Στις 27/12/23 αγόρασα ηλεκτρική κουζίνα διότι κάηκε η δική μου, από το κατάστημα Κωτσόβολος στο mall Αμαρουσίου. Πλήρωσα όλο το ποσό μετρητά σε μηχάνημα μέσα στο κατάστημα και μου είπαν πως θα την έχω 29/12 τους εξήγησα πως είναι επείγον λόγω Πρωτοχρονιάς. 28/12 μου έστειλαν μήνυμα πως η παράδοση θα γίνει στις 29 μεταξύ 2-4μμ. Την Παρασκευή λαμβάνω SMS που λέει ότι η παράδοση θα γίνει εφόσον έχω τακτοποιήσει την πληρωμή. Μπαίνω στο σύστημα τους και βλέπω πως η πληρωμή δείχνει σε εκκρεμότητα. Αρχίζω έναν αγώνα με τηλέφωνα για να καταλήξουμε ότι το σύστημα δεν έδειχνε την πληρωμή και ότι την κουζίνα θα την έχω από τις 3 Ιανουαρίου και μετά. Ζήτησα να με συνδέσουν με το κατάστημα και μου είπαν από το τηλεφωνικό κέντρο πως θα με καλέσει το κατάστημα. Εννοείται πως δε με έχει καλέσει κανένας και τελικά έμεινα χωρίς κουζίνα. Τα λεφτά ήξεραν να τα πάρουν μια χαρά. Μέχρι και μήνυση σκέφτομαι να τους κάνω για την κοροϊδία.
Στις 27/12/23 αγόρασα ηλεκτρική κουζίνα διότι κάηκε η δική μου, από το κατάστημα Κωτσόβολος στο mall Αμαρουσίου. Πλήρωσα όλο το ποσό μετρητά σε μηχάνημα μέσα στο κατάστημα και μου είπαν πως θα την έχω 29/12 τους εξήγησα πως είναι επείγον λόγω Πρωτοχρονιάς. 28/12 μου έστειλαν μήνυμα πως η παράδοση θα γίνει στις 29 μεταξύ 2-4μμ. Την Παρασκευή λαμβάνω SMS που λέει ότι η παράδοση θα γίνει εφόσον έχω τακτοποιήσει την πληρωμή. Μπαίνω στο σύστημα τους και βλέπω πως η πληρωμή δείχνει σε εκκρεμότητα. Αρχίζω έναν αγώνα με τηλέφωνα για να καταλήξουμε ότι το σύστημα δεν έδειχνε την πληρωμή και ότι την κουζίνα θα την έχω από τις 3 Ιανουαρίου και μετά. Ζήτησα να με συνδέσουν με το κατάστημα και μου είπαν από το τηλεφωνικό κέντρο πως θα με καλέσει το κατάστημα. Εννοείται πως δε με έχει καλέσει κανένας και τελικά έμεινα χωρίς κουζίνα. Τα λεφτά ήξεραν να τα πάρουν μια χαρά. Μέχρι και μήνυση σκέφτομαι να τους κάνω για την κοροϊδία.
”