Είμαι πελάτης σας εδώ και αρκετό καιρό, αλλά η πρόσφατη εμπειρία μου με την αγορά ενός PS5 με 2 χειριστήρια ήταν εξαιρετικά απογοητευτική. Παρά την πληρωμή για δύο χειριστήρια, έλαβα μόνο ένα.
Έχω επικοινωνήσει με τον εξυπηρετητή σας περισσότερες από 60 φορές, αλλά συνεχίζω να λαμβάνω την ίδια αόριστη απάντηση – ότι το αρμόδιο τμήμα έχει ενημερωθεί και περιμένουμε απάντηση. Η επικοινωνία μου με έναν φίλο στην Ταϊλάνδη είναι πιο αποτελεσματική, παρά το γεγονός ότι είναι χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά και δεν έχει τηλέφωνο.
Αυτό δεν είναι απλά ένα ζήτημα καθυστερημένης αποστολής – αυτό είναι ένα ζήτημα έλλειψης σεβασμού προς τους πελάτες σας. Θα μπορούσατε να είχατε στείλει κάποιον να παει με τα ποδια στην Κίνα και να μου φέρει το χειριστήριο και θα είχε φτάσει πιο γρήγορα.
Ως πελάτης, αξίζω καλύτερης εξυπηρέτησης. Η εμπειρία μου ήταν απαράδεκτη και δεν μπορώ να συστήσω το Γερμανος σε άλλους.
Αγαπητό κατάστημα Γερμανος,
Είμαι πελάτης σας εδώ και αρκετό καιρό, αλλά η πρόσφατη εμπειρία μου με την αγορά ενός PS5 με 2 χειριστήρια ήταν εξαιρετικά απογοητευτική. Παρά την πληρωμή για δύο χειριστήρια, έλαβα μόνο ένα.
Έχω επικοινωνήσει με τον εξυπηρετητή σας περισσότερες από 60 φορές, αλλά συνεχίζω να λαμβάνω την ίδια αόριστη απάντηση – ότι το αρμόδιο τμήμα έχει ενημερωθεί και περιμένουμε απάντηση. Η επικοινωνία μου με έναν φίλο στην Ταϊλάνδη είναι πιο αποτελεσματική, παρά το γεγονός ότι είναι χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά και δεν έχει τηλέφωνο.
Αυτό δεν είναι απλά ένα ζήτημα καθυστερημένης αποστολής – αυτό είναι ένα ζήτημα έλλειψης σεβασμού προς τους πελάτες σας. Θα μπορούσατε να είχατε στείλει κάποιον να παει με τα ποδια στην Κίνα και να μου φέρει το χειριστήριο και θα είχε φτάσει πιο γρήγορα.
Ως πελάτης, αξίζω καλύτερης εξυπηρέτησης. Η εμπειρία μου ήταν απαράδεκτη και δεν μπορώ να συστήσω το Γερμανος σε άλλους.
”