τωρα ειναι: πηρα τηλ στο καταστημα οπου και ειχα κανει την αγορα και αντι να μου πουν οτι θα το διορθωσουν μεταξυ τουσ, ( κωτσοβολοσ-εισπρακτικη- τραπεζα. μου ειπαν καθε μηνα να πηγαινω στο κατάστημα οπου έκανα την αγορα και να πληρωνω εκει. ενω ζω σε αλλη περιοχη! φοβερη λυση!!! ντροπη!!!!

  8. Είναι μεγάλοι απατεώνες ενώ εχω πληρώσει τις δόσεις μου μετα από μια αγορά μέσω κωδικου ηλεκτρονικής πληρωμής !!μου λένε ότι οφείλω τις δόσεις μέσω ενοχλητικής εισπρακτικης εταιρείας και σε επικοινωνία με τον κωτσοβολο δεν με εξυπηρέτησαν στο να τους δώσω τα αποδεικτικά απο την ηλεκτρονική πληρωμή…..ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΧΑΛΙ ΜΗΝ ΠΑΤΆΤΕ ΕΚΕΊ

  9. Άννα Γ.

    πεταμένα λεφτά. ότι έχουμε πάρει από εκεί χάλασε πολύ γρήγορα, και οι υπάλληλοι με το ζόρι να σου πουλήσουν επέκταση εγγύησης. χάλια.

  10. Αλέξης Α.

    Έχουν σε προσφορά με ελαφρώς μειωμένη τιμή το κορυφαίο smartphone της Huawei (εκθεσιακό κομμάτι) στο κατάστημα της Σταδίου. Πριν πάω στο κατάστημα, το επιβεβαίωσα τηλεφωνικά. Όταν πήγα εκεί, ο υπάλληλος μου είπε ότι το εκθεσιακό κομμάτι που ήταν σε προσφορά έχει καμένη οθόνη! Ταλαιπωρία και χάσιμο χρόνου, κρίμα γιατί η προχειρότητα και η ασυνέπεια δεν είχαν σχέση με τον παλιό Κωτσόβολο που ήξερα και εμπιστευόμουνα …

  11. Γιάννης Π.

    Αίσχος ! Αγόρασα ένα iphone 13 την 29-4-2024. Οταν άνοιξα την συσκευασία και πήγα να τοποθετήσω το προστατευτικό τζαμάκι παρατήρησα οτι το σασί (πλαίσιο ) του κινητού ήταν ανομοιόμορφο σαν στραβωμένο . Με την πρώτη ευκαιρία και χωρίς καν να έχω ενεργοποιήσει το κινητό, το πήγα στο κατάστημα από όπου το αγόρασα για να τους αναφέρω το πρόβλημα. Εκεί ο “κύριος” που με εξυπηρέτησε μου είπε οτι αρχικά η apple δεν αναλμβάνει ευθύνη για εξωτερικές φθορές μετα το άνοιγμα της συσκευασίας. Επειτα με έναν τόνο κάπως ειρωνικό, υπαινίχθηκε οτί το κινητό είχε υποστεί κάποια πτώση/πίεση με δική μου ευθύνη παρά το γεγονός οτι του εξηγούσα οτι δεν το εχω ενεργοποιήσει καν . ¨Οταν τον ρωτησα οτι ακόμα και στο δικό του ενδεχόμενο οτι το κινητό μου έπεσε οντως, πώς γινεται να μην έχει ούτε ίχνος φθορας και να μην έχει σπάσει η μπροστα ή η πισω όψη που ειναι γυαλινες, η απαντηση του ήταν: ” τα iphone ειναι γερά κινητά και δεν σπάνε αν πέσουν…”.
    Αφου του είπα οτι διαφωνώ και οτι θέλω να το ελέγξουν μου είπε οτι θα το στειλει στα κεντρικά της apple στην Αθήνα και είπε κατά λεξη” να ξες θα σου έρθει απλα ενα χαρτί με την σφραγίδα της apple οτι δεν φέρει ευθύνη” Μάλιστα με παρέπεμψε να πάω στην apple που έχει μαγαζι πιο διπλα για να κάνω απο εκεί την διαδικασία δήθεν για πιο γρήγορα λες και ο Κωτσόβολος δεν έχει καμία ευθύνη ως πωλητής. Αφου αρνήθηκα και μου έκανε ο ίδοις την διαδικασία, τωρα θα πρέπει να περιμένω 2-3 βδομάδες για να δούμε την απάντηση από τα κτενρικά. Πάντως από οτι κατάλαβα μεταβιβάζουν την ευθύνη κατευθείαν στα κεντρικά της εκάστοτε εταιρίας παραμερίζοντας και κρύβοντας την δική τους ευθύνη ως πωλητές . Η μονη λύση, καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτη και για οσους έχουν τα χρήματα αγωγές .

  12. Παραγγελία 1 Μαϊου από κατάστημα της Λάρισας. Θα το έχετε την Παρασκευή 3 Μαϊου. Μικρή συσκευή…Δεν παραλαμβάνω. Θα σας έρθει στις 8 Μαϊου. Δεν έρχεται… τηλέφωνο σε πωλητή αφου περιμένω αρκετά σε αναμονή. Δεν ξέρουμε γιατί δεν έφυγε ακόμα… Μάλλον είναι στην αποθήκη. Για τα μπάζα η εταιρεία.

  13. Δήμητρα Ρ.

    Ότι χειρότερο υπάρχει !!! Υπάλληλοι αργόσχολοι άσχετοι και ανίκανοι. Έκανα μια παραγγελία μέσω Ίντερνετ στις 16.04.24 από Γερμανία γιατί ήθελα να κάνω έκπληξη στους γονείς μου. Στα σχόλια τους έγραψα την σωστή διεύθυνση καθώς και το τηλέφωνο της μητέρας μου ώστε να γίνει η παράδοση. Την επόμενη μέρα τους πήρα τηλέφωνο και τους ρώτησα εάν είδαν τα σχολείο … λαμβάνω απάντηση : θα το δούνε τα παιδιά στην ….. « την επόμενη ημέρα καλεί κάποιος οδηγός την μητέρα μου στο κινητό και την ρωτάει που να παραδώσει … του λέει η μητέρα μου μα σας έχει ενημερώσει η κόρη και της απαντάει πως δεν προλαβαίνει να παραδώσει σήμερα και πως θα πρέπει να το αναλάβει το επόμενο δρομολόγιο … του λέει η μητέρα μου οκ ελάτε αύριο ή μεθαύριο …. Πέρασε μια εβδομάδα και δεν είχε πάρει κανεις τηλέφωνο . Μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος μπόρεσα να δω πως είχε παραδοθεί σε κάποια ήπειρος τρανς … αλλά φρούτα κι εδώ !!! Τους κάλεσα και έδωσα και δεν έβρισκαν τίποτα ούτε με τον αριθμό φορτωτικής !!! Μου λέει να σας καλέσω εγώ … κάλεσε την μητέρα μου και της λέει «θα σας ενημερώσει ο Κωτσόβολος πότε θα έρθει η παραγγελία … κάλεσα εγώ λοιπόν τον Κωτσόβολο και η ενημέρωση ήταν το απόλυτο ότι ναναι !!!! Τους είπα πως εάν η παραγγελία δεν έχει παραδοθεί μέχρι 26.04.24 θα την ακυρώσει και ως βαρέθηκα την ανικανότητα τους !!! Σε περίπτωση που είχαν πρόβλημα να παραδόσουν στο συγκεκριμένο σημείο ας μου ακύρωναν την παραγγελία !!! Αλλά όχι αφού έλαβαν την εξόφληση της παραγγελίας άμεσα !!! Εδώ φτάσανε στο σημείο να καλούν την μητέρα μου για να πάει να παραλάβει η ίδια !!! Έλεος λέμε !!!Ακυρωσα την παραγγελία και ακόμα περιμένω τα χρήματα !!! Περιττό να αναφέρω πως ακόμα και στην επιστροφή χρημάτων μου έχουν βγάλει την πίστη !!! ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΑΚΡΙΑ!!! Μόνο ψεύτικες υπόσχεσαι σε διαφημίσεις είναι και τίποτα περισσότερο . Εννοείται πως δεν πρόκειται να ψωνίσω οτιδήποτε από Κωτσόβολο !!! Σε περίπτωση που δεν έχω λάβει τα χρήματα μέχρι την Παρασκευή η υπόθεση πάει σε δικηγόρο !!!!’

  14. Μαρθα Α.

    Κωτσόβολος Βουλιαγμένης έχω παραγγείλει σκούπα από τις 15 Απριλίου απο μόνοι τους μου είπαν ότι θα παραλάβω σε 15 μέρες μετα
    από ειδοποίηση και σήμερα σχεδόν μου ζητήσανε το λόγο που πήγα να δω τι συμβαίνει μέσα Μαΐου…..
    Οι πωλητες με έστελναν στο ταμείο και από το ταμείο μετα απο αρκετή αναμονή μου είπαν ότι έπρεπε να ρωτήσω στους πωλητές δηλ από τον Άννα στον Καϊάφα…..
    Όχι ότι έχει σημασία αλλά η σκούπα έχει εξοφληθεί από τον Απρίλιο..
    Απαράδεκτη συμπεριφορά,καμία ανάληψη ευθύνης σε σχέση με την αργοπορία αντιθετα φεύγω και σχεδόν να νιώθω ότι φταίω εγώ ….ποτέ ξανά

  15. ΑΝΑΣΤΑΣΊΑ Δ.

    Πήγα στο κατάστημα Κωτσόβολος στο Σείριο. Παρήγγειλα κουζίνα το Σάββατο και μου είπαν μέχρι τη Τετάρτη θα την έχω. Την Πέμπτη μετά από 5 τηλεφωνήματα και πολλές ώρες αναμονής, μου είπαν ότι έσπασε η κουζίνα καθώς την φόρτωναν ( εκείνη την ημέρα, ενώ έπρεπε να την είχα παραλάβει από την προηγούμενη) . Και πήραν την πρωτοβουλία να μου στείλουν άλλη ( χωρίς να την έχω δει, χωρίς να ξέρω διαστάσεις και μάρκα). ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ.
    Και όταν αρνήθηκα και ζήτησα τα χρήματα μου πίσω,και μου είπαν να περάσω την επόμενη ημέρα, για να μου τα επιστρέψουν. Πήγα ( μετά τις 13.00 )και μου είπαν ότι δεν είχαν μαζέψει χρήματα και ότι έπρεπε να περιμένω μέχρι να τα μαζέψουν χωρίς να μπορούν να μου πουν πόση ώρα θα χρειαζόταν να περίμενα.
    ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ

  16. Αιγλη Κ.

    Κάνω ηλεκτρονική παραγγελια 2/5 την πληρώνω και επιλέγω την παράδοση σε 60 λεπτά όπου στο πρότεινε φυσικά η σελίδα.
    Εφόσον έχουν περάσει 3 ώρες και δεν έχω λάβει ούτε email επιβεβαίωσης αλλά και ούτε κάποια άλλη ενημέρωση μπαίνω στην διαδικασία να μιλήσω με κάποιον στο τηλεφωνικό.
    Η εκπρόσωπος στο τηλέφωνο εφόσον με έβαλε 10 λεπτά αναμονή μου είπε ότι η παραγγελια μου έχει δεσμευτεί στο κατάστημα Βριλησσίων και δεν μπορεί να έρθει γιατί δεν είναι διαθέσιμη και πως δεν μπορούν να μου τη φέρουν.
    Όταν την ρώτησα γιατί δεν έλαβα κάποια ενημέρωση για αυτο μου είπε ότι δεν το γνωρίζει και ψάχνει να βρει το λόγο που δεν με ενημέρωσαν.
    Καταλήγουμε στο ότι θα που ερχόταν τελικά την ίδια μέρα το απόγευμα ή την επόμενη 3/5 10.00-12.00.
    Φυσικά και δεν ήρθε ούτε τότε και μπήκα στη διαδικασία του chat όπου μου ανέφεραν ότι η παραγγελια μου ακυρώθηκε και φυσικά πάλι δεν με ενημέρωσε κανεις.
    Παρά πολύ κρίμα γιατί έχουν βάλει μια υπηρεσία παράδοσης των 60 λεπτών την οποία δεν μπορούν να υποστηρίξουν σε καμία περίπτωση και η ενημέρωση προς τον πελάτη απλά δεν υπάρχει .
    Να σημειώσω ότι είμαι χρόνια και πολύ καλός πελάτης καθώς έχω φτιάξει όλο το σπίτι και σε κάθε αγορά τους επέλεγα και η παντελής έλλειψη ενημέρωσης έχει ξανασυμβεί.

    Λυπάμαι,έφαγαν άκυρο οριστικό

  17. Δεσ. Κ.

    Κι αν είχε και μείον τόσο θα έβαζα. επιεικως απαράδεκτοι.δοδη πλυντηρίου 44,80 και τους έβαλα τρεις φορές 45. Και με πήγαν στην εισπρακτική για τρεις μήνες πού έβαλα ΠΑΡΑΠΑΝΩ…. τρομερό!!!δε τις διάβαζε λέει τό σύστημα…. ότι και να πω είναι λίγο… αν μετά το κοτσοβολο είχε επόμενο κατάστημα στην Αλάσκα,αν έπρεπε να ψωνίσω κάτι για προτιμούσα να πάω στην… Αλάσκα ειλικρινά

  18. Σωτηρία Κ.

    Απαράδεκτοι. Αγόρασα ένα σύστημα σιδερώματος Philips και μέσα σε 2 εβδομάδες και με 2 φορές μόνο χρήση χάλασε. Απευθύνθηκα στο κατάστημα όπου με προέτρεψε να πάω σε εξουσιοδοτημένο service της περιοχής,αλλιώς θα έπρεπε να περιμένω πάνω από ένα μήνα. Εκεί αντί να μου το αντικαταστήσουν με καινούργιο προσπαθούν να μου το φτιάξουν και εννοείται ότι ήδη έχει περάσει ένας μήνας. Δυστυχώς μεγάλη απογοήτευση

  19. Χρυσα Τσιπ Τ.

    ακομα και το ενα αστερι ειναι πολυυ γι ααυτη την εταιρεια ειδικα .αγορασα προιον μετρητοις 700 ευρω πληρωσα εξοδα αποστολης για συγκεκριμενη μερα παραδοσης και οχι μονο δεν το απεστηλαν αλλα μου εστειλαν μνμ οτι οφειλω γι αυτο δεν ηρθε το προιον. με κοροιδευαν στην εξυπηρετηση πελατων και φυσικα δεν εμφανιστηκε κανενας υπευθυνος η χειροτερη εταιρεια . κακιστηηηηηη

  20. Θεοδώρα Κ.

    Δεν θα ξανά προτιμήσω την συγκεκριμένη επιχείρηση. Έκλεισα μια συγκεκριμένη συμφωνία άτοκη με δόσεις μου πρόσθεσαν τους τόκους και όταν ζήτησα να μου δείξουν την συμφωνία με τον κωδικό πελάτη μου μίλησαν άσχημα, δεν με βοήθησαν καθόλου και μου είπαν ότι δεν μπορούν να βρουνε το συμβόλαιο μου!Η κυρία στο ταμείο μου διάβαζε κάτι αριθμούς και δεν μπορούσε να μου εξηγήσει καν πως προέκυψαν, στο τέλος μου έσκισαν και την απόδειξη μπροστά στο πρόσωπο μου! Η εξυπηρέτηση πελατών είναι απαράδεκτη πραγματικά λυπάμαι γιατί τους εμπιστευόμουν! Δεν σας το προτεινω!

  21. Ευαγγελία Δ.

    Δεν χρειάζεται να προστεθεί άλλο ένα σχόλιο για να καταλάβουμε όλοι μας ότι αλλά μας λένε και άλλα κάνουν……..προφανώς και δεν πρόκειται να γίνει κάτι και να αλλάξει κάτι γιατί από ότι φαίνεται είναι τακτική,πιο συγκεκριμένα αγοράσαμε ένα air-condition πληρώσαμε για εγκατάσταση δεν πληροφορήθηκαμε ποτε και από κανέναν ότι η αντικατάσταση είναι για συγκεκριμένα μέτρα και ότι ερχόμενος ο άνθρωπος στο σπίτι επιβαρύνθηκαμε αλλά 90 ευρο,και όσο για την επιταγή των 100 ευρο που μας είπαν για την ανακύκλωση του παλιού δια μαγείας έγινε 50 ευρο γιατι έτσι είναι…. εμείς καταλάβαμε λάθος…3 άτομα καταλάβαμε λάθος…..θέλω να τονίσω ότι πριν πάμε να πάρουμε την επιταγή των 100 ευρο που πιστεύαμε ότι είχαμε είχε προηγηθεί τηλ στα κεντρικά του Κωτσόβολου όπου μας επιβεβαίωσαν αυτό που είχαμε καταλάβει……τώρα στο κατάστημα όλα άλλαξαν και απλά εμείς ήμασταν οι χαζοί της υποθέσεις…….. ευχαριστούμε πολύ που ενώ ήμαστε χρόνια πελάτες και έχουμε αφήσει τόσα λεφτά προφανώς και δεν σας νοιάζει…….μακριά…….ΜΑΚΡΙΑ……απαραδεχτει…..

  22. Ρανια Ι.

    Καινούργιο aircondition, με πρόβλημα και ενώ μου είπαν αντικατάσταση, ούτε αλλαγή ούτε service.. Και ειμαι και χρόνια πελάτισσα. Ποτέ ξανά! 🤨😐🫤😠😡

  23. Yiota Κ.

    Απαράδεκτη μη αξιόπιστη σε κανέναν τομέα

  24. ΜΑΡΙΑ Π.

    εχω αγορασει ενα κινητο και υποτιθετα οτι εχω πληρωσει αλλα 30 ευρω περιπου για να εχω τεχνικη υποστηριξη οταν μου χαλασει..πριν απο ενα μηνα περιπου μου επεσε το κινητο και εσπασε στη γωνια…φυσικα η οθονη ειναι χαλια και δεν μπορω να κανω τιποτα ή κατι να διαβασω..εχω παει δυο φορες στο καταστημα μου ειπαν οτι παρηγγειλαν οθονη και θα με ειδοποιησουν εχω παρει αμετρητα τηλεφωνα κι ακομη τιποτα..αν ειναι να καθυστερουν τοσο πολυ να μου δωσουν τα λεφτα μου πισω να το παω αλλου…εχω νευριασει παρα πολυ!

  25. ΕΥΑ Τ.

    Εξοφλήσαμε όλες τις δόσεις εκτός από 3 και μας παίρνουν τηλέφωνο ακόμα και για 2 μέρες καθυστέρησης της δόσης (1 μέρα και 1 μέρα για να φανεί στο σύστημα από τη τράπεζα) ενώ εξοφλήσαμε 4 χιλιάρικα σχεδόν και έχουν μείνει 300 ευρώ ,όταν όμως έπαιρνα εγώ στο service ήταν μόνο ασάφειες και καθυστερήσεις