Χρήστος Ζ.


Review on Κωτσόβολος

  1. Χρήστος Ζ.

    Αγορά ψυγειοκαταψύκτη μεσω πιστωτικής κάρτας και 12 άτοκων δόσεων μέσο του website του Κωτσόβολου με πρόγραμμα 5ετης εγγυησης και αντικατάστασης ψυγείο καταψύκτη με πληρωμή προγραμματισμενης παράδοσης ημερομηνίας 10/10/2023 και 2ωρο παραδοσης 18.00-20.00. Συνολικό ποσό 688.66 ευρώ.

    Η παράδοση έπρεπε να γίνει την Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023.
    Το πρόβλημα ξεκινάει απο την προηγούμενη μέρα Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 2023 που μου έρχεται μήνυμα 2ωρου παράδοσης 08.00-21.00 (13ωρών) ετσι κ τους πήρα τηλεφωνο το οποιο ειναι ηχογραφημένο για να διορθώσουν το λαθος τους. Μετα απο 43λεπτα στην αναμονη με χασιμο χρόνο απο τη δουλειά μου και με αγχος να ερθει το ψυγείο τις ωρες που πληρωσα να ερθει, ο υπάλληλος το σηκωνει ελεγχει μου λεει οτι οντως ειναι λαθος το μηνυμα και οτι θα ερθει καινουριο (το οποιο δε ηρθε ποτέ) με το 2ωρο παραδοσης το οποιο θα ειναι αυτο που έχω επιλέξει.
    Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023 ωρα 11.50 το πρωι με παιρνει τηλέφωνο ο οδηγος ο οποιος μου λεει ειναι εξω απτο σπιτι μου για να μου παραδωσει το ψυγειο (για το οποιο εχω πληρωσει και κοντα 100€ “γερανο” που ζητησα να μην ερθει αλλα ναχει παραπανω ατομα για να το ανεβασουν-κατεβασουν και μου ειπαν ναι) και να μου το ανεβασει λεγοντας μου οτι ειναι μονος του. Του λεω καποιο λαθος εχει κανει γιατί εχω πληρωμένη παραδοση στις 18.00 με 20.00 που θα ειμαι σπιτι κ οτι εχω πληρωσει γιαυτο κ για ατομα ναναι μαζι του να το ανεβασουν κ να μη το χτυπησουν κτλπ. Μου απανταει με θρασος οτι εκεινη την ωρα θα ειναι στη Σαρτη για αλλες παραδωσεις κ να το αφησει τωρα σε γειτονα! Του λεω οτι δε γνωριζω κανενα γειτονα κ οτι θα παρω να μιλησω με τον Κωτσοβολο. Ξαναπαιρνω
    τον Κοτσοβολο να μη σας τα πολυλέω σπαραλησα γυρω στις 5-6ωρες χρόνου μιλώντας με 7 υπαλλήλους εως χθες Τετάρτη 11 Οκτωβρίου για επαναδρομολογηση της αποστολης σε Παρασκευή 18.00 με 20.00 η οποια κ δεν έγινε και παλι, μου ηρθε μηνυμα 08.00 με 21.00 και ξαναεγινε τηλέφωνο και στο τελος με αναγκασε και ακυρωσα την παραγγελία την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023.

    Ακολουθεί τηλέφωνο την Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023 απο τον Κωτσόβολο προς εμένα και με ενημερώνουν οτι η παραγγελία μου ακυρώθηκε και οτι δεν θα δεσμευτούν χρήματα απο το λογαριασμό μου καθώς και έρχεται μήνυμα επιβεβαίωσης του αιτήματός μου στις 10.37 το πρωί.
    Στη συνέχεια το απόγευμα αφού ακυρώθηκε η παραγγελία το μεσημέρι αντί να φύγει η κράτηση του υπολοίπου μου γίνεται 2η λάθος κράτηση και τιμολόγηση απο μέρους τους χωρίς κανένα λόγο και μου κρατάνε 2 φορές το υπόλοιπο των 688.66ευρώ με αποτέλεσμα να μηδενίσει η κάρτα μου καθώς και μου τραβάνε τα χρήματα της πρώτης δόσης 58.38 ευρώ.
    Πήρα τηλέφωνο Κωτσόβολο ξανά για ακύρωση πλάνου δόσεων απο την τράπεζά τους (για άλλες 3ώρες στην αναμονή και συνομιλίας μαζί τους) καθώς και πέρασα απτο κατάστημα (της Θεσσαλονίκης Τσιμισκή την ίδια μέρα) και ενημέρωσα την υπέυθυνη το κοίταξε και μου είπε οτι έστειλε αίτημα να ακυρωθεί εντελώς και οτι όντως έχουν κάνει λάθος.
    Εχθές το υπόλοιπό μου 18/10/2023 επανήλθε (μιας και επικοινώνησα με την τράπεζά μου λέγοντας μου οτι έχει κάνει ο Κωτσόβολος όντως 2 τιμολογίσεις με τη μια λάθος που μου δέσμευε 2η φορά το ποσό) και μου στείλανε μόνο τα λεφτά της δόσης που δεν έπρεπε να πάρουν σήμερα 19/10! Το πλάνο δόσεων τους ακόμα δεν έχει ακυρωθεί. Έχουν καταγγελθεί για αμφισβήτηση συναλαγών καθώς και στο συνήγορο του καταναλωτή πλέον γιατί ΛΥΣΗ 2 βδομάδες με τον Κωτσόβολο δεν υπάρχει. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!

Επικοινωνία