Έκανα παραγγελία ενός χειριστηρίου PS5 στις 29 Νοεμβρίου 2024 και ενώ είχε ημερομηνία παράδοσης σε 2 ημέρες, παρέλαβα ένα ΛΑΘΟΣ προϊόν 11 μέρες αργότερα. Από τότε μετά από άπειρα τηλέφωνα και αντιμετώπιση σαν κλέφτη ενώ αναγνώρισαν το λάθος τους, ΔΕΝ έχω παραλάβει την παραγγελία μου μέχρι και σήμερα (2/1/25) και δεν απαντάνε πότε θα στείλουν το χειριστήριο στην εξυπηρέτηση πελατών. Είμαι ένα βήμα πριν την καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή.
Έκανα παραγγελία ενός χειριστηρίου PS5 στις 29 Νοεμβρίου 2024 και ενώ είχε ημερομηνία παράδοσης σε 2 ημέρες, παρέλαβα ένα ΛΑΘΟΣ προϊόν 11 μέρες αργότερα. Από τότε μετά από άπειρα τηλέφωνα και αντιμετώπιση σαν κλέφτη ενώ αναγνώρισαν το λάθος τους, ΔΕΝ έχω παραλάβει την παραγγελία μου μέχρι και σήμερα (2/1/25) και δεν απαντάνε πότε θα στείλουν το χειριστήριο στην εξυπηρέτηση πελατών. Είμαι ένα βήμα πριν την καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή.
”