Κάνω ηλεκτρονική παραγγελια 2/5 την πληρώνω και επιλέγω την παράδοση σε 60 λεπτά όπου στο πρότεινε φυσικά η σελίδα.
Εφόσον έχουν περάσει 3 ώρες και δεν έχω λάβει ούτε email επιβεβαίωσης αλλά και ούτε κάποια άλλη ενημέρωση μπαίνω στην διαδικασία να μιλήσω με κάποιον στο τηλεφωνικό.
Η εκπρόσωπος στο τηλέφωνο εφόσον με έβαλε 10 λεπτά αναμονή μου είπε ότι η παραγγελια μου έχει δεσμευτεί στο κατάστημα Βριλησσίων και δεν μπορεί να έρθει γιατί δεν είναι διαθέσιμη και πως δεν μπορούν να μου τη φέρουν.
Όταν την ρώτησα γιατί δεν έλαβα κάποια ενημέρωση για αυτο μου είπε ότι δεν το γνωρίζει και ψάχνει να βρει το λόγο που δεν με ενημέρωσαν.
Καταλήγουμε στο ότι θα που ερχόταν τελικά την ίδια μέρα το απόγευμα ή την επόμενη 3/5 10.00-12.00.
Φυσικά και δεν ήρθε ούτε τότε και μπήκα στη διαδικασία του chat όπου μου ανέφεραν ότι η παραγγελια μου ακυρώθηκε και φυσικά πάλι δεν με ενημέρωσε κανεις.
Παρά πολύ κρίμα γιατί έχουν βάλει μια υπηρεσία παράδοσης των 60 λεπτών την οποία δεν μπορούν να υποστηρίξουν σε καμία περίπτωση και η ενημέρωση προς τον πελάτη απλά δεν υπάρχει .
Να σημειώσω ότι είμαι χρόνια και πολύ καλός πελάτης καθώς έχω φτιάξει όλο το σπίτι και σε κάθε αγορά τους επέλεγα και η παντελής έλλειψη ενημέρωσης έχει ξανασυμβεί.
Κάνω ηλεκτρονική παραγγελια 2/5 την πληρώνω και επιλέγω την παράδοση σε 60 λεπτά όπου στο πρότεινε φυσικά η σελίδα.
Εφόσον έχουν περάσει 3 ώρες και δεν έχω λάβει ούτε email επιβεβαίωσης αλλά και ούτε κάποια άλλη ενημέρωση μπαίνω στην διαδικασία να μιλήσω με κάποιον στο τηλεφωνικό.
Η εκπρόσωπος στο τηλέφωνο εφόσον με έβαλε 10 λεπτά αναμονή μου είπε ότι η παραγγελια μου έχει δεσμευτεί στο κατάστημα Βριλησσίων και δεν μπορεί να έρθει γιατί δεν είναι διαθέσιμη και πως δεν μπορούν να μου τη φέρουν.
Όταν την ρώτησα γιατί δεν έλαβα κάποια ενημέρωση για αυτο μου είπε ότι δεν το γνωρίζει και ψάχνει να βρει το λόγο που δεν με ενημέρωσαν.
Καταλήγουμε στο ότι θα που ερχόταν τελικά την ίδια μέρα το απόγευμα ή την επόμενη 3/5 10.00-12.00.
Φυσικά και δεν ήρθε ούτε τότε και μπήκα στη διαδικασία του chat όπου μου ανέφεραν ότι η παραγγελια μου ακυρώθηκε και φυσικά πάλι δεν με ενημέρωσε κανεις.
Παρά πολύ κρίμα γιατί έχουν βάλει μια υπηρεσία παράδοσης των 60 λεπτών την οποία δεν μπορούν να υποστηρίξουν σε καμία περίπτωση και η ενημέρωση προς τον πελάτη απλά δεν υπάρχει .
Να σημειώσω ότι είμαι χρόνια και πολύ καλός πελάτης καθώς έχω φτιάξει όλο το σπίτι και σε κάθε αγορά τους επέλεγα και η παντελής έλλειψη ενημέρωσης έχει ξανασυμβεί.
Λυπάμαι,έφαγαν άκυρο οριστικό
”