Γιάννης Π.


Review on Κωτσόβολος

  1. Γιάννης Π.

    Αίσχος ! Αγόρασα ένα iphone 13 την 29-4-2024. Οταν άνοιξα την συσκευασία και πήγα να τοποθετήσω το προστατευτικό τζαμάκι παρατήρησα οτι το σασί (πλαίσιο ) του κινητού ήταν ανομοιόμορφο σαν στραβωμένο . Με την πρώτη ευκαιρία και χωρίς καν να έχω ενεργοποιήσει το κινητό, το πήγα στο κατάστημα από όπου το αγόρασα για να τους αναφέρω το πρόβλημα. Εκεί ο “κύριος” που με εξυπηρέτησε μου είπε οτι αρχικά η apple δεν αναλμβάνει ευθύνη για εξωτερικές φθορές μετα το άνοιγμα της συσκευασίας. Επειτα με έναν τόνο κάπως ειρωνικό, υπαινίχθηκε οτί το κινητό είχε υποστεί κάποια πτώση/πίεση με δική μου ευθύνη παρά το γεγονός οτι του εξηγούσα οτι δεν το εχω ενεργοποιήσει καν . ¨Οταν τον ρωτησα οτι ακόμα και στο δικό του ενδεχόμενο οτι το κινητό μου έπεσε οντως, πώς γινεται να μην έχει ούτε ίχνος φθορας και να μην έχει σπάσει η μπροστα ή η πισω όψη που ειναι γυαλινες, η απαντηση του ήταν: ” τα iphone ειναι γερά κινητά και δεν σπάνε αν πέσουν…”.
    Αφου του είπα οτι διαφωνώ και οτι θέλω να το ελέγξουν μου είπε οτι θα το στειλει στα κεντρικά της apple στην Αθήνα και είπε κατά λεξη” να ξες θα σου έρθει απλα ενα χαρτί με την σφραγίδα της apple οτι δεν φέρει ευθύνη” Μάλιστα με παρέπεμψε να πάω στην apple που έχει μαγαζι πιο διπλα για να κάνω απο εκεί την διαδικασία δήθεν για πιο γρήγορα λες και ο Κωτσόβολος δεν έχει καμία ευθύνη ως πωλητής. Αφου αρνήθηκα και μου έκανε ο ίδοις την διαδικασία, τωρα θα πρέπει να περιμένω 2-3 βδομάδες για να δούμε την απάντηση από τα κτενρικά. Πάντως από οτι κατάλαβα μεταβιβάζουν την ευθύνη κατευθείαν στα κεντρικά της εκάστοτε εταιρίας παραμερίζοντας και κρύβοντας την δική τους ευθύνη ως πωλητές . Η μονη λύση, καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτη και για οσους έχουν τα χρήματα αγωγές .

Επικοινωνία