Γερμανός Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.12 από 138 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Γερμανός:

Καλώς ήρθες στην καρδιά της τεχνολογίας. Απόκτησε ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί σε Smartphone, Gadget, Αξεσουάρ, Gaming και όχι μόνο.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

138 κριτικές για “Γερμανός

  1. ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Β.

    Σημερα βρεθηκα σε ενα καταστημα Γερμανος για να ανανεωσω το συμβολαιο κινητης το οποιο εληξε.Μολις εχθες 03/04 πληροφορηθηκα οτι το συμβολαιο ληγει και χωρις καμμια αλλη προειδοποιηση .Επισης η φιλοσοφια τους ειναι οταν ανανεωνεις το συμβολαιο σου να σε πηγαινουν παντα στα πιο ακριβα συμβολαια λεγωντας σου οτι εχουν παρει ολα αυξηση.Τι ακριβως πηρε αυξηση ρωτησα και δεν πηρα συγκεκριμενη απαντηση.Μια γενικοτητα οτι ολα ακριβαινουν.Επισης δεν ειχα ξανακουσει ποτε οτι εχεις και επιβαρυνση 3 ευρω ανανεωσης συμβολαιου αλλη μια αποδειξη οτι χωρις καμμια δικαολογια, περιμενουν να σου παρουν παραπανω χρηματα. Την θεωρω σαν μια χειροτερη εταιρεια του χωρου και το ενα αστερακι ειναι γιατι δεν μπορω να βαλω Μηδεν

  2. Εμμανουήλ A.

    Δυστυχώς ανεπαρκέστατοι. Μετά από τρία τηλεφωνήματα και επίσκεψη και στο κατάστημα παραλαβής για μια ηλεκτρονική πώληση, δέκα μέρες μετά την παρέλευση της ημερομηνίας παράδοσης, η πρόοδος της παραγγελίας δεν φαίνεται καν σε επεξεργασία, και κανείς από την εταιρία δεν ξέρει ούτε γιατί καθυστερεί, ούτε πού βρίσκεται το αντικείμενο, ούτε πότε περίπου θα παραδοθεί. Τίποτα, μηδέν. Κλείστε τα, δε μπορείτε.

  3. Χαρουλα Δ.

    Απαράδεκτοι με ανυπαρκεστατο service δεν τηρούν τους όρους εγγύησης Στείλαμε ένα laptop για επισκευή το κοίταξαν και μας το έστειλαν πίσω με σπασμένη οθόνη και πολλές εσωτερικές βλάβες !!! Μακριά από αυτούς μαυριστε όλοι τον ΓΕΡΜΑΝΌ!!!!!!!!

  4. Απαράδεκτη εξυπηρέτηση. Παρέλαβα ελαττωματική τηλεόραση τον Δεκέμβρη, με καθυστέρηση. Ύστερα από μια σειρά διαδικασιών, μου εστειλαν καινούργια το Φεβρουάριο αφού ειχα ήδη στείλει την προηγούμενη. Ανύπαρκτη εξυπηρέτηση. Με ταλαιπώρησαν πάρα πολύ ενώ ζητούσα τα χρήματά μου πίσω.
    Απαραδεκτοί και προς αποφυγή..

  5. Δημήτρης Θ.

    Αν μπορούσα να βάλω 0 αστεράκι θα το έκανα! Στης 29/11/24 έδωσα παραγγελία μια τηλεόραση 32′ xiaomi με παράδοση στο τοπικό κατάστημα. Η τηλεόραση ήρθε 16/12/24, την παρέλαβα άμεσα και ζήτησα από τον υπάλληλο να την ανοίξουμε μαζί. Δυστυχώς ήταν ελαττωματική. Επικοινώνησα την ίδια ώρα με τα κεντρικά για την επιστροφή και αντικατάσταση της. Έκανα ότι ακριβώς μου ζήτησαν αμέσως. Έπειτα από αλλεπάλληλα και πολλαπλά τηλεφωνηματα με την εταιρία η τηλεόραση παραδόθηκε στην courier στα μέσα Ιανουαρίου και το πιστωτικό εκδόθηκε 13/2/25!!Σημερα 23/2/25, πάλι μετά από δικό μου τηλεφώνημα, είπαν ότι εκ παραδρομής δεν επικοινώνησαν μαζί μου για την αντικατάσταση και ότι το προϊόν υπήρχε διαθέσιμο και μπορούσε να σταλεί άμεσα .Δηλαδη, ανακεφαλαιώνοντας 3 μήνες για μια τηλεόραση!!Τα συμπεράσματα δικά σας

  6. Δημήτρης Μ.

    Πήγαν να μου χρεώσουν τό λάθος του πωλητή πήγα να κάνω μια επέκταση υπόλοιπου στο λογαριασμό μου και με ρωτάει η υπάλληλος θέλετε κάποιο πακέτο να σας ενεργοποιήσω και τις λέω ναι καί μου ενεργοποιεί ενα λάθος πακέτο καί μόλις τις λέω μου έχετε ενεργοποιήσει λάθος πακέτο μου λέει αυτό μου είπατε Μετά έρχεται ο υπεύθυνος με ειρωνικό ύφος και μου λέει πείτε μου τόν αριθμό σας να μου ενεργοποίηση τό σωστό πακέτο και το ενεργοποιεί
    Ρωτάω αυτό δεν γινόταν να γίνει από την αρχή και μου λέει ξέρεις αυτό το χρεωθηκα εγώ με ένα στυλακι
    Δηλαδή ο Γερμανός θέλει τα λάθη τών εργαζομένων να τα πληρώνουν οι πελάτες

  7. Ge M.

    Παραγγελία JBL800soundbar 2/1/25 από e-shop 600€. Ήρθε με καθυστέρηση 2 εργάσιμων. Ελλαττωματικό το προϊόν- καμένο ηχείο. Με ανάγκασαν να το πάω (15 κιλά) σε μαγαζί για να τη δει τεχνικός. Το φορτώθηκα το πήγα, ο τεχνικός δε το κοίταξε καν γιατί “και που να ξέρω από ηχόμπαρες”. Ζήτησα να μείνει στο μαγαζί για αντικατάσταση αρνήθηκαν, το ξανακουβάλησα σπίτι, ξαναπήρα τηλέφωνο, μου κανόνισαν courier συγκεκριμένη μέρα, πήρα άδεια από τη δουλειά περίμενα, ο courier δεν ήρθε, ήρθε μετά από 2 μέρες. Σήμερα 7/2/25 ακόμα το προϊόν δεν το έχω. Μου αρνήθηκαν επιστροφή χρημάτων, σε περίπτωση που εξαντληθεί το στοκ μέχρι να το στείλουν μου πρότειναν δωροεπιταγή, να πάρω κάτι άλλο ή “θα δούμε”. Είναι άχρηστοι; Είναι απατεώνες; το ίδιο είναι. ΜΑΚΡΙΑ, ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΤΕ ΑΠ’ ΕΞΩ!

  8. Γιάννης Β.

    Ότι να’ ναι, εταιρεία κατά τύχη ! Έκανα παραγγελία 22/12/24 ένα παιχνίδι ps4 , μου την ακύρωσαν , εννοείται κρατάνε τα λεφτά μέχρι σήμερα , έχω πάρει 3 τηλέφωνα και πάω στοίχημα ούτε και οι ίδιοι δεν ξέρουν τι έχουν κάνει ( και εννοείται δεν έχω λάβει απάντηση ) . Και όλα αυτά για 10€ παραγγελία , από το shein να παρήγγελνα θα μου είχε έρθει 2 φορές .

  9. ΔΕΣΠΟΙΝΑ Χ.

    Επιτρέπεται να μου στέλνουν λάθος προϊόν και να το παραδέχονται αλλά να μην μου επιστρέφουν τα χρήματα μου?
    Το ρεζιλίκι στα κανάλια δεν αργεί…

  10. Kostas L.

    Γραφουν στη σελιδα τους παραδοση εως 2 ημερες μετα την παραγγελια και φευγει απο την αποθηκη τους στην αυλωνα μετα απο 5 μερες μετα απο πολλα τηλεφωνα και επειτα παει στη μεταφορικη που εχουν (courier center ) αλλη απο κει που κανει να φερει τα δεματα 5-10 ημερες μεσο ορο παραδοσης . Μη κοροιδευετε το κοσμο για να πουλησετε. Οταν λετε παραδοση εως 2 η 5 ημερες να ειναι και τοσο . Δεν θα ξαναπαρω ποτε κατι απο εσας οπως και πολλοι γνωστοι μου .

  11. Γεωργιος Γ.

    Απαράδεκτοι….αγόρασα ακουστικά τα οποία ήταν ελαττωματικά.τα πήγα πίσω πριν τις 15 μέρες που είναι η αντικατάσταση κ συνέχεια με κοροϊδεύουν.ουτε απεξω.

  12. ΓΙΑΝΝΗΣ Μ.

    Παραγγελία κινητού πριν τα Χριστούγεννα. Στην ιστοσελίδα έγραφε παράδοση και παραλαβή σε κατάστημα Γερμανός σε δύο μέρες. Μετά από δύο εβδομάδες υπομονή και ταλαιπωρία χωρίς να έρθει ποτέ το κινητό προχώρησα σε ακύρωση της παραγγελίας. Τότε άρχισε ο άλλος Γολγοθάς για την επιστροφή των χρημάτων μου. 2 μήνες και ακόμη οι ίδιες δικαιολογίες, καθημερινά τηλέφωνα, νεύρα… Δυστυχώς, μόλις τώρα βρήκα και διάβασα τις κριτικές από υπόλοιπα θύματα πελάτες του eshop Γερμανός . Αν είχα δει νωρίτερα κριτικές δεν θα την πατούσα . Έκανα καταγγελία στο gov.gr … Κάντε κι εσείς στείλτε κάνα δικηγόρο για εξώδικα μήπως κλείσει ή σταματήσει να κοροϊδεύει τους καταναλωτές.

  13. ΣΤΕΦΑΝΟΣ Σ.

    Αγοράσαμε ηλ πατίνι το οποίο είχε 2 έτη εγγύηση. Στον ένα χρόνο τη μπαταρία του εξασθενησε
    Το πηγαμε στο κατάστημα του golden hall από όπου αγοράστηκε και η απάντηση του service ήταν ότι η μπαταρία του πατινιου έχει 3 μήνες εγγύηση και όχι 2 χρόνια όπως ηταν γραμμένο πάνω στο χαρτί. Επιπλέον μας ζήτησαν περίπου 300ευρω για την επισκευή.
    Τα σχόλια δικά σας…

  14. Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο Ι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Αγόρασα από το E-Shop τους τρία τεμάχια Xiaomi Smart Plug 2.
    Παρέλαβα ένα τεμάχιο από λάθος τους. Πλήρωσα όμως Τρία.
    Οκτώ μέρες μετά την αναγνώρηση του λάθους από την πλευρά τους και διαβεβαιώνοντας με συνεχώς για την άμεση διευθέτηση της παραγγελιάς μου δέν έχω παραλάβει αλλά και ούτε υπάρχη σαφής ενημέρωση για το πότε!!!
    Γερμανός ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ !!! και άς τα χαρίζουν!!! ΠΟΤΕ!!!

  15. ΔΗΜΗΤΡΗΣ Λ.

    Απαραδεκτοι….. αγορασα κινητο motorola απο εκει και σε 3 μηνες εμφανισε προβλημα… δεν ηξεραν την διαδικαδια , δεν ηξεραν αν ειναι εντος εγγυησης , δεν ηξεραν την αντιπροσωπεια . Η εξυπηρετηση ελεγε αλλα, το eshop αλλα και το σερβις αλλα.

  16. Ευστάθιος Ο.

    Τέτοια αγένεια σε τηλεφωνικό κέντρο δεν έχω συναντήσει ποτέ σε καμία επιχείρηση. Είναι ντροπή και μόνο να διαφημίζουν τις υπηρεσίες τους

  17. ΑΓΓΕΛΙΚΗ Π.

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!!!!
    Έκανα παραγγελία 27/12/24 απο το eshop τους καθαρά κ μόνο λόγω του ότι έλεγε παράδοση 31/12/24 (προοριζόταν δώρο εορτών)… Φυσικά δεν ήρθε ποτέ, τηλέφωνα δεν απαντούν,στα καταστήματα λένε ότι δεν έχουν πρόσβαση στις παραγγελίες μέσω eshop. Έχει πάει 8/1/24 και ακόμα δεν έχω παραλάβει…………
    Πληρωμένη παραγγελία φυσικά!!
    Μακριά από Γερμανό…..

  18. ΧΡΥΣΑΥΓΗ Γ.

    Πραγματικά απαράδεκτη μια τόσο μεγάλη εταιρεία. Εχω παραγγείλει και φυσικά πληρώσει μια τηλεόραση και μου στέλνουν email ότι 31/12/2024 θα την παραλάβω έκτοτε αγνοείται η πορεία της παραγγελίας μου και όσο και αν προσπάθησα κανείς δεν γνωρίζει τίποτα ούτε καν τον κωδικό αποστολής. Το απαράδεκτη είναι λίγο. πρώτη φορά μια τόσο μεγάλη εταιρία δεν ξέρει να διαχειριστεί το κομμάτι των αποστολών και να ενημερώσει επισήμως τον πελάτη της.

  19. Δημήτρης Χ.

    Απλά απαράδεκτοι.Προσπαθώ εδώ και 10 ημέρες να επιστρέψω ένα ελλατωματικό προϊόν, χωρίς αποτέλεσμα.Κανείς δε ξέρει τίποτα και γενικότερα έχω γίνει μπαλάκι μεταξύ φυσικού καταστήματος και e-shop.Ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη.

  20. Νικος Μ.

    Απαράδεκτοι, παρήγγειλα μια τηλεόραση αξίας €1300 την Black Friday με εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης 30/11/2024. Έχει μπει το 2025 και ακόμα περιμένω, όταν τους πέρνων τηλέφωνο μου λένε οτι περιμένουν απο τον προμηθευτή τους. Ουσιαστικά παραδέκτηκαν οτι μου πούλησαν προιόν που δεν το είχαν!!! Το οτι με άφησαν όλες τις γιορτές χωρις τηλεόραση τους είναι αδιάφορο.

  21. Γιώργος Τ.

    Έκανα παραγγελία ενός χειριστηρίου PS5 στις 29 Νοεμβρίου 2024 και ενώ είχε ημερομηνία παράδοσης σε 2 ημέρες, παρέλαβα ένα ΛΑΘΟΣ προϊόν 11 μέρες αργότερα. Από τότε μετά από άπειρα τηλέφωνα και αντιμετώπιση σαν κλέφτη ενώ αναγνώρισαν το λάθος τους, ΔΕΝ έχω παραλάβει την παραγγελία μου μέχρι και σήμερα (2/1/25) και δεν απαντάνε πότε θα στείλουν το χειριστήριο στην εξυπηρέτηση πελατών. Είμαι ένα βήμα πριν την καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή.

  22. Πριν από 18 μήνες αγόρασα ενα κινητό Poco το οποίο ξαφνικά έκανε μόνο του επανεκκίνηση και σταμάτησε να λειτουργεί, το πήγα στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασα και το στείλανε για service στα κεντρικά… από τις 22/11 δεν έχω καμία ενημέρωση, έχω πάρει πόσα τηλέφωνα και το μόνο που λένε είναι ότι η συσκευή είναι για τεχνικό έλεγχο… είμαι πάνω από 1 μήνα χωρίς συσκευή, έχω περάσει όλες τις γιορτές χωρίς κινητό και φυσικά αυτοί είναι αδιάφοροι…. έχω να πω τα χειρότερα, ενώ ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το κατάστημα της πόλης μου, λυπάμαι πολύ που μια τέτοια εταιρεία έχει τοοοσο απαράδεκτο service

  23. Tom ..

    Απαράδεκτοι..απατεώνες..πήρα ένα air fryer ήρθε χτυπημένο μου είπαν να στείλω φότος και να μου απαντήσουν..τους παίρνω κάθε μέρα και μου λένε θα με ενημερώσουν σύντομα..μετά από δύο μήνες κάμοια απάντηση..το έχω ακούσει και από φίλους.. παραγγείλετε από αλλού

  24. ΜΙΧΑΛΗΣ Μ.

    Έβαλα παραγγελία στις 20/12/2024 στο eshop Gemanos καθώς, μετά από έρευνα για πρωτοχρονιάτικο δωρο, ήταν το μόνο που μου έβγαζε ημερομηνία παράδοσης 24/12/2024. Έως σήμερα 30/12/2024 δεν έχω παραλάβει τίποτα και στο τηλεφωνικό κέντρο, όταν το σηκώσουν, μου απαντούν πως δε ξέρουν να μου απαντήσουν. Γενικά βάζουν κοντινές ημερομηνίες παράδοσης για να αποσπούν από τους καταναλωτές τις παραγγελίες και μετά σε αφήνουν στο έλεος. Απαράδεκτοι!!!

  25. Chrysoula K.

    Απαράδεκτοι απαράδεκτοι απαράδεκτη αν είχα μπει να δω τα reviews πριν παραγγείλω σίγουρα δεν θα είχα παραγγείλει τηλεόραση που περιμένω από της 18 που έγινε η παραγγελία