Λοιπόν, πλυντήριο LG των 949€ χάλασε μετά απο 6 μήνες χρήσης. Δυστυχώς αγοράσαμε και τον αέρα κοπανιστό που λέγεται total support το οποίο κόστισε 144€. Σημείωση, το πλυντήριο είχε αγοραστεί με έκπτωση 20% γιατί έτρεχε προσφορά μόνο για μια εβδομάδα και μετά η τιμή ξανανεβηκε κανονικά στα 949€. Αφού περίμενα έναν μήνα σχεδόν να εξυπηρετηθώ, όλοι απλά ζητούσαν συγγνώμη για την καθυστέρηση, η οποία υποτίθεται δεν υπάσχει και με total support έρχονται την επόμενη εργάσιμη, όντας 8 μηνών έγκυος λίγο πριν γεννήσω, ήρθε τεχνικός που ενημέρωσε πως τα LG πλυντήρια πιάτων είναι όλα προβληματικά και χαλάνε εύκολα και πως θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση.
Με παίρνουν τηλέφωνο να μου πούνε πως δεν εγκρίθηκε αντικατάσταση αλλά έκδοση πιστωτικού των χρημάτων που είχα δώσει για να αγοράσω το πλυντήριο (επειδή το πήρα με έκπτωση αλλιώς φαντάζομαι δεν θα ήθελαν να εκδώσουν πιστωτικό) και να αγοράσω ένα υποδεέστερο πλυντήριο, αλλιώς για να πάρω αυτό που είχα θα πρέπει να τους δώσω ακόμα 200!. Όταν ρώτησα τι ακριβώς μου προσφέρει το TS που πλέον ΟΛΟΙ οι υπάλληλοι είναι ΤΟΣΟ πιεστικοί να πάρουμε (γιατί πουλάνε αέρα κοπανιστό και παίρνουν ποσοστά) μου είπανε πως τα 2 πρώτα χρόνια είναι θέμα της αντιπροσωπίας και πως θα έχω total support για αλλά 5 χρόνια. Όταν τους είπα πως θέλω καινούριο πλυντήριο χωρίς έξτρα χρέωση ίσης αντικειμενικής αξιας με αυτό που είχα μου είπαν πως δεν γίνεται αν θέλω να πάρω το ίδιο πρέπει να πληρώσω. Λοιπόν, εκτός του ότι θα την κάνω την καταγγελία στην προστασία του καταναλωτή (και ας πάει άκλαυτη), απο τον Κωτσόβολο δεν ξαναψωνιζω ποτε ούτε εγώ ούτε η οικογένεια μου (και άλλοι ήταν κολοσσοί και έπεσαν απο τέτοιες μ….ες, κανεις δεν είναι άτρωτος), το total support είναι μια κοροϊδία και μισή, μην το παίρνετε, δεν ξέρω κάποιον να το πήρε και να έμεινε ευχαριστημένος.
Λοιπόν, πλυντήριο LG των 949€ χάλασε μετά απο 6 μήνες χρήσης. Δυστυχώς αγοράσαμε και τον αέρα κοπανιστό που λέγεται total support το οποίο κόστισε 144€. Σημείωση, το πλυντήριο είχε αγοραστεί με έκπτωση 20% γιατί έτρεχε προσφορά μόνο για μια εβδομάδα και μετά η τιμή ξανανεβηκε κανονικά στα 949€. Αφού περίμενα έναν μήνα σχεδόν να εξυπηρετηθώ, όλοι απλά ζητούσαν συγγνώμη για την καθυστέρηση, η οποία υποτίθεται δεν υπάσχει και με total support έρχονται την επόμενη εργάσιμη, όντας 8 μηνών έγκυος λίγο πριν γεννήσω, ήρθε τεχνικός που ενημέρωσε πως τα LG πλυντήρια πιάτων είναι όλα προβληματικά και χαλάνε εύκολα και πως θα προχωρήσουν σε αντικατάσταση.
”Με παίρνουν τηλέφωνο να μου πούνε πως δεν εγκρίθηκε αντικατάσταση αλλά έκδοση πιστωτικού των χρημάτων που είχα δώσει για να αγοράσω το πλυντήριο (επειδή το πήρα με έκπτωση αλλιώς φαντάζομαι δεν θα ήθελαν να εκδώσουν πιστωτικό) και να αγοράσω ένα υποδεέστερο πλυντήριο, αλλιώς για να πάρω αυτό που είχα θα πρέπει να τους δώσω ακόμα 200!. Όταν ρώτησα τι ακριβώς μου προσφέρει το TS που πλέον ΟΛΟΙ οι υπάλληλοι είναι ΤΟΣΟ πιεστικοί να πάρουμε (γιατί πουλάνε αέρα κοπανιστό και παίρνουν ποσοστά) μου είπανε πως τα 2 πρώτα χρόνια είναι θέμα της αντιπροσωπίας και πως θα έχω total support για αλλά 5 χρόνια. Όταν τους είπα πως θέλω καινούριο πλυντήριο χωρίς έξτρα χρέωση ίσης αντικειμενικής αξιας με αυτό που είχα μου είπαν πως δεν γίνεται αν θέλω να πάρω το ίδιο πρέπει να πληρώσω. Λοιπόν, εκτός του ότι θα την κάνω την καταγγελία στην προστασία του καταναλωτή (και ας πάει άκλαυτη), απο τον Κωτσόβολο δεν ξαναψωνιζω ποτε ούτε εγώ ούτε η οικογένεια μου (και άλλοι ήταν κολοσσοί και έπεσαν απο τέτοιες μ….ες, κανεις δεν είναι άτρωτος), το total support είναι μια κοροϊδία και μισή, μην το παίρνετε, δεν ξέρω κάποιον να το πήρε και να έμεινε ευχαριστημένος.