Γερμανός Αξιολογήσεις πελατών

Βαθμολογία 1.2 από 148 κριτικές

Στοιχεία εταιρίας

Πληροφορίες για Γερμανός:

Καλώς ήρθες στην καρδιά της τεχνολογίας. Απόκτησε ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί σε Smartphone, Gadget, Αξεσουάρ, Gaming και όχι μόνο.

Μετάβαση στον ιστοτόπο
Βαθμολογήστε την επιχείρηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

148 κριτικές για “Γερμανός

  1. Στις17 /7 αγόρασα λογω του ταξιδιου που ειχα προγραμματισει για τις16 /8 επαγγελματικό κινητοmotorola g72 8/128GB.Στις6 Αυγούστου έπαθε βλαβη το πήγα στο κατάστημα του βολου και ακόμα το περιμένω.Ηταν τελειως αδιαφοροι.Αν και επαγγελματικό ούτε το αντικατεστησαν έστω και προσωρινα .Παραδεχτηκαν ότι ο χρόνος είναι μεγάλος αλλά αρνήθηκαν να το αντικαταστήσουν η να μου δώσουν κάποια άλλη λύση αν και εφευγα .Ηταν αδιάφοροι με έστελναν από τον Άννα στον Καϊάφας κσι ακόμα και αυτή τη στιγμή 13 Αυγούστου με ενεπαιζαν σσν να μην τρέχει τίποτα.Εγω όμως το αγόρασα από το Γερμανό και όχι από κάποιο τυχαίο σαΐτ που θα ήταν και πολύ φτηνότερο και αυτό είναι το λάθος μου.Δεν υπάρχει επαγγελματισμος ούτε δίνουν αξία στον πελατη.Τα χρήματα τα πήραν αμεσως το κινητο?

  2. Σταύρος Χ.

    Αρχίζω να πιστεύω ότι οι κριτικές εδώ μέσα εινσι ψεύτικες. Αγόρασα 8/8/24 μια τηλεόραση 65″, έλεγε παραδοση 9-10, μόλις έκανα την παραγγελία μου ήρθε μήνυμα στο κινητό ότι λάβαμε την παραγγελια σου και τίποτα άλλο, ατο link παρακολούθηση παραγγελίας μου έλεγε wrong info, έστειλα mail στις 9/8 το πρωι στις 9πμ για να μάθω τι γίνεται, στις 12μμ με πήραν τηλέφωνο και μια πολύ ευγενική κοπέλα μου ειπε ότι η παραγγελία έχει τιμολογηθει και θ αποσταλεί μόλις βγει το voucher, την ρώτησα θα παραλάβω μέχρι το Σάββατο (10/08) εντός 2 ημερών δηλαδή που έλεγε στο site ? Oxi μου απάντησε από εβδομάδα, το ιδιο βράδυ ήρθε μήνυμα σπο courier ,center ότι το δέμα αναχώρησε, 10 του μηνός είχε φτάσει στο courier αλλά λόγω Σαββάτου μου την φέρανε Δευτέρα. Παίζει πολύ ψεύτικη αξιολόγησή το νου σας

  3. Παναγιώτης Δ.

    Μακριά από Γερμανο, ποτέ ξανά, συνεργάζονται με την Courier Center οπότε θα παραλάβετε το νωρίτερο σε 5 ημέρες. Καμία διάθεση βοήθειας από την εξυπηρέτηση πελατών του Γερμανού, παρότι το προϊόν αγοράστηκε με την προϋπόθεση ότι θα αποσταλεί εντός 2 ημερών.

    Η ίδια η courier center μου είπε ότι πάντα ο Γερμανός λέει 2 ημέρες ενώ εμείς δεν μπορούμε να παραδώσουμε τόσο σύντομα. Αυτό λοιπόν λέγεται εξαπάτηση καταναλωτή και ασέβεια απέναντι στον πελάτη.

  4. Γιάννης Α.

    Κανένας σεβασμός στον άνθρωπο που έκανε δυστυχώς το λάθος να επιλέξει το ηλεκτρονικό κατάστημα του Γερμανού. Αγόρασα και προπλήρωσα δυστυχώς με πιστωτική κάρτα ρολόι αξίας 600 ευρώ περίπου και μου έστειλαν βραστήρα! Από τις 18/7/2024 ακόμη περιμένω ενημέρωση και επιστροφή των χρημάτων μου! Μονίμως μου απαντούν ότι θα με ενημερώσει το αρμόδιο τμήμα!Ουτε τον βραστήρα δεν έχουν παραλάβει ακόμη από το κατάστημα τους το οποίο ευτυχώς είχα δηλώσει ως σημείο παραλαβής. Αντί να ζητήσουν συγνώμη για το λάθος τους και να επιλύσουν άμεσα το θέμα συμπεριφέρονται λες και τους χρωστούσα και μου κάνουν χάρη. Απαράδεκτοι…..

  5. Ελένη Zαμπιτη Z.

    Απαράδεκτοι
    Μόνο επαγγελματίες δεν θα τους χαρακτήριζα.
    Επιεικως απαράδεκτοι, με ενημέρωσαν μετά από δύο εβδομάδες σε προπληρωμενο τηλέφωνο κινητό ότι η παραγγελία δεν μπορεί να εξυπηρετηθεί, έτσι απλά, δεν υπάρχει σε απόθεμα, σας προτείνουμε κάτι παρόμοιο , εννοείται να πληρώσω την διαφορά στον κούριερ αλλά μου δίνουν δέκα ευρώ κουπόνι (για μαστίχες ίσως) βέβαια στην τελική το κουπόνι δεν ήταν καν κουπόνι ήταν σε συνδυασμό με αγορές (τραγικό).
    Απρόσωπη εντελώς εταιρεία λειτουργούν χωρίς επιχειρησιακό πρωτόκολλο, δεν τους ενδιαφέρει τίποτα απολύτως παρά μόνο να μαζεύουν λεφτά να κοροϊδεύουν τον κοσμακη, ει δυνατόν στις σημερινές εποχές που ζούμε, προτίμησα την συγκεκριμένη εταιρεία χωρίς να διαβάσω τις κριτικές, κακώς σφάλμα μου.
    Κανείς υπεύθυνος, υπάλληλοι με ξύλινη γλώσσα , ανθρωποειδή.

  6. Γεώργιος Φ.

    Είναι η τρίτη φορά που έρχομαι στο κατάστημα της Φλώρινας και εννοείται ότι δεν με εξυπηρέτησαν λες και δεν υπήρχα. Δεν υπάρχει σειρά, όποιος προλάβει μπαίνει σφήνα, αν είσαι γνωστός πας από δίπλα και αν κάνεις πως μιλάς σε στραβό κοιτάνε λες και μπήκες να κλέψεις, είστε μακράν η χειρότερη. Αν υπήρχε μείον σε αστέρια θα σας έβαζα….

  7. Θα βάλετε λίγο τάξη στο κατάστημα της Αίγινας; Υπάρχει πρόβλημα με την σειρά εξυπηρέτησης. Το ταμείο να εξυπηρετεί πληρωμές και τα υπόλοιπα στα άλλα πόστα. Χωρίς λόγο τσακωνομαστε για την σειρά. Και μια υπάλληλος μας είπε ” αν φωνάζετε θα σας βγάλω έξω”. Ενημερώστε παρακαλώ την υπάλληλο σας τι δικαιώματα έχω αν τυχόν προσβάλει τον πελάτη βγ αζοντας τον έξω. Καλύτερα να μάθει να κάνει την δουλειά την και να τείνει την σωστή λειτουργία του καταστήματος.

  8. Νικόλαος Σ.

    Καλησπέρα, αν και πελάτης χρόνια σήμερα πολύ δυσαρεστημένος. Έρχεται μια προσφορά στην σελίδα στο internet η οποία στο κατάστημα μου είπαν ότι δεν ισχύει. Οφείλεται βάση νόμου σε όσους ζητήσουν την προσφορά μέχρι να ανανεωσετε το site να δώσετε την προσφορά. Για επικοινωνία στο [email protected] μπορώ να σας επισυνάψω και screenshot από την προσφορά

  9. Δημήτρης Κ.

    Αν υπήρχαν 0 αστέρια αυτο θα επέλεγα .
    Παραγγείλα ένα ηλεκτρικό πατίνι μου ήρθε χαλασμένο το έστειλα πίσω για αντικατάσταση Μου είπαν ότι θα το έχω σε μια εβδομάδα έχει περάσει ένας μήνας το πατίνι δεν έχει έρθει τους έχω πάρει πάνω από 50 τηλέφωνα και μου λένε ότι το πατίνι μου θα έρθει στο τέλος της εβδομάδας. Και το χειρότερο είναι ότι θέλουν και άλλα 100€ γιατί δεν έχουν το πατίνι που είχα πάρει εξαρχής και εγώ τους λέω για να μαζέψω 100€ που θέλουν πρέπει να δουλεύω 5 ημέρες. Απαράδεκτοι άπορο πως δεν το έχουν κλείσει το μαγαζί.

  10. Πολύ κακή εξυπηρέτηση, αγενείς υπάλληλοι στο κέντρο εξυπηρέτησης και επίσης έχω κάνει την παραγγελία μου στο eshop εδώ κ πόσες μέρες, τηλεφωνώ κ μου λένε ότι δεν έχει φύγει ακόμη από το κουριερ χωρίς να γνωρίζουν το λόγο. Από τις χειρότερες εταιρείες που έχω συνεργαστεί.

  11. Έλενα Κ.

    γερμανός, οτι χειροτερο! προσοχη ελλατωματικεσ συσκευεσ! αγόρασα πέρυσι τον ιούλιο κινητό xaomi το οποίο μολις το ενεργοποίησα είχε πρόβλημα στο ακουστικό, σε κάθε κληση με άκουγε ο συνομιλητής ενώ εγώ όχι. το έστειλα αμέσως για service ,το παρέλαβα μετά από έναν μήνα κ πάλι δεν λειτουργούσε.

    αυτη η ιστορία επαναλαμβανεται μέχρι σήμερα. είναι η 4η φορά που τους το στέλνω πίσω και ακόμη περιμένω.
    κάθε φορά κάνουν αναβάθμιση λογισμικού η οποια δεν προσφέρει τπτ εφόσον το κινητό είναι ελαττωματικό.

    μετανιωσα παρα πολυ για την αγορα απο καταστημα γερμανοσ και δεν υπαρχει περιπτωση να αγορασω το παραμικρο πλεον. λυπαμαι πολυ!

  12. Ηλίας Π.

    Μακριά από αγορές από το eshop του Γερμανού!! Έχω πληρώσει από της 07/07 δύο κινητά με παράδοση 10/07 έχουμε 15/07 και ακόμα δεν έχω παραλαβή και έχω πάρει πόσα τηλέφωνα στα κεντρικά και με κοροϊδεύουν κανονικότητα!! Αισχος!!!! Τίποτα άλλο!!! Μακριά από τέτοιες αγορές!!!

  13. Η χειρότερη αντιμετώπιση πελατών. Παρήγγειλα μια τηλεόραση στις 31/6/2024 και μετά από μια εβδομάδα μου είπαν να την παραλάβω από το κατάστημα που υπέδειξα. Πήγα αλλά τηλεόραση δεν υπήρχε. Επικοινωνώ εδώ και 8 ημέρες τι έχει γίνει και μου λένε ότι το ψάχνουν γιατί κάπου αλλού την πήγε ο μεταφορέας. Μάλλον είναι πρόφαση γιατί την είχαν σε έκπτωση και τώρα την έχουν σε άλλη τιμή. Απλώς απαράδεκτοι.

  14. Άγγελος Α.

    Πήγα στο κατάστημα Γερμανός στην Σκιάθο άψογη εξυπηρέτηση τα συγχαρητήρια μου

  15. Βενετία Δ.

    Η δική μου κριτική, αφορά το κατάστημα της Σαλαμίνας κι έχει να κάνει με την σωστή και άμεση εξυπηρέτηση και την άψογη συμπεριφορά των υπαλλήλων.
    Ο υπάλληλος στην τεχνικη εξυπηρέτηση,ήταν άψογος.

  16. Θεοδωρα Κ.

    Απαραδεκτικη συμπεριφορα υπαλληλου στο καταστημα γερμανος γλυφαδας, γουναρη (κοντα στην εφορια). Θεωρει οτι ειναι μαλλον δικο του το καταστημα και η cosmote

  17. Σεμη Β.

    Αγόρασα ένα iPhone 15 τον Φεβρουάριο . Από την πρώτη μέρα χρήσης το κινητό υπερθερμαινόταν και κολλούσε , το επέστρεψα πίσω , έγινε αντικατάσταση υποτίθεται με καινούριο το οποίο είχε χαλασμένο ηχείο . Την ίδια μέρα κιόλας το ξανά επέστρεψα . Κάποιες εβδομάδες αργότερα υποτίθεται ξανά στέλνουν 2η φορά αντικατάσταση , υπήρχε το ίδιο πρόβλημα της υπερθέρμανσης σε χειρότερο στάδιο το κινητό έκανε ήχους λες και θα εκραγεί και είχε χαλάσει ξανά το ένα ηχείο. Τρίτη φορά το γυρνάω ξανά πίσω και ζητάω επιστροφή χρημάτων και όχι αντικατάσταση . Πηγαίνει το κινητό για έλεγχο και δεν βρίσκουν κανένα πρόβλημα το κινητό λένε είναι άριστο ούτε το ηχείο δεν έχει θέμα . Αρνούμαι να παραλάβω το κινητό εφόσον είναι επικίνδυνο και ζητάω να το ξανά στείλουν για έλεγχο . Ο υπάλληλος δηλώνει στο σύστημα τους ότι το έχω παραλάβει , γιατί λέει έτσι είναι η διαδικασία για να το στείλει πίσω για έλεγχο . Να σημειωθεί πως δεν έχω πάει ούτε στο καταστημα η ίδια για να το παραλάβω , καθώς ειχα δηλώσει πως δεν θα την παραλάβω αυτή την συσκευή γιατί είναι ελαττωματική και η επικοινωνία γινόταν τηλεφωνικά με τον υπάλληλο . Δεν έχω καμία ενημέρωση μετά από 2 εβδομάδες , καλώ ξανά τον υπάλληλο και μου λέει πως έχει γίνει κάποιο λάθος στο μηχανογραφικό και το κινητό βρίσκεται στο σέρβις αλλά δεν φαίνεται πουθενά στο σύστημα τους . Επομένως η εταιρία έχει χάσει την συσκευή χωρίς να γνωρίζω που βρίσκεται και έχουν δηλώσει χωρίς να μαι παρόν ότι την έχω παραλάβει . Έχω επικοινωνήσει με το κατάστημα αμέτρητες φορές , έχω καλέσει στα κεντρικά , έχω ανοίξει φάκελο στην apple για το ζήτημα , μέχρι και καταγγελία έχει γίνει , αλλά η εταιρία δεν πέρνει χαμπάρι .

  18. Γιαννα Β.

    Απαράδεκτοι πήραμε μια τηλεόραση πανακριβη 55′ και ήταν σπασμενη.. την ανοίξαμε μετά από κάποιο διάστημα γιατί είχαμε ένα θέμα κ φαινόταν ότι δεν κάναμε εμείς κάποια ζημιά.. το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών ηρωνικοι και στα καταστήματα καθόλου εξυπηρετικοι.. φυσικά κ δεν θα ξανά πάρουμε κάτι. Τους είπα ότι μπορούμε να την πάμε να δουν οι ίδιοι σε κάποιο κατάστημα ότι η τηλεόραση είναι ακόμη με τις μεμβράνες αλλά αυτό έκαναν ότι δεν άκουγαν.

  19. Γιάννης Σ.

    Παραγγελία smart watch στις 1/6 και μετά από 2 οχλησεις μου με ενημέρωσαν σήμερα μια εβδομάδα μετα ότι το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο..καθώς δεν υπήρχε απόθεμα …..και ζήτησαν συγνώμη για την ταλαιπωρία.
    Απλά τραγικοί!!!

  20. Αναστάσιος Κ.

    Απίστευτα τραγική αυτή η εταιρεία πραγματικά απορώ γιατί την πήρε η Cosmote τι να την κάνει! Παραγγέλνω μέσω internet ένα προϊόν το βάζω σε έξι άτοκες δόσεις το σύστημα το περνάει σε μία δόση παίρνω τηλέφωνο μου λένε ότι έχει πρόβλημα το σύστημά λοιπόν και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, ακυρώνω την παραγγελία ζητάω να την παραλάβω από κατάστημα να πληρώσω εκεί με άτοκες δόσεις και τελικά το κατάστημα δεν δέχεται την πληρωμή γιατί είναι στο eShop και όχι σε αυτούς θα στείλουν πίσω το προϊόν μετά από τρεις ημέρες θα τους το ξαναστείλει πάλι πίσω το κεντρικό για να μου το πουλήσουν! Είσαστε άθλιοι απλά κυριολεκτικά για γέλια είστε.

  21. ανωνυμος α.

    αθλιοι και ελεινοι !
    παραγγειλα μια τηλεοραση, πληρωσα με πιστωτικη καρτα
    μολις ολοκληρωσα την παραγγελια και πληρωμη μου εδωσαν ημερομηνια παραδοσης την επομενη εργασιμη
    η τραπεζα μου κρατησε ηδη το ποσο της τηλεορασης αλλα ακομα τηλεοραση μετα απο 3 μερες δεν εχω λαβει και οταν καλεσα στη εξυπηρετηση πελατων δηλωνουν αγνοια για ποτε θα παραδοσουν
    Μονον στην Ελλαδα γινονται αυτα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  22. Γιολάντα Β.

    Απλά τραγικοί, πληρωμένο κινητό τηλέφωνο μέσω πιστωτικής κάρτας από 25/4 για παράδοση στον Πειραιά το έστειλαν στην Πτολεμαιδα..μέχρι σήμερα δεν έχω πάρει το κινητό και δεν μπορούν να μου επιστρέψουν τα χρήματα, έχω καλέσει άπειρες φορές για να ενημερωθώ για την εξέλιξη (αυτοί προφανώς δεν έχουν καλέσει ποτέ για ενημέρωση) για να ακούω να μου λένε πόσο δίκιο έχω και ότι έτσι είναι οι διαδικασίες ….

  23. ΚΑΛΛΙΟΠΗ Τ.

    Απαράδεκτοι, για μία ακόμη φορά! Αγόρασα κάτι διαθέσιμο και ετοιμοπαράδοτο για το βαφτιστήτι μου για το Πάσχα στις 30/04/2024 με παράδοση στο κατάστημα Αμπελοκήπων στη Θεσσαλονίκη. Τα αντικείμενα, όντως μεταφέρθηκαν στο εν λόγω Κατάστημα, μόνο που αυτό ήταν κλειστό λόγω ανακαίνισης και θα άνοιγε μετά το Πάσχα!! Καμία ενημέρωση ούτε στην ηλεκτρονική παραγγελία, ούτε από το τηλέφωνο του Καταστήματος. Έστειλα μήνυμα περιγράφοντας το θέμα για να δοθεί λύση (03/05/2024)και οι ανεκδιήγητοι, μου έστειλαν μήνυμα 11 (14/05/2024) μέρες μετά ότι παραδόθηκε το δέμα μου (κάτι , που γνώριζα φυσικά, αφού το παρέλαβα!). Απαράδεκτοι σε όλα.

  24. Φορουζαν Χ.

    Έχουμε καταθέσει καταγγελίες εισβάρος της εταιρείας Γερμανός.
    Τα κινέζικα αναδιπλούμενα κινητά που πουλάει διαλύονται από απλή χρήση.
    Το χειρότερο έχουν bug στο λογισμικό και δεν μπορούμε να ανακτήσουμε τα προσωπικά και επαγγελματικά μας δεδομένα!
    Ο Γερμανός δηλώνει άμοιρος ευθυνών για ότι βάζει στο μαγαζί του και σου ζητά διπλάσια χρήματα (!!!) από την αξία του κινητού που θεωρητικά είναι σε εγγύηση για την επισκεύη του!
    Για τα χαμένα δεδομένα και την αξία αυτών για εμάς ούτε λόγος!

  25. Τασος Γ.

    ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΑΥΤΥΟΥΣ!!!
    Παράγγειλα ένα προϊόν στις 14/04 με ημερομηνία παράδοσης στις 17/04.. Την επόμενη ημέρα στις 18/04 τους κάλεσα για να ενημερωθώ για το λόγω καθυστέρησης. Από το τηλέφωνο και ενώ τους κάλεσα ΕΓΩ, με ενημέρωσαν πως το προϊόν (που είχα παραγγείλει) δεν είναι διαθέσιμο και πως η παραγγελία μου έχει ακυρωθεί!!! Με λίγα λόγια τους κάλεσα εγώ ενώ είχαν ήδη καθυστερήσει για να με ενημερώσουν πως δεν υπάρχει το προϊόν διαθέσιμο!! ΤΡΑΓΙΚΟΙ!!