Σε ότι αφορά τη σύνδεση που ειχα στο νομό Αττικής είμαι σχετικά ευχαριστημένος,πολύ αρνητικά όμως το app για android κινητό…
Κωτσόβολος Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Κωτσόβολος:
ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ - Εικόνα, Ήχος, Computing, Smartphones, Gaming, Κλιματισμός, Λευκές Συσκευές, Οικιακές Συσκευές, Προσωπική Φροντίδα
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Πολύ κακή εξυπηρέτηση, κανένα απο τα μηνύματα στο viber για παράδοση, παραλαβή κλπ δεν έγινε στην μέρα που έλεγαν δεν μπορείς να βρεις κανέναν υπεύθυνο σε τηλέφωνο, κάνουν ότι θέλουν οπότε θέλουν. Καμία σχέση με την διαφήμιση τους για άμεση και γρήγορη παράδοση και εξυπηρέτηση.
”Απαραδεκτοι. Εδώ και 2 εβδομάδες περιμένουμε ηλεκτρική κουζίνα η οποία είναι ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΣ την οποία αγοράσαμε, πληρώσαμε και ήταν ελαττωματική. Οι κύριοι λοιπόν στον Κωτσοβολο πήραν τα έξτρα λεφτά για την καινούρια κουζίνα (γιατί αντικαταστήσαμε με άλλο μοντέλο), ήρθαν και πήραν την παλιά (θα έπρεπε να έχουν φέρει τότε και την καινούρια) και εδώ και δύο εβδομάδες μας στέλνουν μηνύματα και μας διαβεβαιωνουν ότι θα έρθει η κουζίνα και κάθε μέρα τους ξαναπαιρνουμε εμείς και μας λένε ότι κατι πήγε στραβά αλλά θα έρθει αύριο. 2 εβδομάδες αυτή η ιστορία. Η διαφήμιση δε για την γρήγορη παράδοση και ότι είναι “βάσανο” να περιμένεις την παραγγελία σου ενώ περιμένεις να σε συνδέσουν γιατι ακόμα περιμένεις (!!!) ειναι άσκηση υπομονής. Εχουμε λοιπόν και λέμε, από το Φεβρουάριο με ελαττωματική κουζίνα που ήθελε επισκευή κάθε μήνα, και οταν επιτέλους δεησαν να την αντικαταστήσουν 2 εβδομάδες χωρίς κουζίνα καθόλου. Τρώμε με μπρικι και ντελιβερι. Μακριά κι αλάργα.
”Απαράδεκτοι στην εξυπηρέτηση!!!!!!! Περιμένω εδώ και5 μέρες τα ηλεκτρικά; μου αξίζει 2000€ και ακόμη περιμένω να τα φέρουν!!!! Ενώ στέλνουν μήνυμα για συγκεκριμένη ώρα παράδοσης….δεν έρχονται πότε!!!! Απαράδεκτοι!!!! Ντροπή τους!!!
”Ούτε μπρίκι από Κωτσόβολο!
”Εξυπηρέτηση μηδεν!
Μακριά !
Κλείνεις ραντεβού για παραλαβή συσκευής κ έχεις να κανεις με την όρεξη του κάθε οδηγού! Ή δεν θα έρθουν καθόλου χωρίς ενημέρωση ή θα σε πάρουν όποτε θέλουν να σου πουν ΤΩΡΑ έρχομαι κ άμα μπορεις. Αλλιως άλλο ραντεβού. Κ κάτσε εσυ κ περιμένε να εξυπηρετήσεις! Μακριά!
Αγορά ψυγειοκαταψύκτη μεσω πιστωτικής κάρτας και 12 άτοκων δόσεων μέσο του website του Κωτσόβολου με πρόγραμμα 5ετης εγγυησης και αντικατάστασης ψυγείο καταψύκτη με πληρωμή προγραμματισμενης παράδοσης ημερομηνίας 10/10/2023 και 2ωρο παραδοσης 18.00-20.00. Συνολικό ποσό 688.66 ευρώ.
Η παράδοση έπρεπε να γίνει την Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023.
Το πρόβλημα ξεκινάει απο την προηγούμενη μέρα Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023 που μου έρχεται μήνυμα 2ωρου παράδοσης 08.00-21.00 (13ωρών) ετσι κ τους πήρα τηλεφωνο το οποιο ειναι ηχογραφημένο για να διορθώσουν το λαθος τους. Μετα απο 43λεπτα στην αναμονη με χασιμο χρόνο απο τη δουλειά μου και με αγχος να ερθει το ψυγείο τις ωρες που πληρωσα να ερθει, ο υπάλληλος το σηκωνει ελεγχει μου λεει οτι οντως ειναι λαθος το μηνυμα και οτι θα ερθει καινουριο (το οποιο δε ηρθε ποτέ) με το 2ωρο παραδοσης το οποιο θα ειναι αυτο που έχω επιλέξει.
Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023 ωρα 11.50 το πρωι με παιρνει τηλέφωνο ο οδηγος ο οποιος μου λεει ειναι εξω απτο σπιτι μου για να μου παραδωσει το ψυγειο (για το οποιο εχω πληρωσει και κοντα 100€ “γερανο” που ζητησα να μην ερθει αλλα ναχει παραπανω ατομα για να το ανεβασουν-κατεβασουν και μου ειπαν ναι) και να μου το ανεβασει λεγοντας μου οτι ειναι μονος του. Του λεω καποιο λαθος εχει κανει γιατί εχω πληρωμένη παραδοση στις 18.00 με 20.00 που θα ειμαι σπιτι κ οτι εχω πληρωσει γιαυτο κ για ατομα ναναι μαζι του να το ανεβασουν κ να μη το χτυπησουν κτλπ. Μου απανταει με θρασος οτι εκεινη την ωρα θα ειναι στη Σαρτη για αλλες παραδωσεις κ να το αφησει τωρα σε γειτονα! Του λεω οτι δε γνωριζω κανενα γειτονα κ οτι θα παρω να μιλησω με τον Κωτσοβολο. Ξαναπαιρνω
τον Κοτσοβολο να μη σας τα πολυλέω σπαραλησα γυρω στις 5-6ωρες χρόνου μιλώντας με 7 υπαλλήλους εως χθες Τετάρτη 11 Οκτωβρίου για επαναδρομολογηση της αποστολης σε Παρασκευή 18.00 με 20.00 η οποια κ δεν έγινε και παλι, μου ηρθε μηνυμα 08.00 με 21.00 και ξαναεγινε τηλέφωνο και στο τελος με αναγκασε και ακυρωσα την παραγγελία την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023.
Ακολουθεί τηλέφωνο την Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023 απο τον Κωτσόβολο προς εμένα και με ενημερώνουν οτι η παραγγελία μου ακυρώθηκε και οτι δεν θα δεσμευτούν χρήματα απο το λογαριασμό μου καθώς και έρχεται μήνυμα επιβεβαίωσης του αιτήματός μου στις 10.37 το πρωί.
”Στη συνέχεια το απόγευμα αφού ακυρώθηκε η παραγγελία το μεσημέρι αντί να φύγει η κράτηση του υπολοίπου μου γίνεται 2η λάθος κράτηση και τιμολόγηση απο μέρους τους χωρίς κανένα λόγο και μου κρατάνε 2 φορές το υπόλοιπο των 688.66ευρώ με αποτέλεσμα να μηδενίσει η κάρτα μου καθώς και μου τραβάνε τα χρήματα της πρώτης δόσης 58.38 ευρώ.
Πήρα τηλέφωνο Κωτσόβολο ξανά για ακύρωση πλάνου δόσεων απο την τράπεζά τους (για άλλες 3ώρες στην αναμονή και συνομιλίας μαζί τους) καθώς και πέρασα απτο κατάστημα (της Θεσσαλονίκης Τσιμισκή την ίδια μέρα) και ενημέρωσα την υπέυθυνη το κοίταξε και μου είπε οτι έστειλε αίτημα να ακυρωθεί εντελώς και οτι όντως έχουν κάνει λάθος.
Εχθές το υπόλοιπό μου 18/10/2023 επανήλθε (μιας και επικοινώνησα με την τράπεζά μου λέγοντας μου οτι έχει κάνει ο Κωτσόβολος όντως 2 τιμολογίσεις με τη μια λάθος που μου δέσμευε 2η φορά το ποσό) και μου στείλανε μόνο τα λεφτά της δόσης που δεν έπρεπε να πάρουν σήμερα 19/10! Το πλάνο δόσεων τους ακόμα δεν έχει ακυρωθεί. Έχουν καταγγελθεί για αμφισβήτηση συναλαγών καθώς και στο συνήγορο του καταναλωτή πλέον γιατί ΛΥΣΗ 2 βδομάδες με τον Κωτσόβολο δεν υπάρχει. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!
Καθολου καλη εξυπηρετηση,μεγαλες καθυστερησεις,ουρα στο ταμειο με εναν μονο υπαλληλο,οχι καλη επικοινωνια μεταξυ των υπαλληλων,και οι τιμες κατοπιν ερευνας,δεν ειναι και ιδιαιτερα φθηνες.
”Η εξυπηρέτηση πελατών είναι πολύ κακή.
”Απαράδεκτη εξυπηρέτηση σε όλα τα επίπεδα!!!
”Δεν παρέδωσαν στο χρόνο που συμφώνησαν τα προϊόντα. Με μεγάλη αγένεια επικοινώνησε μαζί μας ο οδηγός!! Όταν επικοινώνησα τηλεφωνικά ποτέ δεν μου έδωσαν προϊστάμενο να μιλήσω και εννοείται ότι όσες φορές και να κάλεσα ξανά δεν εξυπηρετήθηκε και ο ένας υπάλληλος με παρέπεμπε σε άλλον χωρίς να γνωρίζει την περίπτωση και χωρίς να μου προσφέρει λύση!! Εισέπραξαν τα χρήματα και μας ταλαιπώρησαν απίστευτα μετά!!
Το έχω μετανιώσει και δεν θα ξανά ψωνίσω ποτέ από κατάστημα Κωτσόβολος!! Ντροπή!!!
Εκανα παραγγελια στην οποια πληρωσα παραπανω για παραδοση σε 60 λεπτα. Εχουν περασει 24 και η παραγγελια δεν εχει παραδοθει ακομα στην courier.
”Παιρνω τηλεφωνο να δω ποτε θα παραλαβω αλλα ειμαι μιση ωρα στην αναμονη.
Εστειλα στο live chat που εχει το website, περιμενα 20 λεπτα μεχρι να ερθει η σειρα μου. Όταν η σειρα μου ηρθε, μου εβγαλε μηνυμα οτι αποσυνδεθηκα και να ξεκινησω απο την αρχη.
Έκανα την διαδικασια απο την αρχη και σκολαρα συχνα στο website για να μην με πεταξει ξανα εκτος το chat. Και παλι ομως με εκανε disconnect (δεν εχω κανενα θεμα με το ιντερνετ μου).
Πραγματικα ειναι παρα πολυ δυσκολο να μιλησεις με καποιον.
Και τα 60 λεπτα παραδοσης που γραφουν στο website προφανως και ειναι ψεμα. Αν ειναι να παραδοσουν την παραγγελια οποτε θελουν στην courier, τι να το κανω; Εκανα παραγγελια καθημερινη μεσα στις ωρες που ελεγαν.
Η χειρότερη εταιρεία. Δεν υπάρχει κανείς υπεύθυνος, δεν σηκώνουν τηλέφωνο και αν κάποιος το σηκώσει κάνει ότι δεν ακούει και τι κλείνει η στο κλείνει στα μούτρα αν δεν μπορεί να απαντήσει στο ερώτημα. Έχω πληρώσει και δεν έλαβα ποτέ την παραγγελία μου. Πλέον Τα δικαστήρια να είναι καλά
”ηταν το καταστημα ηλεκτρικων που ειχα εμπιστοσυνη αλλα το σαββατο μια ηλεκτρονικη συσκευη που ηθελα την ειχε 279 ευρω και την τριτη που πηγα να την παρω την ειχε 339 ευρω τα συμπερασματα δικα σασ. μου ειπαν οτι θα με παρουν τηλ. και ακομη με περνουν γιατι ειχα βγαλει φωτογραφεια με την τιμη
”Μακάρι να είχα διαβάσει τις κριτικές νωρίτερα για να μην είχα κάνει ποτέ την αγορά από αυτούς. Την 1η φορά ακυρώθηκε από την τράπεζα ή πληρωμή γιατι δεν με ενημερωσε κανείς ότι πρέπει να μπει ακριβώς το ποσό και ούτε ένα λεπτό παραπάνω. Έκανε 3 μέρες για να μου επιστραφούν τα χρήματα καθως εγώ περίμενα να λάβω το μήνυμα της ώρας παραλαβής. Χθες λοιπόν αφού κάναμε από την αρχή την διαδικασία πληρωμής, ενημερωθηκαμε ότι θα παραλάβουμε σήμερα μεταξύ 12 και 4 το μεσημέρι. Δεν εγινε ποτέ…πήρα τηλ στις 4μιση για να μου πουν πως δεν βρίσκουν τον οδηγό στο τηλεφωνο και δεν γνωριζουν τι εχει συμβει. Και αφού τους πίεσα, με πήραν για να μου πουν πως σε μισή ώρα θα είναι στην πολη για τις παραδόσεις. Καθυστέρησαν λέει από το πρωί. Μπορείτε να ενημερώνετε ξερετε. Έχουμε και εμείς δουλειές. Το αποτέλεσμα ήταν η παράδοση να μη γίνει καθώς απο τις 5 που υποτίθεται ότι θα ηταν στην πόλη, ο οδηγός θυμήθηκε να πάρει τηλέφωνο στις 6. Συγνώμη κιόλας που από τις 12 σας περιμέναμε για να έρθετε στις 6. Αύριο θέλω να δω ποια θα είναι η κατάληξη καθώς αυτή η κουζίνα που πήραμε έχει καταντήσει βαλίτσα…..είστε απαραδεκτοι
”Οι υπάλληλοι για το κατάστημα Καλλιθέας δεν έχουν γνώση για τις θέσεις τις οποίες βρίσκονται κ επίσης στο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών ότι θέλει λέει ο καθένας,με λίγα λόγια δεν γνωρίζουν να απαντήσουν . για μία αίτηση έγκρισης με ταλαιπωρούν τρεις ημέρες χωρίς ακόμη να λάβω μία ειδοποίηση .Λυπάμαι πολύ για το όνομα που έχει σαν Κωτσοβολος που του το έχουν χαλάσει οι υπάλληλοι που έχει διότι είναι άσχετοι .Και μέχρι το μεσημέρι αν δεν μου απαντήσουν για την έγκριση αίτησης μου θα την ακυρώσω .Μακριά παιδιά από τον Κωτσοβολο
”Απαραδεκτοι, κοροϊδεύουν τους πελάτες, 6 φορές μεχρι τώρα, μας είπανε ότι θα έρθει η παραγγελία μας κ δεν έχει έρθει ακόμη χωρίς καμία ενημέρωση.
”Στα τηλέφωνα δεν τους βρίσκεις ποτέ, κανένας υπεύθυνος να μιλήσεις. Μη ψωνίζετε από αυτούς!!!!!
Οτι χειρότερο υπάρχει. Τις 2 τελευταίες φορές που παρήγγειλα συσκευή, δεν τις παρέλαβα ποτε. Ανοργανωσιά, κακη εξυπηρέτηση πελατών, άθλιο τηλεφωνικό κέντρο, ταλαιπωρία με την επιστροφη χρημάτων. Μείνετε μακριά!
”χρονια πελατης ειχα voucher allazw syskeui δεν εγκριθηκε το δανειο τον πλανο δοσεων και μου ακυρωσαν την παραγγελεια και εχασα το voucher και αναμονη μιση ωρα απαραδεχτη
”30 ώρα κάθε φορα στην αναμονή μήπως και μπορέσεις να συννενοηθεις για την ελαττωματική συσκευή που αγόρασες η οποία και είναι μέσα στην εγγύηση …τελικό πόρισμα η τηλεόραση έχει πιάσει υγρασία….το πώς δεν το έχω καταλάβει…πρέπει όμως να το κατάλαβε η τηλεφωνητρια διότι υπέθεσε ότι μπορεί να έχω πετάξει ένα ποτήρι με νερό πάνω στην τηλεόραση….το μόνο σίγουρο που γνώριζαν να μου πουν ότι ήθελε τα διπλάσια χρήματα από ότι την αγόρασα για επισκευή…όταν ενημέρωσα ότι θα τηλεφωνήσω στην εταιρία στην οποία ανήκει η τηλεόραση μου είπε με θράσος ότι όχι δεν θα το κάνετε αυτό….απαράδεκτη σε όλα τους…
”Η χειρότερη εταιρεία ηλ. ειδών στην Ελλάδα. Με τις υψηλότερες τιμές από όλα τα υπόλοιπα καταστήματα. Το χειρότερο τηλεφωνικο κέντρο. Απαράδεκτο που δεν έχουν τηλ απευθείας με το καταστημα. Περίμενα πάνω από 20 λεπτά για να ρωτήσω για ανακύκλωση συσκευών και πότε δεν πήρα απάντηση. ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ.!!!
”Αγόρασα πριν από 11 μήνες έναν υπολογιστή Dell χάλασε τον έχω σχεδόν ένα μήνα για επισκευή, φυσικά είναι μέσα στην εγγύηση, και κάθε φορά μου λένε δεν έχουμε τίποτα νέο. Μακριά από τον Κωτσόβολο, είναι υπολογιστής που κάποιος τον αγοράζει γιατί τον χρειάζεται και όχι για να τον στολίσει Τελικά μετά την τελευταία επικοινωνία που είχα μαζί τους λόγω της ευγενέστατης και εξυπηρετικότητατης κοπέλας στο τηλέφωνο το πρόβλημα μου λύθηκε και μου είπαν ότι Σύντομα θα με πάρουν τηλέφωνο να μου παραδώσουν τον υπολογιστή Ευχαριστώ ξανα την κοπέλα στο τηλέφωνο
”Η παραγγελία ήρθε αλλά η ανακύκλωση της παλιάς συσκευής αναβάλλεται συνέχεια , χωρίς ούτε ενημέρωση.
”Το τηλέφωνο είναι για να ακούμε διαφημίσεις.
Μόνο η πωλήτρια ήταν εξυπηρετική και φιλική στο κατάστημα της Τσιμισκή.
αγορασα μια φριτεζα στισ 27-9-2023. σημερα ειναι 6-10-23 και καμια παραδοση. πηρα τηλεφωνο ,μιλησα με εκπροσωπο τησ εταιρειασ, αλλα φωνη βοωντοσ εν τη ερημω. καμια απολυτωσ απαντηση για την ημερομηνια παραδοσησ.
”Τραγικοί…μελάνι 17.90 στο site κ δεν λέει για διάφορα στο κατάστημα κ η τιμή του στο κατάστημα Κερατσινίου 18.99,μπράβο σας….
”Δεν υπάρχει καμία περίπτωση να ξαναπάω στο συγκεκριμένο κατάστημα.Αγορασαμε 2 λάπτοπ και ενώ έχουμε πληρώσει όλες τις δόσεις με αποδείξεις μας λένε πως δεν βρίσκουν μια δόση και μας έβαλαν στην μαύρη λίστα ενώ εξαιτίας αυτού για μια κουζίνα μας ζητάνε τώρα όλο το ποσό που είχαμε με δόσεις.Ουτε θα ξαναπάω ούτε θα το προτείνω σε κανέναν πλέον
”Απαράδεκτοι, χρόνος αναμονής μεγάλος και χωρίς καμία εξυπηρέτηση…
”Από 12/9 παραγγελία πλάνο δόσεων και έως σήμερα χωρίς ενημέρωση μου λένε 27/9 παρέδωσαν σε κούριερ αλλά δεν ξέρουν σε ποια κούριερ αν είναι δυνατόν δηλαδή μια κοπέλα μόνο μπερδεύτηκε στο τηλέφωνο και της ξέφυγε ότι δεν έχουν παραδόσει από την αποθήκη και μετά πήγε να το σώσει αλλά την είχε κάνει την πατάτα διότι εργάζομαι σε μεταφορική και συνεργάζομαι με τις κούριερ οι οποίες προφανώς δεν έχουν παραλάβει κάτι στο όνομα μου από αυτούς κυρίως η γενική ταχυδρομική όπου είναι άμεσος συνεργάτης τους και προσωπικά ή γενική είναι και γρήγορη στις παραδόσεις σε σχέση με άλλες…….
Μακριά τρομερή ταλαιπωρία η παραγγελία,δύο ώρες αναμονή στο τηλεφωνικό κέντρο, τελευταία φορά που παραγγέλνω
”