Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.53 από 958 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Κωτσόβολος:

ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

958 κριτικές για “Κωτσόβολος

  1. Achillefs K.

    Απλα απαραδεκτοι για να γινει παραδοση παραγγελιας την οποια ειχαν 3-5 μερες παραδοση και προπληρωθηκαν και μετα απο δεκα μερες απλα με καταλαβαινουν και εχω δικιο να παραπονουμε.Δεν επρεπε να πουληθουν να κλεισουν επρεπε μηπως σωθουν

  2. Μαρία Κ.

    Χειρότεροι από την κάθε δημόσια υπηρεσία ! Η μεγαλύτερη ταλαιπωρία που έχω υποστεί μακράν σε εξυπηρέτηση …Δυόμισι μήνες περιμένοντας αντικατάσταση πλυντηρίου ρούχων .. 3 ραντεβού με τεχνικούς , 2 φορές χρειάστηκε να πάω σε κατάστημα , αμέτρητα λεπτά στις αναμονές και στα τηλέφωνα και το κερασάκι στην τούρτα τρεις ακυρώσεις ραντεβού παράδοσης επειδή κόβουν επανειλημμένα λάθος διεύθυνση στο δελτίο αποστολής .. Κρίμα στους ανθρώπους που πρέπει να εργάζονται για να εκπροσωπούν αυτήν την άθλια πολιτική !

  3. Κρίμα που κατάντησε έτσι αυτή η εταιρεία.
    Λες και είναι δημόσιοι υπάλληλοι.
    Άκρως απαράδεκτοι

  4. Em N.

    Σήμερα 8/1/24 ακύρωσα τη παραγγελία που έκανα στη black Friday… που ειναι ακόμα σε επεξεργασία!!!
    Το τηλέφωνο δε το σήκωσαν ποτέ στην εξυπηρέτηση πελατών.
    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ
    και πολύ περίμενα να ακυρώσω

  5. Μαρία Δ.

    ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ…….. Αγοράσαμε στις 29.11.2023 ενα φούρνο Kuppersbush από το κατάστημα και ο πωλητής δεν μας ειπε ότι το χερούλι στη συγκεκριμενη εταιρία πωλείται ξεχωριστά κάτι που δεν το γνωρίζαμε καθως 1η φορά αγοράσαμε προϊόν της εταιριας αυτής αλλά ωστόσο όφειλαν να μας το πουν καθώς δεν νομίζω ότι θ αγόραζε ποτέ κανείς φούρνο χωρίς το χερούλι στην πόρτα. Το αποτέλεσμα ήταν να παραλάβουμε ένα φούρνο χωρίς χερούλι και να μην μπορούμε να βγάλουμε γραμμή στο σταθερό του κωτσόβολου για να δούμε τι συμβαίνει (καθώς αρχικά νομιζαμε οτι απλά ήταν ελλιπής η αποστολή…που να το φανταστούμε.. )Αφού τελικά μετά από ώρες αναμονής μιλήσαμε…κάναμε νέα παραγγελία για το χερούλι και μας έστειλαν λάθος χερούλι….😡😡 Ξαναπήγαμε λοιπόν στο κατάστημα να επιστρέψουμε το λάθος χερούλι πληρώσαμε έξτρα χρήματα για το σωστό χερούλι από τις 11.12.2023 γιατί τελικά ήταν πιο ακριβό απ το λάθος που μας έστειλαν και ναι….ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΑΑΑΑΑΑΑΑ . ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ

  6. Μιχαελα Π.

    Πριν την παραγγελία καταπληκτικοί μετά σε γράφουν κανονικότητα . Εξυπηρέτηση πιο κάτω και από το μηδέν , συμπεριφορά τι να πω , μεταφορείς αποραδεκτοι άσε που δεν μπορείς να βρεις κανέναν και στα τηλέφωνα . Πολύ κακή εμπειρία !!

  7. Περικλης Α.

    Αγορασα τηλεόραση και έκανα και επέκταση εγγύησης για 5;χρόνια. Τώρα που στα 3 χρόνια χρειάστηκε να την χρησιμοποιήσω ο κοτσοβολος δεν την αναγνωρίζει λέει ότι δεν καλύπτει τίποτα!!
    Είναι τελείως απάτη δεν αξίζει τον κόπο να πληρώνεις τόσα χρήματα και τελικά να μην καλύπτει τίποτα!
    Απαράδεκτη εξυπηρέτηση και συμπεριφορά ο κοτσοβολος!!

  8. Από τα χειρότερα after sale customer service. Είχα αγοράσει ελαττωματική επαγωγική εστία HOOVER και με παρέπεμψαν στη HOOVER για να το λύσω. Η Hoover δεν απαντάει ποτέ και όταν τους είπα (στον Κωτσόβολο) ότι θέλω αντικατάσταση μου λένε ότι πει η Hoover. Λες και εγώ είμαι πελάτης της Hoover. Αποτέλεσμα έχουν περάσει 3 μήνες, δεν απαντάει κανένας επι του θέματος και εγώ δεν έχω εστία να μαγειρέψω στο παιδί μου. Εύγε!!! Ιερό όρκο δίνω ότι είναι η τελευταία φορά που παίρνω από Κωτσόβολο. Επίσης ως έσχατη λύση, θα πάω και στο συνήγορο του πολίτη.,

  9. Για μια δώρο επιταγή 300€ ήθελαν να έχουμε διαλέξει όλες τις συσκευές χωρίς να μπορούμε να την “σπάσουμε” σε 2, και τα ζητούμενα προϊόντα όχι μόνο δεν τα είχαν αλλά δεν τα έφεραν ούτε στην ημερομηνία που μας είπαν!

  10. Νατάσσα Π.

    Άθλια εξυπηρέτηση!
    Η παραγγελία έγινε 20 Νοεμβρίου και η εξόφληση ήταν την ίδια μέρα.
    Μέχρι σήμερα, 3 Ιανουαρίου, εκκρεμεί η παράδοση μιας συσκευής!
    Η επικοινωνία δεν υπάρχει!
    Αναμονή 30 λεπτών και βάλε, μέχρι που κλείνεις το τηλέφωνο σκύλο βρίζοντας!
    Μακριά κι αλάργα γιανα διατηρήσεις την ψυχική σου υγεία.

  11. Maria D.

    Λοιπόν, πλυντήριο LG των 949€ χάλασε μετά απο 6 μήνες χρήσης. Δυστυχώς αγοράσαμε και τον αέρα κοπανιστό που λέγεται total support το οποίο κόστισε 144€. Σημείωση, το πλυντήριο είχε αγοραστεί με έκπτωση 20% γιατί έτρεχε προσφορά μόνο για μια εβδομάδα και μετά η τιμή ξανανεβηκε κανονικά στα 949€. Αφού περίμενα έναν μήνα σχεδόν να εξυπηρετηθώ, όλοι απλά ζητούσαν συγγνώμη για την καθυστέρηση, η οποία υποτίθεται δεν υπάσχει και με total support έρχονται την επόμενη εργάσιμη, όντας 8 μηνών έγκυος λίγο πριν γεννήσω, ήρθε τεχνικός που ενημέρωσε πως τα LG πλυντήρια πιάτων είναι όλα προβληματικά και χαλάνε εύκολα και πως θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση.
    Με παίρνουν τηλέφωνο να μου πούνε πως δεν εγκρίθηκε αντικατάσταση αλλά έκδοση πιστωτικού των χρημάτων που είχα δώσει για να αγοράσω το πλυντήριο (επειδή το πήρα με έκπτωση αλλιώς φαντάζομαι δεν θα ήθελαν να εκδώσουν πιστωτικό) και να αγοράσω ένα υποδεέστερο πλυντήριο, αλλιώς για να πάρω αυτό που είχα θα πρέπει να τους δώσω ακόμα 200!. Όταν ρώτησα τι ακριβώς μου προσφέρει το TS που πλέον ΟΛΟΙ οι υπάλληλοι είναι ΤΟΣΟ πιεστικοί να πάρουμε (γιατί πουλάνε αέρα κοπανιστό και παίρνουν ποσοστά) μου είπανε πως τα 2 πρώτα χρόνια είναι θέμα της αντιπροσωπίας και πως θα έχω total support για αλλά 5 χρόνια. Όταν τους είπα πως θέλω καινούριο πλυντήριο χωρίς έξτρα χρέωση ίσης αντικειμενικής αξιας με αυτό που είχα μου είπαν πως δεν γίνεται αν θέλω να πάρω το ίδιο πρέπει να πληρώσω. Λοιπόν, εκτός του ότι θα την κάνω την καταγγελία στην προστασία του καταναλωτή (και ας πάει άκλαυτη), απο τον Κωτσόβολο δεν ξαναψωνιζω ποτε ούτε εγώ ούτε η οικογένεια μου (και άλλοι ήταν κολοσσοί και έπεσαν απο τέτοιες μ….ες, κανεις δεν είναι άτρωτος), το total support είναι μια κοροϊδία και μισή, μην το παίρνετε, δεν ξέρω κάποιον να το πήρε και να έμεινε ευχαριστημένος.

  12. ΣΩΤΗΡΙΟΣ Φ.

    Απαράδεκτη. Πότε ξανά

  13. Από μακρυά και ποτέ ξανά.
    Μόνο την εγγύηση κρατάω μήπως και την χρειαστώ. Αλλιώς, ποτέ ξανά.

    Καμία σχέση το τελικό προϊόν (αγορά πακέτου κομπιούτερ) με την αρχική παραγγελία και τις αρχικές διαβεβαιώσεις των υπευθύνων του καταστήματος.
    Καμία εξυπηρέτηση μετά την παραλαβή.
    Καμία επικοινωνία… Η λύση για αυτούς είναι να πας το προϊόν στο κατάστημα. Λες και μένεις δίπλα στο κατάστημα….
    Η διαδικασία τους είναι να μην μπορείς να μιλάς τηλεφωνικά με το κατάστημα. Μιλάς μόνο με τα κεντρικά ώστε οι υπάλληλοι να εργάζονται ΜΟΝΟ για την πώληση και ΟΧΙ για την εξυπηρέτηση.

    ΠΟΤΈ ΞΑΝΑ…..

    (Εάν υπήρχε 0 θα έπαιρνε 0)

  14. Παναγιώτα Κ.

    Στις 27/12/23 αγόρασα ηλεκτρική κουζίνα διότι κάηκε η δική μου, από το κατάστημα Κωτσόβολος στο mall Αμαρουσίου. Πλήρωσα όλο το ποσό μετρητά σε μηχάνημα μέσα στο κατάστημα και μου είπαν πως θα την έχω 29/12 τους εξήγησα πως είναι επείγον λόγω Πρωτοχρονιάς. 28/12 μου έστειλαν μήνυμα πως η παράδοση θα γίνει στις 29 μεταξύ 2-4μμ. Την Παρασκευή λαμβάνω SMS που λέει ότι η παράδοση θα γίνει εφόσον έχω τακτοποιήσει την πληρωμή. Μπαίνω στο σύστημα τους και βλέπω πως η πληρωμή δείχνει σε εκκρεμότητα. Αρχίζω έναν αγώνα με τηλέφωνα για να καταλήξουμε ότι το σύστημα δεν έδειχνε την πληρωμή και ότι την κουζίνα θα την έχω από τις 3 Ιανουαρίου και μετά. Ζήτησα να με συνδέσουν με το κατάστημα και μου είπαν από το τηλεφωνικό κέντρο πως θα με καλέσει το κατάστημα. Εννοείται πως δε με έχει καλέσει κανένας και τελικά έμεινα χωρίς κουζίνα. Τα λεφτά ήξεραν να τα πάρουν μια χαρά. Μέχρι και μήνυση σκέφτομαι να τους κάνω για την κοροϊδία.

  15. ΜΑΙΡΗ Ζ.

    Πήγαμε στο κατάστημα των Αγίων Αναργύρων με συγκεκριμένους κωδικούς προϊόντων που είχαμε βρει σε αναζήτηση από άλλο κατάστημα. Η υπάλληλος δεν ήταν κατατοπιστική ακόμη και για προϊόντα που είχαμε ήδη ψάξει, μας ανέφερε άλλες τιμές από αυτές που είχαμε συνεννοηθεί, και υπήρχε πλήρης αδιαλλαξία στο χρονικό διάστημα αλλαγής των προϊόντων. Απευθυνθήκαμε στον προϊστάμενο, ο οποίος μας μίλησε με αγένεια και φώναζε μπροστά σε πελάτες και προσωπικό. Τελικά εξυπηρετηθήκαμε από άλλο κατάστημα, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι το συγκεκριμένο κατάστημα έχει την χειρότερη εξυπηρέτηση.

  16. Έχω κάνει από της 27/11/2023 16:31 μια παραγγελία ένα ΘΕΡΜΟΠΟΜΠΟΣ TESY CN051 300 EI Έχει περάσει ένας μήνας (φοβερή εξυπηρέτηση)που η παραγγελία μου βρίσκεται σε “εξέλιξη” χωρίς να έχω λάβει κάποια ενημέρωση. Αναγκάστηκα με φυσική παρουσία μου σε ένα κατάστημα σας (Πυλαίας)να ενημερωθώ για την εξέλιξη χωρίς να πάρω μια σαφή απάντηση. Πιστεύω πως η εταιρία σας δεν ανταποκρίθηκε σωστά στην εξέλιξη της παραγγελίας με το να με κρατάει “όμηρο” και να περιμένω μέσα στα κρύα μια συσκευή θέρμανσης και δεν είναι μόνο αυτό δεν μου δίνει κανένας από εσας σωστή ενημέρωση αν τελικά θα πάρω η όχι το προϊον όμως τα χρήματα μου τα έχετε ένα μήνα στον λογαριασμό σας λίαν επειικώς απαράδεκτη συμπεριφορά Αριθμός παραγγελείας 1003895420

  17. ΓΙΩΡΓΟΣ Σ.

    Ούτε ένα αστέρι δεν θα έβαζα αλλά είναι υποχρεωτικό..έχω μείνει χωρίς τηλεόραση εδώ και ένα μήνα ανταλλακτικό δεν υπάρχει έχω πληρώσει 5 χρόνια εγγύηση επιπλέον και αντί να με αντικαταστήσουνε με καινούργια με κοροϊδεύουν συνέχεια..είμαι πελάτης με αρκετά λεφτά και δεν σέβονται τίποτα αίσχος στην εταιρεία..θα το παω μέχρι τέλος όμως δεν θα το αφήσω έτσι

  18. Χωρίς προσωπικό. Χρόνος αναμονής εξυπηρέτησης πάνω από 40 λεπτά

  19. Αριστοτελης Π.

    Δεν ασχολούνται καν με τους πελάτες και αν ασχοληθούν δεν ξέρουν πως να βγάλουν ένα τιμολόγιο
    Έφαγα 1 ώρα για μια αγορά 5 λεπτών

  20. Τζενη Σ.

    Η χειρότερη ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ .. έκανα μεγάλη παραγγελια και μου έδωσαν δωροεπιταγές .. και καθυστέρησαν τα προϊόντα παρά πολυ όλο μου άλλαζαν ημερομηνία παράδοσης χωρίς ενημέρωση και Μέτα είπα θα κάνω μια παραγγελια με τις δωροεπιταγές είπαν εντάξει ζήτησαν προκαταβολή και μετά από ένα μήνα που περίμενα είπαν δεν γίνεται με τις δωροεπιταγές να τα πάρω. Καλούσα καθημερινά επι δυο εβδομάδες περίμενα ώρες στην αναμονή και όλο έλεγαν θα με καλέσουν αργότερα εκείνοι. Δεν με κάλεσαν βέβαια ποτέ..;όλα χάλια … και ακόμα περιμένω και την επιστροφή χρημάτων που οι ίδιοι ακύρωσαν την παραγγελια μου..

  21. Apostolos ..

    online παραγγελία και εγώ για iphone 15 pro max από 4/12/2023
    Παρέλαβα θήκη, φορτιστή με ξεχωριστές παραγγελίες και η συσκευή πουθενά. Μου αναφέρουν πως μιλάνε με την Γενική Ταχυδρομική και ότι υπάρχει πρόβλημα με τις παραδόσεις τους. Δεν υπάρχει tracking number. Ειλικρινά καμία αξιοπιστία.

  22. ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Κ.

    Μου ήρθε μήνυμα παράδοσης για εχθές με ώρα από έως, δεν πήγα για δουλειά, δεν ήρθαν ποτέ και κανείς δεν με ενημέρωσε μέχρι τις 17.00 το απόγευμα που περίμενα!!!! Στην απάντηση πως δεν πήγα για δουλειά πήρα από τον υπάλληλο την απάντηση «ε τι να κάνουμε» 😡Απαράδεκτοι!!! 10 λεπτά αναμονή στην γραμμή έξηπηρετησης πελατών!!! Ένα αστέρι γιατί μηδέν δεν υπάρχει!!!! 😡😡😡

  23. Η χειρότερη εταιρεία ηλεκτρικών ειδών που έχω συνεργαστεί ποτέ. Μην την εμπιστευτείτε ποτέ, είναι αλήτες, καθυστερούν τις παραδόσεις, φέρνουν χτυπημένα προιόντα, τους τα επιστρέφεις, φέρνουν δεύτερη φορά ελαττωματικά προιόντα.

  24. κυριακος κ.

    εκανα on line παραγγελια iphone pro max στις 5/12, το οποιο ηταν αμεσα διαθεσιμο. 15 ημερες μετα δεν εχω παραλαβει, ουτε εχω ενημερωση για του τι συμβαινει. Επικοινωνω καθημερινα τηλεφωνικως και τις δυο τελευταιες ημερες μου λενε οτι θα με παρουν πισω και δεν παιρνουν ποτε. Ζητω να μιλησω με προισταμενο και δεν μου τον δινουν – θα με παρει αυτος. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.