Σεμη Β.


Review on Γερμανός

  1. Σεμη Β.

    Αγόρασα ένα iPhone 15 τον Φεβρουάριο . Από την πρώτη μέρα χρήσης το κινητό υπερθερμαινόταν και κολλούσε , το επέστρεψα πίσω , έγινε αντικατάσταση υποτίθεται με καινούριο το οποίο είχε χαλασμένο ηχείο . Την ίδια μέρα κιόλας το ξανά επέστρεψα . Κάποιες εβδομάδες αργότερα υποτίθεται ξανά στέλνουν 2η φορά αντικατάσταση , υπήρχε το ίδιο πρόβλημα της υπερθέρμανσης σε χειρότερο στάδιο το κινητό έκανε ήχους λες και θα εκραγεί και είχε χαλάσει ξανά το ένα ηχείο. Τρίτη φορά το γυρνάω ξανά πίσω και ζητάω επιστροφή χρημάτων και όχι αντικατάσταση . Πηγαίνει το κινητό για έλεγχο και δεν βρίσκουν κανένα πρόβλημα το κινητό λένε είναι άριστο ούτε το ηχείο δεν έχει θέμα . Αρνούμαι να παραλάβω το κινητό εφόσον είναι επικίνδυνο και ζητάω να το ξανά στείλουν για έλεγχο . Ο υπάλληλος δηλώνει στο σύστημα τους ότι το έχω παραλάβει , γιατί λέει έτσι είναι η διαδικασία για να το στείλει πίσω για έλεγχο . Να σημειωθεί πως δεν έχω πάει ούτε στο καταστημα η ίδια για να το παραλάβω , καθώς ειχα δηλώσει πως δεν θα την παραλάβω αυτή την συσκευή γιατί είναι ελαττωματική και η επικοινωνία γινόταν τηλεφωνικά με τον υπάλληλο . Δεν έχω καμία ενημέρωση μετά από 2 εβδομάδες , καλώ ξανά τον υπάλληλο και μου λέει πως έχει γίνει κάποιο λάθος στο μηχανογραφικό και το κινητό βρίσκεται στο σέρβις αλλά δεν φαίνεται πουθενά στο σύστημα τους . Επομένως η εταιρία έχει χάσει την συσκευή χωρίς να γνωρίζω που βρίσκεται και έχουν δηλώσει χωρίς να μαι παρόν ότι την έχω παραλάβει . Έχω επικοινωνήσει με το κατάστημα αμέτρητες φορές , έχω καλέσει στα κεντρικά , έχω ανοίξει φάκελο στην apple για το ζήτημα , μέχρι και καταγγελία έχει γίνει , αλλά η εταιρία δεν πέρνει χαμπάρι .

Επικοινωνία