Δήμητρα Π.


Review on Γερμανός

  1. Δήμητρα Π.

    Θα σας πω εγώ την προσωπική μου εμπειρία με το κατάστημα. Είχα αγοράσει δυο αντικείμενα μόνο απο τη συγκεκριμένη εταιρία, ενα ποντίκι HyperX Pulsefire και ηχεία logitech z333. Λόγω καθυστέρησης του HyperX pulsefire ποντικιού, είχα στείλει mail στην e-service 11/12 και μου απάντησαν στις 22/12 που μέχρι τότε προφανώς και ήρθε η παραγγελία. Όσο για τα ηχεία logitech z333, τα παρέλαβα 15/12 αλλά λόγω ελαττωματικότητας (με βίντεο απόδειξη φυσικά) τα έστειλα πίσω στις 20/12 που ηταν η ημέρα που ήρθε ο courier και τα παρέλαβε. Στις 20/12 λοιπόν, στέλνω μήνυμα στο facebook στον γερμανο, εφόσον μόνο μέσω messenger μου απάντησαν αμέσως μέχρι στιγμής, για ενημέρωση σχετικά με την αντικατάσταση επειδή παρέλειψα να ρωτήσω γι’ αυτό οταν μιλήσαμε τηλεφωνικώς και μου είπαν οτι ορίστηκε ραντεβού με τον courier για αντικατάσταση. Την Παρασκευή 29/12 τους στέλνω μήνυμα για ενημέρωση γιατι δεν είχα λάβει κάποιο μήνυμα καθυστέρησης λόγω εορτών ή για οποιονδήποτε άλλον λόγο και μου είπαν οτι το θα κλιμακωθεί το αίτημά μου προς έλεγχο ενώ στις 20/12 με είχαν ήδη πει οτι είχε οριστεί ραντεβού για αντικατάσταση. Την Κυριακή αυτή μου είπαν επίσης οτι το αίτημά μου ήταν προς έλεγχο. Σήμερα κοίταξα στην ιστοσελίδα τους γιατί ήθελα να τους καλέσω και παρατήρησα οτι τα ηχεία που υποτίθεται θα μου έκαναν αντικατάσταση είχαν εξαντληθεί (4/1/2024). με καλέσανε στο κινητό για τα ηχεία, οτι θα πρέπει να περάσει απο ειδικούς να κοιτάξουν αν όντως είναι ελαττωματικά και απο εκεί και πέρα θα με καλέσουν για το προϊον και για τη διαθεσημότητά του οταν είναι να τα παραλάβω, και μου είπαν οτι επειδή το προϊον μπορεί να μην είναι διαθέσιμο σήμερα, μπορεί να γίνει διαθέσημο απο αύριο ή τις επόμενες μέρες (εφόσον δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή στην ιστοσελίδα τους). Και μάλλον ίσως εγώ παρεξήγησα οτι το μήνυμα που μου έστειλαν στις 20/12/23 οτι ηταν για το ραντεβού με τον courier για να παραλάβει το ελαττωματικό προϊον μόνο χωρίς να υπάρχει κάποια ημερομηνία απο τις επόμενες μέρες να παραλάβω αντικατεστημένο προϊόν. Ακόμα περιμένω. Για εμένα η εξυπηρέτηση πελατών είναι πολύ μπερδεμένη, παρόλο που ήταν φιλικοί μαζί μου, αυτή η συμπεριφορά για εμένα είναι τελείως αντιεπαγγελματική. Δυστυχώς μετά απο αυτό το θέμα με τα ηχεία έχω αποθαρρυνθεί απο το να ξαναγοράσω απο την εταιρία αυτή.

Επικοινωνία