Πήγα με το μωρό μου ενάμιση μηνών στο κατάστημα Κωτσόβολο στην Καλλιθέα λεωφόρος Βενιζέλου. Ενώ το κατάστημα ήταν τελείως άδειο…
Γερμανός Αξιολογήσεις πελατών
Πληροφορίες για Γερμανός:
Καλώς ήρθες στην καρδιά της τεχνολογίας. Απόκτησε ό,τι πιο νέο κυκλοφορεί σε Smartphone, Gadget, Αξεσουάρ, Gaming και όχι μόνο.
Μετάβαση στον ιστοτόπο
Το χειριστον Εξυπηρετησις
”Όσον αφορα
Πήρα Apple Watch από το κατάστημα Γερμανού της Νέας Σμύρνης το οποίο δεν άνοιξε ποτε. Το επέστρεψα άμεσα κ είμαι τώρα δυο βδομάδες χωρίς αντικατάσταση κ χωρίς ενημέρωση για το τι θα γίνει με τη συσκευή. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ούτε το DOA λενε δεν ισχυει πραγματικά θίγεται ο πελάτης!!τραγική εξυπηρέτηση!
”Άφησα ένα laptop εντός εγγύησης για επισκευή στο κατάστημα της Φιλολάου 59. Μετά από ένα μήνα μου το επέστρεψαν λέγοντας μου ότι δεν είναι εξουσιοδοτημένοι να το επισκευάσουν και πρέπει να μιλήσω με την εταιρεία. Αυτό το καταλαβαίνω. Δεν καταλαβαίνω όμως γιατί χρειάστηκε ένας μήνας για να πάρω αυτή την απάντηση.
”Επιπλέον όταν έδωσα το laptop υπήρχε πάνω ένα usb receiver από ασύρματο ποντίκι. Όταν μου το επέστρεψαν το usb έλειπε. Επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι παρέδωσαν το laptop ακριβώς όπως το παρέλαβαν. Το ποντίκι πλέον μου είναι άχρηστο.
Απαράδεκτοι. Δεν θα κάνω άλλη αγορά από τον Γερμανό.
Παρήγγειλα ένα σίδερο…μου το φέρανε μεταχειρισμένο…χτυπημένο στα πλάγια κ το πιο σημαντικό είχε νερά…μέσα…το είχαν χρησιμοποιήσει κ δεν το άδειασανε…μαζί κ τα καλώδια βρεγμένα να πάθει κανείς ηλεκτροπληξία.Απαραδεκτο…Ποτε ξανά προϊόν από Γερμανο.
”Τραγικοι. Παραγγελνεις και ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ θα παραλαβεις σε 3-4 μερες πραγμα που δεν συμβαινει ποτε.
”Μετα την 7η μερα σε κοροιδευουν στα τηλεφωνα.
Μην κανετε το λαθος και ψωνισετε ποτε απο αυτους.
Άφησα ένα κινητό για να ελεγχθεί από το service κάνανε 25 μέρες να το ελέγξουν και να μου το επιστρέψουν και δε βρήκαν τίποτα κάνανε μόνο αναβάθμιση στο κινητό.Σχεδον ένα μήνα για να κάνουν αναβάθμιση.Την επόμενη μέρα τι κινητό συνέχισε να έχει τα ίδια προβλήματα.
”Είμαι πελάτης του Γερμανού εδώ και χρόνια . Είχα πάρει πριν ενάμιση χρόνο το realmy 9 από 340 το πήρα 240 . Το κινητό έχει βγάλει τρεις φορές πρόβλημα(και ήταν θέμα του κινητου όχι από δικιά μου χρήση) το πήγα την πρώτη φορά μου το εφτιαξαν όλα οκ . Μετα από λίγο καιρο το ξανά πήγα για άλλο θεμα ,ζήτησα αντικατάσταση συσκευής και φυσικά δεν το δέχτηκαν και αργησε λίγο να ερθει και τωρα είναι τρίτη φορά που το πάω και τώρα ως αγανακτισμένος πελάτης ξανά ζητω αντικατάσταση και όπως πριν το αρνήθηκαν, δηλαδή ολόκληρος γερμανος δεν μπόρεσε να δεχτη ένα έτοιμα από πελάτη του . Το κινητό είπαν θα έρθει σε δύο βδομάδες και λείπει εδώ και τρεις βδομάδες και έχω μήνει χωρίς κινητό και δεν μπορώ να κάνω καμιά δουλειά διότι δεν έχω κινητό . Με λιγα λόγια το service του Γερμανού είναι κάκιστο αλλά η τραγική ειρωνία είναι ότι στις διαφημίσεις λένε ότι ο Γερμανός είναι δίπλα σου αλλά από ότι κατάλαβα αυτό είναι ένα μεγάλο ψέμα+ότι πήρα τηλέφωνο το service του Γερμανού και απλά τους έλεγα τα προβλήματα που αντιμετωπίζω με το κινητό αλλά αυτοί έλεγαν το ποίημα τους. Το service του Γερμανού για την δική μου αντιμετώπιση ήταν μια σκέτη ταλαιπωρία χωρίς νόημα.
”Η βλακεία δεν έχει όρια η υπομονή μου όμως έχει. Καθώς παράγγειλα μια συσκευή και μια ζελατίνα για τη συσκευή μου σε ΜΙΑ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ η οποία έλεγε πως ήταν διαθέσιμη ετοιμοπαράδοτη δηλαδή για την επόμενη μέρα. Η οποία αποδείχτηκε πως όχι μόνο δεν ήταν αλλά με ζάλισατε με μηνύματα σπάζοντας μου τα νεύρα για την ηλίθια ζελατίνα που δεν με πολυενδιεφερε κιόλας, καθώς ήταν από τα πρόσθετα που μπορούσα να προσθέσω κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας της συσκευής που επιθυμούσα να αγοράσω. Με αυτή την εξαπάτηση της δήθεν διαθέσιμης συσκευή που αν το ήξερα θα την αγόραζα από άλλο κατάστημα δεν εξαπατήσατε μόνο εμένα αλλά και τους ανταγωνιστές σας και με ταλαιπωρήσατε αδίκως ακυρώνοντας το ταξίδι μου για να την παραλάβω έστω και δυο μέρες καθυστερημένα, δημιουργώντας μου τεράστια ταλαιπωρία. Όμως δυστυχώς τώρα έφυγα χωρίς την συσκευή στα χέρια δεν έχω τηλέφωνο καθώς το πλήρωσα ήδη στην εταιρεία σας και δεν μπορούσα να το ξανά αγοράσω Ντροπή για την εταιρεία σας που χρησιμοποιεί τεχνάσματα ώστε να κάνει πωλήσεις.
”Με εξυπηρέτησε ο υπεύθυνος στο κατάστημα της Νέας Σμύρνης.Σταύρος Z.Ήταν σαφέστατος στην ενημέρωση..με βοήθησε να αναβαθμίσω τις παροχές μου,με κατεύθυνε σωστά,άμεσα και με μεγάλη προθυμεία!Εξαιρετικός ως προς όλους τους πελάτες αφού όσο ήταν σε αναμονή για δική μου υπόθεση προσπάθησε να εξυπηρετήσει παράλληλα κι άλλους για να μην έχουν αναμονή!Μπράβο του!Αξιέπαινος!
”Αγαπητό κατάστημα Γερμανος,
Είμαι πελάτης σας εδώ και αρκετό καιρό, αλλά η πρόσφατη εμπειρία μου με την αγορά ενός PS5 με 2 χειριστήρια ήταν εξαιρετικά απογοητευτική. Παρά την πληρωμή για δύο χειριστήρια, έλαβα μόνο ένα.
Έχω επικοινωνήσει με τον εξυπηρετητή σας περισσότερες από 60 φορές, αλλά συνεχίζω να λαμβάνω την ίδια αόριστη απάντηση – ότι το αρμόδιο τμήμα έχει ενημερωθεί και περιμένουμε απάντηση. Η επικοινωνία μου με έναν φίλο στην Ταϊλάνδη είναι πιο αποτελεσματική, παρά το γεγονός ότι είναι χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά και δεν έχει τηλέφωνο.
Αυτό δεν είναι απλά ένα ζήτημα καθυστερημένης αποστολής – αυτό είναι ένα ζήτημα έλλειψης σεβασμού προς τους πελάτες σας. Θα μπορούσατε να είχατε στείλει κάποιον να παει με τα ποδια στην Κίνα και να μου φέρει το χειριστήριο και θα είχε φτάσει πιο γρήγορα.
Ως πελάτης, αξίζω καλύτερης εξυπηρέτησης. Η εμπειρία μου ήταν απαράδεκτη και δεν μπορώ να συστήσω το Γερμανος σε άλλους.
”Παρήγγειλα ένα κινητό το οποίο θεωρητικά συνοδευόταν από δώρο ακουστικά. Ενώ σε σχετικές πλατφόρμες το έβρισκα κατά 50€ φτηνότερα είχα την βλακωδη ιδέα να το πάρω από τον Γερμανό, σκεπτομενη ότι λαμβάνοντας και τα ακουστικά, ερχεται στα ίδια.
”Τα ακουστικά δεν ήρθαν ποτέ
Το μαγαζί (στην Κοζάνη) από το οποίο έγινε η αποστολή δεν ανταποκρίνεται στις κλήσεις έχω πάρει πάνω από πενήντα φορές.
Έχω στείλει στην εταιρία μέσω μεηλ και μέσω μεσεντζερ.
“Το αίτημα μου προωθείται”
Next stop, συνήγορος του καταναλωτή
ΜΑΚΡΙΑ απο eshop γερμανος..καλυτερα αγοραστε απο το μαγαζι η απο καποια αλλη εταιρια…εξυπηρετηση πελατων μηδεν…μην κανετε το λαθος να αγορασετε τηλεοραση..και αν αγορασετε μην τους δωσετε τα λεφτα..πειτε τους πρωτα να την ανοιξουν και να την βαλουν σε λειτουργια ,γιατι εχει βουιξει ο τοπος απο τηλεορασεις με σπασμενη οθονη(ακομα και εδω στο σαιτ αυτο)..ηδη περιμενω 2 μηνες να μου πουν τι θα γινει με την τηλεοραση με την σπασμενη οθονη που μου στειλανε(τους πηρα τηλεφωνο ενα τεταρτο μετα την παραλαβη)…..μου ζητησανε φωτογραφιες συσκευης και συσκευασιας…τις οποιες τις εστειλα μεσα σε μιση ωρα..μου ειπανε μετα απο αρκετες ενοχλησεις να παρω τηλεφωνο την αστρα σερβισ(αλλοι τρομπεν εκει περα) οι οποιοι με την σειρα τους και με συνοπτικες διαδικασιες με παρεπεμψαν στην phillips(????)…επικοινωνησα με phillips ειδανε το θεμα και μου ειπανε οτι εφοσον ενημερωσα τον ΓΕΡΜΑΝΟ αμεσα ειναι υποχρεωμενοι να μου την αντικαταστησουν/αλαξουν ..τους εστειλα την απαντηση της phillips τους πηρα και τηλεφωνο..και απο τοτε αγνοειται η τυχη τους ..black friday παραγγειλα ,μου ρθε μετα απο 2 μερες..και απο τοτε την εχω στο σαλονι και θαυμαζω την ραγισμενη οθονη(εκτος λειτουργιας φυσικα) …ηδη περασανε πανω απο 2 μηνες…οποτε μακρια,οσο ποιο μακρια τοσο ποιο καλα..και ενημερωστε φιλους και συγγενεις.
”Ότι χειρότερο μου έχει τύχει σε αγορά τα τελευταία χρόνια μου πούλησαν δύο κινητά για τα παιδιά μου τα οποία είναι ελαττωματικά τους είχα πει τι ανάγκες θέλω να μου εξυπηρετούν και μου πρότειναν τα συγκεκριμένα που να φανταστω ότι θα κολουσαν από την αρχή.πιγα ξανά στο μαγαζί που τα πήρα και μου ήταν ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και ότι ήταν λάθος επιλογή με μεγάλη απάθεια του είπα φυσικά ότι αυτοί μου το πρότειναν και ούτε που τους ενιαξε . τέλος ήταν η τελευταία φορά που πήγα σε αυτή την εταιρεία και δεν την συνιστώ στον κόσμο.
”Έγινε παραγγελία 25/1/23. Η τηλεόραση ήταν ελαττωματική χάλασε την πρώτη μέρα. Τις 3/1/24 έγινε συμφωνία να γίνει αντικατάσταση με τηλεόραση που ήταν σε προσφορά. Προώθησαν την παραγγελία 2 εβδομάδες μετά, που η τηλεόραση δεν ήταν πλέον σε προσφορά, ήθελαν να την χρεώσουν παραπάνω οι πονηρούληδες. Δεν την παρέλαβα ποτέ προφανώς. Στην εξυπηρέτηση πελατών λένε πως θα ενημερώσουν τους υπεύθυνους να επικοινωνήσουν μαζί μου, δεν γίνεται τίποτα. Έχουν περάσει πάνω από 3 μήνες, έχουν τα χρήματα μου, προϊόν δεν είχα ούτε μια μέρα και άκρη δεν έχω βρει. Αναγκαστικά θα κινηθώ νομικά.
”Άκαμπτη λογική και ξύλινη τυποποιημένη γλώσσα. Ειρωνεία και ύφος καρδιναλίων από τον τεχνικό στο τοπικό κατάστημα. Ζητήσαμε αλλαγή συσκευής γιατί ήταν προβληματική και μας παρέπεμψαν σε επισκευή για ζήτημα τριών ημερών. Ωραία λοιπόν. Αφού πάτε βάση κανονισμού με το λεπτό της ώρας και της ημέρας δικαιούμαστε να σας κάνουμε αρνητική κριτική δημόσια, στα social media και σε κάθε κουβέντα και συζήτηση μεταξύ φίλων. Μήπως και η εταιρεία σας γίνει πιο ανθρώπινη και λιγότερο κυνικά τεχνοκρατική.
”2 εβδομάδες (προς το παρόν…)για να φτάσει ένα πακέτο απ τις αποθήκες τους σε κεντρικό κατάστημα της Θεσσαλονίκης!!!!Η εξήγηση που μου δόθηκε και σε μένα ήταν η speedex…!
”Κύριοι,οι εταιρίες με τις οποίες συνεργάζεστε είναι δική σας επιλογή και δρουν υπό τον έλεγχό σας (ή τουλάχιστον θα έπρεπε) οπότε η ευθύνη για την έγκαιρη παράδοση των παραγγελιών παραμένει στην δική σας εταιρία…!!
Ποτέ ξανά!!!Απογοήτευση!!!
Παραγγελια 10/1, ενδειξη παραλαβή 12/1. Αισίως 24/1 και ακομα δηθεν στην αποθηκη της speedex. Καμια ενημερωση, καμια απάντηση στα email, καμια ενημεωση απο καποιον υπεύθυνο, 45+ λεπτα αναμονη στο τηλ κεντρο για να σου πουν δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα και το καταστημα να λεει ειχαμε μια καθυστερηση λογω εορτων (!). Δυστυχώς επαθα και εμαθα μακρια απο το Γερμανο δεν είναι επαγγελματίες.
”Παράγγειλα ενα air fryer απο το e-shop και ενώ ήταν να το παραλάβω σε 3 μερες, έχουν περάσει 12 μερες και η παραγγελία δεν εχει ερθει ακομα. Εχω ερθει σε επικοινωνια μαζι τους και μου λένε οτι εχει δρομολογηθεί. Το παράγγειλα απο το κατάστημα αυτό επειδή ειχε γρηγορη παράδοση παρόλο που το βρήκα πιο ακριβό απο αλλα καταστήματα. Επίσης το τηλεφωνικό κέντρο ειναι απαράδεκτο. Πρεπει να περιμένεις πάνω απο μισάωρο κάθε φορα για να απαντήσουν. Λογικα δεν εχει πολυ προσωπικό στην εξυπηρέτηση πελατών. Παρόλα αυτα το υπάρχον προσωπικό ειναι πολυ ευγενικό…. Δεν θα ξαναπαραγγελνα απο τον Γερμανό. Το μονο καλό ειναι οτι εχω βαλει την παράδοση με αντικαταβολή… αν το βρω απο αλλού μαλλον θα το προτιμήσω. Απογοήτευση απο μια τόσο μεγάλη εταιρεία. Απορώ…
”Αγορασα πριν ενα χρονο τηλεοραση απο το e shop. Χαλασε και δεν ειναι δυνατον να επισκευαστει. Εχουν περασει 2 μηνες περιμενοντας να γινει αντικατασταση του προιοντος. Το τηλεφωνικο κεντρο της εταιρειας, μετα απο ατελειωτη αναμονη, που ενισχυει την αγανακτηση μου, απανταει, πολυ ευγενικα οτι εντος της ημερας θα τακτοποιηθει το θεμα μου. Ακομα περιμενω…… Ειμαι χωρις τηλεοραση 2 μηνες!!! Δεν προκειται ν αγορασω τιποτα ξανα, ουτε απο το e shop, ουτε απο φυσικο κ αταστημα, ουτε μπαταριες!!!!
”ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΚΡΙΑ
”Παρήγγειλα μια τηλεόραση και την πλήρωσα με την κάρτα μου.
Μετάνιωσα και χωρίς να την ανοίξω από την συσκευασία της την έστειλα πίσω ακολουθώντας τις οδηγίες υπαναχώρησης από την σελίδα τους.
Την παρέλαβαν στις 20/12/2023 αλλά μέχρι σήμερα 8/1/2024 δεν μου επέστρεψαν το ποσό στην κάρτα.
Τους παίρνω τηλέφωνο και περιμένω 25-30 λεπτά στην αναμονή.
Μου μιλάνε ευγενικά αλλά δεν μου επιστρέφουν τα λεφτά.
Φυσικά θα το αναθέσω σε δικηγόρο γιατί είναι 430€
ΜΑΚΡΙΑ παιδιά μην μπλέξετε.
Παρήγγειλα 2 κινητά xiaomi redmi 13c με δώρο ακουστικά. Παρέλαβα 2 κινητά με ένα ζευγάρι ακουστικά. Μηνύματα 200, το τηλ εξυπηρέτησης δεν το σηκώνουν ποτέ. Αποτέλεσμα με γράφουν κανονικά. Όχι ένα αστεράκι-10 απατεώνες μακριά
”Θα σας πω εγώ την προσωπική μου εμπειρία με το κατάστημα. Είχα αγοράσει δυο αντικείμενα μόνο απο τη συγκεκριμένη εταιρία, ενα ποντίκι HyperX Pulsefire και ηχεία logitech z333. Λόγω καθυστέρησης του HyperX pulsefire ποντικιού, είχα στείλει mail στην e-service 11/12 και μου απάντησαν στις 22/12 που μέχρι τότε προφανώς και ήρθε η παραγγελία. Όσο για τα ηχεία logitech z333, τα παρέλαβα 15/12 αλλά λόγω ελαττωματικότητας (με βίντεο απόδειξη φυσικά) τα έστειλα πίσω στις 20/12 που ηταν η ημέρα που ήρθε ο courier και τα παρέλαβε. Στις 20/12 λοιπόν, στέλνω μήνυμα στο facebook στον γερμανο, εφόσον μόνο μέσω messenger μου απάντησαν αμέσως μέχρι στιγμής, για ενημέρωση σχετικά με την αντικατάσταση επειδή παρέλειψα να ρωτήσω γι’ αυτό οταν μιλήσαμε τηλεφωνικώς και μου είπαν οτι ορίστηκε ραντεβού με τον courier για αντικατάσταση. Την Παρασκευή 29/12 τους στέλνω μήνυμα για ενημέρωση γιατι δεν είχα λάβει κάποιο μήνυμα καθυστέρησης λόγω εορτών ή για οποιονδήποτε άλλον λόγο και μου είπαν οτι το θα κλιμακωθεί το αίτημά μου προς έλεγχο ενώ στις 20/12 με είχαν ήδη πει οτι είχε οριστεί ραντεβού για αντικατάσταση. Την Κυριακή αυτή μου είπαν επίσης οτι το αίτημά μου ήταν προς έλεγχο. Σήμερα κοίταξα στην ιστοσελίδα τους γιατί ήθελα να τους καλέσω και παρατήρησα οτι τα ηχεία που υποτίθεται θα μου έκαναν αντικατάσταση είχαν εξαντληθεί (4/1/2024). με καλέσανε στο κινητό για τα ηχεία, οτι θα πρέπει να περάσει απο ειδικούς να κοιτάξουν αν όντως είναι ελαττωματικά και απο εκεί και πέρα θα με καλέσουν για το προϊον και για τη διαθεσημότητά του οταν είναι να τα παραλάβω, και μου είπαν οτι επειδή το προϊον μπορεί να μην είναι διαθέσιμο σήμερα, μπορεί να γίνει διαθέσημο απο αύριο ή τις επόμενες μέρες (εφόσον δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή στην ιστοσελίδα τους). Και μάλλον ίσως εγώ παρεξήγησα οτι το μήνυμα που μου έστειλαν στις 20/12/23 οτι ηταν για το ραντεβού με τον courier για να παραλάβει το ελαττωματικό προϊον μόνο χωρίς να υπάρχει κάποια ημερομηνία απο τις επόμενες μέρες να παραλάβω αντικατεστημένο προϊόν. Ακόμα περιμένω. Για εμένα η εξυπηρέτηση πελατών είναι πολύ μπερδεμένη, παρόλο που ήταν φιλικοί μαζί μου, αυτή η συμπεριφορά για εμένα είναι τελείως αντιεπαγγελματική. Δυστυχώς μετά απο αυτό το θέμα με τα ηχεία έχω αποθαρρυνθεί απο το να ξαναγοράσω απο την εταιρία αυτή.
”Έγινε αγορά 20/12/23 μια τηλεόρασης ετοιμοπαράδοτης με ημερομηνία παράδοσης 22-23/12. Είναι εξαφανισμένοι, δεν απαντάνε σε τηλέφωνα μόνο σε mail χωρίς όμως μια σαφή απάντηση. Χειρότερη εμπειρία δεν έχω αντιμετωπίσει.
”Αγόρασα μέσω eshop ακουστικά , με παραλαβή από κατάστημα τα οποία χάλασαν μέσα σε 7 μήνες. Η αλλαγή δεν μπορούσε μου είπαν να γίνει στο κατάστημα και ακολούθησα την προβλεπόμενη διαδικασία αλλαγής ηλεκτρονικής παραγγελίας. Συμπέρασμα, τα ακουστικά τα παρέλαβε ο κούριερ 13 Δεκεμβρίου 2023, σήμερα 2 Ιανουαρίου του 2024 ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Απαράδεκτοι. Δεν προτείνω σε καμία περίπτωση το εν λόγω κατάστημα για αγορές .
”Προμηθεύτηκα στις 05/12/2023 με ηλεκτρονική παραγγελία 3 Bluetooth ίδια. Το 1 ήταν ελαττωματικό, ζήτησα αντικατάσταση, ήρθαν το πήραν με courier γιατί δεν μπορούσε η αλλαγή να γίνει σε κατάστημα παρόλο που στο 2108006000 με διαβεβαιώσανε ότι γίνεται και πήγα σε 2 διαφορετικά καταστήματα. Από τότε είμαστε 30/12/2023 και δεν έχω τη παραμικρή ενημέρωση. Απαράδεκτοι!
”